Pystypunnerrus tangolla rinnalta. Ei mitään riveä.. Se olisi kai rinnalta työntö vai ??

Valvoja: Valvoja
Aarghhh...olipas vaikeata. Katoin koko ajan tuota viiden liikkeen listausta, jossa ei ollunna sitä burpeetakaan. Huoh. Lähden meneen...KungFuPissis kirjoitti: Meidän "FGB:ssä" oli yleisliike eli siis se burpee. En ole ihan varma onko FGB:n liikkeet pakko olla samat, vai saako niitä muutella "mielen mukaan". Erilaisia variaatioita on kyllä tullut tehtyä. Jossain on esim. seinäpallo voinut olla, joskus sen tilalla vaikka voimatyöntö. Mun käsittääkseni tärkeää on se että tehdään jotain viittä liikkeitä aina minuutin ajan 3kierrosta, ja tabatassa tehdään tietenkin tabata-tyylillä...
Pystypunnerrus tangolla rinnalta. Ei mitään riveä.. Se olisi kai rinnalta työntö vai ??![]()
Sanotaankö nyt näin ettäburpeessa nössöt ja heikot ei punnerra, ja kovat tyypit punnertaa ja hyppää niin korkeelle kun pystyy, aina. Hih.Paha Kani kirjoitti: Ei kai burpeeta ole patentoitu sen enempää punnerruksella kuin ilman. Mutta kyllä mäkin olen ymmärtänyt, ettei siinä perusmuodossaan ole punnerrusta.
Hahaha tuttu tunne.Elina kirjoitti: Aarghhh...olipas vaikeata. Katoin koko ajan tuota viiden liikkeen listausta, jossa ei ollunna sitä burpeetakaan. Huoh. Lähden meneen...
EDIT: vai mitäs olenkaan katsonut. En ole enää selvillä mistään.
Mitä tarkoittaa "munat turpeeseen" ja "jalat levälleen"? Missä vaiheessa jalat pitäisi olla levällään??L.K. kirjoitti: Burpeesta tulee taas pirun pajlon rankempi ilman sitä punnerrustakin kun sen tekee sprawlimaisesti eli aina "munat turpeeseen" ja jalat levälleen ja räjähtävästi takaisin ylös jne.
Heh, ehken tajua niin helpolla kun ei ole munia.. Mutta, tästä päättelisin että burpeita on moneen lähtöön. Toi teidän versio kuulostaa sellaselta sykkeennostoburpeelta. Tämä seuraava on eksoottisin mitä minä oon tehnyt:L.K. kirjoitti: Juuri kuten Kalle sanoi. Eli heitetään jalat räjähtävästi taakse ja paino päkiöille, samalla lantio niin lähelle maata
kuin mahdollista ja ylävartalo jää suorien käsien varaan, siitä sitten taas räjähtävästi takas seisomaan.