Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Defendo

Nykyaikaiset itsepuolustuslajit eli Defendo, ICS, Krav Maga, MilFight, PDFS, Senshido jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 298
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo

#1366

Viesti Mjölnir »

Mika kirjoitti: :peukku:

Lisätkää vielä tämä ketju linkkeihin. :)
Tehty
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 298
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo

#1367

Viesti Mjölnir »

http://www.spartan.fi/blog/defendo-josk ... n-enemman/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Ohiampuja
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 181
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Defendo

#1368

Viesti Ohiampuja »

Harmi kun oma Defendo innostus hiukan lopahti kun jo alkeiskurssilla revähti joku lihas yms tuolla kyljessä ja alkeiskurssi jäi siihen. Tämä on näitä iän tuomia juttuja, kyllä se jossain näkyy kun 50 vee alkaa häämöttää.

Pitääkö tässä Taiji kurssille ilmoittautua, siitäkin lajista on 10 vuotta aikaa. :)
sihteerilintu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 126
Lauteille: Lokakuu 2008

Defendo

#1369

Viesti sihteerilintu »

Olen itse ollut Defendosta "tauolla" jo parisen vuotta, mutta oman kokemukseni mukaan Defendo yksi niistä harvoista toimivista lajeista, mitä allekirjoittanut (+50v.) on pystynyt harjoittelemaan tyydyttävällä teholla vammat ja ikä huomioon ottaen. Aikidosta, jujutsusta tai kalista ei olisi tullut enää mitään, silloin kun Defendoa pystyi treenaamaan vielä aika sujuvasti. Luulen, että Defendo sujuisi nytkin aika mukavasti, jos siihen saisi ajan jotenkin riittämään.
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 3862
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Defendo

#1370

Viesti Puni »

Defendo Nummelaan! Tai edes Vihtiin! Saako eniten huutamalla eniten palvelua?
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4152
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

Re: Defendo

#1371

Viesti YJT »

Käsittääkseni Lohjalle ollaan oltu järjestämässä defendoa, mutta ainakaan toistaiseksi ei ole natsannut.
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 46
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Defendo

#1372

Viesti JanneM »

Puni kirjoitti: Defendo Nummelaan! Tai edes Vihtiin! Saako eniten huutamalla eniten palvelua?
Ottamalla yhteyttä IDDI ryhmän kouluttajiin (esim @Mjölniriin tai @FireFighteriin) voit tiedustella miten Defendo saataisiin paikkakunnallesi helpoiten.
Voit toki tiedustella keneltä vain Defendo-ohjaajalta mahdollisuutta leirin pitämiseen paikkakunnallasi.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 298
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo

#1373

Viesti Mjölnir »

Otimme askeleen ammattimaisempaan suuntaan ammatti- eli väri-Defendojen markkinoinnissa. Yhteistyökumppanimme on monikansallinen AMS Global.

Nettisivut löytyvät täältä:
http://www.amsdefcon.com" onclick="window.open(this.href);return false;
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3419
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

Defendo

#1374

Viesti Jasse »

Wau! Hyvää työtä (y)
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6438
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Defendo

#1375

Viesti AlexMachine »

:peukku:
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3419
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

Defendo

#1376

Viesti Jasse »

Noilla sivuilla ei anteeksi pyydellä :D Kaikki on saatu nyttämään ja kuulostamaan niin hyvältä kun mahdollista kuitenkaan asioita vääristelemättä. Hienoa että suomalaisetkin uskaltaa tehdä hommaa ison muailman malliin!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 298
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo

#1377

Viesti Mjölnir »

Jasse kirjoitti: Noilla sivuilla ei anteeksi pyydellä :D Kaikki on saatu nyttämään ja kuulostamaan niin hyvältä kun mahdollista kuitenkaan asioita vääristelemättä. Hienoa että suomalaisetkin uskaltaa tehdä hommaa ison muailman malliin!
Nyt odotellaankin sitä tårta på tårta ja selkäänpuukotusta, joka alkaa ;)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 5297
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Defendo

#1378

Viesti MikaM »

Kyyninen on aina pahalla ja pettyneellä päällä, samoin pessimisti, Optimisti on enimmän aikaa iloinen, valinta on jokaisen oma. Ne, jotka sanovat vain olevansa realisteja, elävät kieltovaiheessa.
Onnea ja menestystä!
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 6411
Lauteille: Lokakuu 2009

Defendo

#1379

Viesti Ile »

Hienot noi sivut.

Liittyy väljästi tähänkin ketjuun vaikka voisi olla omankin ketjun aihe (vai onkohan tällainen jo?): ketkähän muistetaan vuosikymmenien kuluttua maailmassa kamppailulajien isoina niminä tai harrastajien kesken semi-isoina niminä näiltä meidän ajoiltamme? Vastaavasti kuin me muistamme jonkun Kanon, Funakoshin, Ueshiban, tai vähän myöhemmiltä ajoilta vaikkapa Brucen.

Voisiko joukkoon mahtua Niiniketo tai Saario tai vaikka joku potkulainen?

Tähän liittyy vähän sellainen ajatus, että välillä jostain opettajalinjoista puhuttaessa tuntuu, että kauan sitten eläneitä mestareita jotenkin "mystifioidaan" eikä ehkä olla valmiita näkemään omissa aikalaisissa vastaavaa potentiaalia vaikka sitä olisikin.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 298
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo

#1380

Viesti Mjölnir »

Ile kirjoitti: Tähän liittyy vähän sellainen ajatus, että välillä jostain opettajalinjoista puhuttaessa tuntuu, että kauan sitten eläneitä mestareita jotenkin "mystifioidaan" eikä ehkä olla valmiita näkemään omissa aikalaisissa vastaavaa potentiaalia vaikka sitä olisikin.
Olen kyllä samaa mieltä
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 39 kurkkijaa