Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#241

Viesti Mika »

@Veepee ja @AnttiSalmi tuli tavattua viikonloppuna. :) Antti, pahoittelen, se tapahtuma olikin isompi kuin arvelin, eikä siellä muuten edes ollut ruokakojun ruokakojua! Joten kun vihdoin palasimme puiston eteläpäähän, olikin jo kiire ehtiä Ilveksen peliin, joka alkoi kello 16.00. Hädin tuskin ehdimme. Ensi kerralla juttelemme paremmalla ajalla. Ja onnea Veepeelle tänään alkaneeseen rupeamaan. :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
AnttiSalmi
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 81
Lauteille: Toukokuu 2014
Paikkakunta: Espoo

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#242

Viesti AnttiSalmi »

Mika kirjoitti: @Veepee ja @AnttiSalmi tuli tavattua viikonloppuna. :) Antti, pahoittelen, se tapahtuma olikin isompi kuin arvelin, eikä siellä muuten edes ollut ruokakojun ruokakojua! Joten kun vihdoin palasimme puiston eteläpäähän, olikin jo kiire ehtiä Ilveksen peliin, joka alkoi kello 16.00. Hädin tuskin ehdimme. Ensi kerralla juttelemme paremmalla ajalla. Ja onnea Veepeelle tänään alkaneeseen rupeamaan. :D
No eipä mitään :) Ensi vuonna sitten tai jos tulee aikaisemmin esimerkiksi tarve voittaa kaveri kädenväännössä, niin meikäläisen löytää yleensä joka tiistai klo18.30 Kaukajärven vapaa-aikatalon kuntosalilta vääntämässä kättä.
Tuli kyllä kunnon jäätyminen siinä kun kävelit luokse ja sanoit nimeni :lol: Mulla on meinaan järkyttävän huono kasvomuisti ja mulle sattuu koko ajan sitä, että joku aikaisemmin (yleensä yliopiston kautta) tapaamani ihminen tulee luokseni juttelemaan ja mulla ei ole mitään hajua, että mistä mun pitäisi henkilö muistaa :oops: Siksi tuijotin suakin hetken ja yritin muistaa, että mistäs mun pitäis tää kaveri tuntea kun se tietää mun nimeni :smt003
To armwrestle or not to armwrestle
What a stupid question
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#243

Viesti Lasse Candé »

Vakio. :D
Saan välillä palautetta siitä että saatan kysyä "tota, mä en kyllä nyt muista kuka sä oot?" Näin ei kuulemma saisi tehdä, mutta fakit. Teeskentely on teeskentelijöille. Joskus töksähtää toki, mutta jengi arvostaa toisaalta myös sitä että ei tarvitse liikaa tulkita piiloviestejä vaan se on se.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#244

Viesti Mjölnir »

Aika monta potkulaista olen tavannut, joko tietäen tai tietämättä, ja monta sellaista on, jotka haluaisin tavata. Nyt nousi erityisesti mieleen @Jussi Huusko jonka jutuista on jo pitkään huokunut se, että muutakin on kierretty, kuin tahkoa. Viimeiaikainen jäätävä perehtyminen asioihin, joka näkyy tuolla asiaketjuissa sai minut kirjoittamaan tänne.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#245

Viesti Mika »

Muistan hyvin kun Jussin ilmestyessä lauteille moni yksityisesti vähän epäili, voiko tuollaista maailmanmiestä olla olemassakaan. :) Tapasin Jussin aika nopeasti sen jälkeen. Kyllä hän ihan oikea ihminen on. :D Ja todellakin hän on kaikenlaista nähnyt ja kokenut. Kaksi kertaa olemme käyneet kilistelemässä. Seuraavaa kertaa odotellessa. :occasion5:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#246

Viesti Lasse Candé »

Juu, ehdottomasti niitä henkilöitä joita olisi kiva tavata!
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#247

Viesti Pyjamasankari »

Hitsin hitsi, minulla oli vielä keväällä kovasti suunnitelmissa pysytellä Suomessa tämä koko loppuvuosi ja tulla vihdoinkin Valkeakosken Heraclesiin oppimaan Defendoa ihan alkeista lähtien @Mjölnirin ja kumppaneiden maankuuluihin (tai voinee sanoa maailmankuuluihin) treeneihin.

Tässä on nyt kuitenkin koko ajan ilmennyt jotakin puuhasteltavaa ja olenkin näillä näkymin ainakin tämän loppuvuoden Ukrainan suunnilla asumassa pääsääntöisesti ennen joulu-tammikuulle osuvaa kuukauden Senegalin piipahdusta. Lupaan kyllä tulla Valkeakoskelle harjoittelemaan välittömästi, kun siihen vain on sopiva tilaisuus, sen verran pitkäaikainen haave se on ollut Potkua ja muita väyliä seurattuani. :)
Mika kirjoitti: Seuraavaa kertaa odotellessa. :occasion5:
Ilman muuta menemme poikkeamaan taas oluelle, kun osuu sopiva sauma molemmille! :)

Lassen pitää kyllä lähteä Ukrainaan moikkaamaan, siitä ei neuvotella. Tarviihan mulla joku juttukaveri olla siellä juoppoputkassa, siinä sitä tutustuu sitten parhaiten. :lol:

Mutta, ilo on minun puolellani tavata jokaista Potkulaista, vaikuttaa todella mukavalta yhteisöltä kaikin puolin vaikken olekaan päässyt rientoihin osallistumaan. Onneksi edes joitain olen saanut tavata matkan varrella ja olen enemmän kuin iloinen mikäli joku sattuu joskus samalle paikkakunnalle moikkailemaan oluen ääreen. :peukku:
Veepee
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1298
Lauteille: Tammikuu 2014
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taido, Tenshin shōden Katori shintō-ryū
Sivulajit: Tachimura-ha Shuri-Te, 白眉, Shaolin
Takalajit: Judo, moderni taijiquan

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#248

Viesti Veepee »

Tähän ketjuun tämä sopii ehkä parhaiten: @Jussi Häkkinen, miksi sinua ei voi "seurata" facebookissa? :D Enkä puhu nyt stalkkaamisesta, vaan siitä, ettei seinältäsi löytyy nappulaa, jossa lukisi "Seuraa". :)
Ville-Pekka Turpeinen

"If your unsoku is good, you can never be touched." -Kozo Kitamura, taido 8. dan hanshi, Suomen taidoliiton kesäleiri 2012

"Kun olet kiillottanut tekniikkasi ja saavuttanut liikkeiden vapauden, saat luonnostaan ihmeelliset voimat." -Musashi Miyamoto, Go Rin no Sho, Tulen rulla
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#249

Viesti Jussi Häkkinen »

Veepee kirjoitti: Tähän ketjuun tämä sopii ehkä parhaiten: @Jussi Häkkinen, miksi sinua ei voi "seurata" facebookissa? :D Enkä puhu nyt stalkkaamisesta, vaan siitä, ettei seinältäsi löytyy nappulaa, jossa lukisi "Seuraa". :)
Öö, jaa, en tiedä...pitääpä katsoa asetukset. :)
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#250

Viesti Jorge »

Jouduin Turkuun ja vielä syntymäpäivänäni...

No käytin sitten tilaisuutta hyväkseni ja marssin Herrainpukimoon katsomaan, löytyisikö kunnon kenkää ongelmallisen leveään ja korkeaan jalkaani - no ei ollut hyllyssä sellaista, mutta ammattitaitoiset ukot kyllä saivat sovitusten perusteella selville, mikä olisi hyvä.

@Jussi Häkkinen Ei ollut paikalla, joten tuon Potku- legendan tapaaminen jäi vielä ruksaamatta tällä erää
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#251

Viesti Jussi Häkkinen »

Pahoittelut - lomalla olen vielä tämän viikon loppuun. Jos olet pidempään kaupungissa, voitaisiin tänä iltana vaikka törmätä Cosmic Comic Cafen oluen äärellä.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 7295
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kirkkonummi
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#252

Viesti Tyttö »

IIsakki kirjoitti: Ketähän noita nyt olisi... Mjölnir, Tyttö (Poika varmaan kuuluu pakettiin? :D ), Paanari,"Satumetsä uroskeiju", Jaawakin taitaa olla vielä hengissä, Filipino, AlexM.. nää nyt ainakin alkuun..
Jopas onkin vanha viesti...mutta en ole kaiketi ymmärtänyt vastata. IIsakki, me ollaan kyllä nähty. :D
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#253

Viesti Jorge »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Pahoittelut - lomalla olen vielä tämän viikon loppuun. Jos olet pidempään kaupungissa, voitaisiin tänä iltana vaikka törmätä Cosmic Comic Cafen oluen äärellä.
Joo, no problems - olin melkoisella pikavisiitillä ja otin Åbusin Helsinkiin jo 15.20. , mutta tosiaan katsotaan sitten seuraavalla kerralla joskus hamassa tulevaisuudessa!

Mutta edelleen sanon, että firmassasi ainakin pelaa palvelu ja osaamista löytyy :peukku:
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6423
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#254

Viesti AlexMachine »

Lista on pitkä Point, Luupää, Jorge, Mjölnir, MtJ, MikkeM, MikaM, Elina, Taikuri ja monta muuta.
The beatings will continue until morale improves.
Veepee
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1298
Lauteille: Tammikuu 2014
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taido, Tenshin shōden Katori shintō-ryū
Sivulajit: Tachimura-ha Shuri-Te, 白眉, Shaolin
Takalajit: Judo, moderni taijiquan

Kenet potkulaisen haluaisit nähdä?

#255

Viesti Veepee »

Haluaisin keskustella@Andyn kanssa valmentamisesta. @Sinappilla on niin kiva kirjoitustyyli, että haluaisin tavata muuten vaan. :D

Toivottavasti tägäys meni puhelimella oikein.
Ville-Pekka Turpeinen

"If your unsoku is good, you can never be touched." -Kozo Kitamura, taido 8. dan hanshi, Suomen taidoliiton kesäleiri 2012

"Kun olet kiillottanut tekniikkasi ja saavuttanut liikkeiden vapauden, saat luonnostaan ihmeelliset voimat." -Musashi Miyamoto, Go Rin no Sho, Tulen rulla
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 83 kurkkijaa