Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

1. Potku.net-tapaaminen

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#46

Viesti AriJ »

...kunhan taas olen nokittanut Timon korotuksen Shindenfudô-ryû Dakentaijutsun Chi no katalla; kaikki lähtee risti-istunnasta...
______________________
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#47

Viesti TimoS »

Yamazu kirjoitti: ...kunhan taas olen nokittanut Timon korotuksen Shindenfudô-ryû Dakentaijutsun Chi no katalla; kaikki lähtee risti-istunnasta...
Jätän käyttämättä mun seuraavan kortin, joka olisi Tauramuso ryu tojutsun Gassatsu gogyoken - miekkakatat, jotka lähtevät myös risti-istunnasta (siis anzasta) :) Niitä kun ei juuri saa esitellä (ei sillä että minä niitä kunnolla osaisinkaan)
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Sauna

#48

Viesti Mika »

Tapaamisen jälkilöylyt heitetään Tampereen keskustassa. Saunan vuokrauksen hinta on n. 300 €, joka jaetaan löylynlyömien kesken. Omat pyyhkeet mukaan.

Käyn nyt lauantaina katsomassa kyseistä tilaa, mutta olen kuullut sen olevan varsin sopiva tällaisiin tilaisuuksiin.

Tarkemmat tiedot (osoite jne.) kerrotaan sitten Viikinsaaressa kaikille saunaan tulijoille. Yhdessä toki suunnistamme tiloihin, mutta jos joku käy jossakin tapahtumien välillä tai jotakin, varmistamme tietenkin kaikkien perillepääsyn.

Näillä mennään 8)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

#49

Viesti Jussi Häkkinen »

Taidanpa olla saapuilemassa. Uskoisin tulevani joko junalla tai sitten jossain kimppakyytikikkareessa, jos sellaisen saa järjestettyä.

Tämän aiheen voinee laittaa ihan ylhäällä pysyväksi, ainakin ennen itse tapaamista.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#50

Viesti JanneM »

Onko kukaan tulossa miittiin Jyppikylän suunnalta, tai sen läpi, tai ohi? (Suomisen Panu??)
Mä voisin hypätä kyytiin, tai jos saan pirssin jostain, niin ottaa omaan kyytiini, jos kimppakyyti kelpaa...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Groat
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 72
Lauteille: Toukokuu 2005

#51

Viesti Groat »

Kysm.

Mitä kamoja siellä käytetään? Meinaan, että jos raahaan tästä sadan metrin päästä laukontoria nyrkkihanskat ja säärisuojat, niin tuleeko niille käyttöä? Ettei tarvi turhaan kanniskella...Varmaan te kovat jätkät kuitenkin treenitte ilman suojia. Munasillaan ja öljyttynä.

Tampereella on useampi sauna, mutta ne yleensä pitää varata hyvin ajoissa. Sorin sauna on yksi, tuossa aika keskustan tuntumassa. Sitten on lääkiksen sauna, mutta en tiedä vuokraavatko he yksityisille. Entisellä kung fu -seurallani on siellä pippaloita silloin tällöin, mutta nämä järkkäsi eräs seuran oppilas, joka sattui olemaan opiskelemassa siellä.

Asun pienessä yksiössä, ja tänne varmaan tulloo jo joku yöksi tuolloin. Voin tapaamisessa katsoa, jos tilaa vielä on niin joku saa täältä goisimispaikan.

Olen siis saapumassa paikalle, jos ei nyt peppu repeä juuri tapaamista edeltävänä aikana.
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

#52

Viesti KungFuMiäs »

Kuka on tulossa helsingistä päin junalla? Olis hienoo jos me jotka tullaan samalla junalla vaikka kokoonnuttais Tampereen asemalla. Mä en ainakaan haluais mennä harhailemaan Tampereelle yksin ja vielä pitäis löytää joku lautta, löydän itteni pian ruotsin puolelta.

Kamoista niin minä ainakin otan 2 paria shooto paksuisia hanskoja (toiset on hieman isot ja huonot mutta kyllä niillä tappelee), munasuojat ja hammassuojat, voisin vielä ottaa 1 pari 14 oz nyrkkeilyhanskoja jos jollakin muullakin on mukana nyrkkityynyt.
Kuvake
Panu Suominen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 909
Lauteille: Maaliskuu 2005

#53

Viesti Panu Suominen »

JanneM kirjoitti: Onko kukaan tulossa miittiin Jyppikylän suunnalta, tai sen läpi, tai ohi? (Suomisen Panu??)
Mä voisin hypätä kyytiin, tai jos saan pirssin jostain, niin ottaa omaan kyytiini, jos kimppakyyti kelpaa...
Itsellä ei ole autoa, eikä toisaalta ajokorttiakaan...

Koska vaikuttaa siltä, että meikäläisellä on ko. viikonloppu vapaana, niin ajattelin kuitenkin tulla paikalle. Eli minulle kyllä kimppa kyyti kelpaa tai sitten on matkustettava junalla.
"Ei tunnu missään! Hakkaa lisää!"

Panu Suominen
Shorinji Kempo
Sampo Toiva
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 250
Lauteille: Helmikuu 2005

#54

Viesti Sampo Toiva »

Minäkin voisin olla saapuilemassa, jos Tampereella silloin olen. Mielelläni tulen, vaikka enimmäkseen vain lueskelenkin tätä foorumia.
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#55

Viesti mronkain »

KungFuMiäs kirjoitti: Kuka on tulossa helsingistä päin junalla? Olis hienoo jos me jotka tullaan samalla junalla vaikka kokoonnuttais Tampereen asemalla. Mä en ainakaan haluais mennä harhailemaan Tampereelle yksin ja vielä pitäis löytää joku lautta, löydän itteni pian ruotsin puolelta.
Minä aion ainakin tulla junalla, kunhan kellonajoista sovitaan niin voidaan vaikka sopia junakin valmiiksi, tässä muutamia vaihtoehtoja:

09:04 Helsinki 10:52 Tampere InterCity2 291
09:12 Helsinki 11:34 Tampere Lähiliikennejuna R
09:30 Helsinki 10:57 Tampere Pendolino 59
10:04 Helsinki 11:57 Tampere Pikajuna 51

Melkein olisin tuon 9.30 -junan kannalla, tosin se on Pendolino, joten matka voi tyssätä Pasilan konepajalle... Aikaisemmin ei oikein jaksa ja 9.12 -juna on itse asiassa myöhemmin perillä, 9.04 alkaa olla jo liian aikaisin muutenkin. 10.04 taas on aika myöhään siellä.

Osaan kyllä asemalta Ratinan satamaan, josta tuo Viikinsaaren laiva lähtee, joten voin toimia vierailevana paikallisoppaana.

Ajattelin ottaa kepit ja pari alumiiniveistä mukaan, jos joku on kiinnostunut treenaamaan jotain niillä. Pistarit löytyisi myös, mutta niitä varmaan lähempääkin saa joku paikalle.

Nyt näyttää siltä että itse ainakin hahmotun vielä samana iltana sittenkin takaisin Helsingin suunnalle, pitää aamulla olla skarppina menossa taas. Jos joku muu haaveilee samansuuntaisia, niin aikataulut Helsinkiin päin ovat:

17:22 Tampere 19:48 Helsinki Lähiliikennejuna R
18:02 Tampere 19:56 Helsinki Pikajuna 54
19:02 Tampere 20:30 Helsinki Pendolino 46
19:07 Tampere 20:56 Helsinki InterCity2 296
20:07 Tampere 21:56 Helsinki InterCity2 182

Sekä meno- että paluujunat ovat suoria yhteyksiä.

"Junassa on ravintolavaunu."

- Marko
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#56

Viesti TimoS »

Minä todennäköisesti tulen autolla, ihan sen takia etten viitsi kuljettaa tavaroita (ajattelin että jos ottaisin jo:n ja bokkenin mukaan, niin voin yrittää esittää jotain) junassa, joten Helsingistä tulijoita mahtuu sellaiset pari kolme kyytiin, JOS lähden autolla. Nopeat syövät hitaat :D

Paluuajasta en tiedä vielä, voi olla etten jääkään yöksi, kun on sukulaisia tulossa kylään
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#57

Viesti Mika »

Groat kirjoitti: Kysm.

Mitä kamoja siellä käytetään? Meinaan, että jos raahaan tästä sadan metrin päästä laukontoria nyrkkihanskat ja säärisuojat, niin tuleeko niille käyttöä? Ettei tarvi turhaan kanniskella...Varmaan te kovat jätkät kuitenkin treenitte ilman suojia. Munasillaan ja öljyttynä.
Ei stana...:lol:

Mutta joo, tuo kamoja jos viitsit, eiköhän joku ole kuitenkin kiinnostunut kokeilemaan huvikseen.
Groat kirjoitti: Tampereella on useampi sauna, mutta ne yleensä pitää varata hyvin ajoissa.
Joo, sauna on varattu, on ihan keskustassa. Tarkempi osoite kerrotaan sitten pelipaikalla (tai jos joku ei pääse paikalle kuin vasta saunoittelun aikoihin, niin privaan osoitteen).
Groat kirjoitti: Asun pienessä yksiössä, ja tänne varmaan tulloo jo joku yöksi tuolloin. Voin tapaamisessa katsoa, jos tilaa vielä on niin joku saa täältä goisimispaikan.
Natsaa tai ei, hieno homma! :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#58

Viesti Mika »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Taidanpa olla saapuilemassa. Uskoisin tulevani joko junalla tai sitten jossain kimppakyytikikkareessa, jos sellaisen saa järjestettyä.

Tämän aiheen voinee laittaa ihan ylhäällä pysyväksi, ainakin ennen itse tapaamista.
Jussi, sullahan on Tapanin puhelinnumero, sovi vaikka hänen kanssaan jotakin.

Joo, hyvä idea, lataan tiedotteeksi.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#59

Viesti mronkain »

Olisiko nyt syytä jo alkaa pistää ohjeita aikatauluista, tapaamispaikoista yms?

- Marko
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

#60

Viesti Jussi Häkkinen »

Mika kirjoitti: Jussi, sullahan on Tapanin puhelinnumero, sovi vaikka hänen kanssaan jotakin.
Juu, katselen kokonaiskuvion hahmottumista (ts. tiedän, että muutama muukin voi olla lähdössä) ja kyselen sitten enemmän. Eiköhän tästä järjestyne homma hyvinkin.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 24 kurkkijaa