Terttu on tuttu näky kisoissa. Tuo aikuisurheilu (Masters eli yli 35-vuotiaat) on painonnostossa aika kovassa suosiossa nykyään. Parhaillaan nostetaan Masters Euroopan mestaruuksista Rovaniemellä. Tänään lavalla esim. 2004 olympialaisten nelonen Georgios Markoulas.
Huhtikuussa samalla Santasportin areenalla Rovaniemellä nostettiin Masters SM:istä, jotka Essi Koiviston, Baba Lybeckin ym. julkimoiden osallistumisen myötä saivat vähän palstatilaakin. Itselleni kävi sillai hassusti, että omasta sarjastani sekä ykkös- että kakkostykki joutuivat loukkaantumisten vuoksi jättämään kisat väliin. Tämä johti mahtavaan kisaan mitaleista minun ja parin muun kaverin kesken. Kisan viimeiseen nostoon asti sai jännätä, mutta kulta sieltä lopulta tuli. Sarja miehet yli 40 vuotta ja alle 81 kg.
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Painonnosto
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Painonnosto
Onnea!
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2005
Painonnosto
Edellä mainittu Markoulas teki sitten M35 96-kiloisiin 161 kg tempauksella ja 195 kg työnnöllä Masters-ennätykset, joita ei varmaan ihan heti rikota.
Ikämieheksi aika sähäkästi liikkuu.
Ikämieheksi aika sähäkästi liikkuu.
Ain't no one.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Painonnosto
@tapsaattori linkitti Potkun chattiin kovan uutisen
https://www.hs.fi/urheilu/art-2000009707281.html