Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:. Meistä on hienoa, kun selailet Potkun, Pohjoismaiden suurimman kamppailulajiyhteisön keskusteluja. Toivottavasti löydät mielenkiintoisia keskusteluja ja otat reippaasti osaa niihin. Samassa voisit sallia Ad Block -ohjelmasi näyttää mainoksia Potkun sivuilla, jotta voimme jatkossakin ylläpitää näitä keskusteluja. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton Potku. Kiitos kun ymmärrät. 🙇♂️
Mä mietin kanssa että mitä hittoa. Joo, jostain mainoksesta tuo on tosiaan mutta en muista yhtään mistä. Eräs kaveri on tuota yleensä hokenut ryyppyreissuilla niin jäänyt siitä päähän.
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Tuolla miehellä ekassa kuvassa, vihreä paita päällä ja toisessa kuvassa komea kultaketju kaulassa, on helvetin hienot pulisongit tjs. Voikun voisin itsekkin kasvattaa.. vaan tyttöystävä kumoaa heti ajatuksen.
Pidin aikoinaan pelkkiä viiksiä leukapieliin asti. Sanottiin himosunnijanviiksiksi, joka ei tietysti kaukaa liippaa. Jossain välissä päätin kasvattaa vähän lisää karvaa. Kiitokset Vili. On välillä mukava saada kehujakin. Vielä kun ne naispuoliset ymmärtäisivät hyvän päälle. Karvat vain kasvuun, Vili. Naises tulee olemaan tosi tyytyväinen sisäreisien kutittajista. 8-)
TimoS kirjoitti:
Niin, täällä unohtunut mainita, että Mikallekkin saatiin matkalla uusi lempinimi: Nakke Nakuttaja Tuli niistä Mikan meditoinneista
No, en edes meditoinut! Mä en ole tehnyt sitä kuukausiin. Enkä tee. Taistelin miehekkäästi vastaan. Ja prkl, sekin oli sen ravintoloitsijan syytä, koska sanoi että polakit muka vetää kovemmin viinaa kuin finskit. Ei siinä sitten enää ollut muuta mahdollisuutta kuin yrittää juoda baari kuivaksi. Bodyguardin kanssa kaksin tähän urakkaan lähdimme, mitäs te muut sillä aikaa...
Tuota, en kertonut sitä tuossa kohtaa kuin Slawolle, mutta kävin tietynlaista tekstarikeskustelua tuossa kohtaa, ja se veti mielen vähän matalaksi. Sen takia mä olen tuossa noin. Kyseessä oli muuten mun väärinkäsitys, joten kaikki hyvin senkin osalta