Valvoja: Valvoja
Olen kakkosen kaksi kertaa katsonut, ihan just ja kesemmällä. On se räävitön hahmo, ei kenenkään supervoima voi olla syöpä. Kyllä sen Deadpoolin epäkorrekteille jutuille jaksoi hihitellä toisenkin kerran.
No tässä kakksosessa tuntui tuo pojan pelastusyritys ehkä vähän väkinäiseltä, vallankin kun toinen oli et f--k you sällit. Harmitti kyllä, kun se viiksivallu kuoli... Se oli vähän sääli. Loisto hahmo meni ihan hukkaan, siitä ois saanut ties vaikka mitä aikaseks.Atticora kirjoitti: ↑huhti 30, 2019, 07.15 Alien kondomiSarjatuotantoahan nämä supersankarielokuvat ja sen tyyppiset rahankeräimet taitaa olla, melkein joka viikko tulee uusi.
En tiedä, tuntuu että kaava on usein: muodikasta toimintaa pojille (check), pusuttelua tytöille (check), tuhlataan 200 miljoonaa dollaria (check) - ja pidetään peukkuja, ettei floppaa. Mistä tulikin mieleen:
Olen kakkosen kaksi kertaa katsonut, ihan just ja kesemmällä. On se räävitön hahmo, ei kenenkään supervoima voi olla syöpä. Kyllä sen Deadpoolin epäkorrekteille jutuille jaksoi hihitellä toisenkin kerran.
Tuleehan se eka jossain vaiheessa katsottua, mutta ihan mielenkiinnnosta kysyisin, mikä siitä teki paremman? Itse kuulin kaverilta, että välillä oli aivan liian siirappinen hänen makuunsa.
Deadpool 2:ssa vetää kivan roolin pyylevä maori-poika, jonka bongasin hiljattain uusseelantilaisessa leffassa Hunt for the Wilderpeople. Angstinen krimiteini ja Sam Neill pakoilevat pirullista sossutätiä pitkin erämaita ja kasvavat ihmisinä. DP 2:een tämä asetelma olikin kopittu aika suoraan. Lämminhenkinen ja hauska pätkä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hunt_for_the_Wilderpeople