Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:. Meistä on hienoa, kun selailet Potkun, Pohjoismaiden suurimman kamppailulajiyhteisön keskusteluja. Toivottavasti löydät mielenkiintoisia keskusteluja ja otat reippaasti osaa niihin. Samassa voisit sallia Ad Block -ohjelmasi näyttää mainoksia Potkun sivuilla, jotta voimme jatkossakin ylläpitää näitä keskusteluja. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton Potku. Kiitos kun ymmärrät. 🙇♂️
Kiinnostaisi kovasti, mutta samana päivänä Imatralla on vuoden kovin vapaaottelutapahtuma, jota ei voi yksikään itseänsäkunnioittava kamppailija missata
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Täytyy munkin nyt itseni lisätä, kun kerran on töiden puolesta kerrankin mahdollisuus lähteä Potkuilemaan ja tutustumaan potkun porukoihin nickien takana...
1) Mika
2) Elina
3) Rojola
4) porky
5) Jarppa
6) Kahville (väliin veto)
7) mikjum
8) kamppaaja
9) Olppaemi
10) SammyB
11) masha
12) Minna
13) Mosa
14) Tyttö
15) Poika
16) Benu
17) Ameepa
18) Eskor
19) sundaywarrior
20) Vihu
21) Eemeli
22) vanu
23) Alioppilas
24) sivarinlötkö
25) suppulam hiippailee tänne väliin...
26) Tuma
27) Janney
28) Neema
29) Tekuruma
30) kala
31) tulipeikko
32) suckerpunch
33) keskilinja
34) Sitav
35) Jammu
36) Jusa
jne.
No mutta, helpottaisko yhtään jos mä vaikka lupaan painia sun puolesta vanun kanssa uima-altaassa?
Ei ole kertaakaan ennen tätä jäänyt multa väliin painit vanun kanssa uima-altaassa Mutta jos sä haluat sen vastuullisen tehtävän, niin saat. Kunhan se dokumentoidaan videolle
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)