Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 111
Viestit: 11243
Lauteille: Kesäkuu 2008

Re: Ottaa pattiin!

#4351

Viesti Jorge »

Point kirjoitti: Sitten pitäisi kotona jaksaa olla positiivinen (siitä tuli pe palautetta "sä oot aina... Silloinkin..." + vertailua tuttuihin pariskuntiin),
. Pitäisikö alkaa käyttämään huumeita, kun D-vitamiini ei piristä tarpeeksi?
Jos on tarkoitus korjata tilanne eli olla tyytyväisenä toteuttamassa toisen toiveita olla tietynlainen, ja viettää samanlaista elämää kuin se kiva/trendikäs pariskunta, niin suosittelisin lobotomiaa.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Ottaa pattiin!

#4352

Viesti Point »

Jorge kirjoitti:
Point kirjoitti: Sitten pitäisi kotona jaksaa olla positiivinen (siitä tuli pe palautetta "sä oot aina... Silloinkin..." + vertailua tuttuihin pariskuntiin),
. Pitäisikö alkaa käyttämään huumeita, kun D-vitamiini ei piristä tarpeeksi?
Jos on tarkoitus korjata tilanne eli olla tyytyväisenä toteuttamassa toisen toiveita olla tietynlainen, ja viettää samanlaista elämää kuin se kiva/trendikäs pariskunta, niin suosittelisin lobotomiaa.

Isovanhempani ovat olleet yhdessä yli 60 vuotta. Viimeksi kun olin heitä tervehtimässä, niin minulle tuli mieleen, että pitkän avioliiton salaisuus on se, että toinen ei taida oikein kuulla mitä toinen sanoo. Pappa paasaa ja mummo naureskelee keinutuolissa, kun ei kuule mitä toinen sanoo. Vahvasti luulen, että pappa ei edes välitä. Lobotomia taitaa siis olla ainoa keino kunnes vanhuus hoitaa asiat luonnollisella tavalla?
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 230

Re: Ottaa pattiin!

#4353

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Point kirjoitti:
Jorge kirjoitti:
Point kirjoitti: Sitten pitäisi kotona jaksaa olla positiivinen (siitä tuli pe palautetta "sä oot aina... Silloinkin..." + vertailua tuttuihin pariskuntiin),
. Pitäisikö alkaa käyttämään huumeita, kun D-vitamiini ei piristä tarpeeksi?
Jos on tarkoitus korjata tilanne eli olla tyytyväisenä toteuttamassa toisen toiveita olla tietynlainen, ja viettää samanlaista elämää kuin se kiva/trendikäs pariskunta, niin suosittelisin lobotomiaa.

Isovanhempani ovat olleet yhdessä yli 60 vuotta. Viimeksi kun olin heitä tervehtimässä, niin minulle tuli mieleen, että pitkän avioliiton salaisuus on se, että toinen ei taida oikein kuulla mitä toinen sanoo. Pappa paasaa ja mummo naureskelee keinutuolissa, kun ei kuule mitä toinen sanoo. Vahvasti luulen, että pappa ei edes välitä. Lobotomia taitaa siis olla ainoa keino kunnes vanhuus hoitaa asiat luonnollisella tavalla?
Toinen vaihtoehto on reipas vihamielisyys. Keskusteleminen parisuhteessa, varsinkin syvällinen sellainen, on täysin yliarvostettua. Terveen vihamielisessä parisuhteessa verbaalinen kommunikointi taantuu koko suhteen ajan kunnes se muistuttaa lähinnä murahduksia ja hampaiden/tekareiden näyttämistä.

Se on se yhdessäolon ylin taso kun ei tarvita sanoja. Hähä.

Hyviä keinoja lopettaa kehityskeskusteluja (seurauksista en ota minkäänlaista vastuuta); kuori sukukalleuksiasi ja ähki jotain tyyliin "isi tykkää kun puhut tuhmia". Voit myös ehdottaa seksiä mutta siinä on aina riski suostumuksesta. Toinen tapa on lainata elokuvaa kingdom of heaven ja todeta "olen mitä olen, jonkun on oltava". Kolmas tapa on tehdä selväksi heti kättelyssä että sinun ärsyttävät piirteet ovat vain ja ainoastaan ympäristön ongelma...

:smt003
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 111
Viestit: 11243
Lauteille: Kesäkuu 2008

Re: Ottaa pattiin!

#4354

Viesti Jorge »

luupää kirjoitti: Se on se yhdessäolon ylin taso kun ei tarvita sanoja. Hähä.
Lapset, lukekaa tuo yllä lausuttu viisaus ja painakaa tiukasti mieleenne.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 262
Viestit: 93920
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#4355

Viesti Mika »

Sehän se olisikin parisuhteiden parisuhde, kun sanoja ei vaihdeta... :smt003

Point, maanantait nyt muutenkin ovat maanantaita. Jos työssäsi pystyt yhtään muuttamaan jotakin hyödyksesi, sekin jo saattaa piristää. Tietysti sitten ne harrastukset ovat tärkeä henkireikä.

Edelleen olen sitä mieltä, että vanhan kaverini ihan tosissaan laukoma ajatus on parasta, mitä olen koskaan kuullut: "Mua ei nykyään wituta enää mikään." Tuohon mielestäni kannattaa pyrkiä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Ottaa pattiin!

#4356

Viesti Point »

luupää kirjoitti: Toinen vaihtoehto on reipas vihamielisyys. Keskusteleminen parisuhteessa, varsinkin syvällinen sellainen, on täysin yliarvostettua. Terveen vihamielisessä parisuhteessa verbaalinen kommunikointi taantuu koko suhteen ajan kunnes se muistuttaa lähinnä murahduksia ja hampaiden/tekareiden näyttämistä.

Se on se yhdessäolon ylin taso kun ei tarvita sanoja. Hähä.

Hyviä keinoja lopettaa kehityskeskusteluja (seurauksista en ota minkäänlaista vastuuta); kuori sukukalleuksiasi ja ähki jotain tyyliin "isi tykkää kun puhut tuhmia". Voit myös ehdottaa seksiä mutta siinä on aina riski suostumuksesta. Toinen tapa on lainata elokuvaa kingdom of heaven ja todeta "olen mitä olen, jonkun on oltava". Kolmas tapa on tehdä selväksi heti kättelyssä että sinun ärsyttävät piirteet ovat vain ja ainoastaan ympäristön ongelma...

:smt003

Luupään pitäisi pitää parisuhdekursseja meille tossun alla oleville vässyköille. Täytyy vaan kysyä lupa ensin...

ps. Tietääkö kukaan mitä ovat ne oikeat asiat joista keskustellaan normaaleissa parisuhteissa?

pss. Hääohjelmat pitäisi kieltää lailla. Tai niissä pitäisi olla jotain rajoitteita, kuinka monta sellaista saa katsoa putkeen jne.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 111
Viestit: 11243
Lauteille: Kesäkuu 2008

Re: Ottaa pattiin!

#4357

Viesti Jorge »

Point kirjoitti: ps. Tietääkö kukaan mitä ovat ne oikeat asiat joista keskustellaan normaaleissa parisuhteissa?
Markettien tarjoushinnat ja naapurin paheksuminen.
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 128
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Ottaa pattiin!

#4358

Viesti Aleksi T »

Mika kirjoitti: Edelleen olen sitä mieltä, että vanhan kaverini ihan tosissaan laukoma ajatus on parasta, mitä olen koskaan kuullut: "Mua ei nykyään wituta enää mikään." Tuohon mielestäni kannattaa pyrkiä.
Kyllä. Rankka muutto takana, johon meni koko päivä. Kahdeksan tuntia pakettiautossa istumista ja sen jälkeen heti kahden ihmisen kamat kolmanteen kerrokseen. Tätä ennen oli auton kanssa häslinkiä, saatiin väärä auto, joka piti palauttaa ja sitten pyöritellä peukaloita uutta autoa odotellessa. Pari viikkoa aiemmin olin omia kamojani kuljetellut kotia pääosin pienellä henkilöautolla. Missään vaiheessa ei wituttanut, ollenkaan. Vaikka kaikki ympärillä tahtovat säännöllisesti purkaa paineitaan verbaalisesti, itse vain hengittelin syvään ja olin olemassa.

Kämppä oli muuten hiton kylmä ja aamulla, siis noin klo 14:00, herätessä oli kurkku kipeä ja pää tuntui hajoavan mutta entäs sitten. Aamukahvikin suhteellisen pahaa, mutta silti fiilis on loistava. Hengissä ollaan ja joka päivä on täynnä uusia mahdollisuuksia.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Ottaa pattiin!

#4359

Viesti Elina »

Muuttamiset menee kyllä inhokkien topvitoseen!
Kuvake
Disturbed
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 753
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Europa

Ottaa pattiin!

#4360

Viesti Disturbed »

Tukiasunnossa asustelen, olen useasti ohjaajilta kysynyt kun ei vesilaskua ole tullut että kuuluko se sitten vuokraan. Eivät tienneet, ja asia lopulta jäi siihen. Nyt sitten ilmotettiin että nyt maksat. Tuli kerralla 160 euron lasku. Ja on toinenkin lähes 300 euron maksu tiedossa. Puhelinmaksu + netti noin 50e mutta onneksi tuli tähänasit pienin sähkölasku ikinä! Vain +10e. Plus maksoin 288 euroa vaparin vakuutuksesta joka on kisoissa pakollinen joten rahaa menee.

Kun tulin kotiin viime keskiviikkona, täällä oli 11 astetta lämmintä. Ei kovin lämpöisää siis. Patteritkin on hieman erilaiset täällä, mutta nyt täällä on jo 15 ja pian varmaan alkaa olemaan normaalin verran, hyvä niin

Pystytreeneissä en ole käynyt kun käsi tahtoo olla kipeänä varjonyrkkeilessä. Lukkopainissa olen käynyt, ja eikös nuo tänään kipeytynyt aika perkeleesti käsistä. Etenkin vasen kyynärvarsi, suoristaa, koskee tai mitä nyt vaan niin tekee kipeetä, se oli yks nopea armbar tilanne josta karkasin ja kesti noin 2sek, mutta ehti tehdä tuhojaan näemmä

Muitakin kipuja. Hieman yli viikko sitten juoksentelin pihalla ja tein leukoja. Yhtäkkiä tuli kipu silmän taakse, vähän kuin painetta olisi ollut. Oli ikävän tuntuinen, pahentui yleensä rasituksessa

Tämän jälkeen tuli kovat päänsäryt ja korvakipu myös, taas painemainen.

Tämä parantui onneksi parissa päivässä ja silmän takaakin kipu hävisi. Mutta päätä molotti kovasti kotiin tullessa ja yhtenä päivänä oli aivan järkyttävä pääkipu -> samana päivänä piti mennä kauppaan ja postiin kuitenkin, ja kova pakkanen oli ulkona joka suorastaan tuntui pahentavan tilannetta. Oli se helvetillinen tunne pyöräillä siellä.

Noh, pääkivut on loppu ja muut, enää nää kädet kipeät ja hartiat/niska

Yleistä vitutusta ilmassa hieman. Ei oikeen muutenkaan onnistu tekemään mitään oikein. Masentaa, ahdistaa sen verran että ihmetyttää mitä sitä täällä edes tekee. Eikä saa mitään aikaan
There is no peace, no release, no cure for this disease
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#4361

Viesti bodyguard »

Disturbed kirjoitti: Yleistä vitutusta ilmassa hieman. Ei oikeen muutenkaan onnistu tekemään mitään oikein. Masentaa, ahdistaa sen verran että ihmetyttää mitä sitä täällä edes tekee. Eikä saa mitään aikaan
:smt056

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Ottaa pattiin!

#4362

Viesti Point »

Tämä talvi... Kylmä, lunta, pimeä, ulkona ei pysty/huvita liikkua samaan tapaan kuin kesällä.. Esim. Ei oikein viitsi kulkea työmatkoja pyörällä. (Kokeilin viime talvena. Meni turhan raskaaksi) ja työmatkaankin menee tällä ruuhkabussilla pidempään.

...niin ja kaiken tämän tuomat negatiiviset ajatukset..
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 101
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#4363

Viesti Dojon Jäykin »

Tappi hanuriin, kuusenoksa suuhun ja viltti korville (tulpatuille). Kyllä se kevät sieltä sitten tulee.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ottaa pattiin!

#4364

Viesti bodyguard »

Point kirjoitti: Tämä talvi... Kylmä, lunta, pimeä, ulkona ei pysty/huvita liikkua samaan tapaan kuin kesällä.. Esim. Ei oikein viitsi kulkea työmatkoja pyörällä. (Kokeilin viime talvena. Meni turhan raskaaksi) ja työmatkaankin menee tällä ruuhkabussilla pidempään.

...niin ja kaiken tämän tuomat negatiiviset ajatukset..
Talvi on kyllä ihan hanurista. Ei ihmekkään että ne joilla on mahdollisuus (lähinnä eläkeläiset) monasti viettävät talvet jossain ihan muualla.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
nipsuli
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 965
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: HJJ, BJJ, modernisoitu shaolin kung fu, thainyrkkeily, escrima

Re: Ottaa pattiin!

#4365

Viesti nipsuli »

bodyguard kirjoitti:
Point kirjoitti: Tämä talvi... Kylmä, lunta, pimeä, ulkona ei pysty/huvita liikkua samaan tapaan kuin kesällä.. Esim. Ei oikein viitsi kulkea työmatkoja pyörällä. (Kokeilin viime talvena. Meni turhan raskaaksi) ja työmatkaankin menee tällä ruuhkabussilla pidempään.

...niin ja kaiken tämän tuomat negatiiviset ajatukset..
Talvi on kyllä ihan hanurista. Ei ihmekkään että ne joilla on mahdollisuus (lähinnä eläkeläiset) monasti viettävät talvet jossain ihan muualla.
Meinasin kans tulla tänne kitisemään, et vois olla ainakin edes 10 astetta lämpimämpää :cry: Kun saa olla 4 housut ja 5 paitaa päällä ja silti paleltaa :(
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: AlexMachine ja 68 kurkkijaa