Hitti vai huti?
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2006
Hitti vai huti?
Biisihän on hitti, toteutus aika tylsä metal-cover ja taas pitäisi linkittä F. Marinon (tai Hank Sardiino, kuten Uuge Kojola aina muistaa Albert Järvisen kyseistä hemmoa kutsuneen) versio Mahogany Rush Liveltä, mutta käykää kuuntelemassa itse. Siinä pestään Priisteillä ja Nugeteilla sekä lattiaa, että pöytää.
Ei tämä nyt ihan alla nollan mennyt, mutta seuraava uunituore versiointi menee:
Ei tämä nyt ihan alla nollan mennyt, mutta seuraava uunituore versiointi menee:
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Hitti vai huti?
Eipä tuo ihan hitiksi jaksa minusta kun on niinku aika puisevaa messua.
Mutta kyllähän he metelöidä osaavat.
Jostain syystä tuli assosisaatio-silta tähännäin:
rok
Mutta kyllähän he metelöidä osaavat.
Jostain syystä tuli assosisaatio-silta tähännäin:
rok
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2006
Hitti vai huti?
Tässä tehdään juuri sitä, mitä puhemusiikkiin usein peräänkuulutan: Puheen lisäksi on kyse musiikista. Sovitusta, soittoa ja tuotantoa on oikeasti mietitty, eikä vain vedetty jostain Fruity Loopsista ekaa biittiä ja höpötetty päälle. Rockstar- aiheena ja Zeppelin-kaiut rytmeissä täydentää lopputuloksen. Jatkoon. Hitti. Otan soittolistalleni.
Tänään tuli RollFM:n Uuge kojolan aamuohjelmassa aika monta uutta tuttavuutta, jotka lähti heti kuuntelurinkiin. Laitetaan kohtuu tuoretta Hollanti-osastoa, retrokamaa, mutta voi ristus:
Tänään tuli RollFM:n Uuge kojolan aamuohjelmassa aika monta uutta tuttavuutta, jotka lähti heti kuuntelurinkiin. Laitetaan kohtuu tuoretta Hollanti-osastoa, retrokamaa, mutta voi ristus:
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2013
Hitti vai huti?
Hieno bändi kyllä, tattista vinkistä. Laitoin tubesta liven soimaan samantien, että miten hoituu bassot livenä. Ja hoituuhan ne.
-
- reiteenpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2006
Hitti vai huti?
Juu toimii, urut ja kaikki ja hitti.
On toi Clintti osaava kaveri (tuli ratiosta peräjälkeen Clintti ja Jorma Uotinen, toinen osaa toinen ei):
On toi Clintti osaava kaveri (tuli ratiosta peräjälkeen Clintti ja Jorma Uotinen, toinen osaa toinen ei):
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Pakko kai se on hitittää kun se osaa vähä laulaaki, perkule.
Ei tota huvikseen kuuntelis mutta kuriositeettina, kiitos.
Laulamisesta tulee mieleeni se kun oikeesti tajusin tossa eteisessä, että siinä setä kertoo painavia, yrittämättä laulaa kauniin puhtaasti.
Ja miten voimallinen ja samalla nöyrä loitsu se onkaan.
Olin hyvin nöösi ja äänessä oli itte Fogarty:
Yhtä americcaa kuin kantrikin.
Ei tota huvikseen kuuntelis mutta kuriositeettina, kiitos.
Laulamisesta tulee mieleeni se kun oikeesti tajusin tossa eteisessä, että siinä setä kertoo painavia, yrittämättä laulaa kauniin puhtaasti.
Ja miten voimallinen ja samalla nöyrä loitsu se onkaan.
Olin hyvin nöösi ja äänessä oli itte Fogarty:
Yhtä americcaa kuin kantrikin.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Hitti vai huti?
CCR on itsestäänselvä ikihitti; en edes yritä analysoida, koska se on iskenyt niin kovaa jo vuosikymmeniä -kaikessa yksinkertaisuudessaan.
Tuosta Clintistä täytyy vielä sanoa, että ko. albumissa hän on, valitettavasti, Hiljaiset sillat- moodissa eikä Likaisena Harryna.
Kun edellisissä viesteissä on mainittu ruusupuska ja americca, niin:
Tuosta Clintistä täytyy vielä sanoa, että ko. albumissa hän on, valitettavasti, Hiljaiset sillat- moodissa eikä Likaisena Harryna.
Kun edellisissä viesteissä on mainittu ruusupuska ja americca, niin:
-
- kylkeenpotkija
Hitti vai huti?
Hitti.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
-
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2006
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
Hitti vai huti?
Videosta plussaa mutta kappale huti.
Jostain syystä tämä on soinut päässä aamusta asti tänään.
Jostain syystä tämä on soinut päässä aamusta asti tänään.
nNt my circus, not my monkeys.
-
- reiteenpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2006
Hitti vai huti?
Onhan tossa tyyllajissaan hittiaineksia. Vähän pitkähkö mutta jos sattuu olemaan kuunteluhetkellä edellytykset avaruustripille niin mikä ettei.
Tossa Chicken attacissa harmillisesti mentiin tollaseks poppimeiningiks. Siinä olis ollut klassisemmalla toteutuksella ainekset kunnon suohon laulantaan.
Tässä vielä saman heebon jodlausta:
Tossa Chicken attacissa harmillisesti mentiin tollaseks poppimeiningiks. Siinä olis ollut klassisemmalla toteutuksella ainekset kunnon suohon laulantaan.
Tässä vielä saman heebon jodlausta:
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Kai sitä 1,5 vuotta aikanaan Sveitsissäkin viettäneenä pitää jodlaus hitittää.
Kanoilla jatketaaan, koska olen jo Rufus Thomasin alkuperäisversion muistaakseni postannut, niin tällainen tällä kertaa:
Kanoilla jatketaaan, koska olen jo Rufus Thomasin alkuperäisversion muistaakseni postannut, niin tällainen tällä kertaa:
-
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2006
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2008
- Etulaji: Thainyrkkeily
- Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Bowie on hitti, tossa aussikurottelussa viehättää tuo lievä eksyksissäolon klangi.
Tuola pubissa filmatessa paikalliset oli varsin ikävästi käyttäytyviä, kertovat.
Juntit on sellasia. Mitätetännetungette.
Pysytään natiiveissa ja tanssissa:
Robbie Robertson on tarpeeksinkkari ja soitteli Bandinkanssa mm Bob Dylanin taustalla jep.
Tuola pubissa filmatessa paikalliset oli varsin ikävästi käyttäytyviä, kertovat.
Juntit on sellasia. Mitätetännetungette.
Pysytään natiiveissa ja tanssissa:
Robbie Robertson on tarpeeksinkkari ja soitteli Bandinkanssa mm Bob Dylanin taustalla jep.
-
- kylkeenpotkija
Hitti vai huti?
Hitti ja uusi tuttavuus. Kiitos tästä.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
Seuraajat
AhabFoul • Aleksi T • AlexMachine • Dojon Jäykin • Doug • Elina • finnjet • Fubarbarian • Heikki Haverinen • Jani Rantalainen • JariMarjamaa • Kai Kastemato • Kari Aittomäki • kenttiensankari • kimmokammo • KingBuzzo • kivi • kojiro • KolmioKuristaja • Kukkaron Matti • Lybeck • MarkkuT • MikkeM • naama • Neo • Paanari • Paul • Point • Riku Ähvä • Safor • savottamies • sivarinlötkö • sivumies • Taijin harjoittaja • tapsaattori • TimoS • Timpa • tohtorismies • TommyV • Turboninja • Wesku • wick3dclown