Eihän hän yksin toimi, on voinut taustajoukoista käydä käsky. Mutta ei hän näytä vastaankaan panneen, pikemminkin vieden asiaa eteenpäin. Ainakin näin julkistietojen varassa arvostellen.
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Nato-keskustelu 2015—2023
Valvoja: Valvoja
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Joulukuu 2010
Nato-keskustelu 2015—
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Nato-keskustelu 2015—
Jep. Ja kokoomuslaisesta - tai no, entisestä - tasavaltamme presidentistä Sauli Niinistöstä taasen voidaan aika suoraan todeta, että hän on ihan virallisesti karttanut koko ns. NATO-kysymystä (kts. presidentinvaalitentti sekä useat haastattelut). Hän on ollut aivan eri tasolla NATO-välttelyssään, jota voisi kuvailla vaikka passiiviseksi vastustamiseksi, kuin pääministeri Sanna Marin.
Mutta annettakoon se Saulille nyt tässä vaiheessa anteeksi. Onhan hänellä myös porilainen vaimo.
Mutta annettakoon se Saulille nyt tässä vaiheessa anteeksi. Onhan hänellä myös porilainen vaimo.
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2009
Nato-keskustelu 2015—
Äh. Ei siellä ole ketään käskemässä, ei se noilla niin toimi.
Ei liity suoraan Nato-ratkaisuun, mutta muhun teki vaikutuksen se, että pian Venäjän hyökättyä Ukrainaan Marin sanoi harkitun selväsanaisesti, että Ukrainaa pitää tukea niin, että Ukraina voittaa sodan. Joku toinen ministereistä vielä toisti viestin suunnilleen samoilla sanoilla. Presidenttikään ei ole tainnut ihan näin selkeästi viitata lopputulokseen.
Veikkaan, että Erkin tai muun vanhan kaartin suusta olisi ollut vaikea kaivaa tuota. Olisivat toki tuominneet hyökkäyksen ja toivoneet pikaista rauhaa, mutta toivetta Ukrainan voitosta tuskin olisivat ääneen lausuneet.
Asiasta toiseen. Mitä tuohon Turkin kanssa tehtyyn soppariin tulee, niin ajattelisin, että moni tekee nyt näihin tulkintaerimielisyyksiin liittyen kärpäsestä härkästä. Milloin mistäkin näkökulmasta.
Juna etenee toistaiseksi ihan aikataulussa ja pysäkkien välillä vaan heikompia hirvittää.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Nato-keskustelu 2015—
Jep, vaikka olen esim talouspoliittisesti Marinin kanssa hyvinkin eri mieltä, samoin kuin koronakriisin hoidosta, on hänelle myönnettävä, että suomettuneisuudesta ei kyllä ole tietoakaan kun russistit hyökkäsivät Ukrainaan
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- päähänpotkija
Nato-keskustelu 2015—
Noin nuori pääministeri ei vielä ole itsenäinen, jos kukaan ei suoraan käskekään niin vakavasti ehdottaa. Jos itse olisin vastaavassa asemassa niin kyllä herkällä korvalla kuuntelisin kaikki mielipiteet ja tulkinnat ennen kuin teen itse päätöstä, vaikka olen paljon vanhempi ja jossain suhteessa kokeneempi.
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2009
Nato-keskustelu 2015—
Suht off topic mutta olen eri mieltä. Toki asiantuntijoita kuunnellaan mutta ei SDP:n koneisto mun havaintojen mukaan toimi niin. Niiden ministerit on ihan diktaattoreita hallinnonaloillaan. Itselläkin joku karvas kokemus asiasta lainvalmistelun osalta. Mariniakin olen tavannut kun ehti olla Rinteen aikana hetken viestintäministeri ja sille ei kyllä kukaan sanele mitä tehdään. Siis jos mulla on yhtään ihmistuntemusta. Oli kuulemma kova luu jo Treen valtuuston pj:nä.
-
- etupotkija
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Nato-keskustelu 2015—
Samaa mieltä.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- päähänpotkija
Nato-keskustelu 2015—
OK, luulin, että käyttäisivät järkeäkin joskus, mutta siis pääsääntöisesti ilmeisesti ei. Vaihtoon.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Nato-keskustelu 2015—
Eli kun naispääministeri ei ole setämiesten johdateltavissa, väärin sitten sekin on. Hyvin sää vedät.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2012
Nato-keskustelu 2015—
Mariini on kyllä sen oloinen, että minä en lähtisi hänelle sanomaan, että kuules nyt plikka kun minä neuvon miten asiat pitää hoitaa!
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Sliipparit/Viemäri TV
-
- Aulis Gerlander (virallinen valvoja)
- Lauteille: Heinäkuu 2007
Nato-keskustelu 2015—
Tarpeeton sedittely, tytöttely ja muu vastaava päättyköön.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005
Nato-keskustelu 2015—
Näin se homma etenee.
Edit: vähän on suttuinen kuva, mutta muutamassa tunnissa Tanska, Kanada ja Norja ovat ehtineet ratifioida, Viro ehtinee huomenna, ja muutama muukin maa aikoo toimia tässä nopeasti.
Nato | Miten Suomen Nato-jäsenyyden hyväksyntä etenee? HS seuraa ratifiointia maa maalta – Tanska ratifioi ensimmäisenä: https://www.hs.fi/politiikka/art-200000 ... 33cc720cb1
Edit: vähän on suttuinen kuva, mutta muutamassa tunnissa Tanska, Kanada ja Norja ovat ehtineet ratifioida, Viro ehtinee huomenna, ja muutama muukin maa aikoo toimia tässä nopeasti.
Nato | Miten Suomen Nato-jäsenyyden hyväksyntä etenee? HS seuraa ratifiointia maa maalta – Tanska ratifioi ensimmäisenä: https://www.hs.fi/politiikka/art-200000 ... 33cc720cb1
Seppo Vesala
(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2012
Nato-keskustelu 2015—
^^ tuon tilaston mukaan tilanne on nyt 15/15.
Saas nähdä tuleeko entisten Varsovan liiton mailta vielä jotain kitinää.
Voidaan sanoa että Putte ystävällismielisesti "lahjoittaa" Suomelle natojäsenyyden, sillä ilman hänen panostaan Suomen venäjämieliset vaikeroisivat vieläkin että Venäjä ei ole koskaan ollut Suomelle pieninkään uhka eikä tule koskaan olemaankaan.
Saas nähdä tuleeko entisten Varsovan liiton mailta vielä jotain kitinää.
Voidaan sanoa että Putte ystävällismielisesti "lahjoittaa" Suomelle natojäsenyyden, sillä ilman hänen panostaan Suomen venäjämieliset vaikeroisivat vieläkin että Venäjä ei ole koskaan ollut Suomelle pieninkään uhka eikä tule koskaan olemaankaan.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Sliipparit/Viemäri TV
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005
Nato-keskustelu 2015—
Joo, tämä on edennyt uskomattoman nopeasti.
Se Turkin iltalypsy vähän loi sellaista kuvaa että tässä tuli nyt kauhea viivytys, vaikka keväällä oli optimistinen arvio että Suomen jäsenyyttä käsiteltäisiin Naton huippukokouksessa juhannuksen jälkeen - miten sitten kävikin mutta kun näytti siltä että paperi olisi pöydällä jo paljon aikaisemmin, niin se Türkiyen hidastaminen oli kuin märkä rätti naamaan. Mutta nämä ratifioinnit ovat menneet tosiaan todella nopeasti; on vain muutama maa joista aihataulu ei ole tiedossa, sekä se yksi jarrukenttä. Ja kalkkunoillakin on se F-16 projekti kohdannut yllättävää vastoinkäymistä joten voi olla että ymmärtävät yskän.
Se Turkin iltalypsy vähän loi sellaista kuvaa että tässä tuli nyt kauhea viivytys, vaikka keväällä oli optimistinen arvio että Suomen jäsenyyttä käsiteltäisiin Naton huippukokouksessa juhannuksen jälkeen - miten sitten kävikin mutta kun näytti siltä että paperi olisi pöydällä jo paljon aikaisemmin, niin se Türkiyen hidastaminen oli kuin märkä rätti naamaan. Mutta nämä ratifioinnit ovat menneet tosiaan todella nopeasti; on vain muutama maa joista aihataulu ei ole tiedossa, sekä se yksi jarrukenttä. Ja kalkkunoillakin on se F-16 projekti kohdannut yllättävää vastoinkäymistä joten voi olla että ymmärtävät yskän.
Seppo Vesala
-
- etupotkija
Nato-keskustelu 2015—
Veikkaan että Turkin ratifiointi vielä tulee tuomaan jonkun ongelman, kun heidän terroristien luovutuspyyntöihin ei olekaan suostuttu
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Seuraajat
AlexMachine • Antti • Daddy • Dojon Jäykin • grappling • Hemmukka • Kari Aittomäki • Kerkko • Lasse Candé • Lybeck • MarkkuT • Matti Pulkkinen • MikkeM • Mjölnir • MtJ • Oar • Pasi Lunden • PetriP • Point • terssi • Timpa • Totte • Veepee • YJT