Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Catch-paini seminaari FFGllä Turussa 29.11.

Näytökset, kurssit, leirit, seminaarit, kilpailut, harjoittelukaveria etsitään jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3419
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

Catch-paini seminaari FFGllä Turussa 29.11.

#1

Viesti Jasse »

[video][/video]

Seminaarilla tutustutaan Catch-painin omintakeisiin tekniikoihin ja taktiikoihin ja sovelletaan niitä lukkopainiin ja vapaaotteluun. Catch-paini on vuosisatoja vanha englantilainen painityyli ja nykyaikaisen vapaapainin sekä ammattipainin kantaisä. Tyylin taitajat ovat vaikuttaneet myös japanilaisen vapaaottelun syntyyn. Sekä Kazushi Sakuraba että Josh Barnett ovat harjoiteleet Cathiä edesmenneen Billy Robinsonin ohjauksessa. Robinson taas oppi tyylin Wiganissa, legendaarisen Billy Rileyn "Sanke Pit" salilla.

Seminaarin ohjaajana toimii BJJssä ruskean vyön omaava vapaaottelija Jasse Junkkari. Hän on tutkinut Catch-painin historiaa ja tekniikoita vuosia ja käynyt moneen otteeseen harjoittelemassa lajia Snake Pit salilla Billy Rileyn seuraajan Roy Woodin opissa, sekä osallistunut Catch-kilpailuihin.

Hinta: Seminaari on ilmainen FFGn jäsenille ja muille vain 20E.
Aika: la 29.11. klo 12.00-13.30 ja 15.30-17.00
Luvassa turparuuveja, haaravenytyksiä, niskavääntöjä, nelsoneita, varvasotteita, yms. Tervetuloa!

HarriN
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 527
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Turku
Etulaji: MMA & BJJ
Yhteystiedot:

Catch-paini seminaari FFGllä Turussa 29.11.

#2

Viesti HarriN »

Tästä on hyvä muistuttaa!
Mielipiteet ja möläytykset ovat omiani. Yhdistyksen virallista kantaa edustaessani mainitsen sen kirjoituksessani.

Finnfighters`Gym
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3419
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

Catch-paini seminaari FFGllä Turussa 29.11.

#3

Viesti Jasse »

HarriN kirjoitti: Tästä on hyvä muistuttaa!
Jep! Elikkä kaikki vaan FFGlle tutustumaan Catch-painiin lauantaina. Olin juuri viikon teholeirillä Snake Pit Wiganissa, Roy Woodin opissa. Hyvä kun pääsee heti opettamaan eteenpäin kun on tuoreessa muistissa otteet.
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3419
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

Catch-paini seminaari FFGllä Turussa 29.11.

#4

Viesti Jasse »

Huomenna tutustutaan Catch-painiin ja sovelletaan sitä lukkopainiin. Opetan seitsemän eri "peliä" joita itse olen menestyksellä käyttänyt: DWL-, niskalenkki-, kravatti-, PHN-, puikkaus-, rullaus- ja crusifixpelin.

FFGllä nähdään! :)
Kuvake
taikuri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2719
Lauteille: Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Mazatlan, Sinaloa, Mx

Catch-paini seminaari FFGllä Turussa 29.11.

#5

Viesti taikuri »

Jasse kirjoitti: Huomenna tutustutaan Catch-painiin ja sovelletaan sitä lukkopainiin. Opetan seitsemän eri "peliä" joita itse olen menestyksellä käyttänyt: DWL-, niskalenkki-, kravatti-, PHN-, puikkaus-, rullaus- ja crusifixpelin.

FFGllä nähdään! :)
Turkuun ei kyllä mahdollisuuksia ole tulla. Videoidaanko tapahtuma?
When tyranny becomes law, rebellion becomes duty.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Catch-paini seminaari FFGllä Turussa 29.11.

#6

Viesti JanneM »

taikuri kirjoitti:
Jasse kirjoitti: Huomenna tutustutaan Catch-painiin ja sovelletaan sitä lukkopainiin. Opetan seitsemän eri "peliä" joita itse olen menestyksellä käyttänyt: DWL-, niskalenkki-, kravatti-, PHN-, puikkaus-, rullaus- ja crusifixpelin.

FFGllä nähdään! :)
Turkuun ei kyllä mahdollisuuksia ole tulla. Videoidaanko tapahtuma?
Kuulin huhuja, että Lahessakin olis tätä herkkua tarjolla...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3419
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

Catch-paini seminaari FFGllä Turussa 29.11.

#7

Viesti Jasse »

Oli kunnia vetää Catch-seminaari FFGllä. Porukkaa oli hyvin ja jengi tykkäsi. Itsekkin sain ja saan opettamusesta oppia kun pitää jäsentää sitä omaa tekemistä. Isona bonuksena sain tavata budolegenda Ilpo Jalamon ja nimmarit hänen kirjoihinsa. Lippuillan kuuntelun toisen kampoailulegendan, Ykä Leinon ajatuksia kamppailuata ja elämästä. Kaikenkaikkiaan antoisa reissu. Nyt junassa lukemassa catch kirjojani. :) PS: Seuraava Catch-seminaari on tosiaan Lahdessa 20.12. Tervetuloa!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 44 kurkkijaa