Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 52
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

#136

Viesti Lasse Candé »

Itse olen aina ajatellut Koskenkorvan viinan ja Stolichnayan hyviksi vodkiksi (ja tykkäänkin suuresti snapseista), mutta se tuli vastaan Bloody Marya tehdessä, ettei se oikein sovi siihen. Asiantuntijat suosittelivat vastaan ja syy oli se mitä itse arvelin ja olin kokenut: Koskenkorvan viina on hieman makea. Sitten suositus olikin neutraaleissa.

En ole kyllä tuota Dry Vodkaa kokeillut raakana, mutta ostin sen nimenomaisesti tähän tarkoitukseen että sekoitan sitä muuhun. Voisin kuvitella että snapsivodka ja drinkkivodka kannattaa pitää jossain määrin erillään. Tietenkin riippuen drinkistä? Onko kenelläkään mielipiteitä?



Minä join yhdessä paikassa Bloody Maryn ensiksi normaalina ja sitten Ginillä. (Ns Red Snapper.) Oli hyvä että join samassa paikassa ja muutoin samalla reseptillä, koska siltä pohjalta voin todeta että omalta osaltani ei toiminut yhtä hyvin ginillä.



Bloody Marysta vielä... Vaihdoin tabascon pepperoniin, eli siihen vaalean vihreään maustepaprikaan. Leikkasin ensiksi päähän pienen reiän jotta valuu nesteet ulos lasiin ja sitten pitkittäin saksilla, jonka jälkeen leikkasin pieniä paloja. Ruuanlaitossa huomannut että saa maut paremmin irtoamaan jos leikatut palat eivät ole renkaita vaan puolirenkaita. Mutta ennen viinan ja tomaattimehun kaatamista, jauhoin vielä lusikalla niitä leikattujakin pienemmäksi. Kunhan nyt tämä taukoviikko alkoholista loppuu, niin kokeilen varmaan kahta pepperonia tuohon noin kahteen desiin. Alustavasti tulokset ovat lupaavia, mutta arvelen varovasti, että ei tule päihittämään tabascoa. Saattaa tietenkin olla mahdollista laittaa yksi pepperoni ja puolet aiemmin hyväksi havaitusta tabascosta. Kaikki tästä on kokeiluvaiheessa vielä, mutta kerron kun tiedän jotain.

Pepperoneina parhaat maistamani, eli Royalit, mitä löytyy suurimmasta osasta kauppoja. Tärkeää niissä myös se, että niiden lillumisneste on hyvää.
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 2

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

#137

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Ns. paremmat vodkat käytetään yleensä hiilifiltterin kautta ja se vaimentaa makua. Ei tarvitse edes mennä high end tavaraan. Omaksi suosikki työvodkaksi on muodostunut perus russian standard. Sitä ennen se oli stolishnaya. Molempia voi vetää shotteina.

Vaikka nykyään tulee juotua harvoin ja vielä harvemmin känniin asti, niin pysyttelen silloinkin kirkkaissa. Lagavulin on elinikäinen rakkaus jota ei tarvitse perustella. Sitä on mukava siemailla pari lasillista hyvän sikarin ja kirjan kanssa. Hyvät vodkat, mezkali&tequila sekä rommi putoaa kanssa raakana tai caipiroskana/mojitona/bloody mary:nä. Raki menee kanssa jäiden kanssa, mutta kuten muidenkin anisviinojen kanssa, niin ne kuuluu IMO juoda niiden omilla hoodeilla.

Ja siinä on ainoat drinkit ja viinat jota käytän edes välillä. Säälittävää tavistylsistelyä.

Olutta en ole koskaan oppinut juomaan vaikka tein kaikkeni. Ei se vastenmielinen kusi muuttunut laatuja, laseja ja tilanteita vaihdellen yhtään paremman makuiseksi. Nuorempana tuli kokeiltua korvikkeena siideriä, mutta nykyään pidän sitäkin joutavana sokerilitkuna, josta ei edes tule kunnolla känniin ellei ota kyytipojaksi jekun tai pari. Nykyään olen jo sinut tämän vammani kanssa ja annan itseni altistua kaljalle ainoastaan syödessäni merimiespihvejä. Toisaalta eipä tule tissuteltuakaan.

Viinejä olisi periaatteessa kiva harrastaa, mutta tanniini aiheuttaa mulle suurella todennäköisyydellä maailmanloppu migreenikohtauksen, joten sekin skene on jäänyt. Valkoviiniä voisi varmaan juoda, mutta teininä kotipippaloissa vedetyt überlibiskännit kummittelee yhä alitajunnassa. Samasta syystä myös gini tuo kaikissa muodoissa oksennuksen maun suuhun…

:)
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 52
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

#138

Viesti Lasse Candé »

Minkälaisia Bloody Maryja teet vai juotko niitä vain ravintolassa?
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 2

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

#139

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Pyydän tai laitan itse pikkaisen ylimääräistä tabascoa sekaan. Tottunut tuliseen safkaan joten se maistuu omassa suussa normaalilta. Se 1-2krt vuodessa kun tulee itse tehtyä, niin tykkään ripotella aavistuksen chillirouhetta (pul biber) pintaan...


Edit: pitäis kokeilla joskus miinoittaa kaverin blody mary trinidad scorpion kastikkeella...


:)
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 52
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

#140

Viesti Lasse Candé »

Yksi idea Vodka Martiniin!

Mä olen rakennellut ylipäätään Vodka Martinia, niin, että olen maksimoinut vodkan määrän.

Resepti on ollut 6 cl vodkaa ja 1 cl martinia.

Tästä olen pitänyt. Tulee todella oikealla tavalla viinan makuinen setti.



Mutta: olen kekannut tavan ihan vähän parantaa!!!

Ensinnäkin tietenkin neljä oliivia siihen tikkuun eikä vain yhtä. Mutta ässänä hihasta, suolaa siihen sekoitukseen. Ainakin siihen mitä minä haluan Vodka Martinilta, tämä sopii!!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 52
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

#141

Viesti Lasse Candé »

AlexMachine kirjoitti: heinä 5, 2020, 16.11
Haa! Gin mainittu. Kuten sanottu jossain aikaisemmin, noin 15 eri Giniä ja kymmenkunta tonicia testattu ristiin ja laitettu Exceliin (lisäksi vielä eri koristeet).
Bomabay sapphire on hyvä (infused, eli monia eri yrttejä mukana), mutta vähän tylsä. Hyvä gateway Gin. Saman tyyppinen, mutta hiukan terävämpi maultaan ja parempi.
Perinteinen London Dry gin, sitten on taas katajaisempi, terävämpi ja hyvä edullinen on Tanqueray dry gin. Napue myös, jossa ruis antaa hyvän säväyksen. Toinen hyvä Dry Gin on Berry bros & Rudd no 3, mutta kalliimpi.
Eli molemmat Tanquerayt on hyviä, jos molemmat hyllyssä, on aika hyvin eri tilanteisiin sopivat.
No nyt on ginikin löytänyt tiensä jääkaappiin. Ostettiin Gordon's London Dry Ginia.

Viitsisitkö zoomata excelin niin pieneksi, että koko näkymä mahtuu yhteen kuvaan ja ottaa kuvakaappauksen, jos taas käänteisesti kuvaa zoomailemalla sen sisältö näkyy selvästi? Näitä olisi aivan loistavaa lukea! (Muukin tapa jakaa kelpaisi!)

En ole itse hifistelymielessä GT-miehiä, mutta perusmielessä kyllä. Siinä on drinkki minkä ääressä istuu sopivan kauan ja minkä makumaailmassa on sille pitkähkölle hetkelle potkua. Hifistelemättömyydellä viittaan siihen, että kun kaverini teki Napuesta ja joistain Alkosta ostetuista hienoista tonic-pulloista, niin en huomaa eroa tähän Gordon'siin missä Pirkan tonicia. (Tosin muutama vuosikin tässä välissä, joten ei luotettava arvio.) Ja juuri ennen Pirkan tonicia join ensimmäisen, missä oli Schweppesin Indian tonicia. En huomaa mitään eroa näiden kahden välillä.

Perusreiskalle voin siis suositella halpoja aineksia tältä kokemuspohjaltani. Ja paljon giniä.

Mutta kun AM on vihkiytyneempi, olisi kiva kuulla nouseeko taso miten paljon nostamalla hintatasoa?

Ja siis onko tuo Tanqueray dry gin parempi kuin Gordon's? Entä halvempi? (Jos muistan merkin voin katsella Alkossa itsekin.)


Mitäs muuta. Kesän suosikkidrinkki on mint julep. Helppo ja yksinkertainen mutta hyvä.
Myös Moscow mule voisi toimia ja Gimlet.
Edit. Briteillä on osuvia nimiä oikein halvoille Gineille. Bathtub gin tai gut-rot gin.

Mimmi on myös bongannut tuon gimletin jostain Gilmore Girls -sarjasta ja sitten sitä on pitänyt suunnitella.



Hänen gimlet-reseptillään martinilasi (coctail-lasi) sokeroidaan reunoilta.

(Ihmettelin aina miten tämä tehdään, mutta se on niin yksinkertaista, että levittää sokeria vaikkapa lautaselle ja kostealla tyhjällä ylösalas-käännetyllä lasilla ryhtyy esikoululaismeiningeissä vetelemään sokeria reunoille. Oletan että margaritassa voi laittaa suolaa samalla taktiikalla.)

Mimmini heitti DIY-malliseen shakeriin (tupperware-tyyppiseen pakastusrasiaan :D ) jääpaloja, noin 6 cl Dry Vodkaa ja sitten sokeroitua lime-täysmehua (*) en tiedä paljon (ehkä reilun desin) ja sitten helvetinmoista sheikkaamista.

(*) Sokeroitu lime-mehu on sellaista K-kaupasta pienissä pulloissa olevaa nimeltään Realime (limettitäysmehu 100% täysmehutiivisteestä), mutta koska se ei ole sokeroitua, hän keitti vettä ja lantrasi sokrua siihen. Ja sitten sekoitti näitä. Sokeroituja myydään Alkoissa, mutta ei meidän paikallisessa. Tällä taktiikalla tulee kyllä hemmetin hyvää, mutta pitää huomioida että sekoitus pitää tehdä hyvissä ajoin ennen, jotta se ehtii jäähtyä.






Muuta... Olen sittenkin löytänyt sitruunan pointin Bloody maryssa. Keittiöolosuhteissa leikkaan niin ohuen slicen kuin onnistun ja jollakin tavalla jauhan ne veitsillä, haarukoilla, lusikoilla ja lautasilla pieneksi määräksi sitruunatäysmehua. Ja sen pienenpienen määrän heitän sinne lasiin sen jälkeen kun olen laittanut suolat, pippurit, worcesterit ja tabascot. Sitten tosiaankin sitruunan juttuja about yhtä vähän kuin mitä näitä muita oli lasissa yhteensä. Sitten vielä jauhantaa jos ei ole mennyt riittävän silpuksi se sitruuna. Ja sitten alan kaataa votkaa päälle, sekoittaen. Ja sitten tomaattimehua, koko ajan sekoittaen. Lopuksi pari ruuvausta vielä suolaa ja yksi pippuria sellaisilla käsimyllyillä siihen pinnalle ja sitten selleriä kyytiin.

Alan kallistua siihen, että 80% vodka voisi olla optimaalinen aines Bloody Maryyn. En ole vielä onnistunut saamaan samaa makumaailmaa 40% vodkalla kuin alkoholittomana tai 80%:lla, mitä tietenkin tarvitsee vain puolet.



Mutta tätä haetaan vielä. Totuuden nimissä en ole vielä ehtinyt kokeilla tuota sitruunajuttua edes laittamalla vodkaa vaan se meni neitsyenä eilen pari kertaa. Sehän sen saattaa jo pelastaa.

Mutta joo: vähäisissä määrin itse rutistettua tms sitruunaa mukaan! Vähäisissä!
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

#142

Viesti MikaM »

Kyseessä lienee ollut Fevertree tonic, joka siihen Napueen reseptin mukaan 'kuuluu'. Muiden tonicien kanssa maistuu sitten jo ihan passalle. Erikoista, että mies hakee makujen maailmoja ja selvästi omaa makuaistin, muttei koe eroja eri toniceissa? Kun ne ovat jopa ratkaisevia, siis varsinkin yhdistelminä eri ginien kanssa. Noh, lisää yrityksiä sitten vaan. Itse olen miltei luopunut Gordon's:sta, kun se on niin voimakkaan katajainen. Mutta saattaisi taas pitkän tauon jälkeen olla virkistävä...
Bloody Maryyn tykkään itse sekoittaa Tabascoa juuri sen verran, että sen maun erottaa, pieni pisto kielessä. Väkevyys hankitaan pippurilla. En käytä sitrusta itse tuossa.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

#143

Viesti Jorge »

Lasse Candé kirjoitti: heinä 25, 2020, 23.44

Ja siis onko tuo Tanqueray dry gin parempi kuin Gordon's? Entä halvempi? (Jos muistan merkin voin katsella Alkossa itsekin.)
Tanqueray on maailmanlaajuisesti huomattavasti kalliimpaa kuin Gordon's, joka markkinoidaan "budget"- kategorian gininä. Jollaiseksi Gordon's on varsin mainiota.

Onko Tanqueray sitten parempaa? Laadullisesti ei varmaankaan eroa ole, joten kysymys on makuasioista; (perus-)Tanqueray on voimakkaan makuinen perinteinen London Dry Gin, jossa, kuten Gordons'sissa katajanmarja ja sitrus ovat hallitsevia makuja, muuten Tanquearayssa on ehkäpä hivenen enemmän muita makuja kuin Gordons'issa.

Omaan makuuni perustuen en ole suuri Tanquerayn fani, kuitenkaan, ja itse ostaisin Gordons'ia omaan käyttööni.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

#144

Viesti Mika »

Talvella sokkotestasimme neljä eri tonicia, joista yksi oli tuo kuulu Fever-Tree. Kummankin mielestä Pirkka Tonic Light voitti ja täysin ylivoimaisesti. :D

Seuraavaksi testailemme kuinka suuria nuo erot eri ginien välillä ovat. Hintahaitari ginimaailmassa on todella suuri. Skeptikko minussa kertoo, ettei sen makumaailmansa puolesta tarvitsisi olla niin suuri, mutta katsotaanpa. Samasta syystä meillä on nyt hyllyssämme kalleimpana vain Tanqueray, joten tässä projektisssa kuluu aikansa, jotta testeihin saadaan niitä paremman väen ginejä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

#145

Viesti MikaM »

Miten testasitte toniceja? Raakana? Ei kerro miten toimii eri ginien kanssa.
Tuo Fevertree ei tunnu sopivan muihin, kuin Napueen....
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

#146

Viesti Mika »

Tuo on hyvä tarkentava kysymys. Jep, tosiaan vain ginin, joka oli muuten luomua ja mielestämme hyvää, ja tonicin sekoitusta tässä testasimme. Sen jälkeen sitten lisäilimme heviä (sitruunaa ja kurkkua, en muista oliko rosmariininoksia, mutta usein Nuorikolla kaikenlaisia yrttejä on).

Tässä on se gini, jolla testasimme:

https://www.alko.fi/en/products/107307/ ... ganic-Gin/
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 52
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

#147

Viesti Lasse Candé »

Olen jauhanut Bloody Marysta jo riittävän paljon, että nyt alkaa resepti hahmottua. Huom, tykkään itse suolasta todella paljon...


Tärkeä pointti tässä on, että se sitruuna on tärkeä.

Se tuntuu kumoavan vodkan huonoja puolia ja tasapainottavan makukokonaisuutta. Ja siis itse kaipaan juuri sitä raakaa ja vahvaa kokemusta, mutta järkevä määrä ytimekästä sitruunaa nimenomaan parantaa tätä.





3+ dl lasi (esim mäkin kokislasi)

Lasin pohja suolaiseksi. Mun myllyllä noin 9 krunts-äänähdystä merisuolaa. Ehkä vastaa yhtä teelusikallista. (?) Muille kuin minulle suosittelen tästä määrästä pudottamista.

Pippuria 40% suolasta. Eli jos pudotatte suolan määrää, tällöin sitten pippuria vaikkapa 70% suolan määrästä?

Onko riittävän sekavasti selitetty tähän asti?

Siis selkokielellä, mahdollisesti teelusikallinen suolaa ja vähän alle sen verran pippuria. Noniin, ja eteenpäin...



Worcesteria ei saa olla liian vähän ja näyttää ettei ole kovin paha jos sitä tulee hitusen liikaa. Tällaiseen 4-5cl vodkamäärään ja 3dl lasiin, sitä sopii 3 täyttä teelusikallista.

Tähän määrään tabascoa just alle yksi teelusikallinen. Siis ihan melkein täysi, muttei kuitenkaan.

(Aloitin laittaen vain vähän enemmän worcesteria kuin tabascoa, mutta jopa minulle, tulisen ystävälle, tabascon määrä on pudonnut ja worcesterin kasvanut.)


Sitruunamehua saman verran kuin on tähän mennessä lasissa, eli ei juuri mitään. Mieluiten itse nirhattua antaumuksella, esim leikkaamalla edellä mainitsemallani tavalla ohut viipale ja leikellen. Tästä saa myös hyviä fiiliksiä siitä kuinka tuhlaa aikaa melko tehottomaan toimintaan, kun valmistaa itselleen drinkkiä.

Sitten onkin suurin osa tehty. 4-5cl esim Dry Vodkaa kyytiin sekoittaen ja sen jälkeen tomaattimehut sekoittaen. Sitten pari "krunts"-äänähdystä suolaa pinnalle ja yksi sellainen pippuria. Ja sitten selleriä kyytiin ja Maailma on sun.




Tiivistelmä:


Suolaa: ehkä teelusikallinen?
Pippuria: vähän vähemmän kuin suolaa
Worcester: 3 teelusikallista
Tabasco: 1 teelusikallinen (just alle sen)
Sitruunamehu: vain sen verran kuin mitä on tähän mennessä lasissa, eli hyvin vähän. Itse murhattua mielellään, hedelmälihat messiin

(Sekoitusta ja jatkonirhaamista kun pohjalla on vain alkuaineksia.)

4-5cl Dry Vodkaa ja sekoittamista.

Tomaattimehua se 3,3 dl lasi melkein täyteen koko ajan sekoittaen.

Suolaa vähän päälle ja myös pippuria.

Selleri kyytiin.

Rok.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 6423
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

#148

Viesti AlexMachine »

Kaikki ginit testattu 6 jääpalan kanssa, 1 sitruunan kuori viipale, 1 appelsiinin kuori viipale. Ns pallolasista, eli jalka ja pallon muotoinen GT lasi.
Berry Bros & Rudd London dry gin. Fever tree indian tonic 8,5p. Fever tree Mediterranean 9,5p. Schweppes 8,5p. Franklin and sons Indian 10p.

Bombay sapphire. Fever tree indian tonic 8,7p. Fever tree Mediterranean 9p. Schweppes 9,2p. Franklin and sons Indian 7,5p.

Tanqueray London dry gin. Fever tree indian tonic 9,7p. Fever tree Mediterranean 9,5p. Schweppes 9p. Franklin and sons Indian 8,3p.

Bombay Star of Bombay. Fever tree indian tonic 9,4p. Fever tree Mediterranean 9,6p. Schweppes 8,3p. Franklin and sons Indian 9p.

Tanqueray rangpur. Fever tree indian tonic 9,5p. Fever tree Mediterranean 8,9p. Schweppes 8,9p. Franklin and sons Indian 8,2p.

Tanqueray no. ten. Fever tree indian tonic 9,4p. Fever tree Mediterranean 8,9p. Schweppes 9,1p. Franklin and sons Indian 9,5p.

Napue gin. Fever tree indian tonic 9,5p. Fever tree Mediterranean 8,2p. Schweppes 8,8p. Franklin and sons Indian 9,7p.

Bombay sapphire east. Fever tree indian tonic 7,5p. Fever tree Mediterranean 8,1p. Schweppes 8p. Franklin and sons Indian 7,7p.

Tanqueray sevilla. Fever tree indian tonic 9,5p. Fever tree Mediterranean 10p. Schweppes 8,4p. Franklin and sons Indian 8,3p.


Tässäpä näitä. Tonic vesiä on myös testattu Fentimans premium indian tonic. Mutta testit jäi kesken koska 3 eri ginin kanssa, en pitänyt mistään niistä.
Samoin Fever tree Elderflower - ihan liian makea useimpiin, mutta tämä voi toimia ns oikein kuivakan Dry ginin kanssa jos haluaa makeahkoa.

Ginejä on myös useampi ns testin alla, mutta useat niistä vasta 1 tai 2 tonicin kanssa.

Verigreippiä olen sitten kokeillut reiluna viipaleena em mausteiden lisäksi joissain gineissä. Täyden 10 arvoinen tuli Tanqueray no. ten ja Frankling and sons tonicin kanssa kun tuota verigreippiä lisäsi.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

#149

Viesti MikaM »

Pitää varmaan uudelleen ystävystyä Tanquerayn kanssa. Kerronpa tarinan. Oltiin koko päivä metsästetty savannilla ja illaksi ajeltiin takaisin leiriin. Jossa tietenkin ensin palauttava GT, jonka jälkeen ruoka. Ruoan päälle tyhjennettiin Bombay pullo ja alettiin seurustella Tanquerayn kanssa. Sattui käsittämätön työtapaturma ja toncit loppuivat. Tuomani Tanqueray pullo kun oli isännälle yllätys, eikä ollut varautunut. Hetki ihmeteltiin, mitä sekaan ja päätimme kokeilla vettä; hyi saatana! Sitten raakana, yhtä hyi. Mutta juotava oli. Jonka jälkeen en ole Tanquerayta maistanut. Mutta vika ei ollut hänen.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 6423
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

#150

Viesti AlexMachine »

MikaM kirjoitti: heinä 27, 2020, 11.46 Pitää varmaan uudelleen ystävystyä Tanquerayn kanssa. Kerronpa tarinan. Oltiin koko päivä metsästetty savannilla ja illaksi ajeltiin takaisin leiriin. Jossa tietenkin ensin palauttava GT, jonka jälkeen ruoka. Ruoan päälle tyhjennettiin Bombay pullo ja alettiin seurustella Tanquerayn kanssa. Sattui käsittämätön työtapaturma ja toncit loppuivat. Tuomani Tanqueray pullo kun oli isännälle yllätys, eikä ollut varautunut. Hetki ihmeteltiin, mitä sekaan ja päätimme kokeilla vettä; hyi saatana! Sitten raakana, yhtä hyi. Mutta juotava oli. Jonka jälkeen en ole Tanquerayta maistanut. Mutta vika ei ollut hänen.
Yllättäen Screw driver ginistä on ihan juotavaa.
The beatings will continue until morale improves.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 77 kurkkijaa