Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Ottaa pattiin!

#4261

Viesti T-T »

bodyguard kirjoitti: Se se vasta onkin jotain kun lukion filosofiankurssilla knoppaillaan täällä. O tempora o mores!
Ei saa suuttua :D
Kerrankos sarkasmin ammattilainenkin menee vipuun...

Muakin on viety 100-0 välillä vaikka kuvittelen olevani kovinkin viksu.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 65
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Ottaa pattiin!

#4262

Viesti Jussi Häkkinen »

Tuli tehtyä hieman isompi päätös oman elämäni suhteen. Lopulta hyväksi, mutta tässä voi jonkun tovin ottaa hieman pattiin.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Ottaa pattiin!

#4263

Viesti Pyrkele »

oli tiskipöydällä lasi, jossa vettä ja hammas 7-vuotiaan pojan suusta irronnut hammas.
Oli tiskikone ja minä keittiössä.
Sitte oli poru ja huuto
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 160
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Ottaa pattiin!

#4264

Viesti obmijoy »

ovihommista jo niin pitkä aika, että oon tainnut taantua lapsen tasolle henkisesti (kun pidän oikeena pedo-pahisten hukuttamista)

no seuravaksi ohjelmassa todnäk klo 1-2:00 parisuhderiita kanavalta kerrostaloni yläkerran asunto jne...
nyt kö vetää unen silmille menee ohjelma ohi mutta ei se mitään se tulee taas uusintana ens perjantaina...

hassu maailma
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Opt.
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 63
Lauteille: Syyskuu 2013
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Ottaa pattiin!

#4265

Viesti Opt. »

Iski tuolla mansen reissulla sit joku helavatun paha tulehdus kurkkuun. Saattaapi joutua ihan johonkin operaatioon. Huomenna tuo selviää. Kyl harmittaa kun yhen yön kerkeet nukkumaan ja seuraavana päivänä pamahtaa joku kumma tauti päälle. Ja omalla autolla olin tietysti, oli erikoista ajella kovassa kuumeessa yhtä soittoa kotiin :\

Mistähän se karma kosti taas?
nipsuli
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 965
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: HJJ, BJJ, modernisoitu shaolin kung fu, thainyrkkeily, escrima

Ottaa pattiin!

#4266

Viesti nipsuli »

Ois tosi kiva, et jos työvuoroja muutetaan toisin kuin on sovittu, niin niistä vähintään ilmotettaisiin mulle et miten niitä on muutettu, jos nyt ei jakseta kysyä, et sopiiko se edes mulle et niitä muutetaan toisin kuin on sovittu.

V***ttaa kaikki.

Mummokin kuoli.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 261
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#4267

Viesti Mika »

nipsuli kirjoitti: Mummokin kuoli.
Osanotot... :cry:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 70
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Ottaa pattiin!

#4268

Viesti Lasse Candé »

Tsemppiä ja parempaa mieltä!
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Ottaa pattiin!

#4269

Viesti T-T »

Tuloksista ollaan oltu ilmeisen tyytyväisiä, mutta paperit on lennelly taas pari kertaa, ja tulostimen poltan joissain rituaalimenoissa päivän päätteeksi.

Ei v1ttu, kun kiristää.

Nostan hattua kaikille, jotka pyörittää paperia ammatikseen. Mulla meinaa tulla itku.
saarikko
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 1567
Lauteille: Maaliskuu 2005

Ottaa pattiin!

#4270

Viesti saarikko »

T-T kirjoitti: Tuloksista ollaan oltu ilmeisen tyytyväisiä, mutta paperit on lennelly taas pari kertaa, ja tulostimen poltan joissain rituaalimenoissa päivän päätteeksi.

Ei v1ttu, kun kiristää.

Nostan hattua kaikille, jotka pyörittää paperia ammatikseen. Mulla meinaa tulla itku.
Ymmärtänet sitten miksi meillä toimistorotilla on aamulla punaiset silmät. Ollaan itketty koko yö :D
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Ottaa pattiin!

#4271

Viesti Point »

saarikko kirjoitti:
T-T kirjoitti: Tuloksista ollaan oltu ilmeisen tyytyväisiä, mutta paperit on lennelly taas pari kertaa, ja tulostimen poltan joissain rituaalimenoissa päivän päätteeksi.

Ei v1ttu, kun kiristää.

Nostan hattua kaikille, jotka pyörittää paperia ammatikseen. Mulla meinaa tulla itku.
Ymmärtänet sitten miksi meillä toimistorotilla on aamulla punaiset silmät. Ollaan itketty koko yö :D

Paperihaavat kirvelevät ja hiirikättä kivistää.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Ottaa pattiin!

#4272

Viesti T-T »

Point kirjoitti:
saarikko kirjoitti:
T-T kirjoitti: Tuloksista ollaan oltu ilmeisen tyytyväisiä, mutta paperit on lennelly taas pari kertaa, ja tulostimen poltan joissain rituaalimenoissa päivän päätteeksi.

Ei v1ttu, kun kiristää.

Nostan hattua kaikille, jotka pyörittää paperia ammatikseen. Mulla meinaa tulla itku.
Ymmärtänet sitten miksi meillä toimistorotilla on aamulla punaiset silmät. Ollaan itketty koko yö :D

Paperihaavat kirvelevät ja hiirikättä kivistää.
:D

aika loppuu kesken, ja kontaktihenkilöt eivät vastaa.

Alaselkä alkaa jumittaan, ja muut nettisivut kiinnostavat kymmenen kertaa enemmän kuin normaalisti.
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Ottaa pattiin!

#4273

Viesti nomad »

Mulla vois olla sihteerinvirka auki brushteeth
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Ottaa pattiin!

#4274

Viesti T-T »

nomad kirjoitti: Mulla vois olla sihteerinvirka auki brushteeth
Soitellaan viikonloppuna, jos nähtäis vaikka messuilla.

Vastaan nyt hövelisti, että joo kun toi toinen projekti on hyvin loppusuoralla, eikä tee enään mieli hajottaa tätä ainoaa läppäriä, joka tässä taloudessa toimii.

Mulle ei sitten saa flirttailla, vaikka olenkin seksikäs.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Ottaa pattiin!

#4275

Viesti Point »

Rahan meno. Päätettiin ostaa pesukone ja kuivausrumpu, kun väsyttiin käymään pesutuvassa osin yhden "heippa lappu" tädin takia.. Päädyttiin sitten Giganttiin ja koneet lähti ihan edukkaasti. Mutta sitten pakettiautottomalle ja ilman putkimiestutkintoa (taloyhtiö vaatii ammattilaisen. Lisäksi uuden talon liitännät ovat hieman erilaiset mitä on ennen nähnyt) (ja ilman sellaista kaveriporukassa, jonka olisi saanut lyhyellä varoitusajalla), niin hintaa kuljetuksineen ja asennuksiin meni ulkoistetun palveluiden takia toistasataa euroa...

Olisihan sen veronpalautuksen käyttää kivempaan puuhaan..

Lisäksi joku päästi bussissa imelän pierun
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 70 kurkkijaa