Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

katar
kylkeenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2008
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

Viesti katar »

:eviL Yritän tehdä töissä kuukauden lopetusta kassaraporttiin ja perkele kun mikään ei taas toimi. Salasanat on vaihdettu nyt kahteen eri ohjelmaan, jota tarvitsen siihen, maksupääte näyttää ihan mitä sattuu ja hermo menee ihan juttiinsa.. Kele tana ttu! Pipari, en paremmin sano.... :eviL
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Lauteille: Helmikuu 2006

Ottaa pattiin!

Viesti Kari Aittomäki »

Keskustelujen katoaminen taivanrannan taakke.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Kari Aittomäki »

- Mee takas nukkuun.

Ai sattans ett'ä se on raivostuttava lause herättäjältä.
Tekis poikkeuksetta mieli rikkoa jotain.
tapsaattori
kylkeenpotkija
Lauteille: Heinäkuu 2016
Etulaji: keppijumppa
Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini

Ottaa pattiin!

Viesti tapsaattori »

Ei mikää erityisen paljon pattiin ottava mutta vähän, Treenasin äsken ja pitkästä aikaa suht kivuton ja toimelias olo. Pari julle-sarjaa meni pieleen koska hernekeitto alkoi työntää kaasunpainetta ryppäriin hyvin voimakkaasti, ei ollut kyse mistään tarkoituksenmukaisesta "valsalvasta". Mutta koska torstai -> hernekeitto. Pidän siitä että jotkut asiat pysyy samana
Kuvake
MikaM
etupotkija
Lauteille: Marraskuu 2009
Etulaji: Jumppa

Ottaa pattiin!

Viesti MikaM »

Aivan karmea selkäkramppi koko päivän. Eilen soudin monenmoisia soutuja, sieltä lienee syyt. Kolmiotablettipäivä. Ärsyttää. Senkin takia, että huomiseksi pitäisi kuntoon, kun pääsee maanpuolustushommiin.
Perkele.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
katar
kylkeenpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti katar »

Hesarissa on juttu myrkyllisistä ihimissuhteista ja tulin pahalle tuulelle jutussa mainitun Ullan puolesta (maksumuurin takana). Ullan äiti on sanonut tytärelleen, "JOS olisin tiennyt, minkälainen sinusta tulee, olisin jättänyt tekemättä.” Miten kukaan vanhempi voi sanoa noin omalle lapselleen??? :eviL En tajua lainkaan. Sitä en ihan kyllä ymmärrä, miksi Ulla ei ole jutun mukaan sanonut sisaruksilleen mitään, kai ne nyt näkee, että äiti on yhdelle ilkeä, ei kai he sokeita ole? Mä olen oikeasti sitä mieltä, ja tästä varmaan riemastuisi koko suku ja kaverit, kun sanon, että lapsen hankkimiseen pitäisi olla jokin koe tai lupa tai jotain. Että ihan kaikki ei saisi hankkia lapsia, koska osa ihmisistä on ihan puupäitä eikä todellakaan sopivia vanhemmiksi. Niin kuin tuossa jutussa sanotaankin, "jokainen äiti on paras mahdollinen äiti lapselleen". No ei muuten ole. Eikä ole isäkään. Oma isä sanoi mulle aikoinaan, että olin vahinko, mutta pikku sisko oli toivottu. Nice, tosi kiva kuulla hei. Plus kun isä oli alkoholisti niin siitähän saa huippuiskän. So not. Ja olihan äitikin alkoholisti. Molemmat siis mullan alla jo vuosia nyt.
Johan oli purkaus, nyt tarttee lukea jotain kivaa tai verenpaine nousee pilviin...
tapsaattori
kylkeenpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti tapsaattori »

Joo huonoja juttuja. Kannattaa mennä ennen vaikka ulos kävelylle/tupakille kun on huono hetki ja meinaa laukoa ilkeyksiä. Ite oon nykymittapuussa täydellisten vanhempien rinnalla varmaankim vanhanaikainen kun en jaksa keksiä kehittäviä virikkeitä enkä kannusta harrastuspaikoilla enkä varmana pidä mitään makkaranpaistokojua koulun kevätjuhlassa. No selvinpäin kotona ja palkka tuodaan kotiin, läksyt tehdään, katotaan että saavat syödäkseen. Toi saa riittää, ei kykene parempaan. Oikeastaan vanhemmuus ei ole edes erityisen rankkaa paitsi sillon vauva aikana oli kun oli koliikki toisella. Tsempit ja ja hatunnostot heille joiden lapset tarvitsevat huolenpitoa vaativammin ja jatkuvasti.
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Lauteille: Maaliskuu 2012

Ottaa pattiin!

Viesti Timpa »

Ajattelin männäviikolla että nyt sai riittää renkaidenvaihto hartiavoimin ja ostin pulttipyssyn. Ketut se mitään toiminut.
Sanoin voimasanan ja vaihdoin ne taas hartiavoimin.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Kari Aittomäki »

Mikkei pulttipyssy toiminut? Eikö jaksanut pyörittää vai oliko ote löysä?

Heh, takavuosina sattui.. olin jeesaamassa Äijää jossain projektissaan, asuttiin vielä tuolloin eri taloja..
Just kohdalle pysähty auto ja hyvin kaunis nainen kivassa autossaan pysähty aivan kohdalle.
Tuli hiukan epäröivästi kysymään apua, rengas oli menny.
Äijä aloitti sen uroskurnutuksensa ja plikkaa vietiin, se vaan kikatteli ja vaihteli painoa jalalta toiselle so keinutti lanteita kun minä työnsin auton pihalle, hain verstaasta painavan ammattitunkin ja aloin vääntään ruuveja auki.
Ja ne oli rengasfirmassa surrattu aivan pirun tiukalle, ilman vaseliinia tai muuta kikkailua.
Koko auto meinas kaatua kun jenkasin mutta ylpeys ei antanu perään, kivinaamana vaan.
Ja aukeshan ne, vaihdoin vararenkaan ja nostin rikkonaiseen kyyttiin, kuunnellen kun likka kilkatti vanhalle karvarinnalle.

Juttua heillä piisas ja minä painuin takavasemmalle alkuperäiselle työmaalleni, likkanen sai lähdetyksi tunteja myöhemmin. Eli kesti.
Äijä vaan leiju koko loppusession, siitä ei ollu hiukkaakaan hyötyä omassa projektissaan.
Mulla teetti, perhanan vanha kälttäri.

Nainen pulassa toi kuulemma seuraavana päivänä jotain leivonnaisia, perkele.
Mä en saanu edes nyökkäystä.

Pulla-jaossa tapahtui siis huutava vääryys.
On se niin väärin.
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Timpa »

Tasan ei mene pullalahjat :)

Pyssy pyöri vaan tyhjää. Yritin painaa sitä mutteria vasten, ei auttanut. No tänään menin palauttamaan sitä. Sanoivat että moni on tuonut takaisin, kun siinä on turvatoiminto, jota ei ole kirjoitettu ohjeisiin. Että näin.

Kerronpa minäkin tapauksen, jossa tosin minä en joutunut kärsimään.

Takavuosina vanhempien mökille eksyi häihin menossa ollut seurue. He jäivät autollaan pellolle kiinni, ja pyysivät meitä työntämään, koska heillä itsellään oli tietysti siistit häävaatteet. Siskon poikakaveri työnsi takavetoisen auton takapyörän takana. Seurueen vanhempi emäntä lyö lämän tiskiin, ja pasha lentää mahtavassa kaaressa auton takana. Minä säilyin puhtaana, mutta siskon poikakaveri oli yltä päältä kuorrutettu mutavellillä. Auto lähti irti ja tilanteessa oli jotakin koomista kun se emäntä tuli kiittämään meitä ja vieruskaveri valuu mutavelliä kuin jossain komediapätkässä.

Siitä sitten mentiin mökille ja siellä äiskä vielä sanoo siskon poikakaverille: "Mitä Herran jee sä oot oikeen tehny!?"
Häntä otti kyllä pattiin.
Sliipparit/Viemäri TV
katar
kylkeenpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti katar »

Mä oon just tehnyt ton; valkoisissa verkkareissa seisoin auton takarenkaan takana, mutaisessa mäessä ja sain kaikki pashat syliin. Kiva kiitti jee. Silloin poikakaveri tykkäs, kun auto lähti liikkeelle, oli vähän nolona, kun huomas mun housut. Joista ei muuten lähtenyt se pasha kokonaan pois lainkaan. Jepjep.
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti Timpa »

Rengas pääsee kerrankin vahingossa ruopaisemaan niin se on vaatteessa. Se meidän tapauksen emäntä ajatteli jotenkin siihen malliin, että auto lähtee parhaiten irti kun rengas pyörii tuhatta ja sataa.
Sliipparit/Viemäri TV
katar
kylkeenpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti katar »

Meidän firman työterveys siirrettiin toiselle firmalle; oli varmaan halvempi kuin edellinen. Edellinen oli siis Terveystalo, joka oli mielestäni tosi hyvä, pisteitä ympäriinsä ja sai nopeasti ajan lääkärille jos tarvitsi. Nykyinen on sitten Pihlajalinna, pisteitä ei niin paljoa ja säästöä tulee jo siitä, että pitkäaikaissairauksia heidän kautta ei hoideta. Ei edes uusita reseptejä, joista itsellä yksi on kirjoitettu alunperin työterveyslääkärin toimesta minulle. Nyt pitää sitten terveyskeskuksen kautta hankkia uusinnat, harvinaisen hanurista suoraan sanottuna. Eihän sinne terveyskeskukseen saa aikoja kuin keskelle päivää ja kuka voi kesken päivän minnekään lähteä, no en ainakaan minä. Tietty jossain vaiheessa siellä oli laatikko, johon voi pudotta reseptin ja he uusii sen, mutta miten nopeasti ja eihän mulla ole reseptejä, kun ne on kaikki sähköisinä nykyään. :eviL Sairaan raivostuttavaa oikeasti.
tapsaattori
kylkeenpotkija

Ottaa pattiin!

Viesti tapsaattori »

mehiläisessä on hyvä systeemi, saikkua saa tarvittaessa digiklinikalta sen ku chattailee kotisohvalta ja erikoislääkäreitä ja fysioterapeutteja on joka lähtöön. Saikut ja reseptit tulee sovellukseen ja ne saa siitä parilla näpäytyksellä henkilöstöhallintoon

pattiin ottaa se, että kaikesta hoidosta huolimatta terveysasiat menee päin percettä. :D
tohtorismies
kylkeenpotkija
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ottaa pattiin!

Viesti tohtorismies »

En tiedä ottaako pattiin vai naurattaa mutta pitäsi lääkärin mukaan hommata kuulolaite. Ja mies ei ole vielä 4 kymmentä. Karvan auki.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS

Seuraajat

Kuvake
Aleksi T
Kuvake
AlexMachine
Kuvake
Clancy B.
Kuvake
Daddy
Kuvake