Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Mikä naurattaa, osa 3
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2007
Mikä naurattaa, osa 3
Lainasin joskus Russ Meyer -boksin. Taisi olla joltain potkulaiselta.
Oli kyllä viihdyttävää settiä.
Olen varmaan maininnut täällä ennenkin, että jossain niistä leffoista joku äijä äänsi karaten ”chä-reidi”.
Karin mainitsemien lisäksi niissä oli jotain hemmetin hauskaa täysin järjetöntä natsipilkkaa.
Oli kyllä viihdyttävää settiä.
Olen varmaan maininnut täällä ennenkin, että jossain niistä leffoista joku äijä äänsi karaten ”chä-reidi”.
Karin mainitsemien lisäksi niissä oli jotain hemmetin hauskaa täysin järjetöntä natsipilkkaa.
-
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2006
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
Mikä naurattaa, osa 3
https://en.wikipedia.org/wiki/Troma_Entertainment
Troma teki kovaa settiä myös ilman rahaa juurikaan. Mm. Toxic avenger.
Troma teki kovaa settiä myös ilman rahaa juurikaan. Mm. Toxic avenger.
nNt my circus, not my monkeys.
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2009
Mikä naurattaa, osa 3
Oikeastihan se lausutaan khä-rääde.Lasse Candé kirjoitti: ↑elo 7, 2024, 08.40 Olen varmaan maininnut täällä ennenkin, että jossain niistä leffoista joku äijä äänsi karaten ”chä-reidi”.
-
- etupotkija
Mikä naurattaa, osa 3
Välttyäksemme virheellisiltä tulkinnoilta, Meyerin leffassa oli sama ”khä”. Se on parempi kirjoitusasu kuin edellä käyttämäni ”chä”, mistä tulee mieleen ääntäminen kuten cha cha chaassa.
Ja tuosta khäraadesta: Tappajahaissahan mummeli mainitsee aidan karatekoinnista, muistaakseni sanoin ”karateing the picket fence”. Täyttä kultaa.
Ja tuosta khäraadesta: Tappajahaissahan mummeli mainitsee aidan karatekoinnista, muistaakseni sanoin ”karateing the picket fence”. Täyttä kultaa.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2008
- Etulaji: Thainyrkkeily
- Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily
Mikä naurattaa, osa 3
Siis ei jumanlaare, mä vähän höröttelin tälle, https://www.is.fi/viihde/art-2000010629036.html ja loppujen lopuksi, voisi kysyä että mitähän vittua mä oikeasti luin? Että sun-burn-look on muotia???? WTF???
Niin ja karaten lausumisesta tulee aina mieleen Frendien Ross ja kara-teee .
Niin ja karaten lausumisesta tulee aina mieleen Frendien Ross ja kara-teee .
Frankly my dear, I don`t give a damn.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
-
- etupotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2010
- Etulaji: Taekwondo Ilshin
- Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu) - Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Mikä naurattaa, osa 3
Chauffeur & Concierge Service Helsinki
Ennakkotilaa kuljetus 12h etukäteen
Lataa äppi androidille ja iLuurille
>>
Tuotamme luotettavia taksipalveluita laatutakuulla - Puni's Cab Company
>>
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
Ennakkotilaa kuljetus 12h etukäteen
Lataa äppi androidille ja iLuurille
>>
Tuotamme luotettavia taksipalveluita laatutakuulla - Puni's Cab Company
>>
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005
Mikä naurattaa, osa 3
Jussi Häkkinen
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
-
- kylkeenpotkija
Mikä naurattaa, osa 3
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010691530.html Mua vähän huvittaa tää, kaveri on yhdeksän (!!!) vuotta jängännyt aiheen laidasta, että saako Suvivirttä laulaa koulun juhlissa vai ei. On ehkä vähän liioiteltua hommaa, siellä ois paljon muutakin mistä valittaa. Ymmärrän, että uskonto herraa itseään ahdistaa, mutta mites ne Ojalan omat lapset, ahdistaako heitä laulaa Suvivirttä? Olisi kiva kuulla. ”Suvivirren esittäminen on syrjintää. Yksi syrjinnän muoto on sekin, että ihmiset pakotetaan paljastamaan vakaumuksensa poistumalla salista.” Herran mielipide asiasta. Esittäminen on väärin, ja poistuminen tilasta on sekin väärin. Ahhas. Ja varmaan Suomen oikeuslaitoksella olisi tärkeämpiäkin asioita, mitä edistää ja hoitaa, kuin tämä. Mun mielestä Suvivirsi ei kovin uskonnollinen ole, mutta tää on mun mielipide.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2016
- Etulaji: keppijumppa
- Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini
Mikä naurattaa, osa 3
Espoolaista uliuli-ismiä parhaimmillaan eli kovaäänistä ulinaa puhtaasta ulisemisen ilosta
Jos mun lapsella olisi aidosti tiukka vakaumus ettei suostu osallistumaan johonkin uskonnolliselta koettavaan tapahtumaan niin sehän on helppo tehdä vaan huoltajan ilmoittamana poissaolona ja tietysti se kävisi.
9 vuotta on kyllä pitkä aika vängätä lapsien suvivirrestä, johan ne lapsetkin alkaa olla aikuisia
Jos mun lapsella olisi aidosti tiukka vakaumus ettei suostu osallistumaan johonkin uskonnolliselta koettavaan tapahtumaan niin sehän on helppo tehdä vaan huoltajan ilmoittamana poissaolona ja tietysti se kävisi.
9 vuotta on kyllä pitkä aika vängätä lapsien suvivirrestä, johan ne lapsetkin alkaa olla aikuisia
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
-
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2006
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
-
- etupotkija
Mikä naurattaa, osa 3
Hupaisaa kyllä tuo, että Ojala jaksaa. En silti ihan ymmärrä sitä, että miten on väärin ajateltu, että Suvivirren lauleskelussa on sellainen ongelma, että uskonnollisen jutun joutuu sitä vastustavana joko niellä tai sitten osoittamaan vakaumuksensa poistumalla. Sehän on ihan todellinen ongelma. Ottamatta kantaa ongelman todelliseen suuruuteen.
-
- kylkeenpotkija
Mikä naurattaa, osa 3
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010698845.html Mä en tiedä pitäiskö tälle itkeä vai nauraa, mutta Springfieldin kaupunki on hädissään, kun jengi uskoo Trumpin höpöpuheita haitilaisten lemmikkien syömisestä. Sitten varapresidenttiehdokas vaan jatkaa jutun jakamista, vaikka kyse on selkeästi ihan höpöjuttu. Syvä huokaus... Ja tällä maalla on ydinaseita... Oh. My. God!
-
- Aulis Gerlander (virallinen valvoja)
- Lauteille: Heinäkuu 2007
Mikä naurattaa, osa 3
Muistutan, että tämä ketju ei ole Kansankäräjätuvassa.
Seuraajat
AlexMachine • Anthak • Antti • Bolo • Dojon Jäykin • finnjet • Fubarbarian • JakeV • jjs • Kai Kastemato • Kari Aittomäki • Kari Mäki-Kuutti • katar • Kerkko • kimmokammo • kivi • Lasse Candé • Lybeck • MarkkuT • MikkeM • Mänzy • nanna • Pasi Lunden • Point • Pyrkele • savottamies • Taijin harjoittaja • Tarkemo • TimoS • Timpa • tohtorismies • Totte • Tyrsky • Vanish