Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Viimeisin katsomasi elokuva

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 58
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Viimeisin katsomasi elokuva

#10516

Viesti AriJ »

https://www.imdb.com/title/tt2562232/

Ohhoh!

Oli "pakko" katsoa tämä kun olisi muuten poistunut tallennustilasta tänään. Muistin kyllä että on hyvä, mutta tämähän on aivan 100-loistava!

Nättelemiseen panostava leffa näytelmän tekemisestä entisen supersankaristaran (Keaton ;) ) toimesta, mukana säätää addiktiosta toipuva tytär, paras frendi manageeraamassa, ex-vaimo ja nykyinen hoito, on/off näyttelijäpariskunta... ja päässä kummitteleva supersankarihahmon ääni!

Pitkiä kamera-ajoja, loistavaa dialogia ihan kautta linjan, äänimaailma nastaa Broadwayn katuineen, esiintyjineen... ei kyllä mikään mennyt pieleen tässä Alejandro G. Iñárritun mestariteoksessa!

Ja mikä kaikki on edes totta.....
______________________
Taijin harjoittaja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 38
Viestit: 1724
Lauteille: Elokuu 2011

Viimeisin katsomasi elokuva

#10517

Viesti Taijin harjoittaja »

Katselin eilen Widows -elokuvan. Neljä miespuolista pankkiryöstäjää kuolee, yksi heidän leskistään löytää muistikirjan miehen suunnittelemasta ryöstöstä ja päättää toteuttaa ryöstön, koska häneltä karhutaan miehen velkoja. Hän puhuu kolmelle muulle leskelle ryöstöstä ja kun he lähtevät mukaan, hän organisoi keikan. Naiset kasvavat ryöstön valmistelussa passiivisista alistujista aktiivisiksi toimijoiksi, jotka käyttävät naiseuttaan, älyään ja suoraa toimintaa ryöstön tekemiseen. Minä harvoin toivon rikollisten onnistuvan, kun katson jotain tuollaista elokuvaa mutta nyt kävi niin. Loppuratkaisu on moninainen: joku saa koston mutta menettää tärkeimmän elämässään ja joku saa paremman elämän. Autolla ajokohtaukset ovat hyviä - Steve McQueen on tehnyt hyvää työtä ohjauksen kanssa.
tapsaattori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 2462
Lauteille: Heinäkuu 2016
Etulaji: keppijumppa
Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini

Viimeisin katsomasi elokuva

#10518

Viesti tapsaattori »

Widow tais mennä päällekkäin Carlito's Wayn kanssa josta jälkimmäisen valitsin. Carlito on vankilasta vapautunut ex gangsteri joka haaveilee mm uudesta elämästä. Robert De Niro nuorena ja eläväisenä näyttelijänä on vakuuttava. Sean Penn kokaiiniaddikti-juristina on maaginen. Paljon muitakin tähtiä kuten Viggo Mortenson sivuosassa. Hyviä ja hauskojakin juttuja. Kerronta on sopivalla rauhaisalla tempolla, kamera ei heilu levottomasti. Kuten 90 luvulla parhaimmillaan osattiin mutta kyllähän silloin tuotettiin myös paljon kuraa
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 215
Viestit: 2036
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Viimeisin katsomasi elokuva

#10519

Viesti katar »

The Day the Earth Stood Still; uusintaversio vuoden 1951 leffasta, tässä oli Keanu Reeves Klaatuna ja Jennifer Connolly tiedenaisena. Yllättävän hyvä, Keanun näyttely on kyllä harvinaisen pökkelöä tässä, mutta kun kyseessä on alien, joka vasta on ns. syntynyt ihmiseksi, niin se ehkä menee vielä. Leffaa taidettiin haukkua joka paikassa sikahuonoksi, mutta ei se nyt ihan niin huono ole. Ehkä 7-.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 58
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Viimeisin katsomasi elokuva

#10520

Viesti AriJ »

Taijin harjoittaja kirjoitti: tammi 3, 2022, 11.06 Katselin eilen Widows -elokuvan. Neljä miespuolista pankkiryöstäjää kuolee, yksi heidän leskistään löytää muistikirjan miehen suunnittelemasta ryöstöstä ja päättää toteuttaa ryöstön, koska häneltä karhutaan miehen velkoja.
Katsoin ton jollain lennolla Japaniin, ja silloin ei jotenkin iskenyt (ehkä vaan odotin Steveltä liikaa "12 vuotta orjana" jälkeen tai jotain :( ), mutta annan tuolle uuden mahdollisuuden jahka ehdin :jepa:
______________________
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1412
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Viimeisin katsomasi elokuva

#10521

Viesti Kari Aittomäki »

Mä ihan pidin Widowseista, lähinnä koska noin ylöjään tykkään keikkaleffoista.
Steve McQueen on aikamoinen leffaleipuri, tossakin nautin suunnattomasti siitä että tarina lepäsi suht tuntemattomien osaajien harteilla.
Ne kuuluisammat tapaukset kuluneine naamoineen oli vaan ikäänkuin erittäin osuvia mausteita soosissa.

Mutta kyllähän McQueeniella aika dramaattisen raskas se kerrontatapa on, ja kun itte olen nyansseja vilisevän mutta eksaktin ranskalaisen rikosleffan pärskivä ihailija..
No, Lesket sai saaliinsa ja ihailuni.
Oikeen liikuttaapi se Pääemäntä Viola Davis, niin kauheen kauan kuin hänkin on sivuosia paukutellut ja nyt tuli pääosa.
Ja kyllä hienon kaaren lady heitti.
Michelle Rodriguez'kin ei yhtään pelännyt esittää nelikymppistä naista joka ei yritä olla nätimpi.
Ja kun hän on niin vihlovan komia nainen.. oli hyvä katsella häntä, muita myös.
Neesonkin näytti paskiaispuolta virkistyttäväisesti.

Jep.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 215
Viestit: 2036
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Viimeisin katsomasi elokuva

#10522

Viesti katar »

Oldie, but a goodie; pitihän se tietty jäädä tuijottamaan, kun töllöstä tuli pähkähullu Naked Gun; from the files of the Police Squad! eli tutummine Mies ja alaston ase. Leslie Nielsen, Priscilla Presley, George Kennedy ja O.J. Simpson muun muassa hulluttelevat olan takaa. :lol: Vieläkin jaksoi naurattaa suurin osa vitseistä. Osa oli tietty vähän jo venytetty ja tuntui huonolle läpälle, mutta nauratti aina välillä kuitenkin. Sehän se komedian tarkoitus onkin, aivot narikkaan ja silleen.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1412
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Viimeisin katsomasi elokuva

#10523

Viesti Kari Aittomäki »

Oldiekoldie-osastossa menin minäki, kolmas Indiana Jones-leffa tuli väijyttyä.
On minusta paras niistäkaikista, leffa kulkee koko ajan ja vaikka lento on kevyttä, on se silti tiukkaa myös.
Jännittävät kohdat on yhä jänniä ja vauhdissa tois kivoja taukoja niin ettei puutumista tapahdu.

Aina vaan jaksaa surettaa se River Phoeniksin niin kauheen nuorena lähtö, tän leffan introssa sälli on aivan parhautta.
Mukavinta leffassa on tietysti päämiesten lämmin yhteispeli, loistavasti ne kyllä palloa pompottaa.
Sivuosapelaajtki saa hetkensä, erityisesti tykkään Denholm Elliottin panoksesta.
Hän se aina täytti kankaan kameran edessä esiintyessään.
Ja Alison Doodyn peräänhän mä olen toistuvasti röhkinyt.

Eksotiikkakin on komiaa, oikeen alkaa jalkoja kutitella taas.

Tää ois saanu olla viimeinen Lousiana Smith.
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 58
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Viimeisin katsomasi elokuva

#10524

Viesti AriJ »

https://www.imdb.com/title/tt1179031/

Perheenisä ampuu kotonaan ryöstäjän, ja tämän vankilasta vapautunut isä ilmestyy paikalle... eikä tietenkään tykkää.

Ensin olin että "jaah, tavaomainen" mutta! Mutta! Eipä ollutkaan!

Jos loppukohtausta ei olisi sössitty oudolla rytmityksellä niin tää olis jättänyt oikein hyvän jälkimaun :(

Näyttelijäsuorituksista... Sam Shepard on tutun tyly ryöstäjän isänä, Michael C. Hall tuntui ensin hassulta perheenisän roolissaan mutta avautui sitten hyvin, Don Johnson teksasilaisena karjankasvattajayksityisetsivänä ampui ensin yli kuitenkin loppua kohden hyvin paikaten.

Tyly pätkä.
______________________
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1412
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Viimeisin katsomasi elokuva

#10525

Viesti Kari Aittomäki »

Mulle tuli tosta täysin samat tärinät, tarina kääntyi niin uudelle vinkkelille että kutisi.
Sam Shepard oli kyllä järeä, enmuista monta yhtä vahvaa suoritusta.
Don Johnson oli mahtava kevennys ja Mikaeli siinä välissä oikeen hieno tarinan välittäjä ja kehityskaaren kanttaaja.

Mun piti kattomani Bätmän koska Pfeiffer mutta päädyin sitte Ruotsiin ja kattelin Beckin.
Elävältä haudattiin pirullisesti mutta aika tutusti.
Keskisarjan tekele.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1412
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Viimeisin katsomasi elokuva

#10526

Viesti Kari Aittomäki »

Das Boot.

Edelleen se vaan täräyttää. Ylittämätön.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Viimeisin katsomasi elokuva

#10527

Viesti tohtorismies »

Minulle oli ensimmäinen kerta kun das bootin katsoin ja menee kyllä heittämällä top10 elokuvien joukkoon.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 58
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Viimeisin katsomasi elokuva

#10528

Viesti AriJ »

Itse oon nähnyt vaan kerran, ja sanoisin että olin liian nuori koska muistan semmoisen "nojoo" fiiliksen (olin kirjan kuitenkin lukenut joskus aiemmin, ja tykkäsin siitä) - odotankin innolla että on aikaa katsastaa raina näin kypsemmällä iällä :peukku:
______________________
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 35
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Viimeisin katsomasi elokuva

#10529

Viesti MikaM »

Miks se toimittaja sano, että päälliköllä on paremmat suhteet?
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 6423
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Viimeisin katsomasi elokuva

#10530

Viesti AlexMachine »

Kari Aittomäki kirjoitti: tammi 16, 2022, 04.51 Das Boot.

Edelleen se vaan täräyttää. Ylittämätön.
Oliko normaali versio vai se reilusti pidempi directors cut?
Nähnyt molemmat useampaan kertaan ja tuo pidempi on rautaa.
The beatings will continue until morale improves.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 92 kurkkijaa