Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Huuto.net

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Huuto.net

#1

Viesti Mika »

Tää nyt on kaikille jo tuttu, mutta ladataan nyt tänne. Ei muistaakseni ole vielä täällä.

http://huuto.net/fi/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ite oon ostanut kolme puhelinta, DVD-soittimen ja rikkaimurin. Tyytyväinen.

Tarkkana saa toki olla, noihan on kahden oikeushenkilön välisiä kauppoja (eli yrityksetkin toki myyvät, mikä on hyvä, on ainakin lähtökohdiltaan vakaampaa kuin kahden yksityishenkilön välinen kauppa, joskin kai huijaukset ovat suhteellisen harvinaisia tuolla).

Paljon myytävää ainakin on.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#2

Viesti Keiju »

Minulla on kuutisenkymmentä positiivista palautetta onnistuneista kaupoista noilla sivuilla. Olen siis myynyt sekä ostanut ja kertaakaan ei ole minunkaan tarvinnut antaa negatiivisia palautteita kenellekään. Isompia hankintoja kannattaa tehdä vain heiltä, jotka ovat tunnistautuneet, eli ne peukalomerkkiset. :)
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Huuto.net

#3

Viesti Mika »

Nykyään on myös huutokaupat.com. Ehkä aivan täysin samoilla apajilla huuto.netin kanssa se ei kilpaile, mutta päällekkäisyyttäkin on.

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

Huuto.net

#4

Viesti Ralle Ryökäle »

Huuto.net on ihan kätevä. Viimeisen vuoden aikana olen käyttänyt myös tori.fi palvelua.
Itellä noussut k.rpä muutaman kerran otsaan kun postiennakolla lähettämääni kamaa ei sitten lunastetakaan.
Kaiken kukkuraksi kun tavara sitten palautuu omaan postiin, joutuu vielä maksamaan palautuskulut.
ÄLKÄÄ LÄHETTÄKÖ MITÄÄN POSTIENNAKOLLA! Kannataa käyttää mieluummin käteistä, tilisiirtoa tai paikanpäältä hakemista/viemistä.
fuusetsu
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 539
Lauteille: Maaliskuu 2005

Huuto.net

#5

Viesti fuusetsu »

Ralle Ryökäle kirjoitti: Itellä noussut k.rpä muutaman kerran otsaan kun postiennakolla lähettämääni kamaa ei sitten lunastetakaan.
Kaiken kukkuraksi kun tavara sitten palautuu omaan postiin, joutuu vielä maksamaan palautuskulut.
ÄLKÄÄ LÄHETTÄKÖ MITÄÄN POSTIENNAKOLLA!
Postiennakko ei ole ongelma, kunhan saa toimituskulut kaksinkertaisina etukäteen. Palautusmaksun määrä vähennetään postiennakkomaksusta. Muuten ehdottomasti ei. Ostajat voivat haluta postiennakon, koska siihen on mahdollista liittää mahdollisuus tarkistaa paketin sisältö ennen lunastusta. Toimitusmaksun maksattaminen etukäteen on aivan kohtuulllista tällaisissa tapauksissa.

Minulle on pari kertaa käynyt normaalin postipaketin kanssa niin, että etukäteen maksettua pakettia ei ole käyty hakemassa postista. Se ei ole tietenkään minun ongelma, koska paketti ei ole lähetyksen jälkeen enää minun. Kummallakin kerralla ostaja on maksanut minulle palautus- ja uudelleenlähetysmaksut, jotta olen päässyt laittamaan paketin uudelleen matkaan. Lisätyöstä en ole ottanut maksua, vaikka asia ei minulle oikeasti enää ole kuulunutkaan.
Kuvake
Paul
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 375
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Huuto.net

#6

Viesti Paul »

Itsekkin olen huuto.nettiä käyttänyt jo vuodesta 2004 ja yli 180 positiivista palautetta.
Olen ostanut sieltä tietokoneesta lähtien kaiken näköistä kamaa.
Myös välillä löytyy mielenkiintoista kamppailukamaa.

Myös olen mitä oudompaa tavaraa saanut myytyä esim. akvaariokoristeita jotka tulleet jonkun kaupan kylkiäisinä. :)
Iaido - 4 kyu
Savate - Gant Rouge
Treenipäiväkirja
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 84 kurkkijaa