Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 
Poliisi pamputtaa taas
Valvoja: Valvoja
-
Mika
- etupotkija
- Viestit: 97927
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Aiheet: 2841
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: Höntsäily
- Sivulajit: Miksologia
- Takalajit: Tanglang
Poliisi pamputtaa taas
"Itä-Uudenmaan käräjäoikeus antaa tuomionsa asiassa myöhemmin."
Tästä luultavasti uutisoidaan.
Julkisuuteen annetun perusteella vaikuttaa, että nuo poliisit kärsivät jonkinlaisista mielenterveyden ongelmista. Toivottavasti heille pystytään järjestämään tarvitsemaansa apua.
Tästä luultavasti uutisoidaan.
Julkisuuteen annetun perusteella vaikuttaa, että nuo poliisit kärsivät jonkinlaisista mielenterveyden ongelmista. Toivottavasti heille pystytään järjestämään tarvitsemaansa apua.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
-
Paanari
- kylkeenpotkija
- Viestit: 2302
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Aiheet: 43
Poliisi pamputtaa taas
Jaksa uskoo että, ko. partiossa olisi ollut mitään mielenterveys ongelmia.
Ehkäpä partion johtaja oli oikeesti väsynyt ja tämä vaikutti hänen kognitiivisiin kykyhin.
Eli suomeksi väsymys korosti Hinkun pissipäisyyttä ja Vinkun vikikinä ei vaikkuttanut.
Eniten tässä surettaa että, hoitaja oli kehoittanut ennen säilöön ottoa käyttämään lekurissa.
Noin vain Hinku sivuutti kehoituksen ja päätti kouluttaa häirikköä.
Onneksi ei käynyt kummemmin.
Kalliiksi tuli, sakot, korvaukset, oikeudenkäyntikulut jne...
Tulee kiertää kaikki oikeusasteet eli odotamme pari vuotta päätöstä-.
Jaska
Ehkäpä partion johtaja oli oikeesti väsynyt ja tämä vaikutti hänen kognitiivisiin kykyhin.
Eli suomeksi väsymys korosti Hinkun pissipäisyyttä ja Vinkun vikikinä ei vaikkuttanut.
Eniten tässä surettaa että, hoitaja oli kehoittanut ennen säilöön ottoa käyttämään lekurissa.
Noin vain Hinku sivuutti kehoituksen ja päätti kouluttaa häirikköä.
Onneksi ei käynyt kummemmin.
Kalliiksi tuli, sakot, korvaukset, oikeudenkäyntikulut jne...
Tulee kiertää kaikki oikeusasteet eli odotamme pari vuotta päätöstä-.
Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
-
Mika
- etupotkija
- Viestit: 97927
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Aiheet: 2841
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: Höntsäily
- Sivulajit: Miksologia
- Takalajit: Tanglang
Poliisi pamputtaa taas
Täysijärkinen ihminen ei varsinkaan tuollaisessa virassa jätä toista ihmistä heitteille. Kyllä noilla kahdella joitakin isoja ongelmia on. Kusipäisyyskin on mielenterveysongelma, vaikkei se olisi kroonista.
Onkohan noiden tyyppien työnkuva muuttunut tai muuttuko se, jos heidät tuomitaan esimerkiksi heitteillejätöstä?
Onkohan noiden tyyppien työnkuva muuttunut tai muuttuko se, jos heidät tuomitaan esimerkiksi heitteillejätöstä?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
-
sinappi
- etupotkija
- Viestit: 3815
- Lauteille: Tammikuu 2006
- Aiheet: 44
- Etulaji: Taihojutsu
- Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.
Poliisi pamputtaa taas
En ole terveydenhoidon ammattilainen, mutta minusta sinä, Mika, virheellisesti pyrit selittämään kaiken julmuuden ja pahuuden mielisairauksilla. Kyllä mieleltään terveetkin ihmiset tekevät moraalittomia asioita. Veikkaan, että Paanari osuu ihan oikeaan siinä, että tuossa on koetettu kouluttaa eli rankaista uhria jostakin tämän tekemästä tai sanomasta. Eli kyse olisi pohjimmiltaan samasta asiasta kuin kontrolliammattilaisen ojennusmielessä suorittamassa fyysisessä väkivallassa, jota tälläkin foorumilla on kerrottu vanhaan aikaan harrastettavan. Tuollaista rankaisemistahan on täälläkin monet kerrat puolustettu, ja sen hyötyjä perusteltu. Varmaankin muistat ja suunnilleen osaat ajatella tiettyjä kirjoittajia.
-
Mika
- etupotkija
- Viestit: 97927
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Aiheet: 2841
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: Höntsäily
- Sivulajit: Miksologia
- Takalajit: Tanglang
Poliisi pamputtaa taas
Kyllä muistan. Ja olen myös aika suoraan ilmaissut mielipiteeni niistä tarinoista. Monet noista jutuista on kirjoitettu julkisille alueille, joten niitä kuuluukin kommentoida tai muuten olisi vastuuntunnoton tai veltto. Mutta kyllä maailmaan silti puhetta mahtuu.
Vähintään tuo heitteillejättö vaikuttaa sadismilta. Edelleen pidän tärkeänä, että Suomessa nämä tapaukset käsitellään ja niistä uutisoidaan. Heti itärajan takana eletään aivan toisenlaisessa todellisuudessa.
Vähintään tuo heitteillejättö vaikuttaa sadismilta. Edelleen pidän tärkeänä, että Suomessa nämä tapaukset käsitellään ja niistä uutisoidaan. Heti itärajan takana eletään aivan toisenlaisessa todellisuudessa.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
-
sikajudoka
- munillepotkija
- Viestit: 953
- Lauteille: Helmikuu 2009
- Aiheet: 7
Poliisi pamputtaa taas
Isot pojat ovat kertoneet, että hankalien asiakkaiden "lähisiirto" olisi vanhan liiton hyväksymä toimintamalli. Juoppoja kuskattiin jo 1970-luvulla jonnekin Espoon korpeen ja käskettiin kävelemään takaisin stadiin.
-
sinappi
- etupotkija
- Viestit: 3815
- Lauteille: Tammikuu 2006
- Aiheet: 44
- Etulaji: Taihojutsu
- Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.
Poliisi pamputtaa taas
Jos kyse on häiriköstä, on tuo wanhaan aikaan voinut olla ihan perusteltua, kun toimenpiteellä on voitu välttää pidempiaikainen vapauteen puuttuminen. Häirikön käyttäytymisen perusteella on esimerkiksi voinut olla perusteltua ajatella, että häiriö toistuu. Koska putkaan vieminen on viimesijainen keino, on sitten tehty tuollaisia lähisiirtoja. Paikalta poistettu ei ole päässyt uudelleen häiriköimään esimerkiksi kaupungin keskustaan, koska hänellä ei ole ollut mahdollisuutta tilata matkapuhelimella uberia. Ei silloin ennenvanhaankaan tuollaisella lähisiirrolla ole saanut vaarantaa henkilön terveyttä tai turvallisuutta. Myös poliisioikeuskirjallisuudessa sivutaan henkilön poistamisesta paikalta nimenomaan kuljettamalla autolla muualle, ja sitä tunnutaan pitävän lievempänä vaihtoehtona säilöönottamiselle.
Tässä uutisen rikostapauksessahan kyse ei ole pelkästään muualle viemisestä, vaan selvästikin siitä, että muualle viemisellä on vaarannettu uhrin terveys ja turvallisuus. Minusta kiinnioton puolustettavuutta ylipäänsä voidaan pitää kyseenalaisena uutisen rikostapauksessa. Miksi henkilöä on koetettu viedä putkaan, jos kotiin vieminen on ollut vaihtoehto? Lopultahan kuitenkin päädyttiin siihen, että uhri vietiin kotiinsa.
Tässä uutisen rikostapauksessahan kyse ei ole pelkästään muualle viemisestä, vaan selvästikin siitä, että muualle viemisellä on vaarannettu uhrin terveys ja turvallisuus. Minusta kiinnioton puolustettavuutta ylipäänsä voidaan pitää kyseenalaisena uutisen rikostapauksessa. Miksi henkilöä on koetettu viedä putkaan, jos kotiin vieminen on ollut vaihtoehto? Lopultahan kuitenkin päädyttiin siihen, että uhri vietiin kotiinsa.
-
YJT
- kylkeenpotkija
- Viestit: 4512
- Lauteille: Helmikuu 2005
- Aiheet: 138
- Paikkakunta: Lohja
Poliisi pamputtaa taas
En ole tätä tapausta kommentoinut, koska mielestäni siihen ei ole aihetta, ellei keskusteluun ole annettavana jotain lisää. Toki halutessaan saa kommentoida; en tarkoita sitä.
Komppaan tässä sitä, että paikalta poistaminen on ihan hyväksytty toimintamalli; tosin tuollainen nk. Lintukotoon vieminen ei ole ok. Lintukoto on kuulemani mukaan erään eteläisen Suomen kaupungin laidalla oleva metsäalue, jonne häiriköt tavattiin viedä, ja oli kyseisessä kaupungissa yleinen käytäntö.
Toki tässä nimenomaisessa tapauksessa henkilö oli nimenomaan muilutettu; sen perusteella mitä olen julkisista lähteistä lukenut.
Komppaan tässä sitä, että paikalta poistaminen on ihan hyväksytty toimintamalli; tosin tuollainen nk. Lintukotoon vieminen ei ole ok. Lintukoto on kuulemani mukaan erään eteläisen Suomen kaupungin laidalla oleva metsäalue, jonne häiriköt tavattiin viedä, ja oli kyseisessä kaupungissa yleinen käytäntö.
Minusta on tehty kantelu, kun vein asiakkaan putkaan. Vastineessa selvitin, että ensin veimme henkilön pois keskustasta bussipysäkille ja neuvoimme että tästä menee busseja siihen kaupunginosaan jossa henkilö asui. Jouduimme sitten kuitenkin viemään putkaan, mutta päätöksessään laillisuusvalvoja totesi, että tämä paikalta poistaminen oli nimenomaan lievempi keino kuin putkaan vieminen, ja kiitteli että poliisi oli yrittänyt ensin vähemmän haitan keinoa. Eli kyllä, henkilön kuljettaminen pois paikalta ei sinänsä ole väärin, vaan voi olla vähemmän haitan keino.sinappi kirjoitti: elo 14, 2025, 11.44 Myös poliisioikeuskirjallisuudessa sivutaan henkilön poistamisesta paikalta nimenomaan kuljettamalla autolla muualle, ja sitä tunnutaan pitävän lievempänä vaihtoehtona säilöönottamiselle.
Toki tässä nimenomaisessa tapauksessa henkilö oli nimenomaan muilutettu; sen perusteella mitä olen julkisista lähteistä lukenut.
Voihan se olla, että henkilön käyttäytyminen tms. on muuttunut; alun perin on ollut selvää että ei voida päästää vapaaksi, mutta sittemmin tilanne on muuttunut.sinappi kirjoitti: elo 14, 2025, 11.44 Miksi henkilöä on koetettu viedä putkaan, jos kotiin vieminen on ollut vaihtoehto? Lopultahan kuitenkin päädyttiin siihen, että uhri vietiin kotiinsa.
Seppo Vesala
(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
-
sikajudoka
- munillepotkija
- Viestit: 953
- Lauteille: Helmikuu 2009
- Aiheet: 7
Poliisin työ
Tuomio tuli, ehkä virkakin katkolla.
https://yle.fi/a/74-20180577
Valvomo:
@sikajudoka, poliiseiden ja poliisilaitoksen toimintaan kuuluvat muut aiheet kuin varsinaiset voimankäyttötilanteet ja työn erityispiirteet kuuluvat tähän ketjuun.
https://yle.fi/a/74-20180577
Valvomo:
@sikajudoka, poliiseiden ja poliisilaitoksen toimintaan kuuluvat muut aiheet kuin varsinaiset voimankäyttötilanteet ja työn erityispiirteet kuuluvat tähän ketjuun.
-
Mika
- etupotkija
- Viestit: 97927
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Aiheet: 2841
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: Höntsäily
- Sivulajit: Miksologia
- Takalajit: Tanglang
Poliisi pamputtaa taas
Lahjuksen vastaanottamisesta kiinni jäänyt poliisi sai 60 päivää ehdollista.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011497472.html
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011497472.html
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
-
Andy
- etupotkija
- Viestit: 19641
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Aiheet: 687
- Paikkakunta: Oulu
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
Poliisi pamputtaa taas
Melko käsittämätön tapaus, kun lahjussumma on noin pieni. Miksi vaarantaa työpaikkansa kolmen tonnin takia?
Onko poliisi sitten ajatellut, että kiinnijäämisriski on olematon? Vai onko ollut joku sellainen elämäntilanne, että tuo kolme tonnia on tuntunut aivan välttämättömältä saada heti?
Onko poliisi sitten ajatellut, että kiinnijäämisriski on olematon? Vai onko ollut joku sellainen elämäntilanne, että tuo kolme tonnia on tuntunut aivan välttämättömältä saada heti?
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
-
Mika
- etupotkija
- Viestit: 97927
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Aiheet: 2841
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: Höntsäily
- Sivulajit: Miksologia
- Takalajit: Tanglang
Poliisi pamputtaa taas
Tuo on erikoinen tapaus kyllä, eikä siitä ole ainakaan tuossa uutisessa kerrottu paljoakaan. Mietein myös sellaista vaihtoehtoa, että jos tuo nainen on tyrkyttämällä tyrkyttänyt rahaa, eikä tuo poliisi ole sitten jaksanut taistella takaisinsiirtojen kanssa. Nainen voisi olla myös tuon poliisin tuttu, mikä olisi loogista, sillä tuntemattomalta poliisilta tuollaisen laittoman avun pyytäminen olisi hieman outoa.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
-
Sotapurren_soutaja
- reiteenpotkija
- Viestit: 451
- Lauteille: Helmikuu 2025
- Aiheet: 7
- Etulaji: Tai Shin Mun
- Sivulajit: muotomääräinen voimankäyttö
- Takalajit: Han Moo Do, Choy Lee Fut
Poliisi pamputtaa taas
On täysin mahdotonta ajatella, etteikö kaksikolla olisi jonkinlainen voimakkaampi sosiaalinen rajapinta; mahdollisesti jopa fyysinen ja intiimi pinta.
"I hate going to the gym so I decided I'd go veggie twice a week. It's brutal! I can only make it till about five o'clock. That's what I realized about my self... something has to die every day just in order for me to survive." -Bill Burr
(kunniakyu omistautumisesta Bujinkanin suomalaiselle sosiaalihistorialle, Mänzyltä)
(kunniakyu omistautumisesta Bujinkanin suomalaiselle sosiaalihistorialle, Mänzyltä)
-
Mika
- etupotkija
- Viestit: 97927
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Aiheet: 2841
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: Höntsäily
- Sivulajit: Miksologia
- Takalajit: Tanglang
Poliisi pamputtaa taas
Rikollinen poliisi on kyllä ikävä ja yhteiskunnan kannalta hyvin ongelmallinen työntekijä. Onneksi Suomessa tällaisissa tapauksissa syyttäjä johtaa tutkintaa.
https://www.verkkouutiset.fi/a/yle-poli ... /#806bfe62Kyseessä ei ole ensimmäinen kerta, kun Helsingin poliisin ihmiskaupparikosyksikkö on tutkinnan kohteena. Viime syksynä tuli ilmi, että Helsingin poliisilaitoksella työskennellyttä poliisia epäillään poliisilaitoksen tiloissa tapahtuneesta raiskauksesta. Poliisimies kiisti syyllisyytensä, mutta hänet erotettiin poliisista. Helsingin poliisista on paljastanut muitakin rikostapauksia viime aikoina. Poliisilaitoksella työskennellyt rikostutkija sai hiljattain tuomion kollegansa pahoinpitelystä kesken työpäivän. Pahoinpitely tallentui poliisilaitoksen valvontakameraan.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
-
sikajudoka
- munillepotkija
- Viestit: 953
- Lauteille: Helmikuu 2009
- Aiheet: 7
Poliisin työ
Valtakunnansyyttäjän toimisto käynnisti viime vuonna harvinaisen esitutkinnan, jossa Helsingin poliisilaitoksen väkivaltarikostutkinnan rikoskomisarion epäiltiin uhanneen ampua kaksi esihenkilöään.
https://yle.fi/a/74-20218249
https://yle.fi/a/74-20218249
Seuraajat

