Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:. Meistä on hienoa, kun selailet Potkun, Pohjoismaiden suurimman kamppailulajiyhteisön keskusteluja. Toivottavasti löydät mielenkiintoisia keskusteluja ja otat reippaasti osaa niihin. Samassa voisit sallia Ad Block -ohjelmasi näyttää mainoksia Potkun sivuilla, jotta voimme jatkossakin ylläpitää näitä keskusteluja. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton Potku. Kiitos kun ymmärrät. 🙇♂️
Tullut katsottua toi klippi aika moneen kertaan, loistavaa esimerkkiä reagoivasta harjoittelusta asiat soljuvat yhdestä toiseen ja kolmanteen niin sulavan vaivattomasti (ja eritoten viestittämättä) - vastustaja on kokoajan askeleen jäljessä
Juuri näin, tuossa oli nimenomaan tarkoituksena se, että tulee joku häiriö, niin meillä on heti temppuja hihassa, joista valitaan tilanteeseen sopiva ja saadaan temmattua aloite, vastustaja joutuu reagoimaan = on myöhässä
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
14.2
Nostopäivä. Ei meinannut tulla tempauksista mitään kun viimeksi telottu olkapää ei tänään suostunut. Tanko ei pudonnut ”hyllylle” vain jäi eteen kun olkapäähän sattui.
Puukon ja pistoolin käyttöä käsikähmässä
Hyökkäysten torjuntaa rynkyllä ja päätöksentekoharjoite
21.2
KYYKKYPÄIVÄ
3 etukyykkyä + 7 takakyykkyä
1 x 20 kg
1 x 50 kg
1 x 80 kg
5 x 100 kg
Jumppa
7 kierrosta
7 rinnallevetoa 40 kg
7 thrusteria 40 kg
7 Bar over burpee
Päivän toinen:
Ennen Cross Training peruskurssin vetoa soutu cooper
3069 m
Sitten ct pk
Lämmittelyksi eläinkävelyitä ja speed ladder
Wall ball
Raakarive riipusta
Kuulajumppa, unbroken
1 min heilautusta
1 min riveä
1 min heilautusta
1 min thrusteria
1 min heilautusta
1 min rive + vauhtipunnerrus
Tein itse mukana 24 kg kuulalla
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)