Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Venäjänmaa

Keskustelua yhteiskunnallisista ja vakaumuksellisista aiheista. Edellyttää kirjautumista. Muista kohteliaisuus, kunnioitus ja alueen säännöt.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Lauteille: Maaliskuu 2012

Venäjänmaa

Viesti Timpa »

Venäjästä on nyt tullut synonyymi pahuudelle. Niin pitää ollakin, että asioihin saataisiin jotain tolkkua. Toki asian kääntöpuoli on, että venäläisetkin ovat uhreja. Eristäminen, pakotteet, valtion omat uutiset, henkilöpalvonta, internetin katkaisu, jne, ovat kaikki etappeja matkalla kohti "Pohjois-Koreaa". Kysymys kuuluu, koska kansa havahtuu ja mitä sitten tapahtuu?

(Äidin siskon selvänäkijätuttava antoi jo kuukausi sitten erään ennusteen, :wav: mutta tässä liikutaan jo niin friikillä alueella, että kerron siitä sitten jos se toteutuu)

https://www.is.fi/digitoday/art-2000008671806.html
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Venäjänmaa

Viesti Mika »

Jep, niin kauan kuin tuo melko erikoinen projekti on vaiheessa, pääsevät ainakin osaavat kansalaiset Interverkkoon, mikä luo edes vähän toivoa.

Ja siihen liittyy sekin, että Novaja Gazeta avaa uuden toimituksen Euroopassa. Novaja Gazeta oli viimeinen itsenäinen uutistalo Venäjällä, kunnes sekin suljettiin maaliskuussa. Sen päätoimittaja Dimitri Muratov sai viime vuonna Nobelin rauhanpalkinnon. Toivottavasti tämä uusi toimitus tavoittaa vähintään ulkovenäläiset.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008746407.html
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija

Venäjänmaa

Viesti Mika »

@Pyrkele nosti Potkun WhatsApp-ryhmässä esille sen, että Putin ei kuitenkaan tainnut vierailla pääsiäiskirkossa eilen.

Putin pelkää henkensä puolesta, eikä siksi juurikaan näyttäydy julkisesti. Lisäksi hän lienee vakavasti sairas.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Lauteille: Maaliskuu 2012

Venäjänmaa

Viesti Timpa »

Mika kirjoitti: huhti 25, 2022, 04.29
Putin pelkää henkensä puolesta, eikä siksi juurikaan näyttäydy julkisesti. Lisäksi hän lienee vakavasti sairas.
Tästä en ole aiemmin kuullutkaan että hän olisi kippee.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Mika
etupotkija

Venäjänmaa

Viesti Mika »

Kun lisäksi valtionkirkko, jollainen asema ortodoksisella kirkolla Venäjällä on, kehottaa tuhoamaan Ukrainan, voi siinä miettiä, millainen se yleinen asenneilmapiiri tuolla itärajan takana oikein on.

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Venäjänmaa

Viesti Mjölnir »

Rauhan uskonto…
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija

Venäjänmaa

Viesti Mika »

Timpa kirjoitti: huhti 25, 2022, 22.30
Mika kirjoitti: huhti 25, 2022, 04.29
Tästä en ole aiemmin kuullutkaan että hän olisi kippee.
Sodan alusta asti on spekuloitu Putinin terveydentilasta. Hänen olemuksensa ja ulkonäkönsä ovat muuttuneet todella paljon parissa vuodessa. Hän varjelee yksityisyyttään erittäin tarkasti, joten lääkäreidenkin arviot ovat vain etäarvioita. Jostakin vakavasta lienee kuitenkin kyse.

Tässä on pohdittua arviointia:

https://threadreaderapp.com/thread/1519 ... 10528.html

Tai Twitterissä:

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija

Venäjänmaa

Viesti Mika »

Vaikka kyse on mahdollisesta tapahtumasta Suomessa, lisään tämän tähän ketjuun, koska nämä surkimukset jakavat Venäjän propagandaa. Yhteys on ihan selvä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sup ... ta/8414542

Ennustan että läski alkaa tummua, mikäli turvatoimet eivät ole todella mittavat.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Atticora
kylkeenpotkija
Lauteille: Heinäkuu 2013

Venäjänmaa

Viesti Atticora »

Alex Stubb kirjoittelee (twitterissä) ajatuksiaan, miksi Venäjä ei ole niin eristetty muusta maailmasta kuin haluaisimme. Hänen mukaansa suuressa osassa maailmaa ei ole ole hirveästi luottoa länsimaita kohtaan erinäisistä syistä, joille voisi yrittää tehdä jotain - mutta ei varmaan yritetä. :)
► Näytä
https://threadreaderapp.com/thread/1520 ... 77664.html
https://twitter.com/alexstubb/status/15 ... 6264177664
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Venäjänmaa

Viesti Mjölnir »

Dehumanisointioperaatio venäjällä saavuttaa absurdistanian piirteitä

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/619 ... cHR1B9GETs
Kampanja Venäjällä: Astrid Lindgren ja muut tunnetut ruotsalaiset ovat natseja
Ruotsalaisten syyttely natsismista liittyy Ruotsissa käynnissä olevaan Nato-prosessiin, asiantuntija arvioi.

Bussipysäkeille Venäjällä on ilmestynyt mainoksia, joissa tunnettuja ruotsalaisia väitetään natseiksi. Julisteita on esillä muun muassa Ruotsin suurlähetystön edustalla Moskovassa.

– Me olemme natsismia vastaan, he eivät, kuuluu kampanjan tunnuslause asiasta uutisoivien ruotsalaismedioiden, kuten Aftonbladetin, mukaan.

Mainoksissa on nostettu esille ainakin klassikkokirjailija Astrid Lindgren, elokuvaohjaaja Ingmar Bergman ja huonekalujätti Ikean perustaja Ingvar Kamprad. Joidenkin sosiaalisen median kuvien perusteella osassa mainoksista on mukana myös entinen kuningas Kustaa V.

Aftonbladetin mukaan väitettä perustellaan mainoksissa kyseisten henkilöiden irrallisilla sitaateilla. Esimerkiksi Lindgreniltä mukaan on poimittu hänen päiväkirjastaan toisen maailmansodan aikainen lainaus, jossa kirjailija kertoo pelkäävänsä Stalinia enemmän kuin Hitleriä.

Ruotsin ulkoministeriö vahvistaa olevansa tietoinen mainoskampanjasta. Se ei kuitenkaan ole aikeissa ryhtyä ”julkiseen polemiikkiin” mainosten taustalla olevan järjestön kanssa.

– Venäjällä lausutaan toistuvasti syytöksiä ”natsismista” niitä maita ja yksilöitä kohtaan, jotka kritisoivat perustellusti Venäjän toimintaa, ulkoministeriöstä kommentoidaan Aftonbladetille.

Venäjä on aiemmin syyttänyt ”natsismista” muun muassa Ukrainaa ja perustellut niin sanottua erityisoperaatiotaan Ukrainassa maan ”puhdistamisella natsismista”. Väitteillä ei ole juuri todellisuuspohjaa, arvioi asiantuntija Iltalehdelle helmikuussa.

Asiantuntijat ovat lisäksi varoittaneet, että Venäjä voi kohdistaa monenlaista hybridivaikuttamista Suomeen ja Ruotsiin, jos maat päätyvät hakemaan jäsenyyttä sotilasliitto Natossa. Iltalehden tietojen mukaan Suomi ja Ruotsi valmistautuvat hakemaan jäsenyyttä yhtä aikaa tämän kuun aikana.

– On melko helppoa yhdistää tämä käynnissä olevaan prosessiimme Nato-jäsenyyden suhteen, kommentoi Venäjä-tuntija Patrik Oksanen tuoretta mainoskampanjaa Expressenille.

– Onko näillä tyypeillä mitään rajaa? Vai valmistelevatko he ”natsismista puhdistamisen” operaatiota myös Ruotsia vastaan? Luulen tämän vain vahvistavan tukea Ruotsin liittymiselle Natoon, ihmettelee Ruotsin entinen pääministeri Carl Bildt Twitterissä.

Repesin
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija

Venäjänmaa

Viesti Mjölnir »

Suomi saa osansa, luonnollisesti:

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008780256.html
Venäjän propaganda maalaa Suomesta karun kuvan. Tiivistetysti Suomi on natsimielistä Mannerheimia ihannoiva, neuvostosiviilien kansanmurhaan syyllistynyt valtio, jonka pitäisi olla kiitollinen tsaarin ajan Venäjälle ja Neuvostoliitolle sen sijaan, että se tarjoutuu nyt Naton astinlaudaksi hyökkäykselle Venäjää vastaan.

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Lasse Candé
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2007

Venäjänmaa

Viesti Lasse Candé »

Halla-ahohan esitti vähän vastaavaa kuin Enbuske, että suomalaisia natseja ei pitäisi sanoa natseiksi, koska Venäjä saa tästä tekosyyn. Tietty jos tuollainen huolettaa, viesti olisi voinut yhtä hyvin olla suunnattu omille, että nyt ei sitten natseilla vähään aikaan.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija

Venäjänmaa

Viesti Mjölnir »

Interventio tilattu!
:lol:
Kuva

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Lasse Candé
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2007

Venäjänmaa

Viesti Lasse Candé »

Miltä päivältä tuo kuva on ja mikä joukko siinä on?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija

Venäjänmaa

Viesti Mjölnir »

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi

Seuraajat

Kuvake
AlexMachine
Anapiros
Kuvake
Andy
Kuvake
Antti