Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hitti vai huti?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2005
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7741

Viesti Jorge »

Kari Aittomäki kirjoitti: elo 31, 2019, 02.57
Klassikko, Bowie vetää tahallisen ikonisesti ja herkästi, Eddie pudottaa pöytään tuon Äänensä ja asenteensa.. ja sitte annetaan tilaa varsinaiselle Artistille, David Gilmourille ja osaamiselleen ja musiikilleen.
Aikamoista esilletuontia.
Voin allekirjoittaa tuon - niin Bowie kuin Vedder vetivät omalla tyylillään hyvin ja klipin editoija oli tehnyt myös hyvää duunia tehdessään näistä kombon.

Bowien musiikillista tyylitajua ja ymmärrystä pitää ihailla - hänellä ei ollut mitään mahtavia äänivaroja, mutta huikea taito sovittaa ja tulkita musiikkia omalle tyylilleen ja omalla tyylillään. Hän ei ollutkaan pelkästään laulaja, vaan myös kabareeartisti.

Niin, hitti siis.

Mutta puutumisella jatketaan.

https://www.youtube.com/watch?v=H2lbiS1fris
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 765
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#7742

Viesti Kari Aittomäki »

Hyvin puutu, U2 pelittää miltei aina. Edgellä on otetta. Hitti.

Ilmeisin jatko ois

https://www.youtube.com/watch?v=kXYiU_JCYtU

Mä olen aina tykännyt kovasti tuon Chester Benningtonin primal scream-laulutyylistä, se on jotenkin enemmän kuin laulamista.
Tulee mieleen eräs Stephen Kingin ahdistava tekstinpätkä jota en halua siteerata.

Sääli että Chester ajautu umpikujaan itsensä kanssa.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2005
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7743

Viesti Jorge »

Olen hyvin valikoivasti huutolaulun ystävä, mutta esim. Chester Bennington ja vaikkapa Serj Tankian ovat onnistuneet kuulostamaan hyviltä sellaisilla tyyleillä.

Hitti.

Kari Aittomäki kirjoitti: elo 31, 2019, 18.54 primal scream
Niin.

https://www.youtube.com/watch?v=zNH5aY9mHTo
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 765
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#7744

Viesti Kari Aittomäki »

Juk.. mä luin poikasena sen Arthur Janovin kirjan Huuto sisimmästä. Alkukielellä Primal scream.
Hänhän kehitti primaaliterapian, joka ei nimestä huolimatta ole karjuterapiaa vaan kanavointia. Mun kohdalla viehäke oli se että olin jo löytänyt raivokohtauksiini lääkkeen, ankaran keskitetyn karaten.
Jonka vaikutusta edelleen jaksan äimätä.

Tuo bändi ei ole koskaan napannut, liian löysä nimelleen ja muutenki.
Hutipa huti.

Laitetaan nyt lusimisaiheesta Se Juttu.

https://www.youtube.com/watch?v=P-43imWrtZU
Atticora
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 109
Viestit: 1517
Lauteille: Heinäkuu 2013

Hitti vai huti?

#7745

Viesti Atticora »

Pink Floyd-miksaus hitti. Kyllähän nuo laulajatkin ansaitsisi kehuja, mutta kylmät väreet kävi taas Gilmourin kitaransoitosta. Voi olla joku opittu reaktio. U2 kelpasi myös.

Linkin Park hienoinen huti, tuota nykybändisaundia ei vaan jotenkin jaksa, kun on vanha ja kärttyinen (eli oma vika). Primal Scream voisi olla vaikka hitti, vaikka kertosäe oli hieman liian ilmeinen renkutus.

Johnny Cash on harjoitellut vankilalauluja enemmänkin. Siinäpä aamunavaus.

Elämäm vankilassa on täyttä. Harmi, ettei tuota Virtues-sarjaa (johon kappale on sävelletty) taida kyetä ilman pientä vaivannäköä katselemaan tällä kohtaa maapalloa. Varmaan olisi laitontakin ja kukapa nyt oikeaan vankilaan haluaisi. Vaikuttaisi kuitenkin varsin epämukavalta katselunautinnolta.

https://www.youtube.com/watch?v=3NSbu93HlNQ
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2005
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7746

Viesti Jorge »

Kyllä tuo hitiksi nousee; yksinkertainen on kaunista silloin, kuin sen taidon osaa. Vankiteemasta laulaa tässä sitten ukko, jolla on kokemusta aiheesta:
https://www.youtube.com/watch?v=CrdioqIMtpY
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 1102

Hitti vai huti?

#7747

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Ei oikein mun kuppi. Liian Markkuteetä. Sitten jotain ihan muuta.

https://m.youtube.com/watch?v=BqWQzOzK3kw
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 765
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#7748

Viesti Kari Aittomäki »

Ei nappaa ei.

Tämä nappaa.
Atticora
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 109
Viestit: 1517
Lauteille: Heinäkuu 2013

Hitti vai huti?

#7749

Viesti Atticora »

Siinäpä tuli liuta hittejä.

Leadbelly lienee parhaimpia asiantuntija päättämään vankilamusiikki-aiheen. On tappoa, veitsitappelua ja vankilastas pakoa. Ja musiikin takia saanut armahduksia henkirikoksista. Wikipediassa sanottiin, että 30-luvulla joku lehtijuttu hänestä oli otsikoitu Bad Nigger Makes Good Minstrel. Leadbelly lienee paljon vaikuttanut zeppeliineihin sun muihin.

Slystä yksi kalifornialainen ystävä aikoinaan kertoi, että surullinen näky oli joskus kun narkkina pyöri kulmilla pummien sitä ja tätä.

Jackie Wilsonin biisiä kerkesi kuuntelemaan 2 sekuntia, kun ensimmäinen ajatus oli että jaahas nyt taisi itse James Jamerson polkaista rallin käyntiin. Helppo se on toki silkkana arvauksenakin heittää, mutta vaan erityisen spesiaalihyvin lähti. Muistutus, että tätä osastoa pitäisi kuunnella enemmän, kiitos.

En ollut ennen kai virallista videota nähnyt tästä. Vähän hölmö tuo alku. Muutenkin kun tätä on kuunnellut, ympärillä on leijunut vain ehtoja sulkapetoja, eikä mitään höperöitä kaljukotkia.
Häpeäkseni en ole ilmeisesti koskaan tajunnut, kuka tuo laulaja on. Vaikka olen sen alkuperäisen kuunnellut ihan tossa vuosituhannen vaihteen kieppeillä. Taisi olla noin ylipäätään vähän ja turha väkisin tehty levy se.

Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 1102

Hitti vai huti?

#7750

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Hitti. Napalmi = Heteroa!


Atticora
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 109
Viestit: 1517
Lauteille: Heinäkuu 2013

Hitti vai huti?

#7751

Viesti Atticora »

Kyllä, se on miehekästä tai vähintäänkin poikamaista tököttiä. Pitääkin hommata lisää jostain. Varmaan itse tehdystäkin tulee ihan passelia.

Hitti. Bluesin renkutus käy joskus hermoille, mutta ei tota passaa arvostella.

Onhan siitä jo varmaan monta päivää, kun täällä on viimeksi Fitzgeraldilla spämmätty. :)
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7752

Viesti tohtorismies »

Hitti.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 765
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#7753

Viesti Kari Aittomäki »

Pakkohan tuo on hitittää, senverran tiukkaa osaamista ja silkkaa iloa on täynnänsä.
Vaan mistäs ne puhaltimet ja urkujutut tulee?
Hyvin pelittää.

Tässä yhtä tiukkaa hiukan erilaisin viitekehyksin.



Paanari varmaankin otti tujakat hömpsyt heti kuulleltuaan.
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 165
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Hitti vai huti?

#7754

Viesti Paanari »

Jahas, kaiken kuulosta, osa menee hiteiksi ja osa jäi kesken...

Niet hömpsyä, syksy enemmän mettässä rypemässä ja kertailemassa pimee temppuloita hähähä.
Mutta musaan ja takas sääli joikuihin eli vankila ralleihin.
Stray Catsien innoittamana se ainoa ja alkuperäinen.
Vaikku pois korvista


Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 765
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#7755

Viesti Kari Aittomäki »

Aivan perkeleenmoinen hitti! Kiitos. Aina unohtuu että Clashversio on coveri.

Jatketaan roistoilulla.



Lievän huvittavaahan tuo kyllä on.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 77 kurkkijaa