Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3354
Lauteille: Elokuu 2011
Paikkakunta: Mansesta päin

Re: Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#211

Viesti Daddy »

JariMarjamaa kirjoitti: Oho, kerrankin saa kehuja. Kiitos kiitos @mika, talletan tämän hetken muistojen aarteisiin ;)

Täytyy kyllä kompata tuota sinun tekstiä, mukava tavata uusia ihmisiä, varsinkin on samanlaisia
mielenkiinnon kohteita :)
Sama.
"Täydellinen on hyvän pahin vihollinen"
-Tuntematon
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#212

Viesti Lasse Candé »

Pyyheninja
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#213

Viesti Mika »

Olipa hauska jutella eilen illalla @mtj:n kanssa. Muistatko, MtJ, keskustelumme? :D

Kokoontumisajoja muutamallekin siinä kaiken muun ohessa kaavailimme. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#214

Viesti MtJ »

Toki toki, ainakin noin pääpiirteittäin... :D

Olishan se komeata tietenkin, mutta miten mahtaisi onnistua?

Toisaalta, jos vaan saan äkkiä puut nurin, niin ei siinä iäisyyksiä mene, kun on hirsikotakin pystyssä ;)
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Veepee
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1298
Lauteille: Tammikuu 2014
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taido, Tenshin shōden Katori shintō-ryū
Sivulajit: Tachimura-ha Shuri-Te, 白眉, Shaolin
Takalajit: Judo, moderni taijiquan

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#215

Viesti Veepee »

Minä haluaisin tavata käyttäjä @Rojolan IRL. Hän on onnistunus selittämään senshidoa kunnioitusta herättävällä selkeydellä ja asiantuntemuksella. Lisäksi tykkään hänen tyylistään kirjoittaan (merkkaa paljon). Vähin syy ei toki ole myöskään se, että usein käyttämäni hengailutila ei ole kuin about viisi metriä hänen toimistostaan. :D

Lisäksi @Jussi Häkkinen on kunnioitusta herättävä persoona. Huomaan olevani huomattavan monessa asiassa samaa mieltä hänen kanssaa, ja silloinkin kun en ole, ymmärrän kuitenkin lähtökohdan. Vaarana lie vain se, että minussa ei ole tarpeeksi gentlemannia elitisteillä hänen seurassaan. :(

@Lasse Candésta saisi hyvää debattijuttuseuraa. :)

Potkun ehdottomasti näkyvimpänä hahmona @Mikaankin olisi hauska tutustua, varsinkin kun kerta asutamme samaa kaupunkia. ;)

HYMIÖ JOKA KAPPALEEN LOPUSSA :ninja:
Ville-Pekka Turpeinen

"If your unsoku is good, you can never be touched." -Kozo Kitamura, taido 8. dan hanshi, Suomen taidoliiton kesäleiri 2012

"Kun olet kiillottanut tekniikkasi ja saavuttanut liikkeiden vapauden, saat luonnostaan ihmeelliset voimat." -Musashi Miyamoto, Go Rin no Sho, Tulen rulla
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#216

Viesti Mika »

Minua ei näe oikeastaan kukaan enää yhtään missään, mutta kyllähän sitä järkiperäisen seuraavan sukupolven nuoren miehen kanssa voisi :bar:

Muut mainitsemasi sällit ovat kyllä A-ryhmää (näkeehän sen jo nimimerkin väristäkin :smt003 ). :thumbsup:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#217

Viesti Lasse Candé »

Tunne on molemminpuoleinen. Asiaa että on saatu myös nuori ja fiksu kamppailija tänne juttelemaan kun alkaa olla aikamoinen keski-ikäisten kerho noin muuten. :D
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#218

Viesti Lasse Candé »

Mika kirjoitti: Muut mainitsemasi sällit ovat kyllä A-ryhmää (näkeehän sen jo nimimerkin väristäkin :smt003 ). :thumbsup:
Vihje ymmärretty ja pistin tuon takia oikein vitosen ekstraa! :D
(Ei vaan... tuumasin jo aiemmin että hinnan alkuperäinen nosto johtui siitä että menee liikaa miinukselle. Valitettavasti tälle vuodelle sitten muutamat luopuivat leikistä, ja kenties tuo hinnannosto ei korjannut ongelmaa... Enivei vitonen sinne tänne, mutta hanurista yhden paikkailla miinuksia varmaankin...)
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#219

Viesti katar »

Mä oon varmaan tähän jo vastannut, mutta vastaan vielä kerran. Tänään näkee muutaman potkulaiaen; sikäli mikäli mä tunnistan ne tai ne mut... Kohti tuntematonta ja sen yli! Kuten Buzz Lightyear sanoi :smt003 brushteeth . Vähän muuten jänskättää... huuuu..
Frankly my dear, I don`t give a damn.
el-jefe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 708
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Asikkala
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#220

Viesti el-jefe »

MtJ:n kanssa voisi pannukahvilliset istua nuotiolla hyvinkin mielellään. Aittomäen kanssa jos polut risteäisi treenien merkeissä niin olisin enemmänkin kuin mielissään. T-T:llä on sen verran kieroutunut maailmankatsomus että hänen kanssaan voisi hyvinkin halukkaasti heittää jonkun nyrkkiryhmäkeikan konemetsäfestareilla. Nomadin ja flammeen haluaisin tavata ja antaa pitkän halauksen. DeusVult olisi erittäin mielenkiintoista tavata pitkän keskustelun merkeissä ja Häkkisen kanssa voisi hyvinkin juoda kupposen teetä rauhakseltaan. Beornille voisi hyvinkin uhrata Mirabellollisen aikaa ja tietenkin Mikan kanssa voisi hyvin ottaa törpön tai pari Octoberfesteillä.

Itseasiassa haluaisin tavata suurimman osan aktiiveista täällä. Mutta harmi että elämä tuntuu nykyään turhan nopealta ja aika rajalliselta.
A.H

Supersankari, Rakastaja, Yleiserikoisasiantuntija
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#221

Viesti Totte »

Point tulee nyt ekana mieleen.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#222

Viesti Point »

Totte kirjoitti: Point tulee nyt ekana mieleen.
Pelkään, että tuntisin itseni tyhmäksi myös livenä :)
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#223

Viesti Totte »

Nauran ihmisille sujuvasti myös päin naamaa, joten ei täs mitää ;)
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#224

Viesti Point »

:)
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#225

Viesti T-T »

el-jefe kirjoitti: T-T:llä on sen verran kieroutunut maailmankatsomus että hänen kanssaan voisi hyvinkin halukkaasti heittää jonkun nyrkkiryhmäkeikan konemetsäfestareilla.
Tää oli aika mukava heitto, sillä vaikka siviilissä ja kotioloissa pyrin (oikeasti pyrin) olemaan aika yksikseni rauhaksiin, niin ei ole kyllä kukaan koskaan valittanut, että olis ollut ikävä tehdä hommia.

Jos sä jaksat kattella sitä, että välillä tulee syvä huokaus, ja sitten kuuluu yleensä huutoa, tai sitä kun puhun vakavalla naamalla yhtä epäselvästi henkilölle kun se puhuu mulle, tai teen korostuneita tuijotuskisoja tyhmällä ilmeellä jonkun uhoojan kanssa, tai sitten vaan masentelen tunnin hiljaa, niin sä olisit ihan valmis pari :D

Mä oon luetellut varmaan puolet potkulaisista tässä muutamien vuosien aikana tänne, ja toivonkin että näkisin porukkaa jossain vaiheessa. Tällä hetkellä kun tekee noin 70-80 tunnin työviikkoa ja koittaa vähän reenailla ohessa, niin aika hiljaista on.

Totte saa todennäköisesti pidettyä Lassen kurissa, niin hänen pitäisi olla paikalla.
El-jefe...luulen, että sen olisi sen verran määrätietoinen omassa maailmankatsomuksessaan, että istuisin vaan hiljaa ja kuuntelisin.
Daddyä hakkaisin kylkiin, että "menee!!!" kun se yrittäisi tehdä leukoja.

Yksi mikä mua on kirotuttanut välillä niin paljon on Mika :) Luulen, että meillä menisi tunteja kun juteltaisiin.

Aittomäestä mitä oon kuullut, niin kyseessä on aikas hauska persoona (siis sellaisissa leppoisissa sosiaalitilanteissa) ja aina on muistettu korostaa, että kuinka hyvä tuomari hän oli.

Aidosti kuitenkin harmittaa se, että Kungfumiäs lupasi jo ajat sitten opettaa mulle Bajia. Otan tämän joskus vastaan. Saa nähdä mitä siitä "aina kilvellä sisään-perperi maassa-raivollaläheltä ihmiselle tulee"

Ja Point...sä saat tarjota mulle juotavan, koska olet kiusannut mua niin paljon. Ni!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 68 kurkkijaa