9.10.2014
Kohtuuhelppo päivä, kotona jo iltaseiskalta, kun kävellen tulin. Aamusta menin bussilla. Jotenkin maastikseen taas tottuneena tuolla 1-vaihteisella on hirveän tuskaista edetä...Lauantaina pääsen vihdoin viemään maastopyörän huoltoon, saavat tehdä perushuollon ja vaihtaa molemmista renkaista sisäkumit, kun haluan sen prestaventtiilisen pois takarenkaasta. Huomenna oon töissä kuitenkin johonkin seitsemään taas, ni se päivä menee taasen ohi. Mutta bodyguard tulee käymään! Eli juusto- ja punaviiniöverit tiedossa

Muutenkin tämä viikko on mennyt maanantaita lukuun ottamatta mukavasti, sillä tiistaina olin palaverissa ja laskettiin siellä mun luotsaaman yksikön osan tulosta. Kyllähän se on pistänyt tällä viikolla hymyilyttämään, kun näki, mitä se oma raataminen on mahdollisesti tuottanut. Mutta meillä on hyvä tiimi ja hyvä yhteishenki!
Enkä määkään nyt mikään penaalin tylsin kynä liene. Tänään katsoin ensimmäistä kertaa elämässäni magneettikuvia, kun saatiin tehtäväksi tutkia huvikseen, mikä vaurio oli kyseessä. Hahmotin kyllä rakenteet ja näin selkeän irtopalan, pohdittiin siinä porukalla, että mistä siru olisi voinut tulla. Tiesin suurin piirtein vammamekanismin esitiedoista. Automatkalla testauspaikalle tuli sitten mieleen, että kyse voisi olla labrumin vauriosta (jota olin jo aiemmin itse asiassa ehdottanut), sillä vammamekanismi viittasi leikkaaviin voimiin ja sitä kautta sirun olisi pakko olla tullut labrumista. No, ei hirveän kauas mennyt - kyse oli labrumin viereisestä rustosta

Ehkäpä palkitsen itseni nyt yhdellä oluella tästä hyvästä. Booyaa.
Kävellen 5 km, 50 min.