Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hyvän mielen ketju vol. 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
MikkeM
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 1622
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Klaukkala.

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4846

Viesti MikkeM »

Pitkästä aikaa töissä muutaman kuukauden pesti kokki/työnohjaaja, kehistysvammaisten työkodissa, olisiko tässä polku ulos ravintola-alalta....
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4847

Viesti Timpa »

Olen joskus ollut hieman saman tyyppisessä hommassa, eli "työvalmentaja".

Laitetaas taasen; suomalainen klassikko yhdistettynä niin kauniiseen naiseen, että leuka loksahtaa, niin johan tulee hyvää mieltä:

Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 20851
Lauteille: Joulukuu 2007

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4848

Viesti Lasse Candé »

Tuo biisi on ollut yksi suosikeistani aina siitä lähtien kun kuulin upean Jonna Tervomaan vetävän sen jossain pienehkössä baarissa Helsingissä about 2002-2004. Esiintyi sellaisten kanssa kuin Nieminen ja Litmanen. Oli vielä outoa, koska oli tuolloin hemmetin suuri nimi ja kuppila oli pieni. Ei tainnut maksaakaan juuri mitään sisään.

Joka tapauksessa aina välillä vetäessäni känniä, laitan kuulokkeet korvaan ja kuuntelen Chydeniuksen Sinua, sinua rakastan ja pidän joka kerta biisistä yhtä paljon. Tämä on ihan erityislaatuinen helmi suomalaisen musiikin saralla. Menee suoraan asiaan eikä pelleile. :D
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4849

Viesti Timpa »

Lasse Candé kirjoitti: marras 23, 2020, 00.23 aina välillä vetäessäni känniä... :D
Mutta eihän kansankynttilät kännää :)
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 20851
Lauteille: Joulukuu 2007

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4850

Viesti Lasse Candé »

:lol:
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4851

Viesti Kari Aittomäki »

Däddändää!



Nojuu, onhan tää meluviihde rasittavaa ja tuo juontaja on ärsyttävän itsetietoinen.
Mutta kivoja likkoja ja kun Voronkovan Alina ottaa lopussa viimeisen kudin alueelle..

jippii jippii

On se pirukkaan nätti ja kuuma.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 138
Viestit: 6440
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4852

Viesti AlexMachine »

En tiedä kuka näitä sijoittaa ja siirtelee mutta tällaisina aikoina, arvostan!
Olisi sitten kyse vain käytännön pilasta, tai viraalimarkkinoinnista yms.
Eli Monoliitteja ilmestyy ja katoaa eri puolilla maailmaa. 3 tapausta jo.
https://eminetra.com.au/another-god-dam ... red/79505/
The beatings will continue until morale improves.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 20851
Lauteille: Joulukuu 2007

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4853

Viesti Lasse Candé »

[mention]Timpa[/mention]

Tuli Linnanjuhlissa hieno versio tuosta suosikkibiisistämme, mistä juteltiin tässä ketjussa 6-3 viestiä ylempänä, hieman toki karkaillen kansankynttilöiden juomistottumuksiin.

En voi kännätä koska huomenna normipäivä, mutta siemailin kyllä hieman konjakkia tälläkin kertaa biisiä kuunnellessani. :D

Mites siellä?
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4854

Viesti Timpa »

Kiitos kysymästä!
Hyvin rauhallinen itsenäisyyspäivä ollut. Vaimo osti olkkarin pöydälle kimpun sinivalkoisia krysanteemeja, ja itse pistin ulkotulet palamaan. Musiikkiesitys jäi näkemättä, kun nyt vasta avattiin TV.
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 20851
Lauteille: Joulukuu 2007

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4855

Viesti Lasse Candé »

Jos osaan nettininjailut oikein, tästä löytyy:

http://areena.yle.fi/1-50702597
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4856

Viesti Timpa »

No katsopas! Oikein hienostuneesti vedetty! kiitos jaosta Lasse!
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 20851
Lauteille: Joulukuu 2007

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4857

Viesti Lasse Candé »

Gradu hyväksytty ja julkaistu eilen. Arvosanaksi Cum laude.

Käsittelee matematiikkaa ja sen opetusta. Mukana sellainen fysiikan kinematiikkaa ja matematiikkaa yhdistelevä osio, joka saattaisi kiinnostaa joitakuita potkulaisia. Lisäksi prosenttilaskennasta osio. Ja alussa opetussuunnitelmista ja varsinkin lukion tulevasta opetussuunnitelmasta.

Gradu löytyy tästä linkistä:

https://helda.helsinki.fi/handle/10138/322629



Oli aika ”hauskaa” loppumetreillä, koska deadline tuli vastaan melko kunnolla. Naureskelin kotona että ehkä sillä ei ole väliä että kansilehteen, kypsyysnäytteeseen ja sisällysluetteloon tulee sivunumerot (kun en osannut ottaa niitä pois viidessä minuutissa).

Ja sitten kun printtasin sen, huomasin että siellä on yksi täysin tyhjä sivu. :D

Tulee myöskin aina naurattamaan se, että arviointi tehtiin ensimmäisen jättöni perusteella, koska oli kiire. :D :D

Eli lopullinen graduni on (toivottavasti) parempi kuin se mikä arvioitiin.

Pari merkintää ja valmistuminen varmaankin ensi viikolla. Sen rekisteröinti ja totarit jne varmaan joskus joulun jälkeen.

Ollut hullu vuosi tai oikeastaan muutama, kun tehnyt samaan aikaan kokopäivätyötä. Kesällähän valmistuin kandiksi. Ehkäpä kohtapuolin saa treenattuakin taas vähän enemmän.
tapsaattori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 2507
Lauteille: Heinäkuu 2016
Etulaji: keppijumppa
Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4858

Viesti tapsaattori »

Lasse Candé kirjoitti: joulu 10, 2020, 17.56 Gradu hyväksytty...
onneksi olkoon!! Pitääpä vilkaista
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4859

Viesti Timpa »

Onneksi olkoon kans Lasselle!

En tiedä onko AlexMachinen monoliittiuutinen varsinaisesti hyvän mielen tuoja, mutta yksi löytyy nyt myös Suomesta:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mon ... #gs.ndbesp

Kun on tehnyt ikänsä metallitöitä, olisi mielenkiintoista tutkaista valmistustekniikka ja kiillotusjäljet.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 20851
Lauteille: Joulukuu 2007

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4860

Viesti Lasse Candé »

En ihan kaikin puolin voi hyvin. Jotain rankkaa on meneillään, kuten oli viime syksynä. On kyse helvetillisestä työtaakasta.

Mutta nyt se alkaa helpottua.

Tähän ketjuun mun on pakko kertoa nämä asiat!

Täällä Loviisassa on upea äijä joka kulkee ja aina tervehtii iloisesti kaikkia vastaantulijoita. Niin kerran häneltä jotenkin puuttui rahaa kaljaansa ja hän ei edes kerjännyt, niin minä laitoin helvetisti satunnnaisia hiluja käteensä, jotta hän saa pari kaljaa.

No, kaveri muistaa minut ja tietoisena mimmini olemassaolosta tekee seuraavaa: hemmetti, se äijä pyysi mua odottamaan kaupan edessä kun hän käväsee kassalla.
Ja se toi mulle (ja varmaan mimmilleni) ruusuja ja pari geishaa. Antoi lisäksi kympin, josta yritin kieltäytyä. En onnistunut ja nyt suunnitelmani on tarjota sille juopolle joskus jotain.


Eli olen jeesuksena tehnyt hienon vaikutelman (antaessani hilujani pois) ja hyvän työn ja tätä on arvostettu. Jess!



No hemmetti toinen tarina.

Eilen kun matkasin duunista kotiin, kuski ei ilmoittanut pysäkkiä jolla mun piti jäädä ja huristeli ohi. Lafkan rutiinit huomioiden, tämä oli outoa. Kerroin heti kuskille että nyt kävi näin. Hän otti heti yhteyden vastaantuleviin busseihin, että voin jäädä pois seuraavalla ja ajaa takaisin. Eka meni wituiksi, mutta toka onnasi.

Kuski oli ihan hemmetin pahoillaan ja sanoi mokanneensa. Hän yritti antaa minulle kymppiä. En helvetti voinut ottaa sitä vastaan. Se taisi olla ihan sen omia rahoja. Se oli vain niin nolona mokastaan. Ja minä melkein iloinen että saan seikkailla busseilla vähän ja juoda kaljaa ABC:llä jossa en normaalisti joisi. Ilahduin tästä mokasta.

Sanoin kuskille että ymmärrän että näin voi käydä kun on kaksi systeemiä (on kyseessä lafka jolla on oma ja sitten on matkahuollon juttu). Kuski oli vähän paniikissa koska mokasi, mutta tätä hyvää mieltä tässä ketjussa on että mua ei vittuakaan kiinnostanut missä mut jätetään pois. Ja että mulla on hyvät vibesit kuskin suhteen. Kieltäydyin hyvin aktiivisesti rahasta. En voinut ottaa rahaa siitä että kuski mokaa ja saan onnenpotkun että voin istahtaa alas kaljalle.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 66 kurkkijaa