Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

CrossFit

Keskustelua voimaharjoittelusta, kamppailulajien oheisharjoittelusta, liikuntaravitsemuksesta ja urheiluvammoista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

CrossFit

#406

Viesti Mika »

@Mjölnir voitti oman sarjansa eilen! :first_place:

Mitkä lajit oli tällä kertaa arvottu ja miltä kisaaminen maistui? :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

CrossFit

#407

Viesti Mjölnir »

Mika kirjoitti: loka 20, 2021, 11.58 @Mjölnir voitti oman sarjansa eilen! :first_place:

Mitkä lajit oli tällä kertaa arvottu ja miltä kisaaminen maistui? :)
Tällaista oli:

Laji 1: 9 minuutin aikana mahdollisimman nopeasti
10 burpee box over (60 cm)
40 cal soutu
10 burpee box over
40 cal soutu
10 burpee box over

Sitten loppuaika lepoa kunnes kellossa 9 min, sitte 6 min aikaa tehdä maksimi ylöstyöntö rinnalta

Molemmista osalajeista sijoitus

Eka osa oli hapokasta, olin kuudes. Tää oli ihan extempore-testi koko kisa, mulla tavoite on ens vuodessa kun pääsen seuraavaan ikäluokkaan, mutta halusin hakea vähän referenssiä.

Toinen osa taas meni hyvin, vaikka painonnostossa on ollut taukoa käsivamman vuoksi muutama kuukausi. 96 kg, jolla voitin osalajin.

Kakkoslaji oli reisien kidutusta:
Aikaa vastaan
25 m askelkyykkykävely 2x17,5kg käsipainot rinnalla
50 tempausta käsipainolla vuorokäsin
25 m askelkyykkykävely
50 polviennostoa roikunnassa

Eka askelkyykky meni Ok
Tempaukset helpot koska kuorma niin pieni, otti lähinnä hengityselimiin
Toinen askelkyykkykävely tuskaa, puolessa välissä reidet tulessa. Polvennostot muuten helppoja, mutta 35 kohdalla ravistelutauko, sitten 8, tauko ja 7
Olin lajin kakkonen

Kolmas laji taas kaksiosainen
Osa 1, 6 min aikana aikaa vastaan
3 kierrosta
10 etukyykkyä 35 kg
10 jumping chest to Bar pull up, tanko min 15 cm
Pään yläpuolella
Aika 1:16, tää oli niin helppo, että transitioilla liikkeiden välillä oli kriittinen merkitys. Olin osalajin kakkonen, ykkönen voitti mua sekunnin ja kolmonen hävisi mulle sekunnin

Sitten loppuaika huilia kunnes kellossa 6 min, siitä seuraavan kuuden minuutin aikana niin monta kierrosta kuin ehtii
10 rinnalleveto ja ylöstyöntö 35 kg
60 naruhyppyä

Rive ja ylöstyöntö tosi helppo, naruhyppy sai pohkeet jumiin ja pisti puuskuttamaan

Kahta hyppyä vaille 5 kierrosta. Olin kakkonen, hävisin kaksi naruhyppyä voittajalle eli alle sekunnin.

Yhteispisteissä voitin niukalla yhden pisteen erolla toiseksi tulleen, eli tiukka skaba.

Tällainen kuntosarjan kisa oli myös kisasarjaa vetäneelle helpohko, mutta kiva treeni ja välietappi matkalla ens vuoteen ja viikonloppuun, jolloin on ultrafyysiset toiminnallisen ammunnan Finnish brutality kilpailut
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

CrossFit

#408

Viesti Mjölnir »

"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 39 kurkkijaa