Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Urheilu-uutisia

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Urheilu-uutisia

Viesti Mjölnir »

Täältä löytyy turnauksen virallinen kuvagalleria:
http://www.uwrworldchampionship.com/gallery/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Urheilu-uutisia

Viesti Mjölnir »

Mjölnir kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti: Tänään se alkaa:
http://www.uwrworldchampionship.com/streaming/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uppopallon MM-kisat Suomen naisten maajoukkueen osalta.
Harmittava niukka tappio Suomen naisille Kolumbiaa vastaan 0-1.
Valitettavasti viime yönä tuli Suomelle tappio myös Ruotsia vastaan. Alkulohkossa on vielä seuraavana vuorossa Australia ja sitten Venezuela.
Onneksi nyt tuli voitto Australiasta selvin numeroin 8-0. Australia ei päässyt kertaakaan edes keskikentän yli Suomen puolustuspäähän.
Myöhäisillan pelissä Suomi voitti Venezuelan, niin ikään 8-0

Tänään on sitten vuorossa kerrasta poikki. Saksan kanssa pelataan pääsystä semifinaaliin, ja jos germaanit kaatuvat, illalla on semifinaalipeli.
Valitettavasti Suomen pelit MM-turnauksessa päättyivät tappioon Saksalle.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Urheilu-uutisia

Viesti Mika »

No, turnaus päättyi, mutta kokemus oli varmasti arvokas.

Tuolla galleriassa on paljon hyviä pelitilannekuvia.

Kuva
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija

Urheilu-uutisia

Viesti Mjölnir »

Uppopalloa myös maailman kovimmaksi pallopeliksi kutsutaan. Rankkaa se ainakin on.

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija

Urheilu-uutisia

Viesti Mika »

Uppopallo on tietääkseni englanniksi underwater rugby. Se ei jätä hirveästi selittämisen varaa. :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija

Urheilu-uutisia

Viesti Mjölnir »

Mika kirjoitti: Uppopallo on tietääkseni englanniksi underwater rugby. Se ei jätä hirveästi selittämisen varaa. :D
Vesipallo ja uppopallo sekoitetaan monesti toisiinsa. Tai oikeammin, suurin osa ihmisistä ei tiedä, mitä uppopallo on, vaan luulee että se on sama asia vesipallon kanssa.

Englanniksi tämä ero tulee selkeästi esille: Water Polo / Underwater Rugby :D

Muuten, vesipallokin on kova laji, siinä otetaan myös pelaajaa aika rajusti ja se on hyvin raskasta.

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija

Urheilu-uutisia

Viesti Mika »

Normaali rugby on vissiin joillekin liian helppoa. Mennään sitten veden alle ja pelataan sitä siellä. :D

Kyllähän nuo vesilajit ovat oikeasti todella vaativia. Kovaa touhua. :tiphat:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija

Urheilu-uutisia

Viesti Mjölnir »

Sen verran vielä päivitystä, että jäljellä on vielä sijoitusottelu, Suomi pelaa Tanskaa vastaan sijoista 5 ja 6

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija

Urheilu-uutisia

Viesti Mjölnir »

Suomi voitti Tanskan ja sijoittui viidenneksi

tuossa vähän maalinedustapelifiilistelyä

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija

Urheilu-uutisia

Viesti Mika »

Vähän on ruuhkaa korilla. :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija

Urheilu-uutisia

Viesti Mjölnir »

Mika kirjoitti: Vähän on ruuhkaa korilla. :D
On, juu!

Toi on kovaa hommaa.

Siinä muuten näkyy, jos osaa katsoa oikein, vähän tuota puolustuspelaamistakin: maalivahti levyttää korin päällä ja maalivahdin alla, korin edessä on pakki. Pakki pelaa open guardia ja potkii hyökkääjiä pois, etteivät ne pääsisi maalivahdin alle ja saisi nostettua tätä korilta. Sitten tulee maalivahdin vaihto, kun toinen molari tulee pinnalta ja vapauttaa toisen hengittämään.

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija

Urheilu-uutisia

Viesti Mjölnir »

Sotilaiden maailmankisat Etelä-Koreassa päättyivät tänään. Suomi sai 7 mitalia ja sijoittui 117 maan joukosta sijalle 21.

Joukkueen mitalit saavutettiin ajallisessa järjestyksessä seuraavasti: Kisoissa ensimmäisen jaettavan mitalin, ilmailu-5-ottelun lentokilpailun pronssin voitti Mikko Honkasalo. Päivää myöhemmin yleisurheilussa keihäänheittäjä Ari Mannio voitti sotilaiden maailmanmestaruuden. Muutamaa päivää myöhemmin saatiinkin sitten viisi mitalia yhden päivän aikana, mikä lienee suomalaisittain ennätys MM-tasolla. Ilmailu-5-ottelijat ottivat yhden henkilökohtaisen hopean ja joukkuehopean. Yksilökilpailun hopeamitalin voitti Lauri Lappalainen. Meri-5-ottelussa Suomen naiskaksikko Jenna Säkkinen ja Mari Lindsröm ottivat joukkueena kokonaiskilpailussa toisen sijan ja Säkkinen nappasi lisäksi hopeaa yksilökilpailussa. Päivän kruunasi skeet-ammunnnan joukkue Tomi Aspholm, Miikka Peltonen ja Oskari Kössi, voittaen joukkuekilpailun MM-kultaa. Joukkue saavutti lisäksi useita neljänsiä sijoja.

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija

Urheilu-uutisia

Viesti Mika »

Ilmeisesti kutsu linnaan vastaa urheilijoille ämpärin jonottamista. :D
Yksi suomalaisen huippu-urheilun toteemipaalu uupuu sunnuntaina presidentti Sauli Niinistön itsenäisyyspäivän vastaanotolta: keihäänheiton MM-pronssimitalisti ja ensimmäisenä suomalaisena Timanttiliigan kokonaiskilpailun voittanut Tero Pitkämäki ei saanut kutsua.

– Onhan sitä tässä hämmästellyt sekä heittäjä-Tero että manageri-Tero, myönsi Pitkämäen manageri Tero Heiska torstaina.

Kun kutsua ei kuulunut, Heiska jopa soitti presidentin kansliaan kysyäkseen sen perään.

– Tiedustelin, onko posti mahdollisesti hukannut kutsun. Mutta eihän se ollut.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
fudo
munillepotkija
Lauteille: Elokuu 2010
Etulaji: Kase Ha Shotokan Ryu

Urheilu-uutisia

Viesti fudo »

Pari Taru Lahti & Riikka Lehtonen teki hetki sitten suomalaista beachvolley-historiaa sijoittumalla kakkoseksi Kansainvälisen lentopalloliiton (FIVB) World Tourin kisassa. Suomalainen pari ei ole koskaan aikaisemmin päässyt mitaliotteluihin asti maailmankiertueella. Loppuottelussa vastassa oli ykkössijoitettu saksalaispari Laura Ludwig & Kira Walkenhorst. Ensimmäinen erä oli tiukka (21–23), toisessa saksalaiset olivat selvästi parempia (16–21). Käsittääkseni Lahti & Lehtonen on tämän myötä melko lähellä olympiapaikkaa.

Stadionmusiikkina kuultiin finaalissa mm. Dingoa.
空手に先手なし
tapsaattori
kylkeenpotkija
Lauteille: Heinäkuu 2016
Etulaji: keppijumppa
Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini

Urheilu-uutisia

Viesti tapsaattori »

https://yle.fi/a/74-20063297?utm_source ... n=ylefiapp

Camilla Richardson oli 16. Valencian maratonilla. Samalla alitettiin Pariisin olympiaraja sekä Suomen ennätys lähes kolmella minuutilla, nyt aika 2.24.38 .

Valenciassa oli hyvä keli maratonille, koska muutkin juoksi kovia tuloksia. Sisay Lemma juoksi 2:01:48 joka on maailman kaikkien aikojen 4. kovn maraton aika.

Seuraajat

Kuvake
Eppu
FTale
MikkeM