Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hitti vai huti?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2005
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7936

Viesti Jorge »

Odotukset biisistä olivat noin nolla, mutta se olikin oikein toimivaa konemusaa, joten hititetään.

Sitten äänentoistolaitteiden ajassa taaksepäin: walkmanista putkiratioon

Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 1102

Hitti vai huti?

#7937

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Toimii kuin ultra bra: menee hetki ja tekee mieli tunkea ruuvimeisseliä siskorvaan jotta kärsisi vähemmän. Oliko se niin että muutkin tykkäsivät Delinquent Habitsistä?

:)


tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7938

Viesti tohtorismies »

Huti. En tykännyt sitten mistään osasesta.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2005
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7939

Viesti Jorge »

Meinasin kirjoittaa, että niin huonoa, että on jo hyvää. Mutta kun se on vieläkin huonompaa...

Aika vaikea nokittaa; meinasin laittaa Markku Aron "Jestas sentään" tai Matti Nykäsen version samasta Mudin "Crazy"- biisistä nimeltään "Topless". Tai sitten Batin ja Ryydin, tai Yön version. Mutta edes tuolla esiintyjävalikoimalla ei päästä noin alas.

Siirrytään kuitenkin paidattomien katselusta paidattomana esiintymiseen; tirkistelystä ekshibitionismiin.

Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 765
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#7940

Viesti Kari Aittomäki »

Heheh.. hehe.. cool.
Plasmatics ei ollu aivan epäonnistunut.
Paras juttunsa taisi olla tämä:



Paukutellaan lisää ja kauheasti paremmin.

tapsaattori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 92
Viestit: 2463
Lauteille: Heinäkuu 2016
Etulaji: keppijumppa
Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini

Hitti vai huti?

#7941

Viesti tapsaattori »

Rammstein ei uppoo. Niillä on kyllä oma juttunsa mutta ovat omassa jutussaan kovin kliseisiä. Joidenkin vaikka esitysten taustoihin tommoset urostelut voi kyllä sopia.

Amy Winehousesta tuli juuri teemalta dokkari. Nerokas artisti. Ja tässä biisissä pidän miten hän luo äänellään tunnelmaa ja todella osaa kannatella sitä hitaassa rytmissä.Rauha muistolleen.

Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 765
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#7942

Viesti Kari Aittomäki »

Musta on hassua jos joku ei tykkää Rammsteinista.
Sehän on nerollista leikkiä mielikuvilla ja atavismilla. Silkka Voimma poikkeuksetta pakottaa hajottaan jotain.

Voi ku ois uljas spektaakkeli:
- Pyssyparaati Punaisella Torilla. Ohjukset moottorilavetit tankkirivistöt.. paraatijoukot, torvisoittokunnat. Se tavallinen kattaus.
Mutta illan pimetessä.. muitten perässä, huonosti valaistuna.. kevyitä, hiukan tägeillä koristeltuja käteviä panssariajoneuvoja, tankkeja, satunnainen taistelukopterin ylilento, kevyttä tykistöä..
Ja tunnuksettomia, karskin näkösiä ja lievän yksilöllisiä karjuja aseineen, ei niin tiukoissa rivistöissä.
Taistelujoukkoja. Teufelshunde.
Ja sitten se valoräjähdys ja... Links zu drei vier!

Ois kyllä komiaa. Ja piirtäis komeasti ympyrän, onhan Rammstein ulisuttanut Stuka-sireenejä Lontoossa ja huudattanut siegheil-rytmiä Pariisissa.

Mun mielestä Ramsstein on nerokasta leikkiä mielikuvilla, monilla tasoilla.
Joka Rammeista ei tykkää on Velli Outolainen.

Amy Winehouse on hitti ja tuo biisi erittäinkin, liian aikaisin lähti hän.

Teemassa ja Amyn kunniaksi.

Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2005
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7943

Viesti Jorge »

Kari Aittomäki kirjoitti: joulu 22, 2019, 03.37 Mun mielestä Ramsstein on nerokasta leikkiä mielikuvilla, monilla tasoilla.
Joka Rammeista ei tykkää on Velli Outolainen.
Mulle tulee Rammsteinista mielikuva derkkulaisista roinaajauimareista heiluttelemassa qllia. Mutta hei, eihän se ollut mielikuva, vaan ihan todellisuutta. Lisäksi industrial on pääsääntöisesti sietämätön musiikkityyli, niin ei putoa, ei.....

Amy Winehouse oli upea artisti; joskus sekainen elämä tuottaa sellaisia, mutta valitettavasti tosiaan hänellä se sekaisuus otti liian vahvan yliotteen, liian varhain.

Rollaritkin ovat sekoilleet vuosikymmeniä, mutta kontrolloidusti. Tuon kaltaista hittiä he eivät kuitenkaan ole enää saaneet aikaan - taitaapi olla vahvin esitys bändin laajassa tuotannossa.

Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 765
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#7944

Viesti Kari Aittomäki »

En ossoo sanoo industrialismista kun en oikeen genreä hahmota.. Killingjoke, Marilynmanson, Nineinchnails?
Moitteetonta räimettä, monta pakettia köyhempää kuin sakemannit mutta ihan ok.
En pidä genreilystä, tykkään mistä tykkään.

Rammyttajista uimaritausta taitaa olla vaan Tilliperunalla?
Mistä tykkään erityisesti on esilletuonti, se Makaaberi sirkus on nerokasta ja manipulaatio vielä nerokkaampaa.
Ja se tiukkuus.. jepjepjep.

Mä oon aina tuumaillu että RATM tuntuu siltä kuin menis tappeluun.
Mutta Rammstein lähtee sotaan. Ulkoiseen tai sisäiseen.

Mä hukkasin Siekkarit ton älpyn vaiheessa. kutka katos.
Kyllä tuo hitti vielä on.

Mies mustissa kertoo sekoilijoille kuinka tulee käymään:



Oon laittanu aiemmin mutta kaiketi kymmenen vuotta sitte.
Moni noista on jo..
ka1
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 2188
Lauteille: Maaliskuu 2005

Hitti vai huti?

#7945

Viesti ka1 »

Selkiöhitti, vaikkakin jo jokseenkin kaluttu.

Edu Kettunen on ollut minulle lähinnä Edu Kehäkettusen karnevalisoima nimi, jonka musiikkiin en ole jostain syystä koskaan tutustunut edes vähää.
Nyt musiikkiaan tuli vastaan, ja oli hieno yllätys löytää nimen takaa vakava runoilijamuusikko.

tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7946

Viesti tohtorismies »

Lievä hitti. Vaatii kuuntelua.

Rammsteinia en ole muuten koskaan kyennyt kuuntelemaan yhtäkään biisiä kokonaisuudessaan, ei sitten vaan osu eikä uppoa millään tasolla. Sinällään ymmärrän sen musiikin viehätyksen mutta ei ole minun juttu millään tasolla. Industrial viitteistä ja metallista jos puhutaan niin seuraava töytti vastoittain 20 vuotta ja ilmestyessään räjäytti aika monen black metal diggarin pään, albumi on musiikillisesti aivan erinomainen ja oli sellainen rajapyykki black metal skenessä koska satyricon sotkee albumilla industrial vaikutteita black metalliin sujuvasti ja alkoi tehdä omaa juttuuaan.

On levyn lemppari biisi ja siitä harvinainen kappale/levy että kuulostaa vieläkin tuoreelta.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 1102

Hitti vai huti?

#7947

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Toi on kyllä niiiiiiiin meiju suvaksesta ettei mitään rajaa. Mutta nyt Jorge on ollut aivan liian pitkään ilman Jay Kay muuveja.



:)
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2005
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7948

Viesti Jorge »

Ihan kohtuullinen hitti, kunhan hitti, kunhan pistää videon pois näkyvistä
Pikku ällästä isoon geehen

Kuva

Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 765
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#7949

Viesti Kari Aittomäki »

Enno ikinä edes maistanu Gambiaa. yäk.
Jyrkkä huti.
Mulla oli kerran tuo älppy kädessä ja seisoin kassalla valmiina maksamaan, mutta myyntitytöillä MusFazerilla oli niin omaa kivaa siellä tiskin takana että jätin tiskille. Minä Olen Tärkeä. Nih.

Mulla on tuon Jamikuran kanssa sama juttu kuin sälleillä Rammsteinin kanssa, en saa biisejä kuunneltua loppuun asti.
Erona on se että aggressio jää syntymättä, se joku nappula painamatta. En vaan löydä tarttumapintaa eli tylsäksi jääpi. Vaikka niinku tajuankin sen groovyn joustavuuden.
Musta ei tunnu tuolta. Ikinä.

Pysytään epuissa ja mustassa.



Aika paras suomirokki kyllä.
Martti Syrjääni on kyllä pässimäeltä.
Tuo lauluvenytys oli sellanen veto jota äimättiin kovastikin.
Että onko se tosisnansa.
Olihan se.
Vaikka ton pelleilyn taakke pitikin mennä piiloon ikäänkuin.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2005
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7950

Viesti Jorge »

Hitti, eikä vähiten siksi, että tuostakin tulee mieleen ensimmäinen Lapin- reissuni, jolla biisi soi matkalla aika monta kertaa.

Niin kuin Suomi- rockin alkuaikoina Pohjanmaata kiertäville bändeille sanottiin: Soitahan, poika, tankoa tai halakaastahan kallo!

Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 76 kurkkijaa