Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Se raskaampi puoli musiikista...

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Orhzov
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20
Lauteille: Toukokuu 2009

Se raskaampi puoli musiikista...

#31

Viesti Orhzov »

Ei Kalle ollenkaa pahan kuuloosta. :P
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

Se raskaampi puoli musiikista...

#32

Viesti Ronin »

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

Lopuksi ehkä omasta mielestäni paras death metal-biisi ever:
[youtube][/youtube]
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
Minazki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1223
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Ähtäri

Se raskaampi puoli musiikista...

#33

Viesti Minazki »

Terve ja heipä hei !
Pitkästä aikaa jaksaa kirjotella ja pakkohan sitä jotain musiikistakin on sanoa.
Tässä lista bändeistä, joita olen viimme aikana kuunnellu jos jotain muka kiinnostaisi.
Rigor Sardonicous
Forgotten Tomb
Evoken
Skepticism
Funebrarum
Mourning Beloveth
Axegressor
Morphosis
Tukkanuotta
Repugnant
Psychobolia
Nyt näin nopeasti ei enempää tullut tietoa tästä pienestä päästä. Suurin osa on funeral doomia, koska sitä nyt viimmeset puolisen vuotta on liiankin kovasti melkein kuunneltu, mutta ei kai se kun maittaa.
Psychobolia on suht tavallista paahtoa, hieman tylsääkin, mutta heillä on aivan hullu naislaulaja. Angela Gossow ei pystyisi päästämään sellaisia ääniä, vaikka häntä teurastettaisiin.
Kuitenkin kun jotain kuunneltavaa halajatte niin laitetaan nyt pari biisiäkin. Laitetaampa aluksi pari biisiä deathia jos lämpenisi paremmin ja sen jälkeen hieman funeralia.

[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]

Sitten vielä biisi, jota olen viimmepäivinä kuunnellut toooodella monesti, koska se vain on aivan mahtavan loistava. Itse bändi Why Angels Fall ei kovin kummoinen tai laulajan Tearin bändikään ei niin hyvä olen, mutta tämän coverin he ovat vetäneet nappiin. Funeral doom on tässäkin ideana.
[youtube][/youtube]

Taas kuukauden päästää voin tulla pudottamaan raskaan musiikkipommin jos jaksan.
HanMooDo 3.kup
syksy 2005- kevät 2009
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Se raskaampi puoli musiikista...

#34

Viesti Jussi Häkkinen »

[video][/video]
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Se raskaampi puoli musiikista...

#35

Viesti Kristian Hyvärinen »

Maailman rankin biisi: Strapping young lad - Oh my fucking god
[youtube][/youtube]
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Teo Parjanen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 840
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Nummela City
Takalajit: Taekwondo, paini

Se raskaampi puoli musiikista...

#36

Viesti Teo Parjanen »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: Maailman rankin biisi
Millä perusteella?
Keep your head up, I'm back!
Kuvake
SJR
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 941
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Se raskaampi puoli musiikista...

#37

Viesti SJR »

Jussi Häkkinen kirjoitti: [video][/video]
:smt003 :smt043 Varsinkin kohta 2:28... Tämä video kuvaa kyllä hyvin mielipidettäni black metallista...
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Se raskaampi puoli musiikista...

#38

Viesti Kalle Koskinen »

Häkkisen pitäisi ehdottomasti katsoa tämäkin hauska video. Siinä hieman pilaillaan erään lempibändini kustannuksella. Aika pirun tyylikästä!

[youtube][/youtube]
Kuvake
Nauses
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 1270
Lauteille: Syyskuu 2007

Se raskaampi puoli musiikista...

#39

Viesti Nauses »

SJR kirjoitti:
Jussi Häkkinen kirjoitti: [video][/video]
:smt003 :smt043 Varsinkin kohta 2:28... Tämä video kuvaa kyllä hyvin mielipidettäni black metallista...
Höh, aika tylsä ja laimea parodia. Miksi tyytyä moiseen kun vahingossa syntyy paljon muikeampaa settiä, alkuperäiselle nyt ei vaan pärjää mikään:
[youtube][/youtube]
Yksikään "hauska" black metal mollausvideo ei pääse lähellekään ton komiikkaa, tosin tossa ei kyllä ole yhtä páskaa musiikkia. Siltikin toi video kyllä korvaa moisen "puutteen" aikalailla täydellisesti ja asiaa ei kyllä tee yhtään vähemmän hauskaksi että ainakin mä olen bongaavinani tuolta myös Varg Vikernesin.

Toi Kallen postaama Cannibal Corpse video oli aika hyvä, oikeasti hauska toisin kuin "öhöö pingviini XD" -jutut ja huomattavasti kekseliäämpi. Mä odotin kyllä sulta Jussi vähän twistaavampaa iskua vyön alle ;) Toi nyt oli vähän "Waking life on joku piirretty, ihan lapsellista kattoo sellasia!" tyylinen jos multa kysytään :p
Erillisyyden harhan pauloissa
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Se raskaampi puoli musiikista...

#40

Viesti Jussi Häkkinen »

Nauses kirjoitti: Mä odotin kyllä sulta Jussi vähän twistaavampaa iskua vyön alle
Iskua?

Kyseessä on aito bändi. Joka tekee tuota juttuaan, no, vakavissaan.

Ei siis parodia ihan kertaveistelyn tapaan.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Nauses
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 1270
Lauteille: Syyskuu 2007

Se raskaampi puoli musiikista...

#41

Viesti Nauses »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
Nauses kirjoitti: Mä odotin kyllä sulta Jussi vähän twistaavampaa iskua vyön alle
Iskua?

Kyseessä on aito bändi. Joka tekee tuota juttuaan, no, vakavissaan.

Ei siis parodia ihan kertaveistelyn tapaan.
Nojoo, raja on aika häilyvä kun ei noilla taida muita "biisejä" ollakaan :) Näköjään sama tyyppi(en jaksa tarkistaa onko noi muut samoja heppuja molemmissa videoissa) tehnyt tän ganstaräp parodiankin:
[youtube][/youtube]
Pitää kyllä myöntää että jälkimmäinen aiheuttaa mussa vähemmän "hohhoijaa" fiiliksiä, eli koska noi on oletettavasti aika samantasosia niin mun näkökulma parodioihin vääristyy siitä millaisissa määrin niitä on tullut nähtyä. Jos pitäisin enemmän räpistä(ei niin että nytkään kaikkea kyseiseen kategorian putoavaa vihaisin) niin voisi varmaan olla toisinpäin, toi ylikulunut "JOU JOU KANGSTAA!!!" läppä herättäisi sellasia "no hehheh, ette mitään uudempaa keksiny" fiiliksiä ja black metal hölmöilylle tulisi ehkä vähän naurahdettuakin. Ja onhan noissa molemmissa toki tavoitettu jotain molempien genrejen naurettavimmista puolista, eikä noi nyt ihan tökeröimpiä ole siinä mielessä että vaivaa on nähty jonkun verran.
Erillisyyden harhan pauloissa
navajas
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1173
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vihti

Se raskaampi puoli musiikista...

#42

Viesti navajas »

Sotalaiva yrittää sitten laulaa suomeksi. Menee valitettavasti väkisin komiikan puolelle, vaikka vanhasta matskusta vielä kovasti tykkäänkin.


[youtube][/youtube]
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Se raskaampi puoli musiikista...

#43

Viesti Kristian Hyvärinen »

Inhale/Exhale kirjoitti:
Kristian Hyvärinen kirjoitti: Maailman rankin biisi
Millä perusteella?
Minusta tuntuu siltä.

( Jos tästä oikeasti joku lähtee jotakin argumenttia vääntämään, mä nauran vatsani halki. :D )
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Teo Parjanen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 840
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Nummela City
Takalajit: Taekwondo, paini

Se raskaampi puoli musiikista...

#44

Viesti Teo Parjanen »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: Minusta tuntuu siltä.

( Jos tästä oikeasti joku lähtee jotakin argumenttia vääntämään, mä nauran vatsani halki. :D )
Eli toisin sanoen kokemuksesi raskaan musiikin äärimmäisistä laidoista on rajallinen.

No joo, itseasiassa syy miksi asiaa kysyin oli se että kyseessä on melko voimakas väite.
Keep your head up, I'm back!
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Se raskaampi puoli musiikista...

#45

Viesti Kristian Hyvärinen »

Inhale/Exhale kirjoitti:
Kristian Hyvärinen kirjoitti: Minusta tuntuu siltä.

( Jos tästä oikeasti joku lähtee jotakin argumenttia vääntämään, mä nauran vatsani halki. :D )
Eli toisin sanoen kokemuksesi raskaan musiikin äärimmäisistä laidoista on rajallinen.

No joo, itseasiassa syy miksi asiaa kysyin oli se että kyseessä on melko voimakas väite.
Voimakas väite? :D Jätkä, tässä puhutaan mielikuvista ja musiikkimausta. Ei näissä asioissa superlatiivit tarvitse perusteluita.

Ja tietty minun kokemukseni on rajallinen. Onko se sinulla sitten rajaton? :D
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 17 kurkkijaa