Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Känniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Känniketju

#406

Viesti katar »

:smt003 oh dear, et olin tuusanpäreet.... Aamulla oli megalomaaninen kankainen, tuntu et pää räjähtää ihan justiinsa. Jaa että crush? No ei, sori Jussi Häkkinen, mut ei kuitenkaan. Luin vaan jonkun Jussin viestin, josta sit otin hernettä nenään. Tossa humalatilassa se ei kyllä ole mikään ihme, otin kaikesta eilen hernettä nenään; siitäkin etten meinannut saada sukkia jalasta kun olin niin megalomaaniset... ;) Nyt sitten väsyttää ja on nälkä ja jano...
No, mutta teatteriesitys ravintola Albergassa oli hauska, ehkä vähän kömpelö, mutta ihan hauska, ja ravintola Fennia siinä Leppävaaran aseman kupeessa ihan jees; vähän enenmmän hittibiisejä ois ollut vielä parempi. Nyt lasi viiniä, ruokaa ja illalla sauna. Eikä moisia lärväkkeitä vähään aikaan, ei vanha jaksa herranen aika... :smt061
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Känniketju

#407

Viesti Alioppilas »

Jussikin tietää, että naisilla ärsyyntyminen liittyy usein kiinnostumiseen.
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Känniketju

#408

Viesti kivi »

kui hienoa lopetella tähän aikaan ja mennä kohta nukkumaan. Ties vaaikka sais vielä händärin :D . Koulu tältä vuodelta ohi jei
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
airakti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 695
Lauteille: Marraskuu 2007

Känniketju

#409

Viesti airakti »

Koko illan tehnyt remonttia, hionut seiniä, vedellyt maalarin teippiä sinnesun tänne, pessyt vehkeitä ( ei, en omiani, vaan maalausvehkeitä), nyt muutaman bissen ottaneena alkaa väsy iskee. Pari bisseä vielä niin kommentoin kohta jonkun potkulaisen kirjoituksia ja sitten mulla on taas lisää kavereita :-)
TimppaA
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Känniketju

#410

Viesti Polvi »

Alioppilas kirjoitti: Jussikin tietää, että naisilla ärsyyntyminen liittyy usein kiinnostumiseen.
Tämä on taivahan tosi.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Känniketju

#411

Viesti bodyguard »

Polvi kirjoitti:
Alioppilas kirjoitti: Jussikin tietää, että naisilla ärsyyntyminen liittyy usein kiinnostumiseen.
Tämä on taivahan tosi.
Haha, oon ite kanssa tota miettinyt, mistähän johtuu. On ne naiset aika pöljiä olentoja :smt003

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Känniketju

#412

Viesti Alioppilas »

bodyguard kirjoitti:
Polvi kirjoitti:
Alioppilas kirjoitti: Jussikin tietää, että naisilla ärsyyntyminen liittyy usein kiinnostumiseen.
Tämä on taivahan tosi.
Haha, oon ite kanssa tota miettinyt, mistähän johtuu. On ne naiset aika pöljiä olentoja :smt003
Nice try.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Känniketju

#413

Viesti T-T »

Pari hassua tullut otettua ja soittolista viimeisimmästä ensimmäiseen on ollut.

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;

Noin kolmeen kuukauteen ekat kännit. Kello kohta yhdeksän jä mä oon jo tässä vaiheessa vetämässä Kihon happoa kaverin opastamana.

On se kova

[youtube][/youtube]
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 4951
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

Känniketju

#414

Viesti Mänzy »

T-T kirjoitti: Noin kolmeen kuukauteen ekat kännit. Kello kohta yhdeksän jä mä oon jo tässä vaiheessa vetämässä Kihon happoa kaverin opastamana.
Drunken budotaijutsu? Kerropa lisää! :)
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Känniketju

#415

Viesti T-T »

Mänzy kirjoitti:
T-T kirjoitti: Noin kolmeen kuukauteen ekat kännit. Kello kohta yhdeksän jä mä oon jo tässä vaiheessa vetämässä Kihon happoa kaverin opastamana.
Drunken budotaijutsu? Kerropa lisää! :)
Äsken tuli tuli Koho Kaiten "drunken style" eikä edes telkkari hajonnut.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Känniketju

#416

Viesti T-T »

Ja jos joku väittää että bujinkanista o mihinkään, niin

[youtube][/youtube]
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 4951
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

Känniketju

#417

Viesti Mänzy »

T-T kirjoitti:
Mänzy kirjoitti:
T-T kirjoitti: Noin kolmeen kuukauteen ekat kännit. Kello kohta yhdeksän jä mä oon jo tässä vaiheessa vetämässä Kihon happoa kaverin opastamana.
Drunken budotaijutsu? Kerropa lisää! :)
Äsken tuli tuli Koho Kaiten "drunken style" eikä edes telkkari hajonnut.
:thumbsup:
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Känniketju

#418

Viesti T-T »

Taidetaan pysytellä tästä eteenpäin Kaija Koon laulamisessa, niin ei hajoa paikat.
Kuvake
finnjet
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 393
Lauteille: Maaliskuu 2009
Paikkakunta: Lahti

Känniketju

#419

Viesti finnjet »

"Palaa astialle, älä astinlaudalle". Kivasti riittääpi yksi desi brandyä ja loput 2dl mansikkalikööriä, tulee relax meno päällensä. pullot maksaa 20egee ja tulee monen monta paukkua, vahvuuden saa itse määrätä. baareissa ja raflassa yx paukku maksaa min. 5egee.
Räsänen see oikein vara-enkeli joka vastustaa aborttia meinaa saada potkut no johan pomppas.
kaverin auton kake infra-keskuslukituksen ohjaus remppa meni käsille, ei voi tehdä mittää. parhaamme yritimme mutta tämä tasa-valta on menetetty neuvostoliiton jatkeeksi pien-lähi-itäblokin maaksi, siispä alamme kasvattamaan kurpitsaa ja perunaa eu:sta välttämättä. Elämän tarkoitus, sitä on monet magneettipää insinöörit miettineet, joku buddha hiffasi että unesta herää kun omena kolahtaa kalloon. se olikin fiksu paappa. Muuten koko maailmankaikkeuden voisi master-resetoida, aloittaa kaikki alusta, nollata kaikki taivaspaikat yms. sotkut. pistetään pallo uudestaan atomeiksi ja pyörimään telluksena auringon ympäri .
Ainiih, täällä oli jotain naisjuttuu; sanoin eilen yhdelle vosulle ihan nolla-toleranssilla kun se alkoi veistelemään omia vitsejään niin nokkelasti että "sinun parasta ennen päiväyksesi on mennyt jo kauan aikaa sitten" niin sehän ei vetänyt hernetttä nennää vaan kokonainen palkopuskan :badgrin:
Naiset, toisenlaiset, kuin uskollinen rakas koiraystäväsi hih....
-Genesis Forever Young
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Känniketju

#420

Viesti T-T »

Noniin siinä meni keskiviikko varsin leppoisasti, ja muuta ei kehtaakaan kirjoitella.
Torstaina kun sitten päivällä oltiin suurinpiirtein hengissä niin tuli mieleen, että


Kuva

Siitä se ajatus sitten lähti haparoimaan.
Perhana. Kai sitä pitäis otettu olla, kun aikas mukava tytteli, jota muut kuolaa, niin tanssii edessä ihan henkilökohtaisesti heilutellen. Lähdin kuitenkin...jossain vaiheessa, jostain syystä meneen. Numero tuli kyllä talteen.

Aamulla heräsin, niin v1tun v1ttu.
Tää saatana soinu ties kuinka pitkään.

[youtube][/youtube]

:D :D

Perjantaiaamuna yritin pitää kahvia kädessä mutta se tarvi kaksi kättä :D
Ja näytöltä tuli joku tunteellinen musiikkivideo, niin meinas tulla itku :D

No tänään oli pakko mennä reenaan, mutta kun...työputki alkaa vasta alkuviikosta, niin

[youtube][/youtube]

:occasion5:

Hyvää lauantaita potkulaisille!!!

Olihan tänään lauantai...oli juu.
Hyvää lauantaita!!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 74 kurkkijaa