Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Metsästys

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Maastokuvio
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2
Lauteille: Toukokuu 2019

Metsästys

#1456

Viesti Maastokuvio »

Ja kiitokset!

Petteri mettälle kun yhdessä pääsis niin ai että
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 98
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Metsästys

#1457

Viesti Mjölnir »

Torstaina alkaa! Eiköhän järjestetä joku mahdollisuus kaurismetsälle syksymmällä
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 98
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Metsästys

#1458

Viesti Mjölnir »

https://metsastakirja.fi/

Tänään oli kirjan julkistamistilaisuus ja tuli siellä pyörähdettyä

Toivon kirjalle menestystä, lähestymiskulma on ainakin erittäin epäkonventionaalinen metsästysviitekehyksessä
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Taijin harjoittaja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1724
Lauteille: Elokuu 2011

Metsästys

#1459

Viesti Taijin harjoittaja »

Mjölnir kirjoitti: touko 14, 2019, 22.35 Torstaina alkaa! Eiköhän järjestetä joku mahdollisuus kaurismetsälle syksymmällä
Kauriinmetsästys on aika pehmoa. Mikkelissä karhut metsästävät ihmisiä ja ihmiset harkitsevat, ampuvatko takaisin:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006203482.html
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Metsästys

#1460

Viesti Kari Aittomäki »

Voi sälliparkoja, karhu lähtee perään..
Mutta sitte taas. Nyt heillä on todella vahva stressitilannekokemus rakennuspalikkana, todennäköisesti jäätymiskertoimet ovat pudonneet minimiin.
Koska takana on menestyksestä toimintaa.

Tuo kirja tulee hankittavaksi kyllä.
Toivottavasti tekijä ei vain hymistele sinänsä syvillä tuntemuksilla vaan rohkenee myös tuoda esiin sitä äijäilymaneriaa ja paksupäisyyttä.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Metsästys

#1461

Viesti katar »

Asiasta kukkaruukkuun eli aseeseen; mieheni sanoi, että poliisi oli sanonut, ettei sovi laitella kuvia aseesta/aseista naamakirjaan ynnä muualle, nyt yks vanha työkaveri on just sitä tehnyt, ja kun kysyin, niin vähän närkästyi kysymyksestäni. Mut eiks se oo niin, että Suomessa ei sovi laitella moisia kuvia? Ja luulis et fb ois jotenkin sensuroimassa asekuvat, kun noita ampumisia nyt on ollut turhankin paljon tuolla Jenkkilässä... Ihmettelen vaan, että miksi laittaa kuva aseesta, kun joku ei niin kiva tyyppi siitä saattais kiinnostua. Joku sanoo väärässä seurassa, että sillä ja sillä on haulikko ja kas varkaat käy kylässä.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Atticora
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1517
Lauteille: Heinäkuu 2013

Metsästys

#1462

Viesti Atticora »

Ehkä vanha työkaveri ei tajunnut noita sun pointteja, vaan ajatteli niitä epävakaan oloisia poseeraajia.
Kyllähän niiden "tarpeettomien" asekuvien taustalla on vaan pakottava tarve leijua, joten saattoi olla että kysymyksesi osui ja upposi. Ne ainakin saattaa joutua fobban syyniin. En usko, että vaikkapa asiallisiin metsätyskuviin jaksavat puuttua.

Sosiaalisessa mediassa tosiaan kannattaa olla tarkkana mitä julkaisee ja kenelle. Toki ne tykkäykset on myös tärkeitä monen hyvinvoinnille.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Metsästys

#1463

Viesti katar »

Näinpä. Hämmästelin vähän, miten kärkkäästi tyyppi reagoi, miten "metsästys ei ole moraaliltaan huonompi harrastus kuin juoksu, paini, nyrkkeily". Ihan kuin mä oisin moralisoinut. Not, en todellakaan. Mäkin lähtisin mielelläni metsälle. Mut kuvauksen jättäisin väliin.
Sama kun kävin ampumassa Helsingin maanpuolustusnaisten kanssa Santahaminassa, niin siellä kans oli tiukasti kielletty kuvaaminen. Ja ymmärtäähän sen, ainakin minä ymmärsin enkä kuvaillut, vaikka olis tietty vähän tehnyt mieli.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Metsästys

#1464

Viesti Pyrkele »

Jaa
Kyllä mulla ainaki on ammumiskuvia fb:ssä
Näytän muuten aika epävakaalta niissä.
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Atticora
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1517
Lauteille: Heinäkuu 2013

Metsästys

#1465

Viesti Atticora »

Eihän sitä laki estä. Poliisi on kuitenkin kertonut aina välillä kutsuvansa tietynlaisten asekuvien julkaisijoita pullakahville asemalle. Luultavasti vinkit tulee huolestuneilta kansalaisilta tai "kavereilta".
matiast
potkutyyny
potkutyyny
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1
Lauteille: Elokuu 2019

Metsästys

#1466

Viesti matiast »

katar kirjoitti: elo 15, 2019, 08.04 Asiasta kukkaruukkuun eli aseeseen; mieheni sanoi, että poliisi oli sanonut, ettei sovi laitella kuvia aseesta/aseista naamakirjaan ynnä muualle, nyt yks vanha työkaveri on just sitä tehnyt, ja kun kysyin, niin vähän närkästyi kysymyksestäni. Mut eiks se oo niin, että Suomessa ei sovi laitella moisia kuvia? Ja luulis et fb ois jotenkin sensuroimassa asekuvat, kun noita ampumisia nyt on ollut turhankin paljon tuolla Jenkkilässä... Ihmettelen vaan, että miksi laittaa kuva aseesta, kun joku ei niin kiva tyyppi siitä saattais kiinnostua. Joku sanoo väärässä seurassa, että sillä ja sillä on haulikko ja kas varkaat käy kylässä.
Poliisillahan voi tässä olla taka-ajatuksena esimerkiksi se, että kun aseista julkaistaan someen kuvia, voivat ne päätyä myös sellaisten ihmisten näkösällä joilla ei ole puhtaat jauhot pussissa. Eli tässä yhteydessä tarkoitan tietenkin varkaita, jotka näkevät että kuvan julkaisijalla on aseita, mikä sitten saattaa tehdä hänestä tai hänen kodistaan potentiaalisen kohteen murrolle. Aseet ovat varmasti haluttua tavaraa murtovarkaiden keskuudessa.

Muuta syytä some-kuvien julkaisemiseen en keksi. Metstätys ja ammuntaharrastus pitäisi olla nykyistä enemmän esillä, että saadaan näkyvyyttä ja sitä kautta suuren yleisön hyväksyntää harrastukselle. Jos kuvia julkaiseen niin kannattaa tietenkin julkaista hyvä maun mukaisia kuvia, eikä mitään ramboilu tai teurastuskuvia :D

Ylipotkija: Toisten viestejä ei muokkailla niitä lainatessa varsinkaan niin, että niihin upotetaan mainoslinkkejä ja vieläpä lainasivuille. Seuraavasta virheestä saat ikuisen porttikiellon. Toivottavasti käsky meni kerrasta perille, [mention]matiast[/mention].
Atticora
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1517
Lauteille: Heinäkuu 2013

Metsästys

#1467

Viesti Atticora »

Tuli tämmöinen metsästysuutinen vastaan. Huomion kiinnitti verenhimoinen kotka. Luulin aiemmin, että ne eivät selviä vapaana luonnossa kuin päivän. Nk. koiraihmisenä en kyllä yleensä hyväksy että meistä kirjoitetaan humoristisesti. Elottoman kotkan kynsiin joutuminen ei ole todellakaan mikään hauska juttu. Toisen viikon ykkösuutisen mukaan kotkien ampuminen kiihoittaa allekirjoittaneen lisäksi lähinnä ahvenanmaalaisten
mieliä, koska ne (kotkat) hankaloittavat haahkojen ampumista. Tuntuu, että tässä informaatiotulvassa on joskus vaikea pysyä kärryillä. No, ongelma kuitenkin ratkeaa jos tapetaan varmuuden vuoksi vähän susia.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/met ... #gs.5axhus
Viimeksi muokannut Atticora, syys 22, 2019, 09.31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Metsästys

#1468

Viesti katar »

Metsästyskausi (jonkin ainakin) on näemmä alkanut, Anttolasta kun eilen lähdettiin, oli porukka koiran kanssa camokuosit yllä (yhdellä oranssisävyinen takki) yllä yhden tien vieressä tutkailemassa tilannetta. Mies oli vähän kade, se ois kans halunnut metsälle koiran kanssa.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 98
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Metsästys

#1469

Viesti Mjölnir »

Perustin instagram-tilin johon aion postata metsästys-kalastus-keräily-kokkaus-aiheita

Www.Instagram.com/mjolnir_hunting
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Metsästys

#1470

Viesti katar »

Pitääpä ottaa seurantaan, kiitos tiedosta. :jepa:
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 85 kurkkijaa