Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Naisten maanpuolustustoiminta
Valvoja: Valvoja
-
- munillepotkija
- Lauteille: Tammikuu 2006
Naisille näyttäisi olevan myös muita vaihtoehtoja osallistua maanpuolustustoimintaan kuin käydä naisten vapaaehtoiseen asepalvelukseen. Ainakin Maanpuolustusnaisten liitto ja Sotilaskotiliitto järjestävät naisille maanpuolustustoimintaan. Onko täällä kokemuksia näiden yhdistyksien toiminnasta?
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2005
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2008
- Etulaji: Thainyrkkeily
- Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily
Enpä ole tätäkään ketjua huomannut aiemmin. Maanpuolustusnaisten liiton jäsen täällä hei. Pari kertaa olen ollut liiton tapahtumissa ja kivaa on ollut. Kerran oltiin ampumassa Santahaminassa, ammuttiin pistoolilla ja ns. reserviläiskiväärillä. Syötiin ja saunottiin sen jälkeen. Uimaankin olisi päässyt, mutta vilukissa kun olen, niin jätin sen väliin. Tapahtuma oli siis elokuussa näes. Suosittelen liittymään. Liitto järjestää kaikkea mahdollista, olen niitä tiiraillut heidän sivuiltaan, mutta huonosti saanut itseäni mukaan. Vielä siis, ehkä tästä vielä ryhdistäydyn.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
-
- etupotkija
- Lauteille: Marraskuu 2009
- Etulaji: Jumppa
Myös tuolla https://mpk.fi/ on paljon naisia, on sekä erillistä että yhteistä (miesten kanssa) toimintaa.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
RadioRock