Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Poliisi pamputtaa taas

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Aiheet: 145
Paikkakunta: Helsinki

Poliisi pamputtaa taas

Viesti bodyguard »

Väittäisin että opettajilla on paras käsitys siitä että mihin suuntaan nuoriso on menossa. Ja lähes poikkeuksetta jokainen pidempään opettajana ollut sanoo että huonompaan suuntaan ollaan menty viime vuosina ja lujaa.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005
Aiheet: 38

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Ralle Ryökäle »

Taitaa olla ihan totta. Tosin muistan tuon laulun ihan samanlaisena omalta kouluajalta, eli nuoriso oli silloinkin jo menetetty. Oli jumalauta WASPin selkäliput ja linkkarit taskussa :lol:
Nyt kyllä taidetaan olla silti ennennäkemättömän kuran kanssa tekemisissä.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Aiheet: 145
Paikkakunta: Helsinki

Poliisi pamputtaa taas

Viesti bodyguard »

Meillä oli silloin yläasteella opettajien mukaan ihan ennennäkemättömän kuriton luokka.

Mutta yksi opettaja oli joka sai aina pidettyä kuria tunnella. Oli isokokoinen veistonopettaja joka oli vielä kertoman mukaan harrastanut jiu-jitsua. Oltiin kyllä hiljaa ja kiltisti. :smt003

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Aiheet: 0
Paikkakunta: Tampere

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Kristian Hyvärinen »

Paha mun on nyt tähän enää hirveästi väittää vastaan. Sanonpahan vain että "ennen oli kaikki paremmin" ja niin edelleen.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Nauses
kylkeenpotkija
Viestit: 1270
Lauteille: Syyskuu 2007
Aiheet: 0

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Nauses »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: Paha mun on nyt tähän enää hirveästi väittää vastaan. Sanonpahan vain että "ennen oli kaikki paremmin" ja niin edelleen.
Siis tosissaan vai sarkastisessa mielessä?

Tai siis ei kai kukaan oikeasti pidä sitä hyvänä asiana että poliisi antaa putkassa olevalle turpaan?(okei, löytyyhän tälläisiäkin ihmisiä, mutta on varmaan paras jos jätän sanomatta mielipiteeni heistä, menee vaan vähän painokelvottomaksi...)

Nykyään osa nuorista käyttäytyy kyllä minunkin mielestäni todella huonosti ja vastustaa auktoriteettejä liikaakin ja ennenkaikkea ihan väärällä tapaa ja vääristä motiiveista. Kuitenkin keskimäärin suomalaiset kumartelee musta vieläkin ihan poskettomasti liikaa auktoriteeteille, uskotaan ihan käsittämätöntä sontaa kunhan se vaan tulee "viralliselta taholta". Tähän luonnollisesti liittyy voimakas paheksunta niitä kohtaan jotka eivät toimi samojen "normien" mukaan.

Vanhoissa ajoissa on kyllä hyviä asiota joita kaipaisin takaisin, mutta suurempi auktoriteettivalta ei todellakaan ole yksi näistä.


Edit: Tarkennetaan etten tarkoittanut opettajien auktoriteettia oppilaisiin, jota on ehkä supistettu liikaakiin. Tosiaan en todellakaan kannata järjetöntä paperisotavaatimusta jälki-istuntojen kangettamiseen sunmuuhun. Enemmänkin kyrsii se asenne että kertoja/käskijä vaikuttaa enemmän kuin se mitä kerrotaan/käsketään.
Viimeksi muokannut Nauses, helmi 26, 2009, 10.48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Erillisyyden harhan pauloissa
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Aiheet: 0
Paikkakunta: Tampere

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Kristian Hyvärinen »

Meinasin tuolla sananlaskulla lähinnä sitä, että jokainen aikuinen sukupolvi taitaa olla sitä mieltä.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Nauses
kylkeenpotkija
Viestit: 1270
Lauteille: Syyskuu 2007
Aiheet: 0

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Nauses »

Aa okei, ymmärsin sen sitten vähän väärin :)

MUOKKAUS: Höh, olipas lame tapa käyttää 666. viesti, piti kerätä joku vähintäänkin saatanallinen musiikkipaketti tonne nyt soi ketjuun :(

Erillisyyden harhan pauloissa
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit: 7187
Lauteille: Elokuu 2006
Aiheet: 35
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Poliisi pamputtaa taas

Viesti AlexMachine »

Nauses kirjoitti: Vanhoissa ajoissa on kyllä hyviä asiota joita kaipaisin takaisin, mutta suurempi auktoriteettivalta ei todellakaan ole yksi näistä.
Tässä olen samaa mieltä. Tai ainakin olen itse oppinut kakarasta asti kunnioittamaan vanhempia, käyttäytymään kohteliaasti, avaamaan oven, päästämään vanhukset istumaan bussissa jne..
Sivistystä ja käytöstapoja peräänkuulutan nykyisessä kotikasvatuksessa ja miksei myös koulussakin.

Auktoriteettien sokea kumartelu on sitten taas ihan eri juttu ja siitä pitäisi päästä vähitellen jo eroon täälläkin.
You don't send a boy to do a dirty man's job.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit: 25005
Lauteille: Joulukuu 2005
Aiheet: 241
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Mjölnir »

Nauses kirjoitti: Kuitenkin keskimäärin suomalaiset kumartelee musta vieläkin ihan poskettomasti liikaa auktoriteeteille, uskotaan ihan käsittämätöntä sontaa kunhan se vaan tulee "viralliselta taholta". Tähän luonnollisesti liittyy voimakas paheksunta niitä kohtaan jotka eivät toimi samojen "normien" mukaan.
:lol:

"Vain sydämetön ei ole nuorena radikaali ja vanhana konservatiivi"
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Nauses
kylkeenpotkija
Viestit: 1270
Lauteille: Syyskuu 2007
Aiheet: 0

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Nauses »

Mjölnir kirjoitti:
Nauses kirjoitti: Kuitenkin keskimäärin suomalaiset kumartelee musta vieläkin ihan poskettomasti liikaa auktoriteeteille, uskotaan ihan käsittämätöntä sontaa kunhan se vaan tulee "viralliselta taholta". Tähän luonnollisesti liittyy voimakas paheksunta niitä kohtaan jotka eivät toimi samojen "normien" mukaan.
:lol:

"Vain sydämetön ei ole nuorena radikaali ja vanhana konservatiivi"
No ainakin puolikas sydän siis jo plakkarissa! :D

Ton edellisen väitteen esitin kyllä turhan mustavalkoisesti, sillä eihän kansa tietenkään ole tasaisen varmasti yhtä huonosti/hyvin selvillä kaikista asioista. Monissa jutuissa ollaan hyvinkin viisaita, mutta muutamissa kysymyksissä peruskansalaista kyllä viedään kuin pässiä narussa jonnekin ihan ihmeellisiin päätelmiin, joilla ei hirveästi ole tekemistä toimivan logiikan kanssa. Tämä on siis toki vain oma subjektiivinen mielipiteeni.
Erillisyyden harhan pauloissa
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Aiheet: 0
Paikkakunta: Tampere

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Kristian Hyvärinen »

Nauses, mua kiinnostaisi kuulla joitakin käytännön esimerkkejä tuosta.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Nauses
kylkeenpotkija
Viestit: 1270
Lauteille: Syyskuu 2007
Aiheet: 0

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Nauses »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: Nauses, mua kiinnostaisi kuulla joitakin käytännön esimerkkejä tuosta.
Kyseessä on mielestäni usein aika samanlaisena toistuva ilmiö, vaikka aihe olisikin eri. Eli vedotaan voimakkaasti tunteisiin ja tehdään näennäisesti loogisia johtopäätelmiä jotka "tymäävät" vastustajat, vaikka tarkemmin katsottuna asia ei menekään ihan niin. Ei ole välttämättä kyse suoranaisesta valehtelusta ja usein nämä "aivopesijät" varmaan ovat jopa vilpittömiä. Enemmänkin käytetään aika kyseenalaisesti valikoituja faktoja ja tärkeätkin tieteelliset tulokset jätetään mainitsematta jos ne tulee vastapuolta.

Esimerkeiksi tulee nyt mieleen epätieteellinen ja mielestäni kaksinaismoralistinen päihdelaki ja ihmisten yleinen suhtautuminen huumeisiin. Toinen vastaava voisi olla mielestäni vähän käsistä karannut waretus=varkaus syyllistäminen ja ei se lapsipornoblokkeri-tapauskaan mielestäni kovin hyvin mennyt. Suvi Linden nyt on mitä on mutta hei cmon, MINISTERI heittää jotain läppää tasoa internetin sensuroimisen vastustajat=lapsipornon tukijoita :(

Niin ja tosiaan tämä asehysteria on kanssa aika samanlainen tapaus. Aika moni kannattaisi näennäisesti hyviä rajoituksia jotka eivät auttaisi mitään, mutta haittaisivat senkin edestä.
Erillisyyden harhan pauloissa
Geezer
munillepotkija
Viestit: 651
Lauteille: Helmikuu 2008
Aiheet: 0
Paikkakunta: Helsinki

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Geezer »

Oma pointtini oli, joka ikäpolvesta nämä kivipäät löytyy. Nykyään näille kivipäille se raja asetetaan liian myöhään vastaan. Kerkeää ne metkut liimaantumaan persoonaan,uusien oppiminen vaikeutuu iän myötä.

Esimerkki.
Lapsuuden kaverilla oli tapana tätä linkkaria kanniskella juurikin keskustan reissuillamme. Poliisit pojan nappas terän heiluttelusta ja antoi pientä hivutusta ja kas,kas linkkari jäi kotiin kiltisti jatkossa.Samat skoudet kysyi seuraavana viikonloppuna,jäikö terät kotiin."kyllä jäi,herra konstaapeli","hyvä pojat,olkaa iisisti"
Elikkäs välitön viesti oli: terät jätetään kotiin,onko selvä.Meni kerralla perille.

Nykymetodeilla odotellaan,kunnes Miro-Petteri on kiskaissut hätäpäissään sen terän Ahmedin kylkeen ja sitten aletaan reagoimaan tosissaan.Toki aiemmin on Miro-Petteriä kovasti ja vakavasti puhuteltu asiasta.
Edelleen korostan,että valtaosa nykynuorista on fiksuja ja asiallista porukkaa.
Rajojen asettelu on tässä yhteiskunnassa revallaan,eikä se todellakaan ole nuorten vika,heidän tehtävänään on nimenomaan kyseenalaistaa ne sukupolvesta toiseen.

Ralle WASP on ihan pa3kaa,Iron Maiden oli ainoa oikea selkälippu(mieluiten se KIllers). :D
Huumoria yllä,yrittämistä ei lopeteta ja eiku lisää tårta på tårta housuun!
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Aiheet: 0
Paikkakunta: Tampere

Poliisi pamputtaa taas

Viesti Kristian Hyvärinen »

Nauses, noista asioistahan käydään vikasta kansalaiskeskustelua. Eli kansa nimenomaan ei seuraa kuin kasa lampaita sitä, mitä hallitus päättää. Lakeihinhan ei voi vaikuttaa muuten kuin äänestämällä ja vetoamalla päättäjiin (tai hakeutumalla päättäjäksi), ja sitähän tehdään kaiken aikaa.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
tmm
kylkeenpotkija
Viestit: 1667
Lauteille: Tammikuu 2007
Aiheet: 0
Paikkakunta: Jyväskylä

Poliisi pamputtaa taas

Viesti tmm »

Poliisit oli kyllä mallia kiltti. Hyvät hermot pojilla. Rautoihin pellet napattiin ihan syystä. Olenpas töissä törmännyt vähän vastaaviin tapauksiin...

Pari pikkupalliaista laitettiin rautoihin, joista toinen tyrmättynä. Poliisit survasee jannut maijan perään, ja kun kaksikon kaveri tulee soittamaan suutaan, että "miks teitä pitää olla noin monta?", niin poliisi-setä nappaa niskasta kiinni ja survoo senkin mölyapinan autoon.

Sitten tuo valtiovallan edustaja ilmoittaa, ttä jos jollakin on vielä urputtamista, niin kyytiin mahtuu.

Sama homma ovella, jos jotain poistetaan tai raudoitetaan ja kaverit tulevat sähläämään väliin, niin sama kohtalo niillekin.
Sulava kuin voi kuumalla pannulla.

Seuraajat

-JP-
Alapotku
ALehtonen
Kuvake
Aleksi T
Kuvake
AlexMachine
Anapiros
Kuvake
Andy
Kuvake
Clancy B.
Kuvake
Daddy
Kuvake
DeusVult
Kuvake
Dojon Jäykin
ed1
FTale
Gaijin
Heikki Haverinen
Hemmukka
Kuvake
Hukka
Ilkka
incubus
J-A
Jaakko Suhonen
Jaska
jjs
Kuvake
jonne.härkänen
ka1
Kuvake
Kari Aittomäki
kartsa_bjj
kimmokammo
kivi
KonDe
Lasse Candé
Le1kkola
Lowclass
Lybeck
magamies
meht
MikkeM
Kuvake
Mjölnir
mrkekkerinorsu
Kuvake
NCP
Kuvake
Neo
Kuvake
ninja
Oar
Kuvake
Paanari
Kuvake
Pasi Lunden
Kuvake
Point
Rahanpesijä
Ralle Ryökäle
Riposte
RWAT
saarikko
Kuvake
Safor
Sakuk
Samuli Suoniemi
Kuvake
sanppa75
sihteerilintu
sikajudoka
sinappi
Kuvake
Sotapurren_soutaja
speksi
taistovainaa
TeLa
Kuvake
Templar
Teurassika
Kuvake
Timpa
Tomppa
Kuvake
Totte
TumasL
Villi Sika
YJT
yloneha
Yrittäjä
zzkettu