Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kotisalit

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Kotisalit

#46

Viesti MikaM »

Nyt riittää. Autotallin (50m2) perällä 4x5m tila, jossa lattialämmitys, ilmalämpöpumppu ja koneellinen ilmanvaihto sekä yli kolme metriä kattoon. Vielä puuttuu leuanvetotanko. Tossa nyt pitäs, vähemmän tilaa ku ennen, mutta se olikin vaimon tanssilattiaa se.
Gym.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kotisalit

#47

Viesti Mjölnir »

Jos olisi tarve kotisalille, niin minusta minimaalinen, mitta kaikkeen riittävä varustus olisi:
Kyykkyräkki, jossa leuanvetotanko, hintaa noilla pienimmillä on jotain 700-800€?, voimistelurenkaat leuanvetotankoon roikkumaan. Jonkilainen penkki, jos kulmaa saa säädettyä, niin se on extraa. 4 kpl filmivanerilevyjä, joista tehdään 2,5x2,5m nostoalusta. Levytanko ja painoja 200kg (mun voimille riittää).

Räkissä voi kyykätä, tehdä pystypunnerrukset, vetää leuat ja tehdä vatsoja esim polvennostoilla tai toes to bareilla. Penkkipunnerrus onnistuu myös. Renkailla pystyy tekemään rengassoutua ja dippejä. Vanerin päällä voi tehdä olympianostoja. Kaksi - neljä kahvakuulaa: 1-2x16 ja 1-2x24kg. Yks 32kg, jos on varaa sijoittaa. Tilaa vaatii n 5m x2,5m, näillä pystyisin tekemään sen toiminnallisen harjoittelun, mitä yleensäkin teen
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
lumbago
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 101
Lauteille: Syyskuu 2018
Paikkakunta: Kuusankoski
Takalajit: Taekwondo, Krav Maga, Hokutoryu Jujutsu, Aikido

Kotisalit

#48

Viesti lumbago »

Mjölnir kirjoitti: tammi 7, 2022, 22.08 Jos olisi tarve kotisalille, niin minusta minimaalinen, mitta kaikkeen riittävä varustus olisi:
Kyykkyräkki, jossa leuanvetotanko, hintaa noilla pienimmillä on jotain 700-800€?, voimistelurenkaat leuanvetotankoon roikkumaan. Jonkilainen penkki, jos kulmaa saa säädettyä, niin se on extraa. 4 kpl filmivanerilevyjä, joista tehdään 2,5x2,5m nostoalusta. Levytanko ja painoja 200kg (mun voimille riittää).
Itellä vähä tän tapanen setti, ilman nostoalustaa. Räkin tilalla on kyykkyteline jossa turvaraudat sivuilla ja korkeus säätövaraa niin penkkaamiseen kun myös kyykkäämiseen/pystypunnerrukseen. Sitte säädettävä penkki eli tasa/vino/pysty, levytanko+painot ja leuanvetotanko pultattu ovenkarmeihi. Tossa pystyy jo käytännös tekemää koko kropan ihan iisisti. Löytyy sit lisänä ylä/alatalja joka ei ois pakollinen sinänsä ja jotaki muuta tilpehööriä eli esim kahvakuulaa jne.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Kotisalit

#49

Viesti MikaM »

Räkki on toki hyvä, tosi hyvä, mutta mielestäni hyötyynsä nähden hintava. Hyvä leuanvetoteline on satasen/ puolitoista ja (vino)penkki-/ kyykkytelineyhdistelmä käytettynä (kuten oma) muutaman satasen.
Omassa kuvassa hintavin oli tuo soutukone..... Mutta en peruisi. Taljajuttu vähän ketuttaa, mutta oli paras mitä sai tuolla korkeudella, maksamatta tuhansia pakkakoneesta. Toinen levytanko oli onnekas osuma. Tykkään tehdä kaksi tai kolmekin eri liikettä putkeen, niin nyt ei tarvi latailla sarjojen välillä.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
lumbago
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 101
Lauteille: Syyskuu 2018
Paikkakunta: Kuusankoski
Takalajit: Taekwondo, Krav Maga, Hokutoryu Jujutsu, Aikido

Kotisalit

#50

Viesti lumbago »

MikaM kirjoitti: tammi 8, 2022, 09.14 Taljajuttu vähän ketuttaa, mutta oli paras mitä sai tuolla korkeudella, maksamatta tuhansia pakkakoneesta.
Itellä on toi sama ylä/alataljasetti niin mun mielestä se sais olla 10-20cm korkeampi että sais paremman venytyksen aikaan ylätaljassa ja toi penkki sais olla pidempi tai hieman eri kohdassa. Tossa istuu jotenki niin syvällä että en ite tykkää tuntumasta hirveästi. Ajaa kuitenki asiansa vaikkei nyt ihan paras mahdollinen olekkaan.
P.Laton
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 198
Lauteille: Huhtikuu 2021
Etulaji: Muy thai
Takalajit: Choy Lee Fut
Judo

Kotisalit

#51

Viesti P.Laton »

Joka kesän ulkosalisetti asennettu. Kuva

Kuva

Kuva
Kuva
P.Laton
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 198
Lauteille: Huhtikuu 2021
Etulaji: Muy thai
Takalajit: Choy Lee Fut
Judo

Kotisalit

#52

Viesti P.Laton »

Siis säkki, tarkkuuspallo, autonrenkaat narussa ja omatekoinen härveli johon on tehty sopivat ulokkeet kouluille. Ei näy kuvassa.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Kotisalit

#53

Viesti MikaM »

Kesäsalilla kesärenkaat? Eikös ne kuulu auton alle?
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Jaawa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 161
Lauteille: Toukokuu 2022

Kotisalit

#54

Viesti Jaawa »

P.Laton kirjoitti: touko 13, 2022, 23.36 Siis säkki, tarkkuuspallo, autonrenkaat narussa ja omatekoinen härveli johon on tehty sopivat ulokkeet kouluille. Ei näy kuvassa.
Nyt on kyllä maukas ulkosali ranchillä :-8

Oon kateellinen ku mulla ei oo täälä kaupungilla minkäänlaista ranchiä :(
P.Laton
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 198
Lauteille: Huhtikuu 2021
Etulaji: Muy thai
Takalajit: Choy Lee Fut
Judo

Kotisalit

#55

Viesti P.Laton »

Ranch on tässä tapauksessa ja tänä kesänä ihan takapihalla(tarkemmin sanottuna puolison takapihalla).

Ja @MikaM , totta tuo, mutta oon linja-auto dude 🙄🤘🤘🤘
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Kotisalit

#56

Viesti MikaM »

Kommunistiakvaario? No, elämä on täynnä valintoja.
:rauhaa:
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
P.Laton
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 198
Lauteille: Huhtikuu 2021
Etulaji: Muy thai
Takalajit: Choy Lee Fut
Judo

Kotisalit

#57

Viesti P.Laton »

@MikaM

🤣🤣

En oo ennen kuullutkaan. Mutta vasemmalle ei mun talouspoliittinen mielipide käänny, pakko tarkentaa ettei mun liikkumismuoto herätä epäilyksiä.

Christopher Hitchensin sanoin: "Jos ihminen ei ole nuorena kallellaan vasempaan, hänellä ei ole sydäntä. Jos taas aikuisena oikeaan, hänellä ei ole aivoja".

Vitsejä, vitsejä. Kaikkia näkemyksiä tarvitaan toimivaan keskusteluun. ✌️
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Kotisalit

#58

Viesti KungFuMiäs »

Nyt alkaa oma kunfu sali muotuta. Rakennettiin talo ja muutettiin sisään kesäkuussa. Tehtiin tuollainen 40 neliön treenihuone talon yhteyteen. Olen saanut sinne nyt tatami alueen treenivieraiden kanssa telmimistä varten. Lopun lattian vedin kumisella salimatolla, oli aika liukas betoni alla muuten. Kahvakuulat löysi paikkansa, kuten myös BOB. Seinään sain sopivat koukut keihäille. Levypainot ja tanko saapui tänään postissa. Vielä olisi kunnon nyrkkeilysäkki, renkaat ja jotain muuta pientä relettä listalla. Mutta aika jees tähän asti. Oven takana onkin sitten suojainen sisäpiha salaiseen kunfu treeniin


Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 52 kurkkijaa