Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:. Meistä on hienoa, kun selailet Potkun, Pohjoismaiden suurimman kamppailulajiyhteisön keskusteluja. Toivottavasti löydät mielenkiintoisia keskusteluja ja otat reippaasti osaa niihin. Samassa voisit sallia Ad Block -ohjelmasi näyttää mainoksia Potkun sivuilla, jotta voimme jatkossakin ylläpitää näitä keskusteluja. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton Potku. Kiitos kun ymmärrät. 🙇♂️
Kauriin paahtopaisti sous vide 53C, pintapaisto pannulla, kaveriksi kasvisliemessä kypsennettyjä värillisten porkkanoiden suikaleita, porkkanapyrettä ja risoton tapaan ohrasta tehty ohratto
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Tilasin Fiksuruoalta tavaraa tuossa jossain välissä ja sieltä tuli tämmöinen näyte mukana; osaako joku sanoa, mitä tästä kannattaa tehdä? Toi ei kyllä näytä mitenkään houkuttelevalta, lähinnä tulee mieleen, kuin joku ois ottanut halon hakkuusta syntyvää puusälää ja pussittanut sen... Joten mitä siitä voi tehdä, että se olisi oikeesti hyvää...???
Vaikka tortillantäytettä. Hernis.fi -sivulla on valmistusvinkkiä.
Pahanmakuinen on vähän subjektiivinen juttu. Kasvisproteiinivalmisteet maistuu erilaiselta kuin liha. Voi kestää vaikka viikon tai pari tottua uuteen makuun. Silmät kiinni ja voita, kermaa, pekonia sekaan -> problem solved, uskoisin.
katar kirjoitti: ↑marras 15, 2021, 07.42
Tilasin Fiksuruoalta tavaraa tuossa jossain välissä ja sieltä tuli tämmöinen näyte mukana; osaako joku sanoa, mitä tästä kannattaa tehdä? Toi ei kyllä näytä mitenkään houkuttelevalta, lähinnä tulee mieleen, kuin joku ois ottanut halon hakkuusta syntyvää puusälää ja pussittanut sen... Joten mitä siitä voi tehdä, että se olisi oikeesti hyvää...???
Mä tein herniksestä vegepekonia tällä ohjeella ja laitoin leivän päälle hummuksen, salaatin ja avokadon kans. Toimii varmasti myös esim. salaatissa tai pizzan päällä. Yhteen hernispakettiin pitää tosin tehdä toi kastike tuplana, kun se imee niin paljon nestettä.
Muoks. Voi myös kokeilla liottaa kuumassa kasvisliemessä, valuttaa lävikössä, heittää sekaan mausteita (esim. Santa Marian Crispy Chicken Spice Mix) ja uuniin. Tarjoile esim. uunijuuresten kanssa tai tortillan täytteenä/tacoissa. Toi Crispy Chicken kyl toimii hyvin myös tofukuutioiden kanssa, tai oikeestaan minkä tahansa kanssa
Just viikko sitten vein Metsärannan lihaan 20 kg peuraa makkaraksi laitettavaksi (tulee 40 kg makkaraa) ja pari peuranpaistia palvattavaksi. Joulupöydässä on taas riistaa tänä vuonna
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Mjölnir kirjoitti: ↑marras 30, 2021, 10.02
Tofua olen kokeillut aika ajoin, mutta vain savustettu on minusta ollut hyvää
Niissä on jonkin verran eroja, olen tykännyt eniten Jalotofun tofuista. Se marinoitukin on ihan hyvää. Maustamaton tofu ei maistu juuri millekään, tarvitsee paljon mausteita.