Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Ottaa pattiin!
Valvoja: Valvoja
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Ottaa pattiin!
Ei psty ajatellakaan että maistais luumusia jossain marketissa, niitähän sormeilee ties mitkä ällökäpälät.
Yäkyäkyäk.
Mulla on rutiinina kotiintullessa könytä vessaan ja pestä kädet hartaasti ja huo-lel-li-sesti.
Kaikki kuorineensyötävät pestään pirkuleen tarkkaan jo vain.
Mulla oli tuo piha takavuosina ihan niittynä juu mutta senverran oli myyränpesiä että kattoin parhaaksi jättää niittyilyn.
Ne myyrät kun on likasia tapauksia ja nuo muutamat ketut mitä tässä näkyy löytää kyllä syötävää muualtaki ku mun tontilta.
Ruohonleikkuu on sattans puisevaa ja hikistä, mulla oli kauan yks tuurijuoppo ex-opettaja joka kävi vetelemässä heinät.. mutta hänelle kävi niinkuin tuurijuopoille tahtoo käydä. Polku päätty.
Hemmetti sitäki tarinaa, hän oli hyvä mies enimmin.
Yäkyäkyäk.
Mulla on rutiinina kotiintullessa könytä vessaan ja pestä kädet hartaasti ja huo-lel-li-sesti.
Kaikki kuorineensyötävät pestään pirkuleen tarkkaan jo vain.
Mulla oli tuo piha takavuosina ihan niittynä juu mutta senverran oli myyränpesiä että kattoin parhaaksi jättää niittyilyn.
Ne myyrät kun on likasia tapauksia ja nuo muutamat ketut mitä tässä näkyy löytää kyllä syötävää muualtaki ku mun tontilta.
Ruohonleikkuu on sattans puisevaa ja hikistä, mulla oli kauan yks tuurijuoppo ex-opettaja joka kävi vetelemässä heinät.. mutta hänelle kävi niinkuin tuurijuopoille tahtoo käydä. Polku päätty.
Hemmetti sitäki tarinaa, hän oli hyvä mies enimmin.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Ottaa pattiin!
Rälläköinti.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2008
- Etulaji: Thainyrkkeily
- Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily
Ottaa pattiin!
Mä en nyt hirveästi seuraa jalkapalloa, mutta en edelleenkään käsitä, miten tämän vuoden jalkapallon MM-kisat pidetään Qatarissa. Se on niin sairas maa kuin olla ja voi. Luin Hesarista juttua, mikä kaikki siellä on pielessä ja tulin kyllä pahalle päälle. Huvittavinta/traagisinta tuossa päätöksessä on se, että 22:sta asiasta päättäneestä Fifan hallituksen jäsenestä 16 (!!!!) on joko tuomittu korruptiosta, joutunut korruptiotutkinnan tai väärinkäytösepäilyjen kohteeksi tai kuollut. Jalkapalloa maassa, jossa ei ole edes kunnon jalkapallokulttuuria. Käsittämätöntä. Kuinkahan paljon kukin sai rahaa tuosta päätöksestä, olisi kiva tietää. Tai ehkä ei, tulis vielä pahempi mieli.
Niin ja voiko oikeasti olla, että vuoden 2026 kisat on Pohjois-Koreassa????? Ei kai???
Toinen juttu mistä tuli huonolle tuulelle oli myös Hesarissa; Turussa koulussa ala-asteikäiset pelkäävät mennä väkivallan takia kouluun.
Niin ja voiko oikeasti olla, että vuoden 2026 kisat on Pohjois-Koreassa????? Ei kai???
Toinen juttu mistä tuli huonolle tuulelle oli myös Hesarissa; Turussa koulussa ala-asteikäiset pelkäävät mennä väkivallan takia kouluun.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2013
Ottaa pattiin!
Eikä tämä koske pelkästään jalkapalloa tai lajiorganisaatioita. On ikävää lukea myös kun ihan tavalliset suomalaiset urheilijat, esimerkiksi Jari Litmanen tai Teemu Selänne, puolustelevat ihmisoikeusrikkomuksia ja teeskentelevät samaan aikaan olevansa epäpoliittisia. Kunnon lieroja.
-
- kylkeenpotkija
Ottaa pattiin!
Komppaan @Atticora sun vastausta. Vähän voisi olla kavereilla munaa sanoa, että persiistä moinen eikä olla kuin oliskaan. Littiä eritoten ihmettelen; sen selittelyt asian suhteen vähän kökköjä. Väistelyä vaan.
-
- kylkeenpotkija
Ottaa pattiin!
Saamarin hampaat. Kävin tossa jossain välissä hammaslääkärissa, kun hampaasta lohkesi pala. Noh, lekuri sitä kaivelemaan ja toteaa, että juurihoitoa tämä vaatii. Saan uuden ajan, menen lääkärille, hän kaivelee, yrittää saada tehtyä, mutta käy kipeää, ei saa kuvattua sitä, kun mulla on niin paksu kieli (WTF???!!!), laittaa väliaikaisen paikan. Noh, se paikka irtosi ja irtosi osa hampaastakin kaiketi, tuli ikävä reuna siihen eilen, kävin taas lääkärillä, joka totesi, että parasta olisi, kun koko hammas otettaisiin pois. Perkele. Ja taas särkee. No, huomenna yritän mennä, sikäli kun tähän mun pallille saadaan joku istumaan, niin otetaan se pois. Katsotaan, kykenenkö töihin sen jälkeen vai meneekö sairaslomapäiväksi loppu päivä.
-
- etupotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2010
- Etulaji: Taekwondo Ilshin
- Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu) - Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Ottaa pattiin!
[*] Muori taas sairaalassa. Viimeistä tai viimeisiä kertoja.
[*] Ihmisperseen huoltokiusaaminen on edennyt käräjille, nyt on vähän lamaantunut ja pelokas olo, mitä sieltä taikurin hatusta tällä kertaa lototaan tuomioksi.
[*] Näemmä oma terveys bragas just sen verran kriittisellä hetkellä, että koko talven toimeentulo uhattuna, kun projektit jäätyy.
[*] Läppärissä ei riitä tehot oikein mihinkään ja näyttää komponenttitasolla erroria.
Olikohan näitä muita...
[*] Ihmisperseen huoltokiusaaminen on edennyt käräjille, nyt on vähän lamaantunut ja pelokas olo, mitä sieltä taikurin hatusta tällä kertaa lototaan tuomioksi.
[*] Näemmä oma terveys bragas just sen verran kriittisellä hetkellä, että koko talven toimeentulo uhattuna, kun projektit jäätyy.
[*] Läppärissä ei riitä tehot oikein mihinkään ja näyttää komponenttitasolla erroria.
Olikohan näitä muita...
Chauffeur & Concierge Service Helsinki
Ennakkotilaa kuljetus 12h etukäteen
Lataa äppi androidille ja iLuurille
>>
Tuotamme luotettavia taksipalveluita laatutakuulla - Puni's Cab Company
>>
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
Ennakkotilaa kuljetus 12h etukäteen
Lataa äppi androidille ja iLuurille
>>
Tuotamme luotettavia taksipalveluita laatutakuulla - Puni's Cab Company
>>
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
-
- munillepotkija
- Lauteille: Marraskuu 2009
- Takalajit: HJJ, BJJ, modernisoitu shaolin kung fu, thainyrkkeily, escrima
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2016
- Etulaji: keppijumppa
- Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini
Ottaa pattiin!
Joo on, ja reuma. Kattoo nyt jos pääsee viettämääm joulun sisätautiosastolla jos ei tulehdusta saada hallintaan
-
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2006
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
Ottaa pattiin!
Yle Puhe sitten päätettiin lopettaa. " Päätöksen taustalla on mediankäytön muutos. Mediaa kulutetaan yhä enemmän verkossa perinteisten radio- ja tv-kanavien sijaan" Vtu mitä taulapäitä tuolla on päättämässä. Ensin ryssittiin kanava kun lopetettiin pari ehdottomasti suosituinta ja mielenkiintoista ohjelmaa. Alettiin soittamaan podcasteja uusintoina ja jotain Viki ja Köpi muka hassuja, teinityttöjä hihittelmässä poikakavereistaan, soittamaan musiikkia jne. Sitten vuoden jälkeen todetaan ettei näitä oikein kuunnella radiosta, vaan verkosta (no teinit ja nuoremmat ehkä). Kanavan kuuntelijat olivat kuitenkin varmastikin keski-ikäsiä ja vanhempia ja näistä isoin osa varmaan lakkasi kuuntelemasta kun kanavaa "nuorennettiin".
Ryssitään hyvä kanava = Todetaan että mediankäyttö on muuttunut kun ei ole enää kuulijoita = lopetetaan kanava. Olisi ehkä jonkinlainen reflektointi ollut paikallaan jo aikaisemmin.
Ryssitään hyvä kanava = Todetaan että mediankäyttö on muuttunut kun ei ole enää kuulijoita = lopetetaan kanava. Olisi ehkä jonkinlainen reflektointi ollut paikallaan jo aikaisemmin.
nNt my circus, not my monkeys.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2012
Ottaa pattiin!
Huomenna (to) koiramme tulee matkansa päähän, joten nyt on niin armoton ketutus ettei mitään rajaa.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Sliipparit/Viemäri TV
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Ottaa pattiin!
Otan osaa.
Koiran lähtö on melkein kestämätön tapahtuma.
Muista niitä hyviä hetkiä, niitä monia.
Koiran lähtö on melkein kestämätön tapahtuma.
Muista niitä hyviä hetkiä, niitä monia.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2012
Ottaa pattiin!
Kiitos kanssasurijoille!
Viimeinen iltalenkki olikin hieno; mentiin kuutamon valaisemassa metsässä.
Seuraavana päivänä sitten eläinlääkäriin. Sieltä parkkipaikalle autoon siirtyessäni katsoin, ettei viereisissä autoissa ole ketään. Siinä vollotus, ja sitten kotiin.
Ja kuten asiaan kuuluu, tässä vielä potretti:
Viimeinen iltalenkki olikin hieno; mentiin kuutamon valaisemassa metsässä.
Seuraavana päivänä sitten eläinlääkäriin. Sieltä parkkipaikalle autoon siirtyessäni katsoin, ettei viereisissä autoissa ole ketään. Siinä vollotus, ja sitten kotiin.
Ja kuten asiaan kuuluu, tässä vielä potretti:
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Sliipparit/Viemäri TV
-
- kylkeenpotkija
Ottaa pattiin!
Ois kyllä tehnyt mieli mennä tempasemaan yhtä sälli salilla eilen nenään, mutta sain hillittyä itseni. Toistaiseksi ainakin. Kun me mieheni kanssa tultiin salille, niin yks sälli istui kuntopyörällä ja puhui puhelimeen. Kovaa. Koko sen ajan, kun lämmittelin soutulaitteella 15 min ja sitten venyttelin ja sitten oltiin 4X3 min säkillä plus minuutin välitauot, niin sälli. Puhui. Puhelimessa. KOVAA. Jumalauta, että ois tehnyt mieli oikeasti antaa vähän tädin kädestä. Oli vielä siinä hanskat kädessä, niin ei ois ees sattunut itseä. Jossain vaiheessa kaveri vielä siirsi puhelun kaiuttimeen !!!!! jotta voi tehdä lankkua ja kaveri luurin toisessa päässä pyyteli anteeksi, kun kesken salitreenin häiritsee. Minkä senkin treenin jumalauta??? Jätkä kailotti luuriin, niin että suurin osa salista kuuli kaiken. Siellä oli vielä salin hlökuntaa paikalla, eikä se mimmi sanonut sille idiootille mitään. Palautetta lähtee aika kiukkuista justiinsa sinne suuntaa. Kaiken kruunasi pukuhuoneeseen marssinut blondi, joka jätti oven osittain auki, kun itse olin Eevan asussa menossa suihkuun. Ei se pukuhuone ole mikään lato, mhin marssitaan ja jätetään ovet auki. Perkele.
-
- takapotkija
- Lauteille: Tammikuu 2006
Ottaa pattiin!
Perjantaina hajosi oma skoda Vihantasalmelle. Eilen tultiin Lahdesta kotiinpäin niin eikös naisystävän auto hajonnut Kumiantien liittymään. Jotenkin että miten voi hajota viikon sisään kaks autoa.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Seuraajat
Aleksi T • AlexMachine • Clancy B. • Daddy • Dojon Jäykin • finnjet • Griever • Haamu • Hirvi • htt • Jaakko Suhonen • Jaan • jjs • Jonttufantti • Joonas_O • Kamishimo • Kari Aittomäki • katar • Kerkko • kimmokammo • KingBuzzo • kivi • Kukkaron Matti • Kyynikko • Kääpä • Lasse Candé • Le1kkola • Leij0na • Lowclass • Lybeck • Marjapuuromies • Mika Tervo • MikkeM • Mmy • mrkekkerinorsu • MtJ • nanna • NCP • nipsuli • Njor • nora • Oar • OldFart • Paanari • Pallosalama • Pasi Lunden • Point • Pop27 • Pyrkele • Riku Ähvä • saarikko • Sakuk • sanppa75 • Sheephead • sherlock • shogun • Stick • T-T • tabitha • tapsaattori • Teurassika • Timpa • tohtorismies • Tomius • TommyV • Totte • TuomasP • Tyrsky • uku • Upe • Villi Sika • Yoa • zzkettu