Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Taulutietokoneet eli tabletit eli täppärit

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Onko sinulla tai perheessäsi täppäri?

0
10
32%
1
14
45%
2
6
19%
3
1
3%
4
0
Ei ääniä
5 tai enemmän
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 31

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Taulutietokoneet eli tabletit eli täppärit

#76

Viesti Mika »

Kuva

Mies hieraisi silmiään, kun katsoi tabletin kelloa: "Oli pakko ottaa valokuva" | Aamulehti
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194982 ... kuva .html" onclick="window.open(this.href);return false;

:smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Suuri kysymysketju

#77

Viesti katar »

Tablettia olen ostamassa, onko suosituksia antaa? Kattelin DNA:n tarjousta Samsung Galaxy tab A 10.1 ois nyt 199€, norm. 279€. Mitä mieltä laitteesta? Ois eka tabletti, nopeus akun kesto ja sopiva koko tärkeitä pointteja tässä asiassa.


Ylipotkija: Katar, kaikista kysymyksistäsi vuosien varrella Suuressa kysymysketjussa on ollut jo aiempi aihe olemassa, kuten tästä. Voisitko tästä eteenpäin ystävällisesti käyttää muutaman sekunnin mahdollisen ja todennäköisen aiheen hakemiseen, kun haluat kysyä jotakin? Kiitos. :)
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 3

Suuri kysymysketju

#78

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

katar kirjoitti: syys 10, 2019, 08.14 ...tärkeitä pointteja tässä asiassa.

Tässä tulee tärkein: osta apple!


:)
Atticora
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1517
Lauteille: Heinäkuu 2013

Suuri kysymysketju

#79

Viesti Atticora »

^ Juu tämä - vaatimuksissa ei mainittu että hintalappua vilkaistessa ei saa alkaa ahistamaan rinnasta. Hyvä peli pitkäksi aikaa, jos mulkku-apple ei keksi jotain kiusaa. Viime vuoden vain wifi-malleja saa alle 300:n. 4g jos pitää olla, vissiin lähemmäs 500.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Suuri kysymysketju

#80

Viesti katar »

:P Just Applea mä en halua, mulla on Samsung puhelin ja siksi Samsung tabletti ois jees.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Atticora
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1517
Lauteille: Heinäkuu 2013

Suuri kysymysketju

#81

Viesti Atticora »

katar kirjoitti: syys 10, 2019, 10.27 en halua
No, joskus henkilön on vaan tehtävä mitä henkilön on tehtävä.

Puhelimen merkin ei pitäisi hirveästi viakuttaa tähän - paitsi jos se on..
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 3

Taulutietokoneet eli tabletit eli täppärit

#82

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Atticora kirjoitti: syys 10, 2019, 12.07 paitsi jos se on..

...myös apple joka tekee sinusta oletusarvoisesti paremman ihmisen.

:)
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Taulutietokoneet eli tabletit eli täppärit

#83

Viesti AlexMachine »

luupää kirjoitti: syys 10, 2019, 12.23
Atticora kirjoitti: syys 10, 2019, 12.07 paitsi jos se on..

...myös apple joka tekee sinusta oletusarvoisesti paremman ihmisen.

:)
Abi male spiritus!
Ok myönnän. Apple on mobiilissa ja tableteissa minullekin ollut kääntymyksen paikka, mutta läppäri pysyy pimeällä puolella.
The beatings will continue until morale improves.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Taulutietokoneet eli tabletit eli täppärit

#84

Viesti Lasse Candé »

Itse olen ostanut halpaa.

Ostaa halvan ja hankkii lisäksi sd-kortin. Sitten tallentaa sille kaiken sellaisen mitä voisi jonain päivänä kuvitella siirtelevänsä ja sitten ostaa muutaman vuoden päästä uuden lätyn. On yhä edelleen päässyt halvemmalla kuin jos olisi ostanut kalliin lätyn.

Yksi ehdoton suositukseni (pohjautuen omiin preferensseihini) on että osta mahdollisimman pieni tabletti. Jokainen tabletti on riittävän iso huonommillekin silmille, vaikka leffan katsomiseen. Sen sijaan kun koko ylittää tietyn rajan, on vaikeampi kirjoittaa peukaloilla ja yhdellä kädellä käsittely on mahdotonta. Esim itse kirjoitan nykyään tänne suurimman osan tabletilla ja kuten huomata saattaa, ei ole paljoa viestit lyhentyneet. Pienellä tabletilla on siis hyvä kirjoittaa.



Itse haluan tablettini olevan Android-masiina ja puhelimen apple. Syyt ovat että apple on simppelimpi ja Android taas PC:mäisempi esim siinä että kansiorakenteisiin pääsee käsiksi, melkein kuin käyttäisi Windowsia. Tämän ominaisuuden haluan näille lätyille, joilla säilön kaiken tyyppisiä tiedostoja.
Atticora
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1517
Lauteille: Heinäkuu 2013

Taulutietokoneet eli tabletit eli täppärit

#85

Viesti Atticora »

Niin, halvemmalla pääsee useimmiten halvemmalla.

Applen imac (oisko 7-vuotias ja edelleen käytössä, ei se tietenkään mikään raketti enää ole) ja läppärit oli vaan sellainen ahaa-elämys vuodesta toiseen: Tämähän vaan toimii, toimii ja toimii.

Samaa mieltä tabletin näytöstä. Samsungin 10 tuuman näyttö on rajoilla, yhtään isompi useimmiten ihan turha. Mutta itselle sopivan tabletin speksaaminen lähtee käyttötarkoituksesta:Wifi/4g, pitääkö olla SD-paikka ja paljon tilaa. Näytön tekniikallakin on väliä, ettei joudu olemaan liian lähekkäin sängyssä kumppanin kanssa ja katselut unohdu. Mitä muut ajattelee kun sen vetäisee bussissa repusta, jne.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Taulutietokoneet eli tabletit eli täppärit

#86

Viesti katar »

Niin hinta on yksi isoimmista tekijöistä valinnan suhteen, Apple on mun mielestä vaan järjettömän hintainen. Tosin en mä puhelimestakaan ihan helpolla lähtis neljää sataa maksamaan, jotenkin turhan tyyristä hupia moinen.
Ja kun on tottunut tohon Samsungiin, niin...
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Taijin harjoittaja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1724
Lauteille: Elokuu 2011

Taulutietokoneet eli tabletit eli täppärit

#87

Viesti Taijin harjoittaja »

Applen ja Samsungin tabletit ovat aika saman hintaisia. Oletko kokeillut niitä kaupassa? Se, miten hyvin tabletti tottelee sormen kosketusta on tärkeä; samoin käyttökokemus ja käyttäjäystävällisyys.
Ai niin - jos haluat maksaa kunnon hinnan tabletista niin kallein Windows-tabletti taitaa maksaa 2500 euroa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 78 kurkkijaa