Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 
Poliisi pamputtaa taas
Valvoja: Valvoja
-
Koichi
- reiteenpotkija
- Viestit: 281
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Aiheet: 6
- Paikkakunta: Helsinki
-
DeusVult
- päähänpotkija
- Viestit: 8469
- Lauteille: Kesäkuu 2007
- Aiheet: 0
- Paikkakunta: Helsinki
Poliisi pamputtaa taas
No vähän sellainen käsitys mulla on, että jos Potku jossain on niin se on oikealla. En kuitenkaan aio lähteä tätä analysoimaan sen kummemmin, kun en politiikasta tai sen suuntauksista ymmärrä oikeasti hevonv.....kaan.Kari Aittomäki kirjoitti: DeusV, onko potku mielestäis vahvasti oikealla?
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.
Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.
Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
-
Jussi Häkkinen
- päähänpotkija
- Viestit: 19292
- Lauteille: Helmikuu 2005
- Aiheet: 126
Poliisi pamputtaa taas
Ei se vahvasti, mutta kuitenkin hyvinkin selkeästi sinne puoltaa.DeusVult kirjoitti: No vähän sellainen käsitys mulla on, että jos Potku jossain on niin se on oikealla.
Jussi Häkkinen
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
-
Lasse Candé
- etupotkija
- Viestit: 21606
- Lauteille: Joulukuu 2007
- Aiheet: 215
Poliisi pamputtaa taas
Offtopiccina, saattaa olla jotenkin luontevaa kamppailevalta suht fiksulta porukalta olla massana kallellaan oikealle.
-
Mano
- munillepotkija
- Viestit: 519
- Lauteille: Lokakuu 2008
- Aiheet: 0
Poliisi pamputtaa taas
Kui?
Explanations exist; they have existed for all time; there is always a well-known solution to every human problem — neat, plausible, and wrong.
H. L. Mencken, "The Divine Afflatus"
H. L. Mencken, "The Divine Afflatus"
-
Lasse Candé
- etupotkija
- Viestit: 21606
- Lauteille: Joulukuu 2007
- Aiheet: 215
Poliisi pamputtaa taas
Eikun "saattaa". Luonnostelua siis. Saattaa myös olla että ei ja syyt ovat jossain muualla tai näiden muutamien käsitykset eivät vastaa totuutta. Lisään myös itseni siihen joukkoon, jonka käsitys on että potkussa on keskimääräistä oikeistolaisempi ilmapiiri. Voihan tämä toisaalta olla pelkkää sattumaakin tai virheellinen käsitys tai jotain muuta.
-
Mika
- etupotkija
- Viestit: 97927
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Aiheet: 2841
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: Höntsäily
- Sivulajit: Miksologia
- Takalajit: Tanglang
Poliisi pamputtaa taas
No, minusta esim. tämä osoittaa, että hajonta on aika selvää.
Pitää muistaa että äänekkyys ei ole sama asia kuin koko totuus.


Tokihan kamppailijat kurinalaisina ja hierarkkisina ihmisinä kunnioittavat myös yhteiskunnan auktoriteetteja, mutta tämä ei tarkoita että he olisivat oikeistolaisia. Ei vasemmistolaisuuskaan oikeasti tarkoita sitä, että ollaan barrikadeilla huutamassa "Poliisi on sika!", vaikka tähän suuntaan täällä jotkut joskus vihjailevatkin. Tuosta viherpunahippi-termistä (tjsp.) on tullut vähän sellainen hyväksytty vitsi täällä, mutta sitten kun puhutaan asiaa, tilanne tasoittuu.
Niitä, jotka kritisoisivat oikeistoa, on jonkin verran vähemmän ainakin näkyvästi, mutta tuo äänestys osoittaa että potentiaalisesti heitä olisi kyllä enemmän kuin keskustelut antavat ymmärtää.
Kannattaa myös huomata, että ne muutamat kirjoittajat, jotka huutavat kommunistia joka väliin, ovat niitä kirjoittajia, joita ei välttämättä oteta aina ihan tosissaan. Niin makaa kuin petaa.
Pitää muistaa että äänekkyys ei ole sama asia kuin koko totuus.


Tokihan kamppailijat kurinalaisina ja hierarkkisina ihmisinä kunnioittavat myös yhteiskunnan auktoriteetteja, mutta tämä ei tarkoita että he olisivat oikeistolaisia. Ei vasemmistolaisuuskaan oikeasti tarkoita sitä, että ollaan barrikadeilla huutamassa "Poliisi on sika!", vaikka tähän suuntaan täällä jotkut joskus vihjailevatkin. Tuosta viherpunahippi-termistä (tjsp.) on tullut vähän sellainen hyväksytty vitsi täällä, mutta sitten kun puhutaan asiaa, tilanne tasoittuu.
Niitä, jotka kritisoisivat oikeistoa, on jonkin verran vähemmän ainakin näkyvästi, mutta tuo äänestys osoittaa että potentiaalisesti heitä olisi kyllä enemmän kuin keskustelut antavat ymmärtää.
Kannattaa myös huomata, että ne muutamat kirjoittajat, jotka huutavat kommunistia joka väliin, ovat niitä kirjoittajia, joita ei välttämättä oteta aina ihan tosissaan. Niin makaa kuin petaa.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
-
Kuusikko
- munillepotkija
- Viestit: 834
- Lauteille: Lokakuu 2007
- Aiheet: 0
Poliisi pamputtaa taas
No mitä he*vettiä nyt taas?
Ruotsivideossa poliisi pamputti mun mielestä liian vähän ja UKpätkässä liian paljon. Olenko mä nyt ituhippi vai natsisika?
Kyllähän sekä Marx, että Nietzsche puhui yhteiskuntasopimuksista, jossa luovutaan osasta vapauksia tietyn perusturvallisuuden saavuttamiseksi. Yhteiskuntaa turvaavan koneiston(polliisi) tukeminen ei tällöin vielä kerro kumpaan suuntaan kirjoittaja on kallellaan?
Ruotsivideossa poliisi pamputti mun mielestä liian vähän ja UKpätkässä liian paljon. Olenko mä nyt ituhippi vai natsisika?
Kyllähän sekä Marx, että Nietzsche puhui yhteiskuntasopimuksista, jossa luovutaan osasta vapauksia tietyn perusturvallisuuden saavuttamiseksi. Yhteiskuntaa turvaavan koneiston(polliisi) tukeminen ei tällöin vielä kerro kumpaan suuntaan kirjoittaja on kallellaan?
Feo, Fuerte y Formal
-
Kristian Hyvärinen
- päähänpotkija
- Viestit: 6487
- Lauteille: Kesäkuu 2006
- Aiheet: 0
- Paikkakunta: Tampere
Poliisi pamputtaa taas
Mulle on jäänyt sellainen kuva, että todellisuudessa punavihreitä ituhippejä voi syyttää kaikista maailman ongelmista, ja että kyseessä on viime kädessä heidän salaliittonsa järjen ja kriittisen ajattelun kukistamiseksi. Tai siis en mä nyt moneen suomalaiseen ongelmaan ole törmännyt, mistä täällä ei olisi vasureita ja hippejä syytetty.Mika kirjoitti: Ei vasemmistolaisuuskaan oikeasti tarkoita sitä, että ollaan barrikadeilla huutamassa "Poliisi on sika!", vaikka tähän suuntaan täällä jotkut joskus vihjailevatkin.
... well, that aged like milk.
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
-
Jussi Häkkinen
- päähänpotkija
- Viestit: 19292
- Lauteille: Helmikuu 2005
- Aiheet: 126
Poliisi pamputtaa taas
Niin, tuo äänestyshän on kuitenkin aika oikealle kallellaan oikeisto-vasemmisto -linjalla. Autoritaari - libertaari -linjalla menee jossain määrin libbepuolelle (which is nice).Mika kirjoitti: Niitä, jotka kritisoisivat oikeistoa, on jonkin verran vähemmän ainakin näkyvästi, mutta tuo äänestys osoittaa että potentiaalisesti heitä olisi kyllä enemmän kuin keskustelut antavat ymmärtää.
Jussi Häkkinen
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
-
Fubarbarian
- kylkeenpotkija
- Viestit: 1363
- Lauteille: Lokakuu 2007
- Aiheet: 0
Poliisi pamputtaa taas
EI TÄÄLLÄ VOI OLLA MITEN VAAN! HAJAANTUKAA!
Huomatkaa, miten bobby vetää pampulla old school, ei mitään sivalluksia isoihin lihaksiin vaan kylmästi kahden käden survaisu suoraan leukaperiin.

Huomatkaa, miten bobby vetää pampulla old school, ei mitään sivalluksia isoihin lihaksiin vaan kylmästi kahden käden survaisu suoraan leukaperiin.

A suspicious mind is a healthy mind
-
metsien vihreä jack
- ilmaanpotkija
- Viestit: 23
- Lauteille: Maaliskuu 2009
- Aiheet: 0
- Paikkakunta: Etelä-Suomen lääni
Poliisi pamputtaa taas
Jos poliisi tekee vaikeaa ja vaarallista työtään ja sitten sitä saa väkijoukko huutoäänestyksellä ruveta arpomaan kesken kaiken että menikö nyt oikein vai ei ja otetaanko vähän oikeutta omiin käsiin, niin ei kai siitä poliisin työnteosta pidemmän päälle tule yhtään mitään. Varmaankin kaikenmaailman tårta på tårta valitusprosessit hankaloittaa sitä työnteon mielekkyyttä jo nyt ihan riittävästi. Ja millä helvetin intressillä se poliisi haluaisi nappailla "syyttömiä" kiinni? Eiköhän niitä kiinniotettavia ole muutenkin enemmän kuin tarpeeksi. Poliisi on ystävämme.
-
Lasse Candé
- etupotkija
- Viestit: 21606
- Lauteille: Joulukuu 2007
- Aiheet: 215
Poliisi pamputtaa taas
Näin on. Mutta äänekkyys, mikäli siinä on edes hieman sisällöllistä yritystä, on hyvin lähellä koko totuutta ilmapiiristä, mihin viittasin sillä "massa"-sanalla. Hiljaisen ihmisen puoluekannalla ei ole tähän (tai juuri muuhunkaan) väliä. Tuo äänestys taas kertoo vain sen mitä se kertoo. Se että Vasemmistoliitto on tällä hetkellä selkeästi demareita suositumpi siinä johtunee suurimmaksi osaksi siitä että Vasemmistoliiton kannattajat bongaavat tuollaisen ketjun helpommin ja äänestävät siinä, sillä mitä kauemmas mennään poliittisesta keskustasta, sitä fanaattisemmaksi meininki helposti muuttuu. Nuo lukemat kun eivät voi millään tapaa vastata potkun lukijoiden tai edes rekisteröityjen käyttäjien todellisia kannatuslukemia. Kadulla jos tekisi neutraalilla maaperällä "gallupia" siten että olisi isot julisteet "Tulkaa vastaamaan kysymyksiin politiikasta" jne, saataisiin luultavasti esim Vasemmistoliittoa suosiva tulos suhteessa todellisiin kannatuslukemiin.Mika kirjoitti: Pitää muistaa että äänekkyys ei ole sama asia kuin koko totuus.
Sori OT.
-
bodyguard
- päähänpotkija
- Viestit: 22944
- Lauteille: Syyskuu 2005
- Aiheet: 145
- Paikkakunta: Helsinki
Poliisi pamputtaa taas
Onko tuosta jotain muitakin kuvia? Tuosta kuvasta kun ei ainakaan selkiä tuo mainitsemasi skenaario.Fubarbarian kirjoitti: EI TÄÄLLÄ VOI OLLA MITEN VAAN! HAJAANTUKAA!
Huomatkaa, miten bobby vetää pampulla old school, ei mitään sivalluksia isoihin lihaksiin vaan kylmästi kahden käden survaisu suoraan leukaperiin.
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-
Jussi Häkkinen
- päähänpotkija
- Viestit: 19292
- Lauteille: Helmikuu 2005
- Aiheet: 126
Poliisi pamputtaa taas
Näyttää enemmän melkein irroitusväännöltä, käsien aseman jne. huomioiden.bodyguard kirjoitti:Onko tuosta jotain muitakin kuvia? Tuosta kuvasta kun ei ainakaan selkiä tuo mainitsemasi skenaario.Fubarbarian kirjoitti: EI TÄÄLLÄ VOI OLLA MITEN VAAN! HAJAANTUKAA!
Huomatkaa, miten bobby vetää pampulla old school, ei mitään sivalluksia isoihin lihaksiin vaan kylmästi kahden käden survaisu suoraan leukaperiin.
Jussi Häkkinen
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Seuraajat

