Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kokkaaminen

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Osaatko kokata?

Olen mies ja kyllä osaan, hyvinkin
58
41%
Olen mies ja osaan jonkin verran
46
33%
Olen mies ja pystyn juuri pitämään itseni (ja läheiseni) eväissä
10
7%
Olen mies ja osaan tehdä voikkarin
8
6%
Olen nainen ja kyllä osaan, hyvinkin
13
9%
Olen nainen ja osaan jonkin verran
4
3%
Olen nainen ja pystyn juuri pitämään itseni (ja läheiseni) eväissä
1
1%
Olen nainen ja osaan tehdä voikkarin
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 140

Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 313
Viestit: 24789
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#706

Viesti Mjölnir »



Schnitzel peuranvasan sisäpaistista. Palat nuijitaan, maustetaan, leivitetään ja paistetaan, lisäkkeeksi lohkoperunat ja keitetty parsa, kastikkeeksi sitruunainen itsetehty majoneesi #riistaruoka #kokkaavatmiehet #metsästäpöytään #valkohäntäpeura #jousimetsästys #kotigourmet #mjolnirhunting #schnitzel
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Jaawa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 161
Lauteille: Toukokuu 2022

Kokkaaminen

#707

Viesti Jaawa »

Mjölnir kirjoitti: touko 14, 2022, 20.36Schnitzel peuranvasan sisäpaistista.
Ai jumaleissön. On nämä sun riistaherkut vaan ihailtavaa seurattavaa :jepa:
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 313
Viestit: 24789
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#708

Viesti Mjölnir »

Jaawa kirjoitti: touko 15, 2022, 21.23
Mjölnir kirjoitti: touko 14, 2022, 20.36Schnitzel peuranvasan sisäpaistista.
Ai jumaleissön. On nämä sun riistaherkut vaan ihailtavaa seurattavaa :jepa:
Kiitos.

👌
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Jaawa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 161
Lauteille: Toukokuu 2022

Kokkaaminen

#709

Viesti Jaawa »

Inspiroi kokeilemaan itekki, mutta saalista ei oo tullu pitkään aikaan, aina väärä passi vaikka miten tutut maat :(

Noh, kyllä se vielä sieltä. Pitkä odotus syksyyn, että saa koiraan kans mennä. Pitää keksiä muuta kokattavaa sillävälin :)
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 313
Viestit: 24789
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#710

Viesti Mjölnir »

Huomenna illalla jousen kanssa vaanimaan kaurispukin reviirimerkin lähelle…

Kyllä hyvin syöminen on parasta
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 313
Viestit: 24789
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#711

Viesti Mjölnir »



"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 2030
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Kokkaaminen

#712

Viesti katar »

Mä oon aina halunnut maistaa rusakkoa, onko samanlainen kuin kaupasta saatava ranskalainen kani esmes? Hyvälle näyttää muuten, as always.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 313
Viestit: 24789
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#713

Viesti Mjölnir »

katar kirjoitti: touko 25, 2022, 19.43 Mä oon aina halunnut maistaa rusakkoa, onko samanlainen kuin kaupasta saatava ranskalainen kani esmes? Hyvälle näyttää muuten, as always.
Rusakko on tiukempaa lihaa kuin kani ja vahvempi riistan maku.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 313
Viestit: 24789
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#714

Viesti Mjölnir »



”Mimosa”-hirvilehmä, D.o.D. 6.11.2021. Ulkofileen päitä siivotessa tuli kilon verran filepaloja joista ensin erōs pista -marinoituja vartaita, kun lihaa jäi tähteeksi, seuraavana päivänä kypsä liha jauhettiin churrasco-raakamakkaran kanssa ja burgereiksi. Chimichurri-majoneesia ja cheddar-juustoa kaveriksi. Täydellisyyttä. #hirvi #riista #riistaruoka #kokkaavatmiehet #metsästäpöytään #mjolnirhunting #hirvenmetsästys
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 313
Viestit: 24789
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#715

Viesti Mjölnir »



Philly Cheese Steak kauriinkyljestä. Kyljet ja potkat sous-vide 90C, silputaan, paistetaan pekonin kanssa, päälle juustoa. Mukaan paistettua sipulia ja vihreää paprikaa. leivän väliin majoneesin ja bbq- kastikkeen kanssa. #riistaruoka #metsäkauris #jousimetsästys #metsästys #metsästäpöytään #kokkaavatmiehet #phillycheesesteak
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
nipsuli
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 965
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: HJJ, BJJ, modernisoitu shaolin kung fu, thainyrkkeily, escrima

Kokkaaminen

#716

Viesti nipsuli »

Aamupala. Voi tosin olla et tän jälkeen tarvii vielä second breakfastin :D
Kuva
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 313
Viestit: 24789
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#717

Viesti Mjölnir »



Laktovege-porkkanapizza. Jatkoon
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 313
Viestit: 24789
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#718

Viesti Mjölnir »



Kauriinsydäntä, broccolia ja padron-paprikaa grillistä, poppamiehen slow food rub mausteena ja kastikkeeksi jalapeño-majoneesi #metsäkauris #kauriinmetsästys #roedeer #roebuck #jousimetsästys #bowhunting #riistaruoka #gamefood #kokkaavatmiehet #getseriousgethoyt
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 313
Viestit: 24789
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#719

Viesti Mjölnir »

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... =642489312

Peura-lasagne 6-8 hengelle: ruskista puoli kiloa peuranjauhelihaa voissa rautapadassa, lisää pari isoa kuutioitua porkkanaa, pilkottu sellerinvarsi, silputtu sipuli ja hienonnettua valkosipulia 2-4 kynttä sekä hienonnettu mieto chili. Kaada joukkoon kaksi purkkia tomaattimurskaa, lasillinen viiniä ja pari desiä maitoa. Mausta muutamalla ruokalusikallisella balsamicoa, teelusikallisella mustapippuria ja 1,5tl suolaa. Laita joukkoon laakerinlehti ja anna hautua kannen alla tunti. Valmista valkokastike, sulata 50g voita ja keittele 3/4dl jauhoja voissa muutama minuutti. Lisää lämmintä täysmaitoa hiukan kerrallaan 9dl, koko ajan sekoittaen. Nosta levyltä ja lisää joukkoon 300g juustoraastetta. Mausta valkopippurilla, muskottipähkinällä ja suolalla maun mukaan. Laita vuoan pohjalle 1/3 lihakastikkeesta, sen päälle 1/4 valkokastikkeesta ja päälle lasagnelevyt. Toista kunnes kolme kerrosta, laita loput valkokastikkeet lasagnelevyjen päälle ja ripottele vielä juustoraastetta. Paista 175C 45min, peitä leivinpaperilla tai foliolla ettei ruskistu liikaa.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 313
Viestit: 24789
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#720

Viesti Mjölnir »

Tämä on meidän kalaruokien ykkösresepti: lohi siivutetaan ohueksi viipaleiksi, laitetaan levyksi, maustetaan, päällystetään kylmäsavulohella, rullataan tiiviiksi ja pakastetaan kohmeisiksi. Leikataan pihveiksi. Murskataan pippureita joita kuullotetaan voissa, pihvit paistetaan puppurivoissa, kaadetaan brandya päälle ja liekitetään. Kermaa pannulle, kiehautetaan. Eilisen päivän uuniperunan kuoret friteerataan, tehdään risotto, koristellaan lakritsiyrtillä. Juomaksi riesling. Täysi kymppi
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... =642489312
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 9 kurkkijaa