Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Elina

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Elina
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004

Re: Elina

Viesti Elina »

uuuuuuuuu...naughteeee...

Sent from my iPhone using Tapatalk
Kuvake
Elina
etupotkija

Re: Elina

Viesti Elina »

17.6.2014

Iskän synttärit! Jeee! Iskä lupasi jättää mulle paljon puuhommaa lomatehtäväksi :D

Töissä ei ihmeitä, syksyn suunnittelua ja vähän juoksumattospiroa. On tosi hiljainen talo jo, kaikki opet ja opiskelijat lomilla.

Jäi sitten se melonta! Koska kylmä ja räntä ja rakeet ja sade! Hyihyihyihyihyi. Jäi liikunnot muutenkin, ei paljoa kiinnostanut pistää nenäänsä pihalle. Siivoilin sitten.

Loppukevennyksenä työpöydän laatikon sisältö:

Kuva

Sent from my iPhone using Tapatalk
Kuvake
MikaM
etupotkija
Lauteille: Marraskuu 2009
Etulaji: Jumppa

Elina

Viesti MikaM »

Naughty again?
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

Haha!
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

18.6.2014

Toimistopäivä 100%. Ja väki vain töissä vähenee lomille...Mulla on 1,5 viikkoa lomaan, jota saan pitää huikeat pari viikkoa, jonka jälkeen palaan aika lailla tyhjään taloon pariksi viikoksi. Elokuun alussa alkanee näkyä muutakin elämää...syksyn aikataulutukset olen jo marraskuun alkuun saakka tehnyt, mutta muuta projektihommaa ja toiminnankehittämistä riittää. Ei se suunnitteluhomma kuitenkaan ikinä niin kivaa ole kuin varsinainen tekeminen, mutta varmaan ihan hyvä, että saa käytännön puolella hengähtää ennen elokuuta, jolloin testaushärdellit jatkuvat täydellä teholla.

Liikuntojen osalta ei raportoitavaa. Selkäkivut alkavat vihdoin hellittää, jospa sääkin vähän reipastuisi pian. Jos huomenna näyttää huonolta vieläkin, niin käväisen yliopiston puolella kuntosalilla.
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

19.6.2014

Mää yltysi kertagaiggiaa liigunnalliseks eilenillall kummää venyttelisi varmast ainaggiin puol tuntti! Ja vähä viel sillai jotta longangougistajjii sattusi! Hirviän gibiää teki! Että note to self: voisit todellakin venytellä useammin. Jestas sentään.

Tänään oli aika leppoisa päivä, väki väheni entisestään ja suurin osa karkasi juhannuksenviettoon jo klo 14. Minä jäin vielä puoli viiteen saakka riutumaan, kun piti juoksuttaa vielä yksi ihminen puolihengiltä nasse päässä.

Liikuntoja ei muuta kuin että sovittiin kavereiden kanssa, että ostan lantringit, niin raahasin sitten reilu 10 litraa limsaa sun muuta. Kai siinä vähän jumppaa tuli. Tai sitten ei. HAH.

Hyvää juhannusta :)
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

20.6.2014

Ajeleksin Mansesteriin. Kavereiden kanssa istuttiin iltaa ja tehtiin ruokaa ja nautiskeltiin skumppaa ja drinkkejä - ihan kaupunkiolosuhteissa. Erilainen juhannus, mutta olen iloinen tästä ratkaisusta. Kylmä keli ja mökkeily eivät oikein sovi yhteen.

21.6.2014

Käytiin porukalla Särkänniemessä. Jätskiä ja makkaraa ja erilaisia pelejä. Lisäksi tartutin tuttavapariskuntaan geokätköilybugin! Oli ihanaa, kun jotenkin aattelin, että ne pitää mua ihan nörttipellenä - mutta sehän kolahti niihin ihan täysin! Huippua. Käytiin siis vähän geokätköilemässä, löydettiin kolmisen kätköä. Iltasella sitten taas pihviä ja rosmariini-sipulipottua ja sen sellaista sekä norjalaista (!) kauhuleffaa. Leppoisaa siis. Oli mukavaa, kun olen ollut taas ihan jaksamisen rajoilla, sekä henkisesti että fyysisesti.

22.6.2014

Muuttohommia. Nyt ei sitten ensi viikon jälkeen enää ole kotia siellä missä kodin pitäisi olla. Tuntuu tosi kummalta, mutta minkäs teet. Ensi viikonloppuna pitää vielä tsempata niin maan pirusti ja sitten voi luhistua, jos siltä tuntuu. Koska lomakin alkaa. Pääsen viikoksi maaseudun rauhaan kuluttamaan villasukkia ja paijaamaan kissoja. Niin, ja lämmittämään saunaa koska huvittaa :) Jeeee!!!

No, tämän päivän jumpaksi voi varmaan laskea huonekalujen sun muiden ronttaamista. Ainakin sitä taas hengästyi kuin kantoi tavaraa neljänteen kerrokseen. Hissiä ei siis ole.
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

23.6.2014

Eipä oikein mikään nappaa.
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Lauteille: Huhtikuu 2007
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

Elina

Viesti Tyttö »

:hug:
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

Maailma on parempi paikka, kun täällä on tuollaisia Tyttöjä :smt050

24.6.2014

Aika lailla normipäivä. Mennäänkin toimistopäivillä perjantaille saakka - ja sitten alkaakin LOMA. Hurjat kaksi viikkoa! Mutta anywho!!! Elokuussa alkaakin sitten niin jäätävä työputki marraskuun tokalle viikolle asti, että itkua tulen vääntämään. Mutta niillä mennään, mitä on. Ja jos hyvin käy, niin pääsen töiden tiimoilta syyskuussa pienelle ulkomaanmatkalle. Peukut pystyyn...

Tarkoitus oli pyöräillä tänään töihin ja aurinkoisen kelin sattuessa geokätköilemään, mutta heräsin aamulla muuttopuuhista jälleen kerran suuttuneeseen selkään, jonka vuoksi suihkussakäynti ja vaatteiden pukeminen olivatkin sitten taas mielenkiintoista hommaa. Tänään olisi vielä kantamista jäljellä ja viikonloppuna odottaa iso rutistus, joten yritän tässä nyt parhaani mukaan luovia selkää pahemmin kuormittelematta. Helpommin sanottu kuin tehty...
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

25.6.2014

Eilen en kanniskellut varmuuden vuoksi mitään, joten tänään piti tyhjentää autoa. Muutama iso kirjaloota sekä naapurin sedän (joka muuten oli kyllä maistissa!!!) avustuksella kannettu liinavaatekaappi. Huomenna lisää tavaroiden roudausta. Jumppasin myös tänään jonkun verran työhuoneessa, tein parit treeniohjelmat ja testasin kaikki liikkeet plus katottiin yksi keppi- + tankojumppatreenivideo ja piti testata yhtä kidutuskyykkyä ("tuskakyykky"). Sen seurauksena taisi vähän niskatkin ärtyä, vaikka ko. valakyykkyversio tuntuikin omaa selkää ajatellen helpommalta kuin se kädet yhdessä kepissä kiinni -versio, jota oon joskus tehnyt. Jälkimmäisessä kun pitää pitää kädet aktiivisesti ylhäällä, jolloin yläselkä tekee töitä. Koko keppi- + tankojumppatreenivideo kidutuskyykkyineen löytyy täältä (on muuten oikeasti hyvä jumppa):

[youtube][/youtube]

EDIT: kannoin sitten kuitenkin loputkin laatikot. Eli tämän päivän saldo 9 laatikkoa ja liinavaatekaappi (joka muuten raapaisi mulle hirveän mustelman verinaarmulla olkapäähän).
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

26.6.2014

Toimistopäivä. Laskin kynnyksiä ja kirjoittelin palautteita. Kiva kun lähetteli sähköposteja, niin tuli vain automaattivastauksia siitä, että ollaan lomilla...aika turhaa hommaahan tämä kesällä töissäolo on. No, huomenna vielä vika päivä ennen lomaa! Lomalta palatessa onkin sitten ihan tyhjä talo, eli työkaveriakaan ei tule nähtyä johonkin reiluun 6 viikkoon! Apua, miten mää selviän...:( Olen tosin jättänyt kaikki labrainventaariot sun muut loman jälkeen tehtäväksi, eli eiköhän mulla siellä puuhaa riittävästi ole yksiksenikin.

Liikuntoina geokätköilyä n. 40 minsaa töiden jälkeen. Aurinkoinen keli, niin kävin parit noutamassa. Lisäksi kannettiin yhden tädin kanssa yhden työkaverin tavaroita mun pakettiauton kyytiin - lupasin toimittaa ne sille, kun olen huomenna lähdössä samaan suuntaan. Harmittaa vaan vähän, kun tavaraa olikin enempi mitä luulin (auto tuli aika lailla täyteen) ja nyt omien kamojen mahtumisen laita on vähän niin ja näin...mutta tarvii vaan vekslata huomenna lisää. Eiköhän ne sinne jotenkin ujuttaudu. Huomenna siis edessä joku reilu 400 km ajamista ja sitten saa lepäillä reilun vuorokauden. Tiistaina saa sitten rentoutua todenteolla ja kylpyläloma odottelee...kyllä se elämä voittaa. Jos ei vielä tänään eikä huomenna, niin joku päivä.
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

27.6.2014

Vika töimaapäivä ennen lomaa! Pari asiakastapaamista ja puhuinpa toisesta meille asiakkaan syksyksikin. Loppupäivä palautteiden kirjoittelua ja sitten kohden pohjoista. Vein ensin ennen vanhempien luo menoa pakettiautollisen tavaraa työkaverille ja istuin siellä hetken ennen kuin jatkoin sitten kotio. Kolme geokätköäkin poimin matkalta! Nyt on sauna lämpeämässä ja lomafiilis katossa :) Äiti ja isä nyt ovat romanttisesti Pariisissa, mutta tämmöinen yksin maalla suhaaminen on ehkä rentouttavinta ikinä. Vielä tarvii heittää keikka Manseen ja sitten saa loput puolitoista lomaviikkoa viettää vaikka päällään ammeessa.

Tosin mietin tuossa, että tekisi mieli pyöräillä parikytä kilsaa lähimmän kaupungin keskustaan geokätköilemään ehkä jo huomenna. Tarvii vaan etsiä jostain varastosta joku toimiva pyörä...
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

Kuva28.6.2014

Tutkailin eilen illalla vähän geokätköilymahdollisuuksia ja tein muutaman kätkön toimintasuunnitelman. Tosin toteutin tätä sitten autolla, kun välimatkat olivat sen verran pitkiä. Kyse oli siis yhdestä kätkösarjasta, johon kuuluu neljä kätköä sekä viides bonuskätkö, jonka koordinaatit löytyvät muilta kätköiltä. Koska kätkösarjan yksi kätkö on hyllyllä, niin päätin etsiä kolmea kätköä sekä yhtä, joka oli matkan varrella. Kaksi löytyikin hyvin hienoista koskimaisemista kotikulmilta, kolmatta höyryvenhesarjan kätköä etsiessä en hoksannut, miten pääsisin kätkön läheisyyteen, joten luovutin hetken ajeltuani. Neljättä kätköä etsiskelin tovin, mutta koska se oli näkyvällä paikalla ja toimintani varmana näytti hillittömän epäilyttävältä, niin luovutin senkin kanssa. Otin kuitenkin yhdeltä kätköltä mukaan travellerin, joka olisi tarkoitus sitten viedä seuraavaan paikkaan :)

Olen nyt kahtena kesänä käynyt patikoimassa Volokinpolkua, joka on n. 35 km pituinen vaellusreitti täällä lähistöllä. Ekalla kerralla paineltiin se serkkupoikien kanssa hurjaan aikaan 5:51 (arvioitu matkantekoaika reitille on 3-4 km/h...), tokalla kerralla mukana oli silloinen poikaystävä ja mäyris, jonka jaksamisen mukaan kuljettiin 20 km n. viiteen tuntiin. Reitillä on runsaasti kätköjä, joten nythän tässä käy niin, että tänä kesänä on taas patikoitava reitti läpi. Samalla tulisi tuplattua omat loggaukset...iiik.
Kuvake
Elina
etupotkija

Elina

Viesti Elina »

29.6.2014

Ajelin sen 400 km muuttohommiin. Ex-avokin kanssa tyhjennettiin kämppää, kunnes hänen krapulainen miehenmielensä murtui ja luovutettiin. Selkä oli huonona, ei tykkää näistä pitkistä matkoista ja ei tietenkään myöskään kantamisesta.

30.6.2014

Erä 2. Pakattiin mun isän paku täyteen (todellakin täyteen, herranjumala), siivosin kylppärin ja lähdin ajamaan. Kuusi tuntia meni takaisintulomatkalla, pysähdyin muutaman kerran tarkistamaan kuorman. Jännitti kamalasti, mutta selvisin! Jätän tyhjentämisen huomiseksi, tarvii nakittaa joku naapuri auttamaan sohvan kantamisessa.

Nyt lepään.

" onclick="window.open(this.href);return false;

Seuraajat

Kuvake
Aleksi T
Beatrix Kiddo
Kuvake
Clancy B.
Kuvake
D.F.
deelux
Kuvake