Defendo White
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Toukokuu 2008
Defendo White
"Nobody panics when things go accoring to the plan". Ja se auttaa myös lehdistön ja muun julkisuuden hallinnassa. Joka ois muuten lisäpaketti jonka teidän kantsis myydä tuon kylkiäisenä. Voi tosin tarvita "lisärekrytointia".
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
- Osmo Soininvaara
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Defendo White
Juu, kyllä me ollaan ihan ammattimaisesti valmistauduttu tähän.
Ennakkoasenteet ovat vaan se suurin ongelma. Ihmiset, jotka eivät koskaan ole nähneetkään tätä juttua, ”tietävät”, että väkivaltaa opiskelemalla ongelmat eivät ratkea
Ennakkoasenteet ovat vaan se suurin ongelma. Ihmiset, jotka eivät koskaan ole nähneetkään tätä juttua, ”tietävät”, että väkivaltaa opiskelemalla ongelmat eivät ratkea
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- sääreenpotkija
- Lauteille: Elokuu 2010
Defendo White
Eli täysi tohina päällä. Hyvä homma!
Tutun lanssarin kanssa jokunen viesti asiasta vaihdettiin tässä muutama päivä sitten. Ei ollut aiemmin kuullut Whitestä (ei tosin varmaan defendosta ylipäätään). Kuulemma harkinnassa olisi kyllä jonkinsortin voimankäyttökurssi/jms käydä - on siis painimista tullut duunin puolesta.
Lupasin kaverille, että jos kurssi tulee sopivasti vähintäänkin pk-seudulle ja aikataulut vain sallii (hoitaja ja lanssari. Jokainen voi ihan itse arvailla miten tälläisiä aikatauluja saa mitenkään mihinkään arkielämään sopimaan ) niin voitaisiin yhdessä mennä katsastamaan.
Tutun lanssarin kanssa jokunen viesti asiasta vaihdettiin tässä muutama päivä sitten. Ei ollut aiemmin kuullut Whitestä (ei tosin varmaan defendosta ylipäätään). Kuulemma harkinnassa olisi kyllä jonkinsortin voimankäyttökurssi/jms käydä - on siis painimista tullut duunin puolesta.
Lupasin kaverille, että jos kurssi tulee sopivasti vähintäänkin pk-seudulle ja aikataulut vain sallii (hoitaja ja lanssari. Jokainen voi ihan itse arvailla miten tälläisiä aikatauluja saa mitenkään mihinkään arkielämään sopimaan ) niin voitaisiin yhdessä mennä katsastamaan.
Melkoinen miäs.
-
- etupotkija
Defendo White
Joo, emmä nyt teidän valmistautumista epäilytkään, vaan yleisesti pohdin
Mutta voisko hommaa olla helpompi myydä osana jotain yleistä "kriisinhallintapakettia", joka sisältäis voimankäytön, ensiavun, sisäisten konfliktien ratkaisemisen ja kriisiviestinnän. Silloin asioita voisi joka "modulissa" peilata toisiaan vastaan, eli tehdään voimankäytössä näin myös sen takia, että silloin voidaan viestiä ulospäin johdonmukaisesti. Tai viestitään näin, koska toisella tavalla viestiminen voidaan tulikita henkilöstössä väärin ja aiheuttaa sisäisiä konflikteja jne.
Hommahan tietenkin paisuu ku pullataikina, mutta silloin ei olis samalla tavalla sitä "väkivaltaleimaa". Voi tietenkin saada "konsulttileiman", joten ehkä joutuis vaan ojasta allikkoon
Mutta voisko hommaa olla helpompi myydä osana jotain yleistä "kriisinhallintapakettia", joka sisältäis voimankäytön, ensiavun, sisäisten konfliktien ratkaisemisen ja kriisiviestinnän. Silloin asioita voisi joka "modulissa" peilata toisiaan vastaan, eli tehdään voimankäytössä näin myös sen takia, että silloin voidaan viestiä ulospäin johdonmukaisesti. Tai viestitään näin, koska toisella tavalla viestiminen voidaan tulikita henkilöstössä väärin ja aiheuttaa sisäisiä konflikteja jne.
Hommahan tietenkin paisuu ku pullataikina, mutta silloin ei olis samalla tavalla sitä "väkivaltaleimaa". Voi tietenkin saada "konsulttileiman", joten ehkä joutuis vaan ojasta allikkoon
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
- Osmo Soininvaara
-
- etupotkija
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Defendo White
Tässä on systeemin agenda. Hätävarjelu on vain pieni jäävuoren kärki.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- reiteenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2005
Defendo White
Kuulostaa hyvältä, osallistuisin varmasti sillä näen tälle tarvetta omalla erityisopetustaustalla. Useasti ajatellaan, että Suomessa kokeillut menetelmät opetustyohon MAPA (laitoksiin rajoittamista), ART (vain aggression hallintaan) ja PART (vähän kumpaankin ennaltamainittua) tarjoaisivat jo kaikkea tarpeellista. Kuitenkin näen Defendon Whiten vahvuudet kokonaisvaltaisessa turvallisuuden hallinnassa.Mjölnir kirjoitti:On. Tässä on meneillä suunnittelua myös huomioiden se, että tyypillinen sosterv- ja opetusalan ostopäätöksen tekijä on yli nelikymppinen nainen, akateemisesti koulutettu, joka ei halua uskoa voimakeinoihinMika kirjoitti:Spekuloin että työnantajan saaminen mukaan tuollaiseen voi olla melkoinen haaste, ja koska opetusala on naisvoittoinen, vapaaehtoinen osallistuminenkin voisi olla nihkeää.
Onko Defendo (Whitellä) ollut ajatuksia opetusalalle suuntaamisesta?
On tullut keskusteltua aktiivisesti peruskoulussa opettavien kanssa erityisesti ulkoisista uhista mitä kouluissa ilmenee esimerkiksi välituntien aikaan.
-
- etupotkija
Re: Defendo White
Nice
- Osmo Soininvaara
- Osmo Soininvaara
-
- potkutyyny
- Lauteille: Syyskuu 2012
Defendo White
Säännölliseltä selailijalta ja opetusalan työläiseltä vinkkinä: opetukseen osallistuvilla on lakisääteinen oikeus turvalliseen työympäristöön (POL 29 §), ja vastaavasti opetuksen järjestäjällä velvoite sen varmistamiseen (ks. OHL 13 §). Koulutuksen anti todennäköisesti edesauttaisi velvoitteen täyttämistä. Lähestymistapa saattaisi jopa toimia joidenkin ennakkoluulojen voittamisessa.
-
- etupotkija
Defendo White
Aivan! Hyvä pointti
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Defendo
Liitot vastustavat sitä esitystä, koska ensihoitajien mielestä lakiesitys on liian epäselvä, ja siirtäisi poliisin tehtäviä ensihoitajille ilman riittävää pätevyyttä
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2016
- Etulaji: keppijumppa
- Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini
Defendo
Mun mielestä kannattais pitää selvä raja näissä ammateissa
-poliisi käyttää voimaa, heillä on siihen välineet ja osaaminen
-ensihoitajat hoitaa potilaita. Ei väkivaltatilanteita.
-poliisi käyttää voimaa, heillä on siihen välineet ja osaaminen
-ensihoitajat hoitaa potilaita. Ei väkivaltatilanteita.
-
- etupotkija
Defendo White
https://www.poseland.fi/alfaland/jussi- ... faland-46/
Jussi Jokinen, eli potkussa Firefighter, Defendo White -pääkouluttaja haastattelussa
Jussi Jokinen, eli potkussa Firefighter, Defendo White -pääkouluttaja haastattelussa
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Defendo White
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi