Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#196

Viesti JanneM »

Mika kirjoitti:
JanneM kirjoitti: Oliskohan taas pitkästä aikaa Potku mniitille Tampereelle...?
Olisi. Toteuttaisimmeko taas wanhaa tuttua kaavaa eli keväällä tavataan viikon 21 lauantaina (ensi keväänä 24.5.) eli viikkoa ennen koulujen päättymistä ja neutraalilla maaperällä eli Nääshallissa?
Se voisi olla hyvä. :D
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#197

Viesti Polvi »

Voisin yrittää tulla paikalle lunastamaan sen yhden lonkeron, jonka JanneM on mulle vielä velkaa. :)

(Vai tuliko se jo ostettua, en ainakaan muista..?)
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#198

Viesti JanneM »

Polvi kirjoitti: Voisin yrittää tulla paikalle lunastamaan sen yhden lonkeron, jonka JanneM on mulle vielä velkaa. :)

(Vai tuliko se jo ostettua, en ainakaan muista..?)
Ei varmaankaan ole lunastettu... Mutta mistä mä sen oon velkaa?
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#199

Viesti Polvi »

JanneM kirjoitti:
Polvi kirjoitti: Voisin yrittää tulla paikalle lunastamaan sen yhden lonkeron, jonka JanneM on mulle vielä velkaa. :)

(Vai tuliko se jo ostettua, en ainakaan muista..?)
Ei varmaankaan ole lunastettu... Mutta mistä mä sen oon velkaa?
Sillon joskus potkupaineissa julistit, että jos joku kuristaa Ramin (vai kenet tahansa?) omaan tukkaansa, niin tarjoat juoman. Tein työtä käskettyä. :lol:
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#200

Viesti JanneM »

Polvi kirjoitti:
JanneM kirjoitti:
Polvi kirjoitti: Voisin yrittää tulla paikalle lunastamaan sen yhden lonkeron, jonka JanneM on mulle vielä velkaa. :)

(Vai tuliko se jo ostettua, en ainakaan muista..?)
Ei varmaankaan ole lunastettu... Mutta mistä mä sen oon velkaa?
Sillon joskus potkupaineissa julistit, että jos joku kuristaa Ramin (vai kenet tahansa?) omaan tukkaansa, niin tarjoat juoman. Tein työtä käskettyä. :lol:
Aijaijaijai... Nyt muistankin. :lol:

Olisko seuraavassa miitissä taas potkupainit?
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#201

Viesti TimoS »

JanneM kirjoitti: Olisko seuraavassa miitissä taas potkupainit?
Jos joku järjestää, on :-!
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#202

Viesti Point »

En tiedä haluaisinko nähdä ja rikkoa sen mielikuvan minkä kuvan olen saanut heistä Potkussa kirjoittelun perusteella. Mutta tämän mielikuvan perusteella voisin kuvitella tulevani toimeen seuraavien ihmisten kanssa.

Luulisin, että Mikan ja Alexmachinen kanssa luulisin löytäväni jutun juurta matkailusta. Alexin kanssa punaviinin parissa. Mikan kanssa luulisi, että parempi ympäristä voisi olla Hällän kellari... olut ja yksi Jallu. Samalla voisi muistella, kuinka sinkkuaika oli ratkiriemukasta ennen kuin.. brushteeth.

Arvostan ja olen salaa kateellinen Häkkisen tavalle nauttia elämäni pienistä paheista ja hänen tietämykselleen niistä. Minkätahansa hyvän alkoholijuoman ja ruoan nauttiminen Häkkisen ollessa isännöimässä voisi olla mielenkiintoinen. Voisi oppia jotain uutta.

Mjölrinin ja LK:n jumpissa olisi kiva joskus päästä. Saisi vähän liikettä tämänkin konttorirotta. Lisäksi oli mielenkiintoista nähdä tämä upseeri ja herrasmies, joka mielikuvissani hiljentyy "tappokeikan" jälkeen nautiskelemaan sushia ja sampanjaa sankarimetallia kuunnellen.

Vaikka saattaa olla niin, että "Jaan hieman eri arvomaailman" T-T:n kanssa, niin jostain syystä luulen, että hänen huumorintajunsa kohtaa omani. Vaikka henkilö onkin syrjäytyneitä ja päihdeongelmaisia pahoinpitelevä (netti)rasisti, niin jos hän tykkää Studio Julmahuvista, hän ei voi olla täysin paha <3
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#203

Viesti AlexMachine »

Point kirjoitti: Luulisin, että Mikan ja Alexmachinen kanssa luulisin löytäväni jutun juurta matkailusta. Alexin kanssa punaviinin parissa. Mikan kanssa luulisi, että parempi ympäristä voisi olla Hällän kellari... olut ja yksi Jallu. Samalla voisi muistella, kuinka sinkkuaika oli ratkiriemukasta ennen kuin.. brushteeth.
Syntyperäisenä Tamperelaisena (ja puolirenttuna) viihdyn kyllä myös Hällän kellarissa, myös ilman hyvää punkkua tai laadusta single maltia. Iso olut käteen, chaseriksi Jack Daniels ja maailma hymyilee.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#204

Viesti Point »

AlexMachine kirjoitti:
Point kirjoitti: Luulisin, että Mikan ja Alexmachinen kanssa luulisin löytäväni jutun juurta matkailusta. Alexin kanssa punaviinin parissa. Mikan kanssa luulisi, että parempi ympäristä voisi olla Hällän kellari... olut ja yksi Jallu. Samalla voisi muistella, kuinka sinkkuaika oli ratkiriemukasta ennen kuin.. brushteeth.
Syntyperäisenä Tamperelaisena (ja puolirenttuna) viihdyn kyllä myös Hällän kellarissa, myös ilman hyvää punkkua tai laadusta single maltia. Iso olut käteen, chaseriksi Jack Daniels ja maailma hymyilee.

Aivan. Snobbailu ja renttuilu ovat molemmat mitä parhaimpia tapoja saada hymy huulille.. Tosin näin vanhenmiten se renttuilun hinta on turhan kallis, kun palautuminen on hieman hitaampaa :)
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#205

Viesti Lasse Candé »

Katar olisi kiva nähdä. Hymiöiden määrä ja hihittelevä tekstinsävy maalaa kuvaa että siinä pöydässä vähän nauretaan. :D
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#206

Viesti T-T »

Point kirjoitti: Vaikka saattaa olla niin, että "Jaan hieman eri arvomaailman" T-T:n kanssa, niin jostain syystä luulen, että hänen huumorintajunsa kohtaa omani. Vaikka henkilö onkin syrjäytyneitä ja päihdeongelmaisia pahoinpitelevä (netti)rasisti, niin jos hän tykkää Studio Julmahuvista, hän ei voi olla täysin paha <3
Toi oli niin ilkeesti sanottu :( tää päivä oli tosi mukava tähän asti...

Eiköhän me joskus nähdä. Tuut pettyyn. Odotat sitten mitä tahansa :D

Niin, ja Studio Julmahuvia ei kokonaisuutena voita kuin ehkä The Officen brittiversio.
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#207

Viesti nomad »

Taikuri. Ei se voi olla noin tommonen, ma luulen notta netti vääristää. Ja tietty systemasta ois kiva pölistä, se kun aika jännä asia on.
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#208

Viesti Mika »

@jarimarjamaa olisi mukava tavata. Jätkä on selkeästi symppis. Samaa koskee @daddya. Muutenkin olisi mukava vaikka muistella kasaria. :smt003 Omista kavereistani yhtä (@sumbeam) lukuun ottamatta kaikki ovat vähintään 10 vuotta nuorempia. Joskus on ihan mukava hengailla ikäistensäkin seurassa. :occasion5:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
JariMarjamaa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1516
Lauteille: Helmikuu 2014
Paikkakunta: Tupos
Etulaji: Kuntosali, Personal Training
Takalajit: Potkunyrkkeily, Hokutoryu jujutsu, Vapaaottelu, Shotokan Karate, JKD/KungFu/Escrima, Krav Maga, Shoot fighting, Aikido, Judo
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#209

Viesti JariMarjamaa »

Oho, kerrankin saa kehuja. Kiitos kiitos @mika, talletan tämän hetken muistojen aarteisiin ;)

Täytyy kyllä kompata tuota sinun tekstiä, mukava tavata uusia ihmisiä, varsinkin on samanlaisia
mielenkiinnon kohteita :)
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#210

Viesti Mika »

Kyllä mää @paanarinkin haluaisin tavata. Se vuosien takainen vähän niin kuin sovittu tapaaminen Kangasalla Kaspin-näytöksen yhteydessä meni hiukan reisille, kun Paanarilla olikin "bänditreenit"... :smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 72 kurkkijaa