Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Defendo White
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Defendo White
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Defendo White
Pari uutta asiakasta on tullut: noin puolitoista kuukautta sitten Hämeenlinnan kaupungille vedettiin kaksi koulutusta, toinen erityisopettajille ja toinen koulunkäyntiohjaajille, eilen lääkärihelikopteri FinnHEMS 30, eli Tampereen miehistö. oli koko päivän koulutuksessa.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Defendo White
Ensi viikolla vuorossa on Lappeenranta ja Saimaan AMK, ensihoitajaopiskelijat
Homma on infernaalisessa nosteessa. Ja miksi ei, koska tää systeemi on oikeasti hyvä ja parhaat kouluttajat
Homma on infernaalisessa nosteessa. Ja miksi ei, koska tää systeemi on oikeasti hyvä ja parhaat kouluttajat
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Defendo White
Defendo Whiten instagram-tili on avattu
https://instagram.com/defendowhite?utm_ ... stzkbik04p
Eilen illalla vedettiin kolmen tunnin seminaari Defendo Lappeenrannassa, tänään 6 tuntia Saimiassa
https://instagram.com/defendowhite?utm_ ... stzkbik04p
Eilen illalla vedettiin kolmen tunnin seminaari Defendo Lappeenrannassa, tänään 6 tuntia Saimiassa
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- sääreenpotkija
- Lauteille: Elokuu 2010
Defendo White
Ai jestas. Tämäpä erinomaista. Taisipa olla tämän vuoden puolella, kun tuttu lanssari kiroili joutuneensa taas painimaan duunin merkeissä. Olisi kuulemma ollut ihan mukavaa, jos olisi ollut edes jotakin muuta jippoa tilanteeseen, kun puhdas koko (kyseessä siis kaksimetrinen reippaasti urheileva mies).
Melkoinen miäs.
-
- etupotkija
Defendo White
Valkeakoskella pyörii tällä hetkellä Defendo White -ammattiryhmätreenit kerran viikossa-kahdessa
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2007
Defendo White
Onko tietoa kuinka tämä suhteutuu työaikakysymyksiin?
Vai treenaavatko hobbyna rakkaudesta taiteeseen?
Kiinnostaa osin myös oman opeduunini kautta...
Vai treenaavatko hobbyna rakkaudesta taiteeseen?
Kiinnostaa osin myös oman opeduunini kautta...
-
- etupotkija
Defendo White
Kolmessa pelastuslaitoksessa tässä lähistöllä, Pirkanmaa, kanta-Häme ja Satakunta, ovat järjestäneet päivän mittaisen koulutuksen työaikana
Ammattiryhmätreenit ovat vapaa-aikaa
Ammattiryhmätreenit ovat vapaa-aikaa
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Defendo White
Ensimmäinen Defendo White -ohjaajakoulutus pidetään marraskuun-joulukuun aikana kahtena viikonloppuna la-su. Pääsyvaatimukset: defendo-ohjaaja ja työskentelee pelastus-, ensi-/sairaanhoito-, vanhustenhoito-, lastensuojelu-, nuorisotyö- tai opetusalalla.
Hinta 495€ . Päivät Alustavasti 7-8.12 ja 21-22.12.
Hinta 495€ . Päivät Alustavasti 7-8.12 ja 21-22.12.
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Defendo White
Ensimmäinen Defendo White -ohjaajakoulutus on alkanut Valkeakoskella. Mukana on ammattilaisia ensihoidosta, pelastuksesta, opetustoimesta, sekä sairaalaympäristöstä. Kurssilaisia, jotka kaikki siis ovat jo Defendo-ohjaajia, osa jopa mustia vöitä, on kahdeksan.
Millään täysin noviisiporukalla ei olla liikenteessä, väen yhteenlaskettu kamppailulajikokemus on 158 vuotta ja alan työkokemus 116 vuotta.
Historiallinen päivä, tämäkin tuote saatiin viimein tuotantokäyttöön
Millään täysin noviisiporukalla ei olla liikenteessä, väen yhteenlaskettu kamppailulajikokemus on 158 vuotta ja alan työkokemus 116 vuotta.
Historiallinen päivä, tämäkin tuote saatiin viimein tuotantokäyttöön
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Defendo White
Onnittelut teille!
Niissä rajoissa missä koet sopivaksi "asiakkaita" kohtaan, niin kuulisin mielelläni mahdollisimman paljon opetusalan porukasta. Millä asteella, minkälaisella kokoonpanolla, oliko puhetta maksajasta, minkälaista settiä saivat oppia jne jne.
Noin yleisesti taas, miten eriytettyä opetuksenne oli näille eri kohderyhmille?
Niissä rajoissa missä koet sopivaksi "asiakkaita" kohtaan, niin kuulisin mielelläni mahdollisimman paljon opetusalan porukasta. Millä asteella, minkälaisella kokoonpanolla, oliko puhetta maksajasta, minkälaista settiä saivat oppia jne jne.
Noin yleisesti taas, miten eriytettyä opetuksenne oli näille eri kohderyhmille?
-
- etupotkija
Defendo White
Minä tsekkaan vähän tilastoa kun ehdin ja palaan asiaan. Mulla on vielä kolme päivää Defendo Green - kurssin vetoa
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Defendo White
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- ilmaanpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2019
- Etulaji: Taekwondo ja MMA
Defendo White
Voisiko tähän lisätä vielä sen, että jos koulussa oikeasti tapahtuu pahoinpitely, niin se on poliisiasia, vaikka koulussa tapahtuukin. Se kun on hieman ärsyttävää, jos opettajat alkaa leikkimään poliiseja, koska monissa Jenkkikouluissa esim. on käytössä ns. "nollatoleranssi-politiikka", eli jos joku yrittää vetää pataan, toinen puolustautuu, ja molemmat saa saman rangaistuksen. Sellaista käytäntöä minä en missään nimessä halua Suomeen.
-
- etupotkija
Defendo White
Onko tuossa kysymyksessä jokin Defendo Whiteen liittyvä seikka?
Kopioin kysymyksesi lainauslaatikkona ketjuun Opettajien voimankäyttö, koska se näyttää sopivan sinne. Oletko samaa mieltä, vai liittyykö kysymys kiinteästi juuri Defendo White -pakettiin?
EDIT: Vastasin kysymykseen omalta osaltani em ketjussa ja toivon että keskustelu jatkuu siellä.
https://www.potku.net/forum/viewtopic.p ... 30#p940630
Kopioin kysymyksesi lainauslaatikkona ketjuun Opettajien voimankäyttö, koska se näyttää sopivan sinne. Oletko samaa mieltä, vai liittyykö kysymys kiinteästi juuri Defendo White -pakettiin?
EDIT: Vastasin kysymykseen omalta osaltani em ketjussa ja toivon että keskustelu jatkuu siellä.
https://www.potku.net/forum/viewtopic.p ... 30#p940630