Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Poliisi pamputtaa taas

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Koichi
reiteenpotkija
Viestit: 281
Lauteille: Joulukuu 2005
Aiheet: 6
Paikkakunta: Helsinki

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Koichi »

Ihan selvä deadly five point finger punch.
Fas est et ab hoste doceri.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Aiheet: 0
Paikkakunta: Helsinki

Poliisi pamputtaa taas

Viesti DeusVult »

Kari Aittomäki kirjoitti: DeusV, onko potku mielestäis vahvasti oikealla?
No vähän sellainen käsitys mulla on, että jos Potku jossain on niin se on oikealla. En kuitenkaan aio lähteä tätä analysoimaan sen kummemmin, kun en politiikasta tai sen suuntauksista ymmärrä oikeasti hevonv.....kaan. :)
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit: 19292
Lauteille: Helmikuu 2005
Aiheet: 126

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Jussi Häkkinen »

DeusVult kirjoitti: No vähän sellainen käsitys mulla on, että jos Potku jossain on niin se on oikealla.
Ei se vahvasti, mutta kuitenkin hyvinkin selkeästi sinne puoltaa.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Lasse Candé
etupotkija
Viestit: 21606
Lauteille: Joulukuu 2007
Aiheet: 215

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Lasse Candé »

Offtopiccina, saattaa olla jotenkin luontevaa kamppailevalta suht fiksulta porukalta olla massana kallellaan oikealle.
Kuvake
Mano
munillepotkija
Viestit: 519
Lauteille: Lokakuu 2008
Aiheet: 0

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Mano »

Kui?
Explanations exist; they have existed for all time; there is always a well-known solution to every human problem — neat, plausible, and wrong.
H. L. Mencken, "The Divine Afflatus"
Lasse Candé
etupotkija
Viestit: 21606
Lauteille: Joulukuu 2007
Aiheet: 215

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Lasse Candé »

Eikun "saattaa". Luonnostelua siis. Saattaa myös olla että ei ja syyt ovat jossain muualla tai näiden muutamien käsitykset eivät vastaa totuutta. Lisään myös itseni siihen joukkoon, jonka käsitys on että potkussa on keskimääräistä oikeistolaisempi ilmapiiri. Voihan tämä toisaalta olla pelkkää sattumaakin tai virheellinen käsitys tai jotain muuta.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 97927
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2841
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Mika »

No, minusta esim. tämä osoittaa, että hajonta on aika selvää.

Pitää muistaa että äänekkyys ei ole sama asia kuin koko totuus.

Kuva


Kuva


Tokihan kamppailijat kurinalaisina ja hierarkkisina ihmisinä kunnioittavat myös yhteiskunnan auktoriteetteja, mutta tämä ei tarkoita että he olisivat oikeistolaisia. Ei vasemmistolaisuuskaan oikeasti tarkoita sitä, että ollaan barrikadeilla huutamassa "Poliisi on sika!", vaikka tähän suuntaan täällä jotkut joskus vihjailevatkin. Tuosta viherpunahippi-termistä (tjsp.) on tullut vähän sellainen hyväksytty vitsi täällä, mutta sitten kun puhutaan asiaa, tilanne tasoittuu.

Niitä, jotka kritisoisivat oikeistoa, on jonkin verran vähemmän ainakin näkyvästi, mutta tuo äänestys osoittaa että potentiaalisesti heitä olisi kyllä enemmän kuin keskustelut antavat ymmärtää.

Kannattaa myös huomata, että ne muutamat kirjoittajat, jotka huutavat kommunistia joka väliin, ovat niitä kirjoittajia, joita ei välttämättä oteta aina ihan tosissaan. Niin makaa kuin petaa.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuusikko
munillepotkija
Viestit: 834
Lauteille: Lokakuu 2007
Aiheet: 0

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Kuusikko »

No mitä he*vettiä nyt taas? :smt003

Ruotsivideossa poliisi pamputti mun mielestä liian vähän ja UKpätkässä liian paljon. Olenko mä nyt ituhippi vai natsisika?

Kyllähän sekä Marx, että Nietzsche puhui yhteiskuntasopimuksista, jossa luovutaan osasta vapauksia tietyn perusturvallisuuden saavuttamiseksi. Yhteiskuntaa turvaavan koneiston(polliisi) tukeminen ei tällöin vielä kerro kumpaan suuntaan kirjoittaja on kallellaan?
Feo, Fuerte y Formal
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Aiheet: 0
Paikkakunta: Tampere

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Kristian Hyvärinen »

Mika kirjoitti: Ei vasemmistolaisuuskaan oikeasti tarkoita sitä, että ollaan barrikadeilla huutamassa "Poliisi on sika!", vaikka tähän suuntaan täällä jotkut joskus vihjailevatkin.
Mulle on jäänyt sellainen kuva, että todellisuudessa punavihreitä ituhippejä voi syyttää kaikista maailman ongelmista, ja että kyseessä on viime kädessä heidän salaliittonsa järjen ja kriittisen ajattelun kukistamiseksi. Tai siis en mä nyt moneen suomalaiseen ongelmaan ole törmännyt, mistä täällä ei olisi vasureita ja hippejä syytetty. :smt003
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit: 19292
Lauteille: Helmikuu 2005
Aiheet: 126

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Jussi Häkkinen »

Mika kirjoitti: Niitä, jotka kritisoisivat oikeistoa, on jonkin verran vähemmän ainakin näkyvästi, mutta tuo äänestys osoittaa että potentiaalisesti heitä olisi kyllä enemmän kuin keskustelut antavat ymmärtää.
Niin, tuo äänestyshän on kuitenkin aika oikealle kallellaan oikeisto-vasemmisto -linjalla. Autoritaari - libertaari -linjalla menee jossain määrin libbepuolelle (which is nice).
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Fubarbarian
kylkeenpotkija
Viestit: 1363
Lauteille: Lokakuu 2007
Aiheet: 0

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Fubarbarian »

EI TÄÄLLÄ VOI OLLA MITEN VAAN! HAJAANTUKAA!

Huomatkaa, miten bobby vetää pampulla old school, ei mitään sivalluksia isoihin lihaksiin vaan kylmästi kahden käden survaisu suoraan leukaperiin.

Kuva
A suspicious mind is a healthy mind
Kuvake
metsien vihreä jack
ilmaanpotkija
Viestit: 23
Lauteille: Maaliskuu 2009
Aiheet: 0
Paikkakunta: Etelä-Suomen lääni

Poliisi pamputtaa taas

Viesti metsien vihreä jack »

Jos poliisi tekee vaikeaa ja vaarallista työtään ja sitten sitä saa väkijoukko huutoäänestyksellä ruveta arpomaan kesken kaiken että menikö nyt oikein vai ei ja otetaanko vähän oikeutta omiin käsiin, niin ei kai siitä poliisin työnteosta pidemmän päälle tule yhtään mitään. Varmaankin kaikenmaailman tårta på tårta valitusprosessit hankaloittaa sitä työnteon mielekkyyttä jo nyt ihan riittävästi. Ja millä helvetin intressillä se poliisi haluaisi nappailla "syyttömiä" kiinni? Eiköhän niitä kiinniotettavia ole muutenkin enemmän kuin tarpeeksi. Poliisi on ystävämme.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit: 21606
Lauteille: Joulukuu 2007
Aiheet: 215

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Lasse Candé »

Mika kirjoitti: Pitää muistaa että äänekkyys ei ole sama asia kuin koko totuus.
Näin on. Mutta äänekkyys, mikäli siinä on edes hieman sisällöllistä yritystä, on hyvin lähellä koko totuutta ilmapiiristä, mihin viittasin sillä "massa"-sanalla. Hiljaisen ihmisen puoluekannalla ei ole tähän (tai juuri muuhunkaan) väliä. Tuo äänestys taas kertoo vain sen mitä se kertoo. Se että Vasemmistoliitto on tällä hetkellä selkeästi demareita suositumpi siinä johtunee suurimmaksi osaksi siitä että Vasemmistoliiton kannattajat bongaavat tuollaisen ketjun helpommin ja äänestävät siinä, sillä mitä kauemmas mennään poliittisesta keskustasta, sitä fanaattisemmaksi meininki helposti muuttuu. Nuo lukemat kun eivät voi millään tapaa vastata potkun lukijoiden tai edes rekisteröityjen käyttäjien todellisia kannatuslukemia. Kadulla jos tekisi neutraalilla maaperällä "gallupia" siten että olisi isot julisteet "Tulkaa vastaamaan kysymyksiin politiikasta" jne, saataisiin luultavasti esim Vasemmistoliittoa suosiva tulos suhteessa todellisiin kannatuslukemiin.

Sori OT.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Aiheet: 145
Paikkakunta: Helsinki

Poliisi pamputtaa taas

Viesti bodyguard »

Fubarbarian kirjoitti: EI TÄÄLLÄ VOI OLLA MITEN VAAN! HAJAANTUKAA!

Huomatkaa, miten bobby vetää pampulla old school, ei mitään sivalluksia isoihin lihaksiin vaan kylmästi kahden käden survaisu suoraan leukaperiin.
Onko tuosta jotain muitakin kuvia? Tuosta kuvasta kun ei ainakaan selkiä tuo mainitsemasi skenaario.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit: 19292
Lauteille: Helmikuu 2005
Aiheet: 126

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Jussi Häkkinen »

bodyguard kirjoitti:
Fubarbarian kirjoitti: EI TÄÄLLÄ VOI OLLA MITEN VAAN! HAJAANTUKAA!

Huomatkaa, miten bobby vetää pampulla old school, ei mitään sivalluksia isoihin lihaksiin vaan kylmästi kahden käden survaisu suoraan leukaperiin.
Onko tuosta jotain muitakin kuvia? Tuosta kuvasta kun ei ainakaan selkiä tuo mainitsemasi skenaario.
Näyttää enemmän melkein irroitusväännöltä, käsien aseman jne. huomioiden.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."

Seuraajat

-JP-
Alapotku
ALehtonen
Kuvake
Aleksi T
Kuvake
AlexMachine
Anapiros
Kuvake
Andy
Kuvake
Clancy B.
Kuvake
Daddy
Kuvake
DeusVult
Kuvake
Dojon Jäykin
ed1
FTale
Gaijin
Heikki Haverinen
Hemmukka
Kuvake
Hukka
Ilkka
incubus
J-A
Jaakko Suhonen
Jaska
jjs
Kuvake
jonne.härkänen
ka1
Kuvake
Kari Aittomäki
kartsa_bjj
kimmokammo
kivi
KonDe
Lasse Candé
Le1kkola
Lowclass
Lybeck
magamies
meht
MikkeM
Kuvake
Mjölnir
mrkekkerinorsu
Kuvake
NCP
Kuvake
Neo
Kuvake
ninja
Oar
Kuvake
Paanari
Kuvake
Pasi Lunden
Kuvake
Point
Rahanpesijä
Ralle Ryökäle
Riposte
RWAT
saarikko
Kuvake
Safor
Sakuk
Samuli Suoniemi
Kuvake
sanppa75
sihteerilintu
sikajudoka
sinappi
Kuvake
Sotapurren_soutaja
speksi
taistovainaa
TeLa
Kuvake
Templar
Teurassika
Kuvake
Timpa
Tomppa
Kuvake
Totte
TumasL
Villi Sika
YJT
yloneha
Yrittäjä
zzkettu