Se raskaampi puoli musiikista...
Valvoja: Valvoja
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
[youtube][/youtube]
No niin! Nytpä on pitkästä aikaan tehty oikein hyvä video. Pidän erityisesti siitä miten biisi alkaa. Ha!
No niin! Nytpä on pitkästä aikaan tehty oikein hyvä video. Pidän erityisesti siitä miten biisi alkaa. Ha!
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2011
Kieltämättä pirun hyvä intro , ja biisikin mukavan nopea rallatus.
Itsellä tuli juuri kylmät väreet kun tätä kuunteli pitkästä aikaa silleen tarkemmin.
[youtube][/youtube]
Edit: ei kieltämättä sitä kaikkein raskainta mutta ajattelin että ennemmin tänne kuin tuohon toiseen.
Itsellä tuli juuri kylmät väreet kun tätä kuunteli pitkästä aikaa silleen tarkemmin.
[youtube][/youtube]
Edit: ei kieltämättä sitä kaikkein raskainta mutta ajattelin että ennemmin tänne kuin tuohon toiseen.
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
-Minä ihan ite
Jep, kaikki hyvä musiikki vaan tänne, sovitaan keskenämme että kaikki mikä kuulostaa hyvältä on sitä raskaampaa puolta, antaa niiden kuihtua sinne toiseen ketjuun sitte Justin Bieber-kamaan 8-)kivi kirjoitti: Edit: ei kieltämättä sitä kaikkein raskainta mutta ajattelin että ennemmin tänne kuin tuohon toiseen.
[youtube][/youtube]
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Tool on aika rouhee.
[youtube][/youtube]
"Seńor Peligro
Bush's alter ego"
[youtube][/youtube]
"Seńor Peligro
Bush's alter ego"
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
-
- kylkeenpotkija
Tuota toolin parabolaa mennyt vajaat kaksi minuuttia ja kylmät väreet kulkevat aika valtoimenaan
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
-Minä ihan ite
-
- munillepotkija
- Lauteille: Lokakuu 2005
[youtube][/youtube]
A.H
Supersankari, Rakastaja, Yleiserikoisasiantuntija
Supersankari, Rakastaja, Yleiserikoisasiantuntija
Voi jumalauta että on kova tää uus Gojiran kipale, Devin Townsend mukana alun lauleskeluissa ja Fredrik Thordendal soolokitaroiluissa.
Fuck.
[youtube][/youtube]
Fuck.
[youtube][/youtube]
-
- kylkeenpotkija
-
- kylkeenpotkija
Olen tämän kappaleen kuulut about tuhat kertaa, ja silti se on jotain niin uskomatonta. Meinasin kirjottaa pitempääkin selostusta sen upeudesta, mutta en sitten osannutkaan kuvailla tarpeeksi. Vaan jotain niin uskomatonta. Ainut biisi joka on aiheuttanut liikuttumisen ilman että on muuten ollut sillä hetkellä jotain isompaa tunnekuohua menossa.
[youtube][/youtube]
Ehkä upein kertsi mitä olen ikinä missään edes meinannut kuulla
[youtube][/youtube]
Ehkä upein kertsi mitä olen ikinä missään edes meinannut kuulla
-Minä ihan ite
-Minä ihan ite
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Marraskuu 2006
- Täytän tänään vuosia
Storm... on kyllä itselleni nostalgia mielessä 1 tärkeimpiä levyjä. Kaikinpuolin aivan uskomaton teos, levyltä tuskin löytyy yhtäkään huonoa riffiä taikka melodiaa. "Nights Blood" vielä 16 v ilmestymisensä jälkeenkin aiheuttaa kylmiä väreitä selkäpiissä.Kalle Koskinen kirjoitti: Ja Dissectionin Storm Of The Light's Bane.... on vain uskomaton levy. Ostinpa sen aika lailla ilmestymisen jälkeen ja on ehdottomasti parhaimpia levyä hyllyssäni.
Tässä vähän tuntemattomampaa, mutta varsin laadukasta kamaa kotimasta;
[youtube][/youtube]
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2008
- Etulaji: Aikido
-
- kylkeenpotkija
Meikä fiilistelee sopivan kevyesti tällä: [youtube][/youtube]
Tykkään tuosta sedän julmasta äänestä.
Tykkään tuosta sedän julmasta äänestä.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2008
- Etulaji: Aikido
Kuuntelin tässä kaverin autossa Machine Headin uutta. Ei... En voi sanoa oikeastaan mitään hyvää levystä ja samaa sanoin kaveri, joka on kuitenkin bändin vankkumaton fani ollut jo varmaan yli 10vuotta. Ne biisit voisi toimi ihan OK jos ne tiluttelit otettaisiin pois. Syystä, että ne ei osaa tehä niitä. Tylsää ja näkemyksetöntä musiikkia nykyään. Faktaa vain vahvensi se kun laitettiin heti perään Opethin uusin.
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2006
Uutta löytöä meikäläiselle: Ministry
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Seuraajat
Hohto • Hukka • Joni Samanen • Kartsa • KingBuzzo • kivi • Malefactor • Satsujin • SeniliX • SirSamuel • Stick • Thelema • Tommittaja • Tontsam • Wombattle