Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hitti vai huti?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 1102

Hitti vai huti?

#8311

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Mika kirjoitti: loka 1, 2020, 11.42 Potkuun sopiva biisi:


Toi oli kieltämättä riittävän hintahtava tyttöbiisi, jotta se voisi olla potkun tunnari. Pysytään taisto teemassa. Mä tykkään semisti sellaisesta epäorginellista teiniuhomätöstä, jota on/oli kiva kuunnella matkalla treeneihin. Tai vielä pahempaa, matkalla vaippapsykoosissa olevan irrationaalisen synnytyskoneiston tekemän ostoslistan kanssa matkalla kauppaan.



Edit: Josta tulikin mieleen eeppinen sankariruno itsestäni.

Kauan kauan sitten luupää ajoi siitin otsassa ajoi bonuskorttihelvettiin ostamaan vaippoja ja muita yhtä epäheteroja oheistarvikkeita. Häpeä ja kauhu oli lähes samaa luokkaa, kuin vieraillessa Ikean lastenosastolla onnesta pillittävän raskaana olevan irrationaalisen synnytyskoneiston kanssa. Ääliömagneettina kohtasin juuri ennen kassaa kolme maahanmuuttajaa, josta ensimmäinen oli pukeutunut islamilaisen pyhän kunniaksi uskonnolliseen asuun ja piti kädessään jotain isoa lyhtyä tms.

Karatevaistoni havaitsi asennevammaisen auran jo pitkältä ja sisäinen linjapuolustaja piti huolen siitä, ettei se ollut minun massani joka jousti vääjäämättömässä ”minähän en väistä” törmäyksessä. Sitä seuranneet kovaääniset graafiset tappouhkaukset ja käsky odottaa ulkona, järkyttivät siinä määrin että ne saivat minut toimimaan juuri edellä mainitulla tavalla ja odottamaan…vaippapaketti kainalossa, ostoskassi toisessa kädessä ja avattu jäätelötötterö toisessa…alkavaa hätävarjelutilannetta, jota olin kaikin keinoin pyrkinyt välttämään.

No ulos tultuaan Jumalan lapsi sai vielä isomman kohtauksen. Häntä aktiivisesti poispäin työntävät kaverit selvästikin lisäsivät hänen Miehekkyyttään. Näin jälkeenpäin ajateltuna, elämää säilyttävät lantioliikkeet (vaipat yhä kainalossa ja tötterö kädessä) yhdistettynä edistyksellisen humoristisiin viittauksiin Profeeettaamme seksuaalisuudesta ja vihjaukset räyhääjän äidin mieltymykseen Hebrealaiseen siemennesteeseen, saattoivat olla de-eskaloinnin kannalta vähemmän optimaalisia.

Enivei samalla kun tajusin välttyneeni täpärästi oikeudettomalta hyökkäykseltä, tajusin myös miltä kypsä ja aikuismainen touhuni saattaa näyttää ulkopuolisen silmin. Liukenin vaippapaketini kanssa paikalta. Kun naisolio näki virneen, niin hän kysyi jo heti ovella mitä mä olen mennyt tekemään…

Varokaa ahdistuneita tavisisukkeja!



:)

Edit2:Tohtorismies ehti hutineen väliin
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 165
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Hitti vai huti?

#8312

Viesti Paanari »

Varokaa ahdistuneita tavisisukkeja! hähäähä
Paranteleppa ahistusta miesten musalla...
Joo, muut piisti baletti ei napannu ja muut pitkii kuin nälkävuosi eeuus...
joten
Varokaa ahdistuneita tavisisukkeja!

Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1434
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hitti vai huti?

#8313

Viesti Mika »

Melkoinen sankaritarina luupäältä kyllä. :D :jepa:

Ei toimi kantri edelleenkään, ei. Mikähän tuommoisissa oikeasti viehättää joitakuita? 🤔

Teemat schmeemat.

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 165
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Hitti vai huti?

#8314

Viesti Paanari »

arggg Korak bundao
Mika , kaikella kunnioituksella nk. nyky musaa kohtaan..
Silti Roketti rollii
Suomesta sillon kun, suurin osa oli kiilto faijan silmis
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1434
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hitti vai huti?

#8315

Viesti Mika »

Tuo tänään linkittämäni musiikki ei nyt ihan nykymusiikkia ole vaan '80-luvulta. :D

Tämä härmäläinen Jam Rock Band oli uusi tuttavuus. Bändi näköjään hajosi jo 1984. Tuo biisi kulki eli on hitti.

Tämä mielestäni ajaton biisi (kun kuulin sen ekan kerran joskus 15-20 vuotta sitten, luulin sitä uudeksi biisiksi) on samoilta ajoilta, vuodelta 1982.

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 165
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Hitti vai huti?

#8316

Viesti Paanari »

Ei huono rumpu...
Vai ei Mika tunne suomi rokkii...
Tää pitäs otin leffa version

Hei vaan kylille kerjää pesää
58v finnitön myöhäis puperteetti vie..
Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 165
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Hitti vai huti?

#8317

Viesti Paanari »

hähäähä
tässä dokaan enkä muuta voi...kantturat kele...
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2011
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#8318

Viesti Jorge »

Tuo Kestääkö siivet sopii juurikin Kaurismäen soundtrackiksi, mutta rajoittuu siihen. Ihan hyvä rautalankasoundi, mutta ei ole muuta koukkua, joten sellaisilla ansioilla ei yllä hitiksi.

Tuo Saaran Jaava on Sliippareilta huti; vitsi(?) ei toimi tuossa.

Kuitenkin, naisilla ja prätkillä jatketaan:

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1434
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hitti vai huti?

#8319

Viesti Mika »

Blues ei vain jaksa innostaa.

Biisivalintani tuskin yllättää ketään, kun edelleen puhutaan prätkistä ja naisista. 🏍️ 👩

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 1102

Hitti vai huti?

#8320

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

En ole koskaan pahemmin välittänyt ko. orkesterista. En edes yläasteella kun olivat hotinta hottia.Tuo biisi, kuten jokunen muukin heidän tuotannostaan, on ihan kuunneltavaa. Hittihkö siis.

Jatketaan toksisella setämaskuliinisuudella, naisten esineellistämisellä ja tusinametallilla.

tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#8321

Viesti tohtorismies »

Huti. Liian sliipattua ja tyttömäistä.

Tämmönen cover sitten.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 1102

Hitti vai huti?

#8322

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Voi ahdistus. Ei, ei, ei. Posket/pulsarit ohentamatta, irtokarvat ja parran ”pohja” siistimättä, muotoilu ja rajaukset vähemmän onnistuneet, viikset trimmaamatta ja partaöljyn sekä hoitavan shampoon käyttöä selvästikin laiminlyönti.

Föönaaminenkin jäi selvästi aamulla tekemättä.Tsot tsot.

tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#8323

Viesti tohtorismies »

Hitti.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2011
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#8324

Viesti Jorge »

HItti.
Siitä huolimatta:

tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#8325

Viesti tohtorismies »

Massiivinen hitti.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 140 kurkkijaa