Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kamppailu-urheiluvideoita

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Samiv
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 41
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Kamppailu-urheiluvideoita

#1186

Viesti Samiv »

En tiedä onko täällä pyörinyt noita Strelkan videoita. Venäläinen porukka joka pääasiassa Pietarissa ja Moskovassa järjestää amatööri MMA otteluita. Näyttäisi Pkutetissa olleen myös joku suomalainen kehässä:

sinappi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 3282
Lauteille: Tammikuu 2006
Etulaji: Taihojutsu
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.

Kamppailu-urheiluvideoita

#1187

Viesti sinappi »

Eikös tämä helsinkiläinen "bodyguard" nyt ole aivan selvästi eräs tänne potkuunkin aktiivisesti kirjoittanut mies. Itse en ole miestä tavannut, mutta arvostan kovasti.
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Kamppailu-urheiluvideoita

#1188

Viesti Ile »

Joo, toi kamppailuhistorioitsija [mention]Jasse[/mention]n matsi lötyy myös "erikoset ottelut" tms. ketjusta. :jepa:
Markus Ojala
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 124
Lauteille: Tammikuu 2011
Etulaji: Kendo

Kamppailu-urheiluvideoita

#1189

Viesti Markus Ojala »

Taannoin pidettiin kendon MM-kisat Incheonissa Koreassa. Suomen naisten joukkue jäi pooleihin, miesten joukkue 8 parhaan joukkoon, ja Fighting Spirit Joel Salmelalle. Muuten kisat olivatkin sitten korealaisten ja japanilaisten näytöstä.

Miehet:

Suomi - Chile

Suomi - Itävalta

Suomi - Havaiji 2 - 1

Suomi - Taiwan 1 - 3


Naiset:

Suomi - Puola 1 - 4

Suomi - Havaiji 3 - 1
Markus
Sei Shin Ken Kai ry
http://www.kendoseinajoki.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3400
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

Kamppailu-urheiluvideoita

#1190

Viesti Jasse »

Samiv kirjoitti: syys 20, 2018, 13.04 En tiedä onko täällä pyörinyt noita Strelkan videoita. Venäläinen porukka joka pääasiassa Pietarissa ja Moskovassa järjestää amatööri MMA otteluita. Näyttäisi Pkutetissa olleen myös joku suomalainen kehässä:

Minähän se siinä..

Tuolta voi lukea ex-UFC-pttelija Sean Gannonin kertomuksen tapahtumasta: https://www.mixedmartialarts.com/news/g ... -in-phuket

"On Thursday this Finnish Catch Wrestler/BJJ blackbelt is training with us, and hears we’re taking our crazy Russian (Anton “The Tourist” Kolotvin) to the big Russian Strelka promotion in Phuket the next day. He says, “I’m on vacation and I haven’t fought in 10 years, but I’m a Finn, it’s Winter, and they’re Russians, I have to fight.” "

Tässä vielä mun ja tapahtuman eka ottelu jossa hiillostan venäläistä ja murjon pienen Thai-pojan.
Samiv
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 41
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Kamppailu-urheiluvideoita

#1191

Viesti Samiv »

Jeps näinkin jossain tuon ekan? matsin jotain thaikkua vastaan. Pitää kysellä venäläisiltä kavereilta ensi kuussa kun olen taas Pietarissa missä ne noita Strelkan matseja järjestelee jos kävisi joskus katsomassa niitä kun on tuolla itänaapurissa. Yleensähän ne ainakin Youtuben pätkien osalta ovat tasoltaan aikalailla toista mitä tuo teidän matsi.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 163
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Kamppailu-urheiluvideoita

#1192

Viesti Andy »

Joku räppäri käy treenaamassa FFG:n salilla. Kundi on kyllä todella hyvä, jos ei ole aiemmin treenannut mitään.

Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Kamppailu-urheiluvideoita

#1193

Viesti Kari Aittomäki »

Kiitos näkemyksestä, mun silmiin tuo sälli on vaan yks elämysmatkaileva lihaköntsä lisää.
Yritysmaailmahahmotuksessa hän ja kaltaisensa lie ovat potentiaalisia asiakkaita.
Voi oksennus.

Kun treenattiin Skipin kanssa kahdestaan ja jykevästi, oli rasittava tämä ilmiö kun noita jannuja tuli kyselemään sparria/elämyksiä/vinkkejä/meikkiohjeita.
Olin tuolloin niin mittani täysi antamista ja ohjaamista että yleensä vedin vaan alapotkun tai maksakoukun tai jonku kivan fightstopperin.. siissilloin kun sällissä oli muka jotain potentiaalia.
Enimmin en edes puhunut, Skipi hoiti juttelun.

Rasittava ilmiö.
Noita pitäis vaan tempasta tööteriin että tossa on sulle elämystä vassokuu.

No, ei oikeesti. Mukavan olonen veikko ja osaa ikäänkuin käyttääkin ruhoaan.
sikajudoka
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 565
Lauteille: Helmikuu 2009

Kamppailu-urheiluvideoita

#1194

Viesti sikajudoka »

Hieno kattaus näyttäviä judoheittoja maailman huipuilta.

PetriP
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2135
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Espoo
Etulaji: Judo

Kamppailu-urheiluvideoita

#1195

Viesti PetriP »

vau, sille että siellä oli kaksi reaktiivista tsubame-gaeshia. Mä olen aina ajatellut että pyyhkäisyn väistäminen jalkaa nostamalla ja jatkamalla kaverin pyyhkäisyä on mahdotonta. Ei näköjääm. Ei ne sellaisia sujuvia kuin harjoitellessa, mutta toisaalta mikään ei näytä kamppailussa samalta kuin harjoitellessa myötätoimivaan vastukseen
sikajudoka
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 565
Lauteille: Helmikuu 2009

Kamppailu-urheiluvideoita

#1196

Viesti sikajudoka »

Itseäni viehättivät nuo pari utsuri-goshia, koska olen aina ajatellut, että niitä ei voi tehdä tehokkaasti randorissa.
PetriP
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2135
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Espoo
Etulaji: Judo

Kamppailu-urheiluvideoita

#1197

Viesti PetriP »

utsuri-gosheja on aikanaan nähty paljonkin. Se vaatii enemmän voimankäyttöä kuin ura-nage ja siksi varmaan poissa muodista. Onnistuminen on helppoa joss siinä nostovaiheessa jaksat nostaa kaverin lonkan oman lonkan yläpuolelle - eli mun heittoja :(
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 87
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kamppailu-urheiluvideoita

#1198

Viesti Mika »

Andy kirjoitti: marras 8, 2019, 23.50 Joku räppäri käy treenaamassa FFG:n salilla. Kundi on kyllä todella hyvä, jos ei ole aiemmin treenannut mitään.
Minä tykkäsin. Tämmöiset ovat todella hyvää mainosta saleille, tässä tapauksessa FFG:lle, ja kaikille kamppailulajeille yleensä. :jepa:

Kyllä on pitkä matka kuljettu siitä, kun kamppailulajit olivat joko pari olympialajia tai sitten jotakin mystistä ja vaarallista puuhailua joissakin pimeissä kellareissa. :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Markus Ojala
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 124
Lauteille: Tammikuu 2011
Etulaji: Kendo

Kamppailu-urheiluvideoita

#1199

Viesti Markus Ojala »

No hep. Näin meni meillä viime viikonloppuna:
Markus
Sei Shin Ken Kai ry
http://www.kendoseinajoki.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
sikajudoka
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 565
Lauteille: Helmikuu 2009

Kamppailu-urheiluvideoita

#1200

Viesti sikajudoka »

Kata gurumaa eli olkapyörää pystyy tekemään sääntömuutosten jälkeenkin ihan näppärästi judossa.

Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 37 kurkkijaa