✋:. Meistä on hienoa, kun selailet Potkun, Pohjoismaiden suurimman kamppailulajiyhteisön keskusteluja. Toivottavasti löydät mielenkiintoisia keskusteluja ja otat reippaasti osaa niihin. Samassa voisit sallia Ad Block -ohjelmasi näyttää mainoksia Potkun sivuilla, jotta voimme jatkossakin ylläpitää näitä keskusteluja. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton Potku. Kiitos kun ymmärrät. 🙇♂️
Nyt kävikin niin, että joudun jättämään hautajaisten takia osallistumiseni painikarkeloihin ...olen hyvin pahoillani ...riittääkö jos vain poistan nimeni luettelosta ?
Nähtävästi kamppaajalta jää karkelot väliin joten minulla vielä sittnekin yksi puku vapaana. Pistäkää viestiä tänään muuten en välttämäti jaksa raahata 2 pukua kun junalla tulen.
------------------------------------------------------
BJJ / Satunnaisesti joskus harvoin nykyään jotain muuta.
Lenssu iski yön aikana. Saas nähdä miten painien käy. Tulen ainakin katsomaan, kun muut pitävät hauskaa, jos en muuta. Nyt otetaan kaikki hyvät kikat tappaa lenssu lyhyessä ajassa vastaan.
Minna kirjoitti:
Lenssu iski yön aikana. Saas nähdä miten painien käy. Tulen ainakin katsomaan, kun muut pitävät hauskaa, jos en muuta. Nyt otetaan kaikki hyvät kikat tappaa lenssu lyhyessä ajassa vastaan.
Noh paljon c-vitamiinia jne. Tietenkin itellä ollu lenssu nyt 2 viikkoa enemmän tai vähemmän. On sitkee syysflunssa töissä ollu kaikilla ja yhellä kollegalla nyt 3 viikkoa ollut tukkonen olo.
------------------------------------------------------
BJJ / Satunnaisesti joskus harvoin nykyään jotain muuta.
Janney kirjoitti:
Nähtävästi kamppaajalta jää karkelot väliin joten minulla vielä sittnekin yksi puku vapaana. Pistäkää viestiä tänään muuten en välttämäti jaksa raahata 2 pukua kun junalla tulen.
Janney, kyllä sille puvulle tulisi olemaan käyttöä.