Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Tony Halme

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 54
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Tony Halme

#1

Viesti Mika »

JanneM kirjoitti: Ja tähän perään huomautus, että vaikka Halme on ollut monessa mukana ja varmaan ainakin yhtä monessa syyllisenä on minulla kuitenkin valtaasti arvostusta häntä kohtaan, mutta ei sitä sen enempää. Suomen ensimäinen vapaaottelija, ensimäinen show painija, ammattinyrkkeilijä, näyttelijä, american gladiaattori, kansanedustaja sekä kirjailija ansaitsisi vaikka oman ketjunsakkin.
Avataan sitten. Tony Halmeestahan on puhuttu useaan otteeseen, ja onhan täällä yksi ketju, jossa puhutaan (kahden viestin verran) hänen kehäänpaluustaan. Jos tämä ketju sitten kasvaisi vähän pidemmäksi, kun aiheena on koko mies.


Kysymys kuuluukin: kuinka monta viestiä ehtii kertyä ennen Keijun avautumista idolistaan? :smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#2

Viesti sivarinlötkö »

Siisti äijä, osoittaa että mitä kaikkea voi saavuttaa vaikkei olekaan mikään järkimies :D
Kuvake
maikki
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 320
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: yvi

Re: Tony Halme

#3

Viesti maikki »

JanneM kirjoitti: Suomen ensimäinen vapaaottelija, ensimäinen show painija, ammattinyrkkeilijä, näyttelijä, american gladiaattori, kansanedustaja sekä kirjailija ansaitsisi vaikka oman ketjunsakkin.
Onhan Tony "laulanu" itelleen kultalevyn tai pari. Jonkun on siis pakko olla ostanutkin miehen levyn, kuka tunnustaa? :lol:
Henkilökohtasesti en miestä tunne, mutta jotenki tuntuis, että se käyttää sitä tyhmää julkisuuskuvaansa pönkittääkseen uraansa, niin "fiksusti" se tuntuu toimivan.

Mistäpä näitä tietää 8)
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#4

Viesti JanneM »

sivarinlötkö kirjoitti: Siisti äijä, osoittaa että mitä kaikkea voi saavuttaa vaikkei olekaan mikään järkimies :D
Päin vastoin. Halmeellahan leikkaa niinkun Fiskarsilla.
Ei tyhmät pärjää maailmalla.

Suuri hatun nosto Tonylle esimerkiksi siitä, että nousi Kehään alkuaikojen UFCssä ja totesi tisekkin että ei perkele eihän tässä pelkällä koolla ja raivolla pärjääkkään. Otti myös Japanissa vapaaotteluita, mutta niistä on ollut paljon puhetta oliko wörkkejä vai ei. Ilmeisesti osa oli ainakin. Ja puroresuahan Halme (Ludvig Borga) otti ensimäisenä suomalaisena maailmalla ja sen korkeimmalla huipulla eli WWF:ssä.

Se on oikeesti varmaan ihan järki tyyppi ja olispa mukava asen kanssa joskus oikein turistakkin, mutta kun ei ole sattunut kohdalle.

Tähän perään tarina:
Jyväskylässä oli vuosia sitten joku disco kiertue kiertämässä ja kaverini oli siellä DJ:nä. No kaverilla tulikin kusi hätä kesken keikan ja hän päätti erään biisin aikana juosta nopeasti takahuoneeseen kuselle.
NO eikä muuta kun vessan ovi oli lukossa. Kusihätä oli melkonen ja biisikään ei kestä ikuisesti joten Timo (mini ei muutettu), mies kuin kukkakeppi ovea hakkaamaan ja huutelemaan, että "Tuu nyt v*ttuun sieltä!" "Kuka siellä nyt on?" "V'ttu nopeesti nyt tai mä tuun seinän läpi!" "*ttu mä tapan sut jos et kohta tuu sieltä mä oon täällä töissä jne jne jne..." "Vessasta kuuluu välillä murahdus "Oota nyt. Oon p*skalla"
Timo aikansa ovea hkattuaan huudettuaan huomasi, että lukko aukeenee "No jo oli saatana aikain..." Kusihätä oli lähes loppunut siihen paikkaan, kun vessasta oli kömpinyt vihaisen näköine ja siihen aikaan erittäin hyvässä lihassa ollut Viikinki. "Eiku mä vaan sitä että mulla on hirvee hätä ja mä oon soittamassa levyjä ja biisi loppuu kohta ja siis en mä oikeesti olis tullu oen läpi ja ja ja ja..." Viikinki oli vaan hymähtänyt ja jatkanut matkaansa... hehehehe
Siinä oli DJ:n planttu hetken meinannut kusta housuihinsa, mutta päsi vielä koppiin ennen kun biisi loppui. =)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
sokrates
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 654
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#5

Viesti sokrates »

:lol:
Joo, ei ole Tonysta niin kauhean jyrkkää mielipidettä mihinkään suuntaan.

Plussaa on ainakin melko selkeät mielipiteet ja suorapuheisuus

Erilaisissa kehissä on tullut välillä turpaan, mutta myös kovia näyttöjä eri lajeista. Myöntänyt avoimesti raskaitten dopingaineitten käytön. Avoimuus tässäkin asiassa ehdottomasti hyvä, mutta tietysti pistää joskus miettimään, millainen maailma olisi, jos jokainen nappaisi tuollaisen määrän mömmöjä ja alkaisi niitten voimalla luoda uraa. Toki hyvin harva silti pystyisi.

Neljänkympin korvilla Tony on alkanut törmätä siihen tosiasiaan, ettei kroppa oikein tahdo enää kestää noin repivää elämäntyyliä. Toivottavasti terveys ei petä kokonaan, vaan treenaus jatkuu kuntoilupuolella ja ehkä vielä erilaisiin hauskoihin törmäilyihinkin riittää voimia ;)

Kyllä yksi Tony Suomeen mahtuu, muttei onneksi kaikki olla tollasia.
Biitistä sekaisin
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#6

Viesti bodyguard »

Mies uhosi että pistää eduskunnassa rötösherrat kuriin... kansanedustajakauden suurin saavutus oli se että Haukkui Halosta lesboksi, ennenkuin miehestä itsestään tuli rötösherra, sitten ensiksi uhkasi erota eduskunnasta mikäli saa tuomion, myöhemmin tarkensi että mikäli saa vankeustuomion. Sitten kun vankeustuomio tuli niin kiirehti tarkentamaan että tarkoitti ehdotonta vankeutta.
Kyllähän niitä Halmeen kirjojakin menee kaupaksi varmasti, sellaista teräväkielistä populismia joka uppoaa keskikaljakapakoissa notkuviin alemman keskiluokan kansalaisiin kuin häkä. Keskivertoa älykkäämmät ihmiset eivät ymmärrettävästi ole kuitenkaan niin innoissaan olleet.

Summa summarum: Naurettava pelle koko mies :roll:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#7

Viesti Keiju »

Keskivertoa älykkäämmät ihmiset eivät ymmärrettävästi ole kuitenkaan niin innoissaan olleet.
Minä olen keskivertoa älykkäämpi ja olen innoissani (ainakin ollut). :D
Inhosin häntä Gladiaattorina ollessaan ja vapaapainissakin toivoin, että saisi kunnolla köniinsä ja oikein odotin, että hän ja se yksi jättiläinen olisivat joskus vastakkain, mutta ei. Eipä tietenkään, kun vapaapaini on sellaista ennaltasovittua showta.

Kun hän tuli mukaan suomalaiseen nyrkkeilyyn, olin innoissani. Ai, että mitä nautintoa voikaan ihmislapselle tuottaa, kun muistelee Boogie Mustosen minuutin kestävää yritystä päihittää Halme. :lol:
Ja mitä hän toikaan noihin aikoihin suomalaiselle nyrkkeilylle? Tulee vaan ja voittaa mestaruuden. Mitä se kertoo Suomen tasosta? No sai hän ainakin kansaa paikalle, sekä vastustajia, että kannattajia. Kävin itsekin katsomassa ja ylistämässä tietenkin.

Tony Halmeen keskustelupalsta oli antoisin, jossa koskaan olen ollut. Kaiholla muistelen, vaikka siellä oli pääasiassa hänen vastustajia, mutta silti ah, niin antoisia keskusteluja ja suht hyvän maun rajoissa. Hän osallistui itsekin palstansa keskusteluihin välillä.

Kansanedustajana hän on törttöilyistään huolimatta ihminen paikallaan. Ketä siellä kiinnostaa nostaa esille sellaisia asioita kuin hän nostaa? Huono homma on se, että hänen puheitaan ei julkisesti näytetä, vaikka ovat asiallisia tyyliin....

http://www.perussuomalaiset.fi/uutiset/" onclick="window.open(this.href);return false; ... kanhak.htm

Innolla odotan, että politiikkauran jälkeen häneltä ilmestyisi kirja, jossa antaa ulos kaikki kokemansa siltä uralta....Nauran jo etukäteen sille. :lol:
Viimeksi muokannut Keiju, huhti 20, 2006, 17.56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23356
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Re: Tony Halme

#8

Viesti TimoS »

Mika kirjoitti: Kysymys kuuluukin: kuinka monta viestiä ehtii kertyä ennen Keijun avautumista idolistaan? :smt003
Oikea vastaus oli sitten (aloitusviesti mukaanlukien) 6 :lol:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#9

Viesti Paappa »

bodyguard kirjoitti: Summa summarum: Naurettava pelle koko mies :roll:
Samaa mieltä. Sitäpaitsi olen nähnyt hänen treenaamistaan (eräässä vaiheessa kävin mätkimässä samalla salilla hänen kanssaan): mies seisoi peilin edessä itseään ihaillen ja heitteli hiiiitaaaiiita heijarilyöntejä. No, en nyt sano että haluaisin hänen kanssaan kehään kuitenkaan :oops: onhan miehellä kokoa sen verran.

Valitettavasti miehellä on itä-Helsingin väestössä sen verran kannatusta että häntä voi olla vaikea saada pois politiikasta.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#10

Viesti Keiju »

Paappa kirjoitti: Valitettavasti miehellä on itä-Helsingin väestössä sen verran kannatusta että häntä voi olla vaikea saada pois politiikasta.
Ei asetu itse ehdolle enää. Näin on todennut.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#11

Viesti Paappa »

Keiju kirjoitti: Ei asetu itse ehdolle enää. Näin on todennut.
Näinkö on? Erittäin hyvä.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#12

Viesti bodyguard »

Keiju kirjoitti:
Paappa kirjoitti: Valitettavasti miehellä on itä-Helsingin väestössä sen verran kannatusta että häntä voi olla vaikea saada pois politiikasta.
Ei asetu itse ehdolle enää. Näin on todennut.
Eiköhän Tony ehdi tätäkin lausuntoa korjaamaan muutaman kerran :roll:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
KukiHilli
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 463
Lauteille: Elokuu 2005

#13

Viesti KukiHilli »

bodyguard kirjoitti: Kyllähän niitä Halmeen kirjojakin menee kaupaksi varmasti, sellaista teräväkielistä populismia joka uppoaa keskikaljakapakoissa notkuviin alemman keskiluokan kansalaisiin kuin häkä. Keskivertoa älykkäämmät ihmiset eivät ymmärrettävästi ole kuitenkaan niin innoissaan olleet.s :roll:
Määrittele keskivertoa älykkäämmät?
Olen itse siis keskivertoa tyhmempi, keskikaljakuppilassa notkuva spurgu, kun kerran pidin kirjaa ihan mielenkiintoisena?
Kaikki kirjoittamani on jokaisen seuran virallinen kanta asiaan.
Kimmo Skogberg
Kuvake
Abe Simpson
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1565
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Springfield Retirement Castle

#14

Viesti Abe Simpson »

Toivotaan että Tony saa hommat raiteilleen vielä, veikkaan että kuukausipalkkainen duuni ei ollut oikein sopiva valinta miehelle, jonka ansiot on ennen olleet sidoksissa tehtyyn duuniin, esiintymisiin ja matseihin. Tässä suhteessa eduskunta tarjoaa mahdollisuuden täysin päinvastaiseen toimintaan.

Piti miehestä tai ei, ansiot ovat kiistattomat - toki ketä hyvänsä voidaan tarkastella myös yksinomaan hänen epäonnistumisten ja negatiivisten piirteidensä kautta, kuten muutama on jo ansiokkaasti tässäkin ketjussa osoittanut.

Aika rohkea veto käydä arvioimaan muiden ominaisuuksia sen perusteella, mitä mieltä olivat kirjoista. Ei, ei rohkeaa vaan typerää piti sanoa.
"Pallomerimies on erimies"
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#15

Viesti Keiju »

Paappa kirjoitti:
Keiju kirjoitti:Ei asetu itse ehdolle enää. Näin on todennut.
Näinkö on? Erittäin hyvä.
Millä tavoin hän on aiheuttanut sinulle harmia olemalla eduskunnassa? Taidat vain pelätä häntä, aikuinen mies.... :p
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 49 kurkkijaa