Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Poliisi pamputtaa taas

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Atomic
reiteenpotkija
Viestit: 390
Lauteille: Maaliskuu 2006
Aiheet: 0
Paikkakunta: Espoo

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Atomic »

sinappi kirjoitti: Mika ja kumppanit, muistan yläasteelta yhden tarkkailuluokan opettajan, jolla oli aina pesäpallomaila luokkahuoneessa. Se ukko kun vähän ärähti "LUOKKA!", ei kellään tehnyt mieli aukoa päätään.
Nyt myöhemmin kun ajattelee, niin tajuaa miehen vain vetäneen eräänlaista roolia. Ei varmasti olisi oikeasti ketään mailalla lyönyt - ei edes koskaan uhannut lyövänsä - mutta pelotteena se toimi ja porukka osasi käyttäytyä.
Meillä oli yläasteella liikunnanopettajana jääkiekkovalmentaja ja entinen sm-liiga maalivahti Teijo Räsänen. Ukko oli pirun mukava reilu. Sen tunneilla puhuttiin asioista niiden oikeilla nimillä. Esim jos ope käski venyttelemään niin sit venyteltiin ja vähän ajan päästä opettaja saatoi huutaa että: "On niin kankeen oloista sakkia että ei ole taidettu venytellä muuta kuin esinahkaa".
Okei, meni ohi aiheesta. Eli takaisin aiheeseen...
Oltiin sällien kanssa kerran pikkuisen kiusattu luokan hiljaisempaa kaveria ja jäätiin tästä Teijolle kiinni. Teijo kertoi meille sitten että jos saa meidät vielä kerran kiinni moisesta touhusta niin vetelee meitä turpaan niin että meidän äiditkään ei enään tunnistä meitä.
Ei kiusattu sälliä enään.
Mutta uskon että Teijo katsoi tarkkaan kelle voi noin sanoa. Varmasti katsoi että me emme saa traumoja moisesta. Kukkahattu tätien puunhalaaja lapsille tuskin olisi käyttänyt noin karkeaa kieltä.
Teijosta tuli vielä mieleen toinen hauska tarina. Meidän luokalla oli muutamia juniori jääkiokkoilijoita joista yksi oli aika pirun hyvä (pelaa nykyään NHL:ssä). No pelattiin sit liikuntatunnilla lätkää ja tämä nyk.nhl-miäs meni ja taklas yhtä sälliä joka oli myös junnukiekkoilija (taklaaminenhan oli liikka tunneille kielletty). Teijo näki tämän kaukalon reunalta, meni ja veti hokkarit jalkaan,tuli kaukaloon, kävi taklaamassa "nhl-sällin" kumoon ja poistui kaukalosta. Ilmoitti lähtiessään että taklailu on kielletty koska on niin kovasti eri tason pelaajia kentällä. :lol:
Ei järjellä, vaan täysillä!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 97927
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2841
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Mika »

Atomic kirjoitti: Teijosta tuli vielä mieleen toinen hauska tarina. Meidän luokalla oli muutamia juniori jääkiokkoilijoita joista yksi oli aika pirun hyvä (pelaa nykyään NHL:ssä). No pelattiin sit liikuntatunnilla lätkää ja tämä nyk.nhl-miäs meni ja taklas yhtä sälliä joka oli myös junnukiekkoilija (taklaaminenhan oli liikka tunneille kielletty). Teijo näki tämän kaukalon reunalta, meni ja veti hokkarit jalkaan,tuli kaukaloon, kävi taklaamassa "nhl-sällin" kumoon ja poistui kaukalosta. Ilmoitti lähtiessään että taklailu on kielletty koska on niin kovasti eri tason pelaajia kentällä. :lol:
:smt003 :smt003

Tässä on sitä elämänmakuista toimintaa, jota saisi olla enemmänkin. Turha lässytys pois ja asiat oikeaan järjestykseen.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 97927
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2841
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Mika »

Ja sitten vakavampiin aiheisiin.
Yhdysvaltain syyttäjäviranomaiset ovat julkistaneet kohua herättäneen videon, jossa apulaisseriffi käyttää äärimmäisen kovia otteita 15-vuotiaaseen tyttöön.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Aiheet: 204
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo

Poliisi pamputtaa taas

Viesti L.K. »

Harvinaisen ärsyttäviä teinejä nois videois. Hyvää toimintaa konstuilta. Ansiosta tuli kaikki vastapelureille.
Ja samaa mieltä monen kanssa, enempikin ois voinu antaa.

Nää sivustarepijät ja häiriköt on tosi ärsyttäviä. Ja niitä yleensä yhdistää aina se, että jos niille antaa sen takia runtua, ne itkee ja meltuaa kuinka ilman syytä tuli.Ja jos taas esim. vain heivaa pihalle raflasta, niin alkaa sama itku "mitä mä muka tein?Ette te voi tehdä näin"" jne.
Oikeuksia on pirusti, mutta ei mitään velvollisuuksia..

Samaten on totta, että suurin osa näistä pikkugangstoista on just sitä, että pirusti ääntä ja mölyä.Jaetaan tappotuomioita ja vaikka mitä.Pyydetään kadulle. Sitten kun menee kohteliaana miehenä kysymään, että mistä haluat keskustella niin vedetään marttyyrikortti "lyö vaan,lyö,lyö" -"Miksi löisin?Halusit mut tänne juttelee,tässä olen.Mistä pitää jutella?" -"No pipari lyö,haluat kuitekin.Hakkaa vaan." jne.
Sitten tästä menee yleensä se 5-10min, jonka aikaa kyseinen kaveri tuijottelee "jos katseet tappais"-katseella raflan edustalla. Sen jälkeen alkaa se anelu (ja ilmeisesti kun tajuaa, ettei ehkä pääsekkään vähään aikaan sisään tms), että eiks tätä vois sopia,ei kai meil nyt ole ongelmaa,hän nyt käyttäyty vähä huonosti jne.

Ei helvetti sanon minä.. :?
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit: 7190
Lauteille: Elokuu 2006
Aiheet: 35
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Poliisi pamputtaa taas

Viesti AlexMachine »

http://www.iltasanomat.fi/videot/ulkomaat/1665783" onclick="window.open(this.href);return false;
Pari poliisia pidätetty tummaihoisen kuskin pahoinpitelystä.
You don't send a boy to do a dirty man's job.
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Aiheet: 0
Paikkakunta: Tampere

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Kristian Hyvärinen »

Hyi helvetti... :?
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Ronin
etupotkija
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Aiheet: 116
Paikkakunta: Mushroomland

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Ronin »

Mika kirjoitti: Ja sitten vakavampiin aiheisiin.
Yhdysvaltain syyttäjäviranomaiset ovat julkistaneet kohua herättäneen videon, jossa apulaisseriffi käyttää äärimmäisen kovia otteita 15-vuotiaaseen tyttöön.
[114_www]http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... /03/828291[/114_www]
Taisi vähän kärähtää käämit Paul Scheneltä tuossa. Mäkin olen kuullut naisen suusta pahempaa kuin "fat pig" mitä tuo tyttö oli kuulemma käyttänyt kys.poliiseista, mutten ihan noin kilahtanut. Mielenkiintoista nähdä miten tuossa käy.


Mites tuo AlexMachinen postaama video, onko mitään tietoa oliko tuo tummaihoinen kuski mistä syystä pysäytetty (tyyliin rikkinäinen takavalo vai tunnettu, aseistautunut huumediileri)?
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit: 7190
Lauteille: Elokuu 2006
Aiheet: 35
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Poliisi pamputtaa taas

Viesti AlexMachine »

Lainaus ilta-lehden sivuilta:
"Poliisien kovat otteet tallentuivat poliisiauton valvontakameraan. Illinoisin osavaltiossa poliisit käsittelivät erittäin kovin ottein tummaihoista autoilijaa takaa-ajon päätteeksi. Pahoinpitelyn uhriksi joutununeen 33-vuotiaan Bryce Scottin mukaan poliisit ruiskuttivat pippurisumutetta hänen silmiinsä, käyttivät sähkötainnutinta ja potkivat häntä rajusti. Syyttäjä päätti pidättää poliisit nähtyään videon. "
Tuo oikeastaa suora lainaus jenkkimedioista, tarkempaa syytä en sieltäkään löytänyt.
Vain mainintoja kovavauhtisesta takaa-ajosta.
You don't send a boy to do a dirty man's job.
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005
Aiheet: 38

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Ralle Ryökäle »

Ilta-Jätteestä löytyy videokin: http://www.iltalehti.fi/nettitv/?3944870" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007
Aiheet: 0

Poliisi pamputtaa taas

Viesti nassesetä »

Onhan tuo jenkkipoliisien voimankäyttö usein vähän ylimitoitettua. Kiinnostaisi silti tietää kohdistuuko pamputusta oikeasti enemmän afroihin ja latinoihin vai onko kyseessä taas "multikulttimedian" propagandaa. Obaman voiton jälkeen iltsi uutisoi myös mustiin kohdistuneiden rasististen pahoinpitelyihden yms. lisääntymisestä, mutta se lehteä ei kiinnosta, että suurin osa väririkoksen uhreista jenkkilässä on valkoisia.
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Aiheet: 145
Paikkakunta: Helsinki

Poliisi pamputtaa taas

Viesti bodyguard »

nassesetä kirjoitti: Onhan tuo jenkkipoliisien voimankäyttö usein vähän ylimitoitettua.
Öö, usein? Millä perusteella?
Kuinkahan paljon voimankäyttötilanteita USA:ssa on vuosittain ja Suomalaisen keltaisen lehdistön uutisiin pääsee muutama tapaus. Onko sinulla jotain kotimaista uutisointia tarkempaa tietoa?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007
Aiheet: 0

Poliisi pamputtaa taas

Viesti nassesetä »

bodyguard kirjoitti: Öö, usein? Millä perusteella?
Kuinkahan paljon voimankäyttötilanteita USA:ssa on vuosittain ja Suomalaisen keltaisen lehdistön uutisiin pääsee muutama tapaus. Onko sinulla jotain kotimaista uutisointia tarkempaa tietoa?
Kunhan mutuilin taas. Siellä on käsittääkseni kuitenkin niin, että poliisi saa aina pidätystilanteessa osoittaa aseella, oli tilanne mikä tahansa. Näin ei taida Suomessa olla.

Elokuvista oppii. :smt003
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Aiheet: 0
Paikkakunta: Tampere

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Kristian Hyvärinen »

nassesetä kirjoitti: Onhan tuo jenkkipoliisien voimankäyttö usein vähän ylimitoitettua. Kiinnostaisi silti tietää kohdistuuko pamputusta oikeasti enemmän afroihin ja latinoihin vai onko kyseessä taas "multikulttimedian" propagandaa. Obaman voiton jälkeen iltsi uutisoi myös mustiin kohdistuneiden rasististen pahoinpitelyihden yms. lisääntymisestä, mutta se lehteä ei kiinnosta, että suurin osa väririkoksen uhreista jenkkilässä on valkoisia.
Tämä onkin muuten kiinnostavaa. Henkilökohtaisestihan en osaa multikulttuurisuusjutuista juontaa mielipidettä, mutta olen tietyllä tavalla kyllä taipuvaisempi "kaikkirajataukimultikulttuurisuusonrikkautta"-malliin kuin "rajatkiijakaikkisamperinählämitulossuomesta"-malliin.

Siitä huolimatta mielessäni ei edes käväissyt poliisien mahdollinen rasistinen motiivi tuota videota katsoessani. Ei kaikki media, missä rasismia ilmenee, ole multikultturistien propagandaa. Senhän nyt tulisi olla itsestäänselvää.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007
Aiheet: 0

Poliisi pamputtaa taas

Viesti nassesetä »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: Siitä huolimatta mielessäni ei edes käväissyt poliisien mahdollinen rasistinen motiivi tuota videota katsoessani. Ei kaikki media, missä rasismia ilmenee, ole multikultturistien propagandaa. Senhän nyt tulisi olla itsestäänselvää.
No jostain syystä kuitenkin piti video laittaa, missä poliisit pamputtavat miestä ja kertoa erikseen hänen olleen musta. Ihonvärillähän ei tässä vaiheessa vielä pitäisi olla mitään merkitystä. Sitten tilanne olisi eri, jos olisi kuulunut "nigger" yms. Vielä tässä vaiheessa mikään ei viittaa muuhun kuin liialliseen voimankäyttöön.

On iltsille tosin annettava myös tunnustusta, kun kertoivat myös Obaman rasistipastorista. Tosin sen luokan uutista ei kovin helposti olisi voinutkaan ohittaa.
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Aiheet: 145
Paikkakunta: Helsinki

Poliisi pamputtaa taas

Viesti bodyguard »

Tuli kyllä juuri mieleen kun ekan kerran ton videon näin että eikös täälläkin vaahdottu siitä miten ihonväriä ei tule mainita uutisessa jollei se ole jotenkin erityisen oleellista.

Tämä tosin taitaa vaan koskettaa tapauksia jossa rikollinen on muu kuin valkoinen ja uhri valkoihoinen.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi

Seuraajat

-JP-
Alapotku
ALehtonen
Kuvake
Aleksi T
Kuvake
AlexMachine
Anapiros
Kuvake
Andy
Kuvake
Clancy B.
Kuvake
Daddy
Kuvake
DeusVult
Kuvake
Dojon Jäykin
ed1
FTale
Gaijin
Heikki Haverinen
Hemmukka
Kuvake
Hukka
Ilkka
incubus
J-A
Jaakko Suhonen
Jaska
jjs
Kuvake
jonne.härkänen
ka1
Kuvake
Kari Aittomäki
kartsa_bjj
kimmokammo
kivi
KonDe
Lasse Candé
Le1kkola
Lowclass
Lybeck
magamies
meht
MikkeM
Kuvake
Mjölnir
mrkekkerinorsu
Kuvake
NCP
Kuvake
Neo
Kuvake
ninja
Oar
Kuvake
Paanari
Kuvake
Pasi Lunden
Kuvake
Point
Rahanpesijä
Ralle Ryökäle
Riposte
RWAT
saarikko
Kuvake
Safor
Sakuk
Samuli Suoniemi
Kuvake
sanppa75
sihteerilintu
sikajudoka
sinappi
Kuvake
Sotapurren_soutaja
speksi
taistovainaa
TeLa
Kuvake
Templar
Teurassika
Kuvake
Timpa
Tomppa
Kuvake
Totte
TumasL
Villi Sika
YJT
yloneha
Yrittäjä
zzkettu