Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tapsaattori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 2463
Lauteille: Heinäkuu 2016
Etulaji: keppijumppa
Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini

Ottaa pattiin!

#5011

Viesti tapsaattori »

Vuosi popsittu lääkkeitä eikä auta, nyt uudet ja hitokseen kalliit lääkkeet (ehkä tehoo). Nyt ku vanhaa duunia ei voi tehdä köpöytymisen vuoksi kunnolla niin pitää koulututtautua, etsiä aktiivisesti töitä ja verkostoitua tehokkaasti sellasiin hommiin mihin kykenis. No se on aivan oma juttunsa kun joinakin aamuina ei meinaa päästä sängystä. Sit menee johonkin palaveriin hikisenä ja puolikumarassa. Tää sairaus lisäksi tekee hikeen aivan omanlaisensa pistävän aromin vaikkei se aiemminkaan oo miltään kukkaniityltä tuoksunut. Aikamoista kusetusta kun deodorantti oikein "takaa 48h suojan". Joku 2h on realistisempi. Joku insinööri vois kehitellä sellaset nanopartikkelit ettei sieltä hikirauhasesta tuu enää yhtään mitään
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 261
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#5012

Viesti Mika »

:(

Toivottavasti tuo uusi lääkitys auttaa. Noin muutenhan uran vaihtoa voi katsoa uutena mahdollisuutena. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 112
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

#5013

Viesti katar »

:eviL Heti, kun keittiöltä on pari poissa ja mun kollega on veks, niin johan menee kaikki päin persettä. En pääse syömään, vaan saan pupeltaa suunnilleen seisaalleen takahuoneesas ja juosta välillä neuvomassa tuuraajaa, joka ei muista/osaa kaikkea, kun on niin harvoin tässä. Samainen tuuraaja, joka on tarjoilija, ei taas saa apua, kun pitäis viedä neljät kahvit eri tilaan samaan aikaan. Sit osa keittiön porukasta juoksee lounasaikaan vetämässä 20 min kessupaussia kaikki samaan aikaan... murrr!!!! :eviL :eviL :eviL
Frankly my dear, I don`t give a damn.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 112
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

#5014

Viesti katar »

Hevonperse sanon minä. Olin unohtanut yhdestä tilauksesta iltapäiväpullat, joten eiköhän pomo taas hyppää niskaan niin kuin oisin murhaan vähintään syyllistynyt... Siis muut voi mokailla, mut auta armias, jos mä mokaan, niin useampi tulee ihmettelemään asiaa. "Miten nyt niin kävi" kysyi yks tarjoilija. No vittuko minä tiedä, se oli jäänyt tilauksesta pois, en mä nyt tahalleen niin tee helvetti!! :eviL :eviL :eviL :eviL :angryfire: Shaatana sanon minä... Tarkistin kaikki tulevat tapahtumat, niissä on pullat ja leivät paikallaan. kele tana tttu.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 230

Ottaa pattiin!

#5015

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

katar kirjoitti: loka 17, 2018, 15.51 Olin unohtanut yhdestä tilauksesta iltapäiväpullat, joten eiköhän pomo taas hyppää niskaan niin kuin oisin murhaan vähintään syyllistynyt...
Murha on kevyttä kamaa verrattuna siihen että Mies, jonka Jumala on kuitenkn luonut Kuvakseen, odottaa saavansa Pullaa mutta jää ilman! Niih!



:)
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 112
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

#5016

Viesti katar »

luupää kirjoitti: loka 17, 2018, 16.44
katar kirjoitti: loka 17, 2018, 15.51 Olin unohtanut yhdestä tilauksesta iltapäiväpullat, joten eiköhän pomo taas hyppää niskaan niin kuin oisin murhaan vähintään syyllistynyt...
Murha on kevyttä kamaa verrattuna siihen että Mies, jonka Jumala on kuitenkn luonut Kuvakseen, odottaa saavansa Pullaa mutta jää ilman! Niih!



:)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: reps Vähänkö putosin... Muahhaahhaaaa... :D :jepa:
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
lumbago
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 101
Lauteille: Syyskuu 2018
Paikkakunta: Kuusankoski
Takalajit: Taekwondo, Krav Maga, Hokutoryu Jujutsu, Aikido

Ottaa pattiin!

#5017

Viesti lumbago »

Ottaa ja pahasti ottaakin. Mulla on 2008 Ajetusta autokolarista johtuen niskat vähän niin ja näin (Piiskaniskuvamma aka whiplash, niskan retkahdusvamma) . Sain ne tossa välissä hyvinki ojennukseen mut 2015 ne petti taas, alko huimaamaan voimakkaasti.Sitä on jatkunut aina tänne 2018 saakka, joskus enemmän, joskus ei mitään jolloin olo tuntuukin ihan hyvältä. Tällä hetkellä mulla on taas aivan s**tanallinen kiristys/kramppi tms päällä kallonpohjassa ja ihan h*lvetin outo olo päässä siitä johtuen. Koskahan nää sais oikeesti kuosiin. Ei sielä sinänsä oo mitää rikki, jotaki pientä madaltumaa ja muuta oli, magneetilla ei oo koskaa kuvattu itseasias, röntgen vaan... Magneetti ois tarkempi. Mut joo suoristunu kaularanka lisänä, niin tekee ongelmia. Pittäis saaha ojennukseen se. Hankaloittaa pahimmillaan ollessa mun jokapäivästä elämää ja rajottaa kaikkea, ei todellakaan hauska vaiva.

Kaupanpäälle katkasin oikean nilkan viime vuoden maaliskuussa 3:sta kohtaa. Pirstaleisia murtumia olivat. Sekään ei ole kivuton / toimiva edelleenkään, ei siedä minkäänsortin rasitusta. Mut se sentäs kuvattiin viikko sitte Magneetilla ja nyt odotellaan ortopedille aikaa. Vielä ku ne ton niskanki hoitais tai keksis mitä sille tehä, ni ois aika jees, tuntuu et asiaa ei oteta ees kovin vakavissaan jos siitä menee lääkäriin valittamaan että huimaa voimakkaasti. Että näin.

Sairaslomalla ed. mainittujen syiden vuoksi. Työkykyä tässä ootellen, sekä sitä että pääsis takas lajien pariin, tietenkin.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#5018

Viesti Kari Aittomäki »

Voi perse.
Niskaongelmat on pirullisia kyllä.
Oletko kokeillut näitä asentoa ylläpitäviä harjoitteita, siis pääosin siten että pidät huolen siitä että ranka ja kallo ovat vaaterissa?
Hiukan työlästä mutta tietääkseni toimivaa.

Mua ottaa pattiin se että olen ilmeisesti aiheuttanut vastaavan oireilun eräälle päsmärille, ovella.
Tempasin irti uhristaan ja naamansa rusahti, ensisäikähdykseni oli että nyt meni niska, kaskun olin karatemoodilla ja liikkeet teräviä, rikkovia..
Olihan se naama epäsymmetrinen mutta se meni jonku reilukerholaisen piikkiin. Potkas sälliä lättyyn kun olin antamassa hakatulle ensiapua.
Kuulin myöhemmin että päsmärillä on niskaongelmia, taisi siellä risahtaa muukin kuin naama.

Tollasta ei sais sattua, ammattimies ei sais vahingoittaa vahingossa.
Kuvake
lumbago
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 101
Lauteille: Syyskuu 2018
Paikkakunta: Kuusankoski
Takalajit: Taekwondo, Krav Maga, Hokutoryu Jujutsu, Aikido

Ottaa pattiin!

#5019

Viesti lumbago »

Joo niska menee aika helpolla jos nopeesti retkahtaa, vahinkoja sattuu eikä niille mitään voi.
Oon mie tosiaa yrittäny tota et sais pidettyy ryhdin kunnolla, mut vaikeetahan se on väkisin pitää, lysähtää helpolla. Pitäis treenaa noit ryhtiä ylläpitäviä lihaksia et keho kantais kunnolla. Hieman hanakalaa jumpata välillä jos olo ei ole paras mahdollinen, mut sillä se varmaan alkais helpottamaan, säännöllisesti ja pitkäjänteisesti tehtynä.

Sit tietysti toinen mitä tarttis ni hierontaa jne, et se jatkuva jumitustila pysyis edes jotenkin rentona, mut ei oikein riitä sairaslomalla varat siihen et kävis säännöllisesti. Sit jos käy silloin ja tällöin niin siitä ei oo mitään hyötyä.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#5020

Viesti Kari Aittomäki »

Hiukan outo ehdote: Kokeilepa melomista.
Siis kajakkiversiota. Siinä istutaan ryhdissä ja koko ranka saa mukavaa rotaatiojumppaa, pienet lihakset saa kestävyyttä ja voimaa, herkkyyttä.
Ja sen takaraivon ylöskiskonta eli niskan optimiasento on luontainen ja funktionaalinen.

Mulla oli aikanaan selän kanssa pahoja ongelmia jotka katos kun liityin melontaseuraan ja meloin Stadista Hankoon.
Se on sitäpaitsi melkoisen mukava harrastuskin, kohdallani ikävä kyllä jo jäänyt.
Mutta aikoinaan tuli jokia koluttua enemmänkin. Merellä kans mutta se on tylsempää.
Voisin kertoa juttuja mutta menee jousimetsästysketjun puolelle.
Senverran, että jokireiteillä sitä pikkuriistaa (isompaakin) saa näkyviin vallan mukavasti.
Kuvake
lumbago
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 101
Lauteille: Syyskuu 2018
Paikkakunta: Kuusankoski
Takalajit: Taekwondo, Krav Maga, Hokutoryu Jujutsu, Aikido

Ottaa pattiin!

#5021

Viesti lumbago »

Kari Aittomäki kirjoitti: loka 23, 2018, 02.40 Hiukan outo ehdote: Kokeilepa melomista.
Nojoo voishan toi toimiakki, mut ei nyt ihan tällee talvea vasten viitti alkaa millää kajakilla vetämää :D
Nyt vois sanoa et ottaa pattii tää unirytmi. Heräsin illalla 18:00 maissa ja eihä se uni tietenkään sieltä tuu taas normaaliin aikaan, eli esim illalla tai vaikka suht ihmisten aikaan, vaikka esimerkiks 2 aikaan yöllä. Koska ei se käytännössä voi tulla tolla muutaman tunnin valvomisella. Eli nythän tätä rustaillessa käytännössä valvonu vasta sen n. 12 tuntia. Väsyttää kyl ihan helvetisti, mut ei nukuta, eli ei silleen väsytä et vois nukahtaa Jollaa pitäis kyl vähä saada tätä rytmiä väännettyä fiksummaks oikeesti. Tänäänki ois 11:00 menoja niin hieno homma. Jos ei tarvis mihinkää mennä niin eihän tää mitää haittais. Nyt lähinnä v*tuttaa ku painaa samoil silmil näitä aamusin olevia menoja ja sitte erehtyy nukkumaa "Ihan hetkeksi vaan" sen jälkee, ja herääki taas illalla... Ja sama toistuu. Väkisinkään ei oo tosin mukavaa yrittää koko päivää valvoa, et nukahtais vasta illalla.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 112
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

#5022

Viesti katar »

:eviL :eviL :eviL Firma pitää ns. pikkujoulut helmikuussa, mutta sinnepä mahtuu vain 200 ensin ilmoittautunutta. Ja meitä on tuhansia tällä firmalla. Aika perse meininki mielestäni. Joko isompi mesta, kaikki mukaan, tai ei mitää. Tää sorsii aika lailla. Koska esmes meidän mestaan toi viesti tuli niin myöhään, et ei varmaan ollut missään vaiheessa mitään toivoa päästä mukaan. Naurettavaa sontaa, sanon minä. :eviL Firma täytti viime vuonna 40 vuotta, ei mitään bileitä silloinkaan. Prkl. En tykkää.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#5023

Viesti Kari Aittomäki »

Kuokkimaan vaan koko porukalla tai ainaki iskuryhmällä ja pomoille kasvohoitoa, tossa on nyrkki sun turpaas vassokuu.
Jurrin piikkiin, talo tarttee duunareitaan.

Tai suunnitelma bee, pukeutukaa joulupukeiksi. Mätkispötkis ja vamonos karkuun.
Niitä pikkujoulujuhlia kelpais muistella.
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 3845
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#5024

Viesti Puni »

Eniten harmittaa kaikki.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#5025

Viesti Kari Aittomäki »

Läheinen nuori ihminen kehittää itselleen syömishäiriötä.
Perkele, kamala paikka kun kys ihminen ei ole tyhmä mutta on typerä.
Ja kun mitään ei voi tehdä.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 69 kurkkijaa