Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 
Poliisi pamputtaa taas
Valvoja: Valvoja
-
bodyguard
- päähänpotkija
- Viestit: 22944
- Lauteille: Syyskuu 2005
- Aiheet: 145
- Paikkakunta: Helsinki
Poliisi pamputtaa taas
Väittäisin että opettajilla on paras käsitys siitä että mihin suuntaan nuoriso on menossa. Ja lähes poikkeuksetta jokainen pidempään opettajana ollut sanoo että huonompaan suuntaan ollaan menty viime vuosina ja lujaa.
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-
Ralle Ryökäle
- kylkeenpotkija
- Viestit: 3522
- Lauteille: Maaliskuu 2005
- Aiheet: 38
Poliisi pamputtaa taas
Taitaa olla ihan totta. Tosin muistan tuon laulun ihan samanlaisena omalta kouluajalta, eli nuoriso oli silloinkin jo menetetty. Oli jumalauta WASPin selkäliput ja linkkarit taskussa
Nyt kyllä taidetaan olla silti ennennäkemättömän kuran kanssa tekemisissä.
Nyt kyllä taidetaan olla silti ennennäkemättömän kuran kanssa tekemisissä.
-
bodyguard
- päähänpotkija
- Viestit: 22944
- Lauteille: Syyskuu 2005
- Aiheet: 145
- Paikkakunta: Helsinki
Poliisi pamputtaa taas
Meillä oli silloin yläasteella opettajien mukaan ihan ennennäkemättömän kuriton luokka.
Mutta yksi opettaja oli joka sai aina pidettyä kuria tunnella. Oli isokokoinen veistonopettaja joka oli vielä kertoman mukaan harrastanut jiu-jitsua. Oltiin kyllä hiljaa ja kiltisti.
Mutta yksi opettaja oli joka sai aina pidettyä kuria tunnella. Oli isokokoinen veistonopettaja joka oli vielä kertoman mukaan harrastanut jiu-jitsua. Oltiin kyllä hiljaa ja kiltisti.
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-
Kristian Hyvärinen
- päähänpotkija
- Viestit: 6487
- Lauteille: Kesäkuu 2006
- Aiheet: 0
- Paikkakunta: Tampere
Poliisi pamputtaa taas
Paha mun on nyt tähän enää hirveästi väittää vastaan. Sanonpahan vain että "ennen oli kaikki paremmin" ja niin edelleen.
... well, that aged like milk.
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
-
Nauses
- kylkeenpotkija
- Viestit: 1270
- Lauteille: Syyskuu 2007
- Aiheet: 0
Poliisi pamputtaa taas
Siis tosissaan vai sarkastisessa mielessä?Kristian Hyvärinen kirjoitti: Paha mun on nyt tähän enää hirveästi väittää vastaan. Sanonpahan vain että "ennen oli kaikki paremmin" ja niin edelleen.
Tai siis ei kai kukaan oikeasti pidä sitä hyvänä asiana että poliisi antaa putkassa olevalle turpaan?(okei, löytyyhän tälläisiäkin ihmisiä, mutta on varmaan paras jos jätän sanomatta mielipiteeni heistä, menee vaan vähän painokelvottomaksi...)
Nykyään osa nuorista käyttäytyy kyllä minunkin mielestäni todella huonosti ja vastustaa auktoriteettejä liikaakin ja ennenkaikkea ihan väärällä tapaa ja vääristä motiiveista. Kuitenkin keskimäärin suomalaiset kumartelee musta vieläkin ihan poskettomasti liikaa auktoriteeteille, uskotaan ihan käsittämätöntä sontaa kunhan se vaan tulee "viralliselta taholta". Tähän luonnollisesti liittyy voimakas paheksunta niitä kohtaan jotka eivät toimi samojen "normien" mukaan.
Vanhoissa ajoissa on kyllä hyviä asiota joita kaipaisin takaisin, mutta suurempi auktoriteettivalta ei todellakaan ole yksi näistä.
Edit: Tarkennetaan etten tarkoittanut opettajien auktoriteettia oppilaisiin, jota on ehkä supistettu liikaakiin. Tosiaan en todellakaan kannata järjetöntä paperisotavaatimusta jälki-istuntojen kangettamiseen sunmuuhun. Enemmänkin kyrsii se asenne että kertoja/käskijä vaikuttaa enemmän kuin se mitä kerrotaan/käsketään.
Viimeksi muokannut Nauses, helmi 26, 2009, 10.48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Erillisyyden harhan pauloissa
-
Kristian Hyvärinen
- päähänpotkija
- Viestit: 6487
- Lauteille: Kesäkuu 2006
- Aiheet: 0
- Paikkakunta: Tampere
Poliisi pamputtaa taas
Meinasin tuolla sananlaskulla lähinnä sitä, että jokainen aikuinen sukupolvi taitaa olla sitä mieltä.
... well, that aged like milk.
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
-
Nauses
- kylkeenpotkija
- Viestit: 1270
- Lauteille: Syyskuu 2007
- Aiheet: 0
Poliisi pamputtaa taas
Aa okei, ymmärsin sen sitten vähän väärin 
MUOKKAUS: Höh, olipas lame tapa käyttää 666. viesti, piti kerätä joku vähintäänkin saatanallinen musiikkipaketti tonne nyt soi ketjuun 
Erillisyyden harhan pauloissa
-
AlexMachine
- etupotkija
- Viestit: 7187
- Lauteille: Elokuu 2006
- Aiheet: 35
- Paikkakunta: Vaasa
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
Poliisi pamputtaa taas
Tässä olen samaa mieltä. Tai ainakin olen itse oppinut kakarasta asti kunnioittamaan vanhempia, käyttäytymään kohteliaasti, avaamaan oven, päästämään vanhukset istumaan bussissa jne..Nauses kirjoitti: Vanhoissa ajoissa on kyllä hyviä asiota joita kaipaisin takaisin, mutta suurempi auktoriteettivalta ei todellakaan ole yksi näistä.
Sivistystä ja käytöstapoja peräänkuulutan nykyisessä kotikasvatuksessa ja miksei myös koulussakin.
Auktoriteettien sokea kumartelu on sitten taas ihan eri juttu ja siitä pitäisi päästä vähitellen jo eroon täälläkin.
You don't send a boy to do a dirty man's job.
-
Mjölnir
- etupotkija
- Viestit: 25005
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Aiheet: 241
- Paikkakunta: Valkeakoski
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Poliisi pamputtaa taas
Nauses kirjoitti: Kuitenkin keskimäärin suomalaiset kumartelee musta vieläkin ihan poskettomasti liikaa auktoriteeteille, uskotaan ihan käsittämätöntä sontaa kunhan se vaan tulee "viralliselta taholta". Tähän luonnollisesti liittyy voimakas paheksunta niitä kohtaan jotka eivät toimi samojen "normien" mukaan.
"Vain sydämetön ei ole nuorena radikaali ja vanhana konservatiivi"
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
Nauses
- kylkeenpotkija
- Viestit: 1270
- Lauteille: Syyskuu 2007
- Aiheet: 0
Poliisi pamputtaa taas
No ainakin puolikas sydän siis jo plakkarissa!Mjölnir kirjoitti:Nauses kirjoitti: Kuitenkin keskimäärin suomalaiset kumartelee musta vieläkin ihan poskettomasti liikaa auktoriteeteille, uskotaan ihan käsittämätöntä sontaa kunhan se vaan tulee "viralliselta taholta". Tähän luonnollisesti liittyy voimakas paheksunta niitä kohtaan jotka eivät toimi samojen "normien" mukaan.
"Vain sydämetön ei ole nuorena radikaali ja vanhana konservatiivi"
Ton edellisen väitteen esitin kyllä turhan mustavalkoisesti, sillä eihän kansa tietenkään ole tasaisen varmasti yhtä huonosti/hyvin selvillä kaikista asioista. Monissa jutuissa ollaan hyvinkin viisaita, mutta muutamissa kysymyksissä peruskansalaista kyllä viedään kuin pässiä narussa jonnekin ihan ihmeellisiin päätelmiin, joilla ei hirveästi ole tekemistä toimivan logiikan kanssa. Tämä on siis toki vain oma subjektiivinen mielipiteeni.
Erillisyyden harhan pauloissa
-
Kristian Hyvärinen
- päähänpotkija
- Viestit: 6487
- Lauteille: Kesäkuu 2006
- Aiheet: 0
- Paikkakunta: Tampere
Poliisi pamputtaa taas
Nauses, mua kiinnostaisi kuulla joitakin käytännön esimerkkejä tuosta.
... well, that aged like milk.
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
-
Nauses
- kylkeenpotkija
- Viestit: 1270
- Lauteille: Syyskuu 2007
- Aiheet: 0
Poliisi pamputtaa taas
Kyseessä on mielestäni usein aika samanlaisena toistuva ilmiö, vaikka aihe olisikin eri. Eli vedotaan voimakkaasti tunteisiin ja tehdään näennäisesti loogisia johtopäätelmiä jotka "tymäävät" vastustajat, vaikka tarkemmin katsottuna asia ei menekään ihan niin. Ei ole välttämättä kyse suoranaisesta valehtelusta ja usein nämä "aivopesijät" varmaan ovat jopa vilpittömiä. Enemmänkin käytetään aika kyseenalaisesti valikoituja faktoja ja tärkeätkin tieteelliset tulokset jätetään mainitsematta jos ne tulee vastapuolta.Kristian Hyvärinen kirjoitti: Nauses, mua kiinnostaisi kuulla joitakin käytännön esimerkkejä tuosta.
Esimerkeiksi tulee nyt mieleen epätieteellinen ja mielestäni kaksinaismoralistinen päihdelaki ja ihmisten yleinen suhtautuminen huumeisiin. Toinen vastaava voisi olla mielestäni vähän käsistä karannut waretus=varkaus syyllistäminen ja ei se lapsipornoblokkeri-tapauskaan mielestäni kovin hyvin mennyt. Suvi Linden nyt on mitä on mutta hei cmon, MINISTERI heittää jotain läppää tasoa internetin sensuroimisen vastustajat=lapsipornon tukijoita
Niin ja tosiaan tämä asehysteria on kanssa aika samanlainen tapaus. Aika moni kannattaisi näennäisesti hyviä rajoituksia jotka eivät auttaisi mitään, mutta haittaisivat senkin edestä.
Erillisyyden harhan pauloissa
-
Geezer
- munillepotkija
- Viestit: 651
- Lauteille: Helmikuu 2008
- Aiheet: 0
- Paikkakunta: Helsinki
Poliisi pamputtaa taas
Oma pointtini oli, joka ikäpolvesta nämä kivipäät löytyy. Nykyään näille kivipäille se raja asetetaan liian myöhään vastaan. Kerkeää ne metkut liimaantumaan persoonaan,uusien oppiminen vaikeutuu iän myötä.
Esimerkki.
Lapsuuden kaverilla oli tapana tätä linkkaria kanniskella juurikin keskustan reissuillamme. Poliisit pojan nappas terän heiluttelusta ja antoi pientä hivutusta ja kas,kas linkkari jäi kotiin kiltisti jatkossa.Samat skoudet kysyi seuraavana viikonloppuna,jäikö terät kotiin."kyllä jäi,herra konstaapeli","hyvä pojat,olkaa iisisti"
Elikkäs välitön viesti oli: terät jätetään kotiin,onko selvä.Meni kerralla perille.
Nykymetodeilla odotellaan,kunnes Miro-Petteri on kiskaissut hätäpäissään sen terän Ahmedin kylkeen ja sitten aletaan reagoimaan tosissaan.Toki aiemmin on Miro-Petteriä kovasti ja vakavasti puhuteltu asiasta.
Edelleen korostan,että valtaosa nykynuorista on fiksuja ja asiallista porukkaa.
Rajojen asettelu on tässä yhteiskunnassa revallaan,eikä se todellakaan ole nuorten vika,heidän tehtävänään on nimenomaan kyseenalaistaa ne sukupolvesta toiseen.
Ralle WASP on ihan pa3kaa,Iron Maiden oli ainoa oikea selkälippu(mieluiten se KIllers).
Esimerkki.
Lapsuuden kaverilla oli tapana tätä linkkaria kanniskella juurikin keskustan reissuillamme. Poliisit pojan nappas terän heiluttelusta ja antoi pientä hivutusta ja kas,kas linkkari jäi kotiin kiltisti jatkossa.Samat skoudet kysyi seuraavana viikonloppuna,jäikö terät kotiin."kyllä jäi,herra konstaapeli","hyvä pojat,olkaa iisisti"
Elikkäs välitön viesti oli: terät jätetään kotiin,onko selvä.Meni kerralla perille.
Nykymetodeilla odotellaan,kunnes Miro-Petteri on kiskaissut hätäpäissään sen terän Ahmedin kylkeen ja sitten aletaan reagoimaan tosissaan.Toki aiemmin on Miro-Petteriä kovasti ja vakavasti puhuteltu asiasta.
Edelleen korostan,että valtaosa nykynuorista on fiksuja ja asiallista porukkaa.
Rajojen asettelu on tässä yhteiskunnassa revallaan,eikä se todellakaan ole nuorten vika,heidän tehtävänään on nimenomaan kyseenalaistaa ne sukupolvesta toiseen.
Ralle WASP on ihan pa3kaa,Iron Maiden oli ainoa oikea selkälippu(mieluiten se KIllers).
Huumoria yllä,yrittämistä ei lopeteta ja eiku lisää tårta på tårta housuun!
-
Kristian Hyvärinen
- päähänpotkija
- Viestit: 6487
- Lauteille: Kesäkuu 2006
- Aiheet: 0
- Paikkakunta: Tampere
Poliisi pamputtaa taas
Nauses, noista asioistahan käydään vikasta kansalaiskeskustelua. Eli kansa nimenomaan ei seuraa kuin kasa lampaita sitä, mitä hallitus päättää. Lakeihinhan ei voi vaikuttaa muuten kuin äänestämällä ja vetoamalla päättäjiin (tai hakeutumalla päättäjäksi), ja sitähän tehdään kaiken aikaa.
... well, that aged like milk.
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
-
tmm
- kylkeenpotkija
- Viestit: 1667
- Lauteille: Tammikuu 2007
- Aiheet: 0
- Paikkakunta: Jyväskylä
Poliisi pamputtaa taas
Poliisit oli kyllä mallia kiltti. Hyvät hermot pojilla. Rautoihin pellet napattiin ihan syystä. Olenpas töissä törmännyt vähän vastaaviin tapauksiin...
Pari pikkupalliaista laitettiin rautoihin, joista toinen tyrmättynä. Poliisit survasee jannut maijan perään, ja kun kaksikon kaveri tulee soittamaan suutaan, että "miks teitä pitää olla noin monta?", niin poliisi-setä nappaa niskasta kiinni ja survoo senkin mölyapinan autoon.
Sitten tuo valtiovallan edustaja ilmoittaa, ttä jos jollakin on vielä urputtamista, niin kyytiin mahtuu.
Sama homma ovella, jos jotain poistetaan tai raudoitetaan ja kaverit tulevat sähläämään väliin, niin sama kohtalo niillekin.
Pari pikkupalliaista laitettiin rautoihin, joista toinen tyrmättynä. Poliisit survasee jannut maijan perään, ja kun kaksikon kaveri tulee soittamaan suutaan, että "miks teitä pitää olla noin monta?", niin poliisi-setä nappaa niskasta kiinni ja survoo senkin mölyapinan autoon.
Sitten tuo valtiovallan edustaja ilmoittaa, ttä jos jollakin on vielä urputtamista, niin kyytiin mahtuu.
Sama homma ovella, jos jotain poistetaan tai raudoitetaan ja kaverit tulevat sähläämään väliin, niin sama kohtalo niillekin.
Sulava kuin voi kuumalla pannulla.
Seuraajat

